/spanien/barcelona/forum/25148.aspx/spanien/barcelona/forum/25148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dunga
2006-05-08 17:54
Hej! Någon som kan tipsa om länk med info om spelarna i Spaniens U-17 lag? Vilka klubbar dom tillhör osv.
Real Madrid Gábinho!
2006-05-08 17:49
klollar på Spanien - Ungern.

Till alla barcafans kolla in nr 16
Real Madrid Gábinho!
2006-05-08 17:47
Gabriel//

haha okej för hade för mej de men han e ju vindsnabb kommer fram bra på kanterna. Men som sagt han e också livsviktig i deff.

--

Va tycker ni om Puyol och Ramos i backlinjen 2 av världens bästa backar enlit mej Puyol kanske är de, Ramos kommer bli de snart.

--

La Rambla//

Man kan till o me snart gemföra han me ronaldinho Snart. Tänk er att Spanien inte gjorde nåra mål mor Ryssarna om ja kommer ihåg rätt och sen kom han in i andra (Bojan Krkic) och han var inblandad i alla mål(han gjorde ett).
Barcelona La Rambla
2006-05-08 17:36
Alla culés, ja andra också. Ratta in Eurosport nu och se Spaniens nästa Raul, Bojan Krkic. Match mot Ungern.

Visca Bojan!
Barcelona La Rambla
2006-05-08 17:35
Scotman in Valencia//

No, the CL final is probably not his last appearance i Barcelona. There would be one more game in the league. A game was postponed against Sevilla and a date is not yet settled.
Barcelona Gabriel
2006-05-08 17:33
Gábinho!

Ja det är sant. Han spelade som högerback i Barça innan han flyttades in som mittback. Han har även spelat som vänsterback i vissa tillfällen i det spanska landslaget. I VM spelade han som högerback för Spanien.

Även om han var riktigt bra som högerback så är han för viktig som mittback för att flytas tillbaka som ytterback, både för oss och för de spanska landslaget.
Barcelona Scotman in Valencia
2006-05-08 17:30
Hi you swedes. When´s Larsson about to leave Barcelona permanent? Is the Champions League final his last appearance or what?
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
2006-05-08 17:25
E det sant att etoo fick det målet? den va ju solklar självmål
Real Madrid Gábinho!
2006-05-08 17:06
Visst har Puyol vart Ytterback?
Barcelona culeninha
2006-05-08 16:39
Ämne: är det någon svensk ....
Viasat 1 visar matchen med start 20:40
Barcelona ETO`O- Madrid cabron saluda al campeon
2006-05-08 16:28
är det någon svensk kanal som vissar Uefa-Cupen Finalen på onsdag??
Real Madrid alex163 [ Zizou 2001-2006 ]
2006-05-08 16:06
Ämne: Ett litet rykte, ell....
Jag läste för några dar sen att han också ryktades till Real. Det fanns då också citat där han sa att han skulle vilja spela för Real. Men han är en grym fotbollsspelare fast jag tror inte en typ som skulle passa i Real Madrid.
Barcelona La Rambla
2006-05-08 15:23
Ett litet rykte, eller snarare italienskt skvaller. Barcelona ska visst vara sugna på att värva Empolis målspruta Francesco Tavano, ett bud på 10 miljoner euro ska vara lagt. Som sagt, finns inga uppgifter om det i spansk media, ÄNNU. Har själv inte sett så mycket av honom mer än när de visat några sammandrag och mål. Verkar vara en snabb och teknisk spelare. Tydligen så ska Rijkaard vara förtjust i honom.

Vi får se vad som händer.
Barcelona Gabriel
2006-05-08 14:49
Det är Henk som tar hand om snacket i el vestuario, alltså inte Rijkaard. Tänkte bara nämna det, en sak som många inte vet om.
Barcelona RiZzo
2006-05-08 14:47
Grabbar vart ska ni se finalen ni som bor i sthlm??
Skulle va kul om alla som bor i sthlm samlas på samma ställe lite drag;))
Barcelona La Rambla
2006-05-08 14:45
Det är bara att tacka Ten Cate för tiden i Barça, han har gjort ett toppenjobb ihop med Mister. Man kan förstå att det lockar när ens hemland största fotbollsklubb kallar på ens tjänster. Jag önskar honom lycka till, du kommer att bli saknad Henk.

Visca Henk Ten Cate!
Barcelona Ronaldooo
2006-05-08 14:45
Rijkaard är minst lika mycket taktiker som ten cate.. de har nog lärt sig en del från varandra. men underskatta inte rijkaard, eller Dr.Rijkaard som han nu heter
Barcelona Gabriel
2006-05-08 14:38
II Barça II

Det kommer givetvis vara negativt ifall han väljer att gå till Ajax men knappast förödande för oss. Rijkaard och Eusebio klarar sig säkerligen bra själva, eller vem vet kanske tar de in någon annan?

Henks egna ord: "Inget är klart eller så men Ajax är också mycket Ajax" - hörde honom säga det på spanska sportnyhterna på TVE. Tyvärr så tror jag faktiskt att han drar till Ajax. I Holland säger de även att allt är klart, de kom fram efter den holländska cupfinalen där Ajax besegrade PSV i finalen.
Barcelona II Barça II
2006-05-08 14:01
Det rycktas att Henk Ten Cate, Rijkaards högerhand, är på väg bort ifrån Barcelona. Han ska enligt ryktena vara på väg till Ajax. Hur kommer det att påverka Barcelona? Det är ju han som är taktikern, om jag har förstått det rätt.
Barcelona Puyol!
2006-05-08 12:35
Jag vill bara föra en eloge till Carles Puyol Saforcada. Själv tycker jag att han är bättre en Terry. Kolla video så får ni se några av barcas stadige back läckerheter. Missa inte när han räddar ett skott med brösten som siste spelare framför målet..skitsnyggt. SEMPRE PUYOL!
Barcelona Lamiah
2006-05-08 12:24
Tiago

Underbar film =D Får gåshud när dem skriker efter larsson =D
Real Madrid -Miklo-
2006-05-08 09:34
Grattis Barca, Tycker det är synd att Henke går till HIF nu.. Men Bra säsong! lycka till i CL finalen!!!!!
mw
2006-05-08 00:40
Redaktionen: En fråga skulle inte ni kunna skriva lite om Barça B och om de stora talangerna i Barça B?

mvh MW
Barcelona Nemo
2006-05-07 23:48
Gabriel, med Ronaldinho hade han inte blivit 10 kilo lättare, man behöver inte springa med Ronaldinho... :-)
Barcelona Tiago
2006-05-07 23:18
grabbar här har ni hela firandet från igår det är en torrnet fil:)
Barcelona II Barça II
2006-05-07 23:06
Gabriel
Ingen fara :-). Seger firandet är så vackert, jag blir tårögd varje gång jag ser den. Jag har sett den kanske 10gånger nu. Den andra filmen med Eto’o är också den hur skön som helst, speciellt den låten, ”Eto’o: Su jugador favorito”.
Barcelona Gabriel
2006-05-07 22:40
II Barça II

No no amic, jag förstår nu. Jag tog aldrig tillfälle att dra ner pilen lite för att se att man var tvungen att vänta ca 60 sekunder innan man kunde börja ladda ner det. Det var det som var the prob.

Tack ändå :-)
Atlético Erik_
2006-05-07 22:26
Grattis alla Barcafans! Välförtjänta som vanligt =)
Barcelona II Barça II
2006-05-07 22:21
Gabriel//
Vad är det du inte förstår med Rapid Share? Att ladda ner eller att ladda upp en fil?
Barcelona el Flaco
2006-05-07 21:59
Där finns några få bilder på bussfirandet. Imorgon kommer det nog finnas mer.
Annons: