/spanien/barcelona/forum/25145.aspx/spanien/barcelona/forum/25145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Figo#7
2006-01-21 23:37
barcelona_10
EHHEHEHEHEHHE
Espanyol Stam Ford
2006-01-21 23:36
Kolla målen !!
Ser Ni på matchen Real-Cadiz ??
Nej, då har Ni just missat två ENORMA mål på frispark.
Dessa är inslagna av två av Era mest berömda hatobjekt...dvs Carlos...och ta mig fan..Beckham.

Nu väntar vi på den "STORA" matchen Barca-Chelsea
Barcelona barcelona_10
2006-01-21 23:34
Jävla trög domare i real matchen, zidane hoppar på en cadiz spelare som faller. Gissa vem som får frisparken jo zidane, beckham tar den och sätter 2-1 till real.
Barcelona Collblanc
2006-01-21 23:28
Ha ha va kul!!!!!!
Vet inte vad som e mest tillfredställande,
Att barca går mot sin bästa säsong någonsin eller
att Real går mot sin sämsta. Hoppas att dom får spela uefa cupen nästa år ha ha.

Nu fattas bara att Arsenal förintar marängerna så är lycka total. Det enda rekord Ronaldo kommer slå i sommar är antalet churros på kortast möjliga tid ha ha!!!!!
Barcelona el Flaco
2006-01-21 23:24
Real Madrid på G? Snarare samma gammla madrid med stelt spel, loja spelare och utan publiken bakom sig. Verkar som om avståndet till de vita kommer öka till 16 poäng. Härligt.
Espanyol Stam Ford
2006-01-21 23:17
Åter igen....
OM man kommer ner till Barcelona 7 mars
( matchdagen ) och inte har någon matchbiljett...var söker man då en biljett till "drägligt" pris ?
Ra Rambla ? Nära Camp Nou ? eller någon annan stans ?
Tacksam för tips !!!
Barcelona Johannen_87
2006-01-21 23:16
fannnn vad sköönt real ligger under!!!!
Barcelona Gabriel
2006-01-21 23:15
Asi Asi Asi pierda el madrid :D HAHAHA GÖTT ERE!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 23:15
Jaaaaaaa, Gooooooool. Härligt Medina. De är underbara Cadiz ju. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 23:03
Att Zidane är en legend och kommer bli ihågkommen bland de största tar jag som en självklarhet, det spelar ingen roll att han är madridista, att påstå att han inte efter sin karriär kommer att nämnas bland de bästa är som att förvränga sanningen.

La Rambla

du vet väll att det är ca 5.000 cadizfans på Bernabeu. Dom drog igång med "festarna" mitt i stan i Madrid redan på dagen - det var rejält ös på dem ;)

För övrigt så SHEIT vilket sömnpiller till match Real - Cadiz är. Man längtar bara tills imon då det kommer att bjudas på riktig Samba.

föresten en sak som stört mig otroligt mycket är Cicinho och hans wannabe Ronaldinho tendenser. Syftar på kungens "tummen upp tecken" som han även håller nere lillfingret, ni vet vad jag menar. Gillar verkligen inte att Cicinho härmas så. Från början är det mest surfare som använder det tecknet. Cicinho hävdade i början att det är många i Brazil som gör så, kanske så, men snälla kom på med nått själv - bara för att du härmar Kungen så innebär inte det att du själv blir kung. Det är rent patetiskt!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 23:01
Messi

Kan bara instämma, bästa fansen i ligan. Härlig inlevelse. Verkar vara fest för dem bara de får se sitt lag spela. Hoppas verkligen de klarar sig kvar. :)
Barcelona Messi
2006-01-21 22:59
Man kunde höra Marseillaisen (dock med annan text) sjungas under första halvek. Cádizs fans är de bästa i La Liga, enligt mig. Om det är för att de alltid är fulla när de är på match spelar ingen roll för mig.

Det roligaste var utan tvekan när t.o.m Madrid-publik skrek "Olé!" för varje passning i Cádizlaget på slutet.
Barcelona La Rambla
2006-01-21 22:55
"Barcaskhit forum vill stänga av mig bara för att jag skrev att Zidane e en av världen bästa spelare genom tiderna,,,Dom tål inte änns att höra sanningen,, "

Haha, snillet grät ut på sitt eget forum sen. Du missförstod nog lite zippen. Det de menade var att du ska skita i vad folk tycker om Zidane, om det nu inte överenstämmer med dina egna tankar. Det var ingen som bad dig komma in hit och kommentera El Flacos åsikt. :-)~

Cadiz, vilket underbart gäng de är och härliga fans de har. De hörs mera på Bernabeau än hemmafansen.
Barcelona Puyol_21
2006-01-21 22:33
El Flaco

håller med.. i sådana fall skulle Beckham vara en legend! HAHAHAHAHAHA!!! så jäkla skrattretande!
Barcelona Puyol_21
2006-01-21 22:32
lugna dig är allt jag säger.. du kan svära på ert forum! kom inte hit och förpesta detta underbara forum!
Barcelona el Flaco
2006-01-21 22:02
Ämne: Ämne: Fedorov....För det första så har titlar inget med saken o göra. Du kan inte värdera en spelares kvalitet beroende på hur många titlar den och den spelaren vann. I mina ögon kommer han, som sagt inte vara mer än en mycket bra spelare, men definitvit inte en utav de bästa och DEFINITIVT inte en legend. Sen nu om dina känslor såras utav mitt inlägg så ta det lugnt. Jag är säkert över att Zidane inte bryr sig om du försvarar honom i svenskafans forumet. Don't have a cow, man!
Real Madrid zipp
2006-01-21 21:56
Ämne: redaktionen kan ni i....
varför säger du så för?? skulle inte du bli förbannad om jag sa att Ronaldino bara e en bra spelare men inte mer???och ändå så har Ronaldinho lång väg till Zidanes meriter..
Barcelona Puyol_21
2006-01-21 21:52
redaktionen kan ni inte bara slänga ut maränger som Zipp!?
Real Madrid zipp
2006-01-21 21:49
Ämne: Fedorov//

menar d....
HUr fan kan du säga nåt så dumt???? Zidane har vunnit VM;EM:CL:LA LIGA- LIGA I SERA A..och blivit utsätt till världens bästa spelare 3 gånger..ingen kommer i närheten av han,,,han e en levande legend
Barcelona el Flaco
2006-01-21 21:34
Fedorov//

menar du allvar att Zidane hör hemma i samma kategori som Maradona, Cruyff och Beckenbaur??!! Zidane kommer inte ens i närheten. De tre nämnda herrarna är levande legender medan Zidane är "bara" en mycket bra spelare. Zizou har inte haft ett lika stort avtryck i fotbollen som många andra legender har haft som Garrincha, Kubala, Di Stefano, Puskas och sist men inte minst den störste av de alla , Diego.
Barcelona Brankt
2006-01-21 21:32
Sitter på jobbet och ska snart se Real Madrid - Cadiz.

Jag hoppas att Cadiz kan skrälla men det blir väl Real som till slut vinner med 3-1.

Eller??????
Barcelona R.E.M
2006-01-21 21:20
Nån som kollaade på Dr Kongo? Dem hade flera intressanta spelare, bla nr 10 och nr 5! Små kvicka och grym teknik!
Barcelona AlexC
2006-01-21 20:42
Eto'os kan du få tag på i Campeons-filmen gjord av Consoleroplay.

Jag har den och skicka ett PM så kan du få den via msn.
Real Madrid Ike
2006-01-21 20:30
är det ingen som vet hur ja kan få tag i Etoo´s och figos "Madrid, cabron, saluda al campeon" ?? Nån måste ju veta :)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 20:16
La Rambla

Im with you on that one. Jag hoppas och tror att det det blir lugnare än sist, det laget som går vidare ska ha cred då dessa lag i mitt tycke är final klass lag på alla sätt och vis
Sevilla LME
2006-01-21 20:15
Ride_The_big_one

Japp nog har dom ett! Fast som du säger dom spenderar mycket tid i the shed ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 20:02
Ride_The_big_one

Vi får bara hoppas det går någorlunda lungt till när det bir dags för drabbning i CL. Vad jag förstått, var inte här på SF då det begav sig senast, så blev det rätt så turbulent på Chelseas och Barças forum. Sånt är alltid tråkigt.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 19:55

Mr Salgado

Hahahahhahaah ehh okej visst jag startade det hela med att provocera dig. *Whatever floats your boat*

Ett forum är till för att disskutera så visst är madrid fans välkomna om de ska disskutera men inte på det sätter du disskuterar om man ens kan kalla det för det. Stanna eller lämna inte mig emot därimot så bidrar du med mer skratt än vad tv serierna gör för tillfället.

Kommer in hit och hånar Barca fansen för att de hylla sin skyttekung inget bra sätt att börja en disskusion eller vad säger du?

Du hade bara ett syfta och det var att reta upp folk, jag kan med största sannolikhet säga att du misslyckades då det blev en massa skrattande istället :D

LME

Jag brukar kolla in era disskusioner emellan(min nyfikna sida) jag har en fråga har Ars ett forum att disskutera i? så mycket tid de lägger ner i the shed så skulle man inte tro det
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:53
LME:

Om det ändå var givande diskussioner med rimliga argument. Men oftast är det bara pajkastning, med ett språk inte värt att nämnas. :(
Ronaldo_Robinho_Real
2006-01-21 19:53
här kan ni kolla etoos mål

bläddra ner till "Media Centre" och tryck på "Etoo routs Angola"
Annons: