/spanien/barcelona/forum/25123.aspx/spanien/barcelona/forum/25123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R.E.M
2005-12-18 21:11
Eto's karriär har precis börjat, Ronaldos är snart slut
Barcelona Rambo~
2005-12-18 21:11
Eto'o äter Ronaldo till dagsfrukost i dagsläget..

Inget ont om Ronaldo han är en grymm spelare men var en ännu grymmare förut..
Barcelona AlexC
2005-12-18 21:07
Du är en av ett utdöende släkte som fortfarande inte tycker Eto'o är bättre än Ronaldo i dagsläget. Framtiden ser ju inte direkt bättre ut för den senare.

En fråga av det lite privatare slaget; O Fenomeno, är, eller rättare sagt var du Conigol på SG's forum?
Barcelona Tiago
2005-12-18 21:07
O Fenômeno
lägg ner nu eto´o gör mål vad fan gör era gubbar??????????????????????
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 21:05
Hade Ronaldinho varit bäst i Världen utan finess?
Hade Ronaldo blivit det 3 ggr utan finess?
Hade Zidane blivit det?
Nej. Det är vad som skiljer Världsklass från legendarisk.
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 21:04
libbe,

Jag har aldrig skrivit så. Det jag skrev var att Etoo inte har mycket bättre teknik än Henke. Vad jag menar är att Etoo inte har någon finess. Han är inte en spelare som man kan göra fina videos av.

50 mål säger mycket. 5 assist också.

Behöver inte ens blanda in El Gordo. Snacka om Etoo. Skippa jämförelserna. Du kan inte jämföra Etoo med El Gordo. Han är så överlägsen.
Barcelona AlexC
2005-12-18 21:02
Etoo har om jag inte har fel gjort 3 mål på Madrid sen han kom till Barca. På 3 matcher.

Ja, och inte ett enda när han spelade i Mallorca.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 21:02
Haha, jag garvar på mig. Kan verkligen inte vara lätt att vara så bitter. Får man stilpoäng om man gör snygga mål. Räknas det som 2 mål som i basket kanske? Ja jisses. Bitterheten gör konstiga säker med vissa.

Nu ska jag kolla på Real - Osasuna

Força Osasuna!
Valladolid libbe
2005-12-18 21:00
O Fenômeno

Din kärlek till el gordo verkar har gjort dig blind. Ingen fotbollskunnig människa skriver såhär.
"Eto har lika dålig teknik som henrik larsson"

Efter såna uttalande kan man bara skratta åt dig.
Vilken lag som helst i världen skulle döda för att ha eto'o i sitt lag. En sak som gör eto'o så unik är också att han är så jävla jämn. Han har inte haft någon pyttelite svacka ens sedan flera år.

Killen har 50 mål på 70 matcher. Det säger ALLT.
Därför kommer han komma på 2 plats imorgon på fifagalan.

Så gråt min lilla vän, och fortsätt va bitter över att han spelar för barca och inte real.

PS. Jag är inte barcafan.
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:59
Ämne: Han gör för få as....
Etoo har om jag inte har fel gjort 3 mål på Madrid sen han kom till Barca. På 3 matcher.
Han petade in den på Bernabeu och la den i öppet mål på Nou Camp. Målet denna säsong kan jag ranka som Världsklass. Vändningen var väldigt kvick. Jag har sett alla Etoos mål i Barca. Den här säsongen har 13 av målen varit simpla om vi räknar Madridmålet som Världsklass. Skottet från nära håll ur snäv vinkel var Världsklass. Och så har vi målet där han sprang förbi 3 försvarare. Thats it.
Hur många assist har Etoo gjort på 70 matcher? 4? 5?
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:58
AlexC

Att alla världens förbundskaptener och lagens lagkaptener har röstat, spelar heller ingen roll i sammanhanget. Vissa fans har tydligen så mycket mer kunskap om fotboll än de.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:57
Tiago

Det blir tufft. Gäller att göra en bra defensiv match i London. Vilket inte blir lätt. Sen är jag relativt säker på att Chelsea kommer att värva något nytt i januari. Deras anfall är inget som skrämmer just nu. Defensivt är de dock grymma över hela planen.
Barcelona Tiago
2005-12-18 20:51
haha okej:) vi skippar han:) så vad tror du om matchenra mot chelski då?
Barcelona AlexC
2005-12-18 20:50
Han gör för få assist och 95% av hans alla mål är enkla, simpla, normala mål.

Så säger bara en som bara sett målen Eto'o gjorde igår. Om du nu följt din plastklubb under ett par år så borde lagt Eto'os alla mål som han gjort mot er på minnet, och dessa är inte direkt enkla & simpla.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:50
Tiago

Det kallas för förnekelse, skygglappar, inte vilja inse fakta. Välj vad du vill. Låt oss strunta i muppen nu. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:48
O Fenômeno

Fel. Låt mig rätta dig. Jag hade trevligt tills du dök upp, med samma sövande så kallade argument att jag nu somnar.

Zzzz...
Barcelona Tiago
La Rambla
ja jag håller med dig:) det roligt att denna o fenomeno aldrig kan inse att vi e bäst just nu och itne kan acceptera att hans ronaldo och robinho och vad dom nu än heter inte levererar:P
Barcelona Tiago
O Fenômeno

såna skämt du har bäst att du skriver dom i reals forum där kanske nån skrattar.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:47
Tiago

Bara att ignorera i fortsättningen. Vi gläds åt att vi är ligaledare över jul och nyår. :)
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:46
La Rambla,

Du drömde att du var mogen och hade argument...
Sen vaknade du.
Barcelona La Rambla
Jag bryr mig inte vad ni bryr er om.

Nej, det är därför du är här 20s efter att vi har snackat om Eto'o och inte bryr dig. Tillfälligheter va? Muhahah. :)
Barcelona Tiago
O Fenômeno

om du inte bryr dig va fan gör du då här för jag tror inte en enda person här inne bryr sig ett skit om vad du skriver.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:44
O Fenômeno
Lol! Surt sa räven, kan inte vara lätt att vara en bitter och avundsjuk Gordo-fan.

Ja och Ronaldo ska gå till sin hjärtas klubb Inter efter den här säsongen. Grattis. :-)~
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:44
Tiago,

Jag bryr mig inte vad ni bryr er om. Det som står nedan är sk fakta.
Barcelona Tiago
2005-12-18 20:41
O Fenômeno
snälla skippa ditt skitsnack och dra dig tillbaka till din lilla lya och diskutera eran match ingen som bryr sig vad du tycker om eto´o
Barcelona O Fenômeno
2005-12-18 20:35
Etoo behöver dubbla denna säsongs målskörd + ett par till strutar för att ha gjort lika många som fenomenet gjorde sina 2 första säsonger.

Det är väldigt imponerande av en spelare utan kompletterande tekniska egenskaper att göra så många mål.

Jag vet dock att Etoo bara är nominerad till bäst i Världen pga att de bästa varit skadade stora delar av senaste säsongerna. Jag ser inte Etoo som en av de 3 bästa anfallarna. Han gör för få assist och 95% av hans alla mål är enkla, simpla, normala mål.
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:30
Gabriel
Faktiskt inte den här gången oväntat nog. :)

Vad sägs om följande då?

"Jag tycker du ska njuta av den här tiden då Barca är i toppform. För det kommer inte hålla i längden. Barca skulle aldrig vara nr 1 i ligan om Real är i form. man såg i början hur ni spelade dåligt då Real vann sina matcher. Ni vaknade till liv då Reals spelare skadades och vi började förlora matcher. Då började ni spela bra för ni vet att enda chansen att vinna ligan är då Real är ur form. Dvs ni har ingen chans mot Real som är i form. Om båda lagen var i form från början i liggan så hade Barca i bästa fall varit tre bakom Osasuna."

Oj, nu har Barça spelat bra enbart för att Real är ur form. Attans då. Vi gjorde ett bra gruppspel i CL tack vare att Real är ur form då? De nio segrarna i ligan är enbart pga av Real är ur form. Att det beror på att Barça har en bra spelidé, en harmonisk trupp och bra spelare kommer väl inte på tal ens? ;)
Barcelona Gabriel
2005-12-18 20:22
La Rambla

haha, det låter som att det är ett inlägg från betäckningen "o'fenomeno", skulle inte bli förvånad :P
Barcelona R.E.M
2005-12-18 20:13
hehe ;). Men är det någon som vet om det blir tangerat rekord nu på tisdag om barca vinner
Barcelona La Rambla
2005-12-18 20:12
R.E.M
Självklart, jag som blandade ihop det. My bad.
Annons: