/spanien/barcelona/forum/25125.aspx/spanien/barcelona/forum/25125.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2005-12-18 22:10
yo har någon länk till matchen?
Barcelona La Rambla
2005-12-18 22:04
Schubert

Visst är han en fair play-spelare. Han sparkar ner Valdo, så han blir oförmögen att fortsätta matchen. Sen filmar han till sig en utvisning. När Valdo byts ut mot en defensiv mittfältare (Sosa) i och med utvisningen, så hånar han Valdo med applåder. Det är fair play det. ;-)
Barcelona Messi(as)
2005-12-18 22:04
Jösses, Salgados armbåge, Ramos andra SOLKLARA gula kort, sen guti på osasunas planhalva. Den här domaren måste ju vara det största skämtet idag, efter domaren från 19.00 matchen :)

Men men, Jag tappade respekten för Carlos redan när han fällde Eto'o i el classico..
Barcelona Tiago
2005-12-18 21:59
-Frasse-
hahah den var bra:D
Barcelona -Frasse-
2005-12-18 21:58
Det är rätt underhållande att se närbilder på spelarna i Real Madrid.
Antingen ska man tydligen ha ett långt böljande hårsvall eller ska man ha lite skäggstubb på hakspetsen. Och är man riktigt tuff ska man ha både och.
Undrar om det är Beckham som har haft lite modeundervisning i omklädningsrummet tro.
Barcelona Messi
2005-12-18 21:55
Domaren är en clown.

*Det röda kortet på Carlos var bland det sämsta jag sett. Gult kort, MAX. Jag trodde Carlos skulle fortsätta rulla upp på läktaren... men efter 10 sekunder stog han upp och pratade med Barbie.

*Sergio Ramos borde utan tvekan fått sitt andra gula kort på slutet när han slänger sig på Osasuna-spelarens fötter.

*Fick Punal rött kort borde Salgado också fått det när han armbågade Osasunaspelaren på egen planhalva.

Domaren är en clown och Real kommer sätta 1-0 till slut, var så säkra. F.ö blir jag väldigt frustrerad när komentatorn säger Batista och inte Baptista.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-12-18 21:50
Här är en länk om du inte har några streaming program.
Länktips: footballtvs.com/
2005-12-18 21:48
Varför säger komentatorn att man inte kan tro att Robinho är två år äldre än Raul Garcia?
Barcelona Schubert
2005-12-18 21:47
Eto'o gör inte bara enkla mål. Han är inte en Nistelrooj eller Trez-typ. Han kan skapa chanser åt sig själv också. Hans teknik är mycket god, mycket bättre än Larssons, även om det självklart finns spelare med bättre teknik, exempelvis i Barcas led. Hans otroliga snabbhet ffa på korta sträckor, hans mycket fina skott (en mycket viktig egenskap för en avslutare - minns Batistuta) och hans psyke framför mål ser jag som hans bästa egenskaper.
Barcelona Tiago
2005-12-18 21:46
jo jag vet men jag kan itne hitta länken till kanalen?:(
2005-12-18 21:44
Tiago
sänds på CCTV-5 tror jag.
Kolla Reals forum.
Barcelona Schubert
2005-12-18 21:43
Typiskt Carlos. Han har fått ett rykte om att vara en fair play-spelare helt oförtjänt. Den spanska domarkåren förnekar sig inte heller.
Barcelona MeSSi__
2005-12-18 21:43
Faaaaaaan också! Jag som hade bettat på 2:a ...
Barcelona Tiago
2005-12-18 21:40
kan nån skicka länken till real matchen?
2005-12-18 21:24
Väldigt tråkigt. Hade nästan lust att stänga av matchen. Jag tror dock att det finns chans att 0-0 håller i sig. Vi får se hur det utvecklar sig.
Tyckte iallafall att Carlos reaktion var väldigt överdriven. Som tagen ur en B-film.
Barcelona Forca_barca
2005-12-18 21:23
Aaaa fan.. tråkigt att det ska hända så tidigt...
Barcelona La Rambla
2005-12-18 21:19
Och där var matchen slut. Rött kort Osasuna!
Barcelona AlexC
2005-12-18 21:14
Thiago

Lite känsla för ironi måste du kunna ha..
Barcelona Thiago
2005-12-18 21:11
AlexC jo eto gjorde mål i mallorca mot real madrid..
Barcelona R.E.M
Eto's karriär har precis börjat, Ronaldos är snart slut
Barcelona Rambo~
Eto'o äter Ronaldo till dagsfrukost i dagsläget..

Inget ont om Ronaldo han är en grymm spelare men var en ännu grymmare förut..
Barcelona AlexC
2005-12-18 21:07
Du är en av ett utdöende släkte som fortfarande inte tycker Eto'o är bättre än Ronaldo i dagsläget. Framtiden ser ju inte direkt bättre ut för den senare.

En fråga av det lite privatare slaget; O Fenomeno, är, eller rättare sagt var du Conigol på SG's forum?
Barcelona Tiago
2005-12-18 21:07
O Fenômeno
lägg ner nu eto´o gör mål vad fan gör era gubbar??????????????????????
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 21:05
Hade Ronaldinho varit bäst i Världen utan finess?
Hade Ronaldo blivit det 3 ggr utan finess?
Hade Zidane blivit det?
Nej. Det är vad som skiljer Världsklass från legendarisk.
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 21:04
libbe,

Jag har aldrig skrivit så. Det jag skrev var att Etoo inte har mycket bättre teknik än Henke. Vad jag menar är att Etoo inte har någon finess. Han är inte en spelare som man kan göra fina videos av.

50 mål säger mycket. 5 assist också.

Behöver inte ens blanda in El Gordo. Snacka om Etoo. Skippa jämförelserna. Du kan inte jämföra Etoo med El Gordo. Han är så överlägsen.
Barcelona AlexC
2005-12-18 21:02
Etoo har om jag inte har fel gjort 3 mål på Madrid sen han kom till Barca. På 3 matcher.

Ja, och inte ett enda när han spelade i Mallorca.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 21:02
Haha, jag garvar på mig. Kan verkligen inte vara lätt att vara så bitter. Får man stilpoäng om man gör snygga mål. Räknas det som 2 mål som i basket kanske? Ja jisses. Bitterheten gör konstiga säker med vissa.

Nu ska jag kolla på Real - Osasuna

Força Osasuna!
Valladolid libbe
2005-12-18 21:00
O Fenômeno

Din kärlek till el gordo verkar har gjort dig blind. Ingen fotbollskunnig människa skriver såhär.
"Eto har lika dålig teknik som henrik larsson"

Efter såna uttalande kan man bara skratta åt dig.
Vilken lag som helst i världen skulle döda för att ha eto'o i sitt lag. En sak som gör eto'o så unik är också att han är så jävla jämn. Han har inte haft någon pyttelite svacka ens sedan flera år.

Killen har 50 mål på 70 matcher. Det säger ALLT.
Därför kommer han komma på 2 plats imorgon på fifagalan.

Så gråt min lilla vän, och fortsätt va bitter över att han spelar för barca och inte real.

PS. Jag är inte barcafan.
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:59
Ämne: Han gör för få as....
Etoo har om jag inte har fel gjort 3 mål på Madrid sen han kom till Barca. På 3 matcher.
Han petade in den på Bernabeu och la den i öppet mål på Nou Camp. Målet denna säsong kan jag ranka som Världsklass. Vändningen var väldigt kvick. Jag har sett alla Etoos mål i Barca. Den här säsongen har 13 av målen varit simpla om vi räknar Madridmålet som Världsklass. Skottet från nära håll ur snäv vinkel var Världsklass. Och så har vi målet där han sprang förbi 3 försvarare. Thats it.
Hur många assist har Etoo gjort på 70 matcher? 4? 5?
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:58
AlexC

Att alla världens förbundskaptener och lagens lagkaptener har röstat, spelar heller ingen roll i sammanhanget. Vissa fans har tydligen så mycket mer kunskap om fotboll än de.
Annons: