/spanien/barcelona/forum/2512.aspx/spanien/barcelona/forum/2512.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xavi 6 // Visca Barca
2015-05-15 16:28
[QUOTE=tikitaka]Tjo, såg ett ungdomslag utanför MAX i Solna, någon som vet vad dem gör där samt vilken ålder det är? [/QUOTE] Har hört att det är någon slags turnering där ungdomar från olika topplag i Europa deltar. Något sånt iaf.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona tikitaka
2015-05-15 16:24
Tjo, såg ett ungdomslag utanför MAX i Solna, någon som vet vad dem gör där samt vilken ålder det är?
Barcelona DM1982
2015-05-15 16:12
[QUOTE=Golden Barca]Madrid - Barca 2-4. Barca-Deportivo 6-0. Barca-Bilbao 4-1 Barca-Juventus 4-0. Sedan har vi några glada sommarmånader på oss att fira ännu en trippeln. Någon som minns när Real Madrid vann trippeln senast? [/QUOTE] Det roliga är att vi inte har vunnit något ännu men kan förlora allt.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-05-15 16:10
Om Suárez är tveksam skulle jag personligen låta honom vila och stå över de avslutande ligamatcherna. Tråkigt, javisst, men vi ska plocka ligatiteln även utan uruguayanen. Det är tre veckor kvar till finalen i Berlin, får han rehabilitera och vila i lugn och ro kommer han vara i form till den matchen, som naturligtvis är den viktigaste vi har kvar på säsongen. Förhoppningsvis är han också spelklar mot Athletic men är han tveksam där tycker jag inte att man ska riskera någonting. Deportivo och Athletic har vi god vinstchans mot även utan Suárez men jag är tveksam till om vi klarar av att vinna finalen med ett anfall bestående av Pedro-Messi-Neymar. Möjligt, ja, men bra mycket sämre chanser.
Barcelona Liunil Masse
2015-05-15 15:44
@barcastuff: Official: Barcelona gets 19.550 tickets for the Champions League final against Juventus in Berlin, Germany, on Saturday 6 June #fcblive Är inte det lite för en CL-final? Någon som vet hur många Barca fick 2011 på Wembley?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-15 15:41
@Golden Barca:

Tänk om det blir tvärtom :-)..
Du kommer vi ha en deprimerad sommar.

Jag tar ingenting för givet... Räknar inte ens med att vi kommer att ta en en titel stället tar jag det match för match. Det som är ännu mer oroande är att Suarez har känning låret/ljumsken, vet ej var.
Barcelona Gabriel
2015-05-15 15:20
@Golden Barca:

Aldrig.
Barcelona Golden Barca
2015-05-15 15:16
Madrid - Barca 2-4.
Barca-Deportivo 6-0.
Barca-Bilbao 4-1
Barca-Juventus 4-0.

Sedan har vi några glada sommarmånader på oss att fira ännu en trippeln.

Någon som minns när Real Madrid vann trippeln senast?
Barcelona the cameroonians
2015-05-15 14:56
@Davids3:

Finns en artikel om detta i länktips.

Västen innehåller teknik som bland annat visar puls, watt/effekt, styrka och hur olika övningar påverkar spelarna fysiskt och metaboliskt.
Barcelona Nemesis 10
2015-05-15 14:42
@Davids3:

Har för mig att den innehåller någon slags gps för att kolla hur mycket dom löper och sånt, kan ha fel.
Barcelona Davids3
2015-05-15 14:33
Har aldrig förstått vad den halvvästen de har på sig under träningarna är till för ?
Flavía
2015-05-15 14:33
Vampíro

Det stämmer, var nog en aning för snabb med tangenterna där haha.
Barcelona Nemesis 10
2015-05-15 14:15
@Maestro Xavi:

Skönt att få se att han joggar i klippet, bäst att han vilar mot Atletico iallafall!

Barcelona DM1982
2015-05-15 14:10
[QUOTE=jonis]Minns den matchen mycket väl, men det jag inte förstår än idag är hur det kunde bli rött kort på Del Horno haha [/QUOTE] Kolla satsningen, Del Horno struntar i bollen helt och siktar in sig på Messi. Rött kort alla dagar i veckan.
Barcelona Maestro Xavi
2015-05-15 14:02
Ser nog inte så farligt ut för suarez.
Barcelona Blaugrana91
2015-05-15 13:55
[QUOTE=enkos]Suarez uppges ha skadat baklåret och inte ljumsken. . Barcelona ger inte klar information hur länge han blir borta men måste börja med rehabilitering [/QUOTE] På Barcastuff står att han tränade ute på plan, dock för sig själv.
Barcelona A good coach is everything!
2015-05-15 13:48
Jonis// Del horno kom med dobbarna före. Messi hade också vid ett flertal gånger fått fula tacklingar den matchen. Det va väl det enda sättet Chelsea spelarna kunde stoppa ynglingen. Så när Del Horno satsar som han gör så kan man inte skylla på domarn !!!
Barcelona A good coach is everything!
2015-05-15 13:42
Gabriel // Håller med där det va nog ett utav hans bästa matcher.. Messi ägde totalt den matchen och var nog den största bidragande faktorn till CL finalen.. Att han sen skadar sig hemma va riktigt tråkigt för Messi hade briljera i finalen.. Tror finalen hade sätt väldigt annorlunda ut med Messi på plan.
Barcelona jonis
2015-05-15 13:40
@Gabriel:

Minns den matchen mycket väl, men det jag inte förstår än idag är hur det kunde bli rött kort på Del Horno haha
Barcelona LeoMessi
2015-05-15 13:21
Gabriel Man kan tro att Madrid har bättre förhandlare än oss och det är anledningen till att dom får så mycket pengar för sina spelare. Tror det handlar mer om att andra klubbar överskattar deras spelare något brutalt! Jag kan slå vad om att många klubbar hade lätt betalat 50+ för benzema. Själv hoppas jag nästan att United lägger såna stora pengar för dom kommer att gråta när dom inser hur överskattad bale är. Att köpa bale för den summan är som att köpa lord Douglas för 70 mille.
Barcelona Gabriel
2015-05-15 13:04
Manchester United prepare €110 million offer for Bale. The player is willing to leave and Madrid's desire to sign De Gea will be key. [as] Totalt efterblivna är United om de lägger den summan för Bale. Dom kan lika gärna passa på o buds 90M€ för Pedro också medans de ändå håller på. Kommer att total äcklas utan United om de ger 110M€ till Madrid att handla grymma fotbollsspelare för, samtidigt som de tar bort den värdelösa soppan från Madrid.
Barcelona enkos
2015-05-15 13:03
Suarez uppges ha skadat baklåret och inte ljumsken. . Barcelona ger inte klar information hur länge han blir borta men måste börja med rehabilitering
Barcelona LeoMessi
2015-05-15 13:03
När man har tittat på Haöilovic tidigare så har man blivit påmind om hur otroligt lik han är Messi i spelstilen och hur otroligt talangfull han är. Sen ser man klipp på när Messi är 17-18 år och spelar mot lag som juve och Chelsea! Då inser man hur otroligt lika dom är i spelstilen så är messis talang på en brutalt högre nivå. Inte en rättvis jämförelse för det finns ingen som var så skicklig som Messi. Fanns andra som gjorde fler mål men det fanns ingen som tog sig förbi sina motståndare med en sån enkelhet.
Barcelona MrKnowledge
2015-05-15 12:37
fy fan vilken kass matta de var då, hade gett grova böter idag
Barcelona Gabriel
2015-05-15 12:19
Det var här jag insåg att Messi en dag skulle bli världens bästa spelare, men trodde aldrig att han skulle bli SÅ HÄR BRA. Hans prestation borta mot Chelsea 2006 som 18-åring. Glömmer aldrig det!
Barcelona the cameroonians
2015-05-15 10:09
@Flavía:

Fast nu dömde Mallenco hemmamötet mot Atlético som vi vann med 3-1 och även Reals förlustmatch mot Athletic.
Men annars är han ju känd för att vara en riktig hemmadomare, så det lär bli tufft oavsett.
Barcelona Vampíro
2015-05-15 09:39
Det stämmer inte alls. Joan Gamper matchen spelas alltid precis innan säsongen drar igång och matchen mot Juve spelades 24 augusti 2005.
Barcelona Den vise mannen
2015-05-15 09:29
Flavia Vilken resa den då 17-årige killen har gjort. Tänk vad mkt nöje, glädje o spänning han har försett oss med. Ord räcker inte riktigt till för att beskriva honom...... För evigt tacksam! Tack Messi!
Flavía
2015-05-15 03:30
På tal om inget, är det någon som följer matchen mellan Boca - River?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-05-15 02:52
Annons: