/spanien/barcelona/forum/25127.aspx/spanien/barcelona/forum/25127.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:58
AlexC

Att alla världens förbundskaptener och lagens lagkaptener har röstat, spelar heller ingen roll i sammanhanget. Vissa fans har tydligen så mycket mer kunskap om fotboll än de.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:57
Tiago

Det blir tufft. Gäller att göra en bra defensiv match i London. Vilket inte blir lätt. Sen är jag relativt säker på att Chelsea kommer att värva något nytt i januari. Deras anfall är inget som skrämmer just nu. Defensivt är de dock grymma över hela planen.
Barcelona Tiago
2005-12-18 20:51
haha okej:) vi skippar han:) så vad tror du om matchenra mot chelski då?
Barcelona AlexC
2005-12-18 20:50
Han gör för få assist och 95% av hans alla mål är enkla, simpla, normala mål.

Så säger bara en som bara sett målen Eto'o gjorde igår. Om du nu följt din plastklubb under ett par år så borde lagt Eto'os alla mål som han gjort mot er på minnet, och dessa är inte direkt enkla & simpla.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:50
Tiago

Det kallas för förnekelse, skygglappar, inte vilja inse fakta. Välj vad du vill. Låt oss strunta i muppen nu. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:48
O Fenômeno

Fel. Låt mig rätta dig. Jag hade trevligt tills du dök upp, med samma sövande så kallade argument att jag nu somnar.

Zzzz...
Barcelona Tiago
La Rambla
ja jag håller med dig:) det roligt att denna o fenomeno aldrig kan inse att vi e bäst just nu och itne kan acceptera att hans ronaldo och robinho och vad dom nu än heter inte levererar:P
Barcelona Tiago
O Fenômeno

såna skämt du har bäst att du skriver dom i reals forum där kanske nån skrattar.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:47
Tiago

Bara att ignorera i fortsättningen. Vi gläds åt att vi är ligaledare över jul och nyår. :)
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:46
La Rambla,

Du drömde att du var mogen och hade argument...
Sen vaknade du.
Barcelona La Rambla
Jag bryr mig inte vad ni bryr er om.

Nej, det är därför du är här 20s efter att vi har snackat om Eto'o och inte bryr dig. Tillfälligheter va? Muhahah. :)
Barcelona Tiago
O Fenômeno

om du inte bryr dig va fan gör du då här för jag tror inte en enda person här inne bryr sig ett skit om vad du skriver.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:44
O Fenômeno
Lol! Surt sa räven, kan inte vara lätt att vara en bitter och avundsjuk Gordo-fan.

Ja och Ronaldo ska gå till sin hjärtas klubb Inter efter den här säsongen. Grattis. :-)~
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:44
Tiago,

Jag bryr mig inte vad ni bryr er om. Det som står nedan är sk fakta.
Barcelona Tiago
2005-12-18 20:41
O Fenômeno
snälla skippa ditt skitsnack och dra dig tillbaka till din lilla lya och diskutera eran match ingen som bryr sig vad du tycker om eto´o
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:35
Etoo behöver dubbla denna säsongs målskörd + ett par till strutar för att ha gjort lika många som fenomenet gjorde sina 2 första säsonger.

Det är väldigt imponerande av en spelare utan kompletterande tekniska egenskaper att göra så många mål.

Jag vet dock att Etoo bara är nominerad till bäst i Världen pga att de bästa varit skadade stora delar av senaste säsongerna. Jag ser inte Etoo som en av de 3 bästa anfallarna. Han gör för få assist och 95% av hans alla mål är enkla, simpla, normala mål.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:30
Gabriel
Faktiskt inte den här gången oväntat nog. :)

Vad sägs om följande då?

"Jag tycker du ska njuta av den här tiden då Barca är i toppform. För det kommer inte hålla i längden. Barca skulle aldrig vara nr 1 i ligan om Real är i form. man såg i början hur ni spelade dåligt då Real vann sina matcher. Ni vaknade till liv då Reals spelare skadades och vi började förlora matcher. Då började ni spela bra för ni vet att enda chansen att vinna ligan är då Real är ur form. Dvs ni har ingen chans mot Real som är i form. Om båda lagen var i form från början i liggan så hade Barca i bästa fall varit tre bakom Osasuna."

Oj, nu har Barça spelat bra enbart för att Real är ur form. Attans då. Vi gjorde ett bra gruppspel i CL tack vare att Real är ur form då? De nio segrarna i ligan är enbart pga av Real är ur form. Att det beror på att Barça har en bra spelidé, en harmonisk trupp och bra spelare kommer väl inte på tal ens? ;)
Barcelona Gabriel
2005-12-18 20:22
La Rambla

haha, det låter som att det är ett inlägg från betäckningen "o'fenomeno", skulle inte bli förvånad :P
Barcelona R.E.M
2005-12-18 20:13
hehe ;). Men är det någon som vet om det blir tangerat rekord nu på tisdag om barca vinner
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:12
R.E.M
Självklart, jag som blandade ihop det. My bad.
Barcelona R.E.M
2005-12-18 20:09
La Rambla

har du varit borta? Det är med Cl inräknat
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-18 20:09
Hehe Rambla du får väl ha lite förstående för dem. Ligan är ju utom räckhåll och CL också, dem försöker väl klamra sig fast vid det sista hoppet om att vinna något denna säsong :)

Gabriel
Japp, mkt glad att Sevilla vann. Men två matcher till ska jag få in. Atléti-vinst och Sampdoria-vinst ;).
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:08
R.E.M

Har du varit borta länge? Segern mot Cadiz var den 12:e raka segern i ligan.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:07
Angående Eto'o och skytteligan. Läs följande förtvivlande inlägg jag läste igår hos marängerna. Nästan så man tycker synd om dem.
Men bara nästan.

"Fan så irriterande att Eto'o gör mål hela tiden. 15 st nu. Jag som vill att Ronaldo ska vinna skytteligan, men men ser inte ljust ut nu precis."

Ja buhuhääää, snyft, snööörvel vad världen är orättvis, det kan inte vara lätt. :-)~
Barcelona R.E.M
2005-12-18 20:06
Eto har gjort 15 =)
Barcelona R.E.M
2005-12-18 20:06
Jag har för mig att om barca vinner mot Celta nu på tisdag så har man väl tangerat sitt rekord på nio raka segar i ligan? Rätta mig om jag har fel
Barcelona AlexC
2005-12-18 20:04
Gabriel

Också lite kluven, hade för mig att Eto'o hade 13 inna gårdagens match vilket SVT text också visade på. Men enligt Aftonbladet står han på 14 mål efter gårdagens match. Men 15 mål är mitt bud.

Edit: Timing där Gabriel med redigerandet.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:01
Hola!
I kväll går vi eventuellt upp i ensam serieledning. Tror inte att Osasuna mäktar med att besegra Real på deras hemmaborg. Fast de får gärna motbevisa mig, delar gärna serieledning med Osasuna ett tag till. :)
Barcelona Gabriel
2005-12-18 20:00
Hmm, själv har jag för mig att Eto'o har gjort 14 mål i ligan och inte 15. Är skeptisk, ska kolla upp detta!

I guess I was wrong, eto'o har gjort 15 :)

Så synd att han ska iväg till afrikanska spelen, annars hade det varit väldigt intressant att se hur många mål han hade gjort i ligan ifall han medverkade i alla (bortsett från dom där han är skadad eller avstängd).

Tvekar inte att han skulle kunna komma upp i Ronaldos facit från 96-97 och göra 34 mål, men eftersom han ska iväg till afrikaska mästerspelen så blir det svårare. Däremot bör han kunna komma upp i samma siffra som förra året.
Valladolid libbe
2005-12-18 19:41
(catalonia barca)

Du har missförstått mig, han kommer komma på andra plats. Kanske borde ändra det hehe.
Annons: