/spanien/barcelona/forum/25121.aspx/spanien/barcelona/forum/25121.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-24 18:30
Bobbycoff

Alltid trevligt med "supportrar" som har så bra koll! :)
Ronaldo_Robinho_Real
2006-01-24 18:21
Henry gick ut för några veckor sedan och sa att han ville stanna i Arsenal + att han sa att han inte hade pratat med Barcelona om någon eventuel övergång som många tidningar skrev.. på länken ser ja att Henry hade ett "muntligt avtal" med Barca.. hmmmm tror inte riktigt på att han har det när han just gått ut i media och sagt att han inte gjorde det + att Henry har kontrakt med Arsenal så Barca kan inte snacka med Henry om en övergång det är förbjudet....
Barcelona Sonde
2006-01-24 18:13
Bobbycoff: Välkommen till forumet. Vi spelar redan 433 ;)
Barcelona bobbycoff
2006-01-24 18:12
Skulle vara riktigt fint om henry kommer men de kommer bli stor konkurans om anfallet som de till viss del är redan..iså fall får vi spela 4-3-3..
2006-01-24 18:10
Sonde

Ja, det jag skrev var ett utdrag från ett inlägg från Chelsea forumet. "För inte innebär det väl att Shit kmr hit"

Man får tolka det som man vill.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-24 18:09
Sa inte Henry att han kommer att fortsätta med Arsenal?
Har för mig att han sa det nyligen?
Barcelona Sonde
2006-01-24 18:07
pyol: Fantastiskt!Vilket otroligt taktiskt kunnande du visar prov på.

Ordem e....: Kallar de verkligen Eto'o för Shit?! Inte mycket heder där inte...
2006-01-24 18:06
Marcos

Det skrämmer mig lite när du refererar oss som Galacticos. Gillar inte det namnet. :S Det står för allt jag avskyr.
Barcelona Marcos
2006-01-24 18:05
Ojojoj, vad är det jag läser på Sport? Jo vi har som det verkar ett muntligt avtal med Henry, fantastiskt. Henry, Ronaldinho och Eto'o, en av de bästa anfallstriorna någonsin. Vem är Galacticos nu :)?
2006-01-24 18:02
Från Chelsea forumet

"Spanska uppgifter på att Henry är muntligen överens med Barcelona om en övergång till sommaren. Kanske skitsnack, men Messi, Eto'o, Ronaldinho och Henry borgar väl för en hyfsad offensiv. För inte innebär det väl att Shit kommer hit? Och jag som ogillar spekulationer...
Har nog lite trist i dag."

Kalla Eto'o för Shit? Rasist javisst.
Barcelona Kapten11
2006-01-24 17:58
Håller med om att Henry inte är direkt nödvändig i dagens Barca. Men, han skulle vara en enorm tillgång, pga att han kan spela på samtliga anfallspositoner. Som jag ser det är bredden i anfallet för tillfället bra, men inte fantastisk.
Dessutom lämnar ju Henke i sommar, och kanske även Giuly.
Barcelona pyol
2006-01-24 17:56
om henry kommer till barca så föredrar att man ska spela så här
valdes
belleti-puyol-marguez-sylvinho
deco-xavi
ronaldinho
messi-etoo-henry
2006-01-24 17:35
Ämne: Är det ingen som ska....
Puyol

Jag ska ner till Barcelona den artonde februari och titta på Barcelona - Real Betis :) ... och eftersom första mötet mot Chelsea spelas den 22 februari kanske man drar direkt till London ;)
Barcelona Juelinho
2006-01-24 17:34
Gabriel/
Ne håller helt med... larsson är faktiskt den bäste på positionen just nu, men Et'oo e ju klart bättre när han är med.
Barcelona La Rambla
2006-01-24 17:34
Gabriel och Ni andra//

Mycket kan man kanske säga om Chelsea men i det här fallet så är det faktiskt inte redaktionen som hittar på det där, utan det finns källa. Det är en tidning som har bett Ronaldhino ta ut sin drömelva och välja 3st spelare på varje position. Se länktips.
Barcelona Gabriel
2006-01-24 17:24
Fedorov

Jag har en PSG tröja med Ronaldinho ;) Däremot är den inte äkta skulle jag tro, dock ser den på pricken ut som en äkta. Men det är kul att ha :)
Barcelona Gabriel
2006-01-24 17:22
Jag är väldigt kritisk till det som Chelsea här på SF publicerade angående Ronaldinhos drömspelare. Det är mer än konstigt att han inte väljer ut en enda Barcelona spelare, dels eftersom vi är det bästa laget i Europa och dels eftersom han själv spelar med oss, antingen så fick han inte välja några av hans lagkamrater eller så är det hela påhittat - det är mina teorier.

Bara att se att spelare som Puyol och Eto'o inte är med är helt sjukt. Dessutom har Ronaldinho själv sagt att Xavi är världens bästa mittfältare under förra säsongen då han kommenterade att det sättet som Xavi styr spelet på mitten och levererar bollarna med en sån hög procent i rätta passningar är otroligt.

När jag tänker efter lite så är det möjligt att det var Eto'o som hyllade Xavi och inte Ronaldinho.
Barcelona Sonde
2006-01-24 17:19
Rambo: De flesta av oss i redaktionen pluggar på högskola, och just nu pågår tentaperioderna (min avslutades igår). Då är det annat som kommer före. Dessutom är två bortresta. Vi ska dock inte komma emd för många bortförklaringar, vi har varit sena med matchrapporter ett par gånger för ofta.
Barcelona Messi = Kung
2006-01-24 17:17
När kör Barca mot Zaragoza ?
Pelada
2006-01-24 17:07
Ämne: Är det ingen som ska....
En halvtimme, ingen lång tidsfrist dom fick på sig att svara. Gissar att alla som ska ner till Barcelona inte är inne just nu, om det nu är någon...
Barcelona Puyol_21
2006-01-24 16:50
Är det ingen som ska se nån match innan säsongens slut? Till Barcelona alltså... :)
Barcelona Adaminho
2006-01-24 16:49
Det måste vara så att han inte fick välja spelare utanför Barca för isåfall hade väl åtminstonde etoó, puyol och messi varit med. Hehe. Man undrar lite vad han kan om fotboll egentligen, förutom att spela det bäst:D
Real Madrid Fedorov
2006-01-24 16:35
Ämne: Adaminho

Låter my....
Zubizareta ( ursäkta stavningen ) är också min favorit,jag tror faktiskt han är min kultspelare alla kategorier i Barca.
Om ngn har en poster med honom så köper jag den.

Min bror köpte en Zidane nr 21 Juventus matchtröja igår.
Det var en grym karriär han hade även där men trots två CL-finaler så blev det inget förrän flytten till Madrid.
Det skulle var underbart att hitta en Ronaldinho tröja från tiden i Paris Saint-Germain.
Barcelona Rambo~
2006-01-24 16:27
VIlka spelare har han valt?
Pelada
2006-01-24 16:22
Adaminho

Låter mycket konstigt att vi inte hittar Samuel Eto'o där. Inte heller Puyol fick vara med där, kanske fick han bara välja spelare utanför Barcelona.

Fedorov

Zubi...
Real Madrid Fedorov
2006-01-24 16:21
Ämne: vadå menar Ramos att....
Lugna puckar.
Ni kommer att vinna en titel i år.Vi kommer troligen också vinna en titel i år.
OBS!
Vem tycker ni är Barcas bästa målvakt genom tiderna?

Jag önskar er lycka till i CL.
Barcelona Puyol_21
2006-01-24 16:19
Ämne: Om ni går in på Chel....
Han väljer Drogba och Gudjohnsen framför Eto'o!? Man undrar om de hittar på det hela?
Barcelona Adaminho
2006-01-24 16:06
Om ni går in på Chelseas SV hemsida så finns det en artikel om Ronaldinho som tar ut sin drömelva. Kolla den är intressant!!!!

Kolla!
Barcelona S.W.A.T
2006-01-24 16:05
Mallorca och A.madrid matcherna måste vi vinna för sen vänta Valencia borta! vinner vi oxå mot Valencia där så är allt klart! det är 18 omgångar kvar
Barcelona S.W.A.T
2006-01-24 16:02
vadå menar Ramos att rela madrid haft sin svacka eller??? då måste rela madrid haft sin svack i 3 år nu.... varför erkänner dom inte bara helt änkelt att barcelona är bättre än real madrid... är det något lag som kan hota oss så är det Valencia bara
Annons: