/spanien/barcelona/forum/25108.aspx/spanien/barcelona/forum/25108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AlexC
2005-12-19 16:47
Kolla på startsidan här på SF Barcelona.

Klockan 20:00 på Eurosport börjar galan.
El trideñte magico
2005-12-19 16:14
Ser så ut. Hoppas detta sk "försök" visar sig vara nått bra. när får man reda på om Ronaldinho eller Eto´o får priset?
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-19 16:02
Alltså hur funkar det här på tv4.se imorgon? Måste man vara medlem eller ha något sorts program för att se matchen, eller räcker det med att gå in på sidan och titta? :)
Barcelona Kurdistaaaan!
2005-12-19 14:59
Ämne: Tjena!
Vore guld if....
kolla länk tips, där kan du se matchen live direkt från hemsidan
Länktips: www.tv4.se
Barcelona Emperor of doom
2005-12-19 14:30
Den här bilden på Zidane är bara så klockren=)
Barcelona Koeman!!
2005-12-19 14:00
Tjena!
Vore guld ifall någon har någon har en länk till matchen imorgon mot Celta.
Barcelona La Rambla
2005-12-19 13:33
Lucho

Det är möjligt att det blir så, själv tror jag inte det. Jag skrev bara en väldigt kort sammanfattning från artikeln. Sen så verkar det som om Maxi vet att hans tid kommer. Enligt honom själv så utvecklas han hela tiden tack vare att vara priviligierad att få träna med så bra spelare. Skulle nog säga att jag förstår honom, inget dussingäng på träningarna precis. ;)
Barcelona Lucho
2005-12-19 13:19
La Rambla: "Han tränar hårt och har snackat med både Txiki och Rijkaard som har gett honom bra råd och uppmuntran inför framtiden."

Men man kan ju fråga sig hur uppmuntrande det är att bli inbytt så sällan trots att man ändå gör bra ifrån sig när man väl får chansen. Jag tror inte att han blir bättre av det. Fortsätter det så här kommer nog 70-miljoners-värvningen Maxi i framtiden att placeras i samma fack som Geovanni, Rochemback och dom andra Gaspart-köpen..
Barcelona Gabriel
2005-12-19 13:17
JournalistenThomas

Är du förvånad? Vi är inte längre beroende av Ronaldinho det visade vi mot exempelvis Udinese och Betis (där för övrigt även Deco inte spelade). Somos mes que un club!

Catalan

Själv brukar jag vänta på att alla datasnillen här inne ska länka fram mig till matchen så man kan se den. Nu har jag dessutom laddat ner PPLIVE, det kanske jag ska rekomendera till dig. Visst pratar dom kinesiska men what the hell, så länge jag får se matchen är jag nöjd.

Mitt sista alternativ brukar vara att beställa matchen på tv2.no, men som sagt det kostar pengar.

Visca!
Barcelona La Rambla
2005-12-19 12:59
Maxi har bestämt sig, han stannar i Barça. Han tränar hårt och har snackat med både Txiki och Rijkaard som har gett honom bra råd och uppmuntran inför framtiden.

Visca Maxi Lopez!
Villarreal JournalistenThomas
2005-12-19 12:53
Kul att se att Barca kan utan Ronaldinho också. Nu var det visserligen inte världens svåraste motstånd men ändå. En del lag står och faller med en-två spelare, även om de möter ett klart sämre motstånd.

Förresten. Intressant inslag om Messi igår på TV4+.
Barcelona Viking
2005-12-19 12:33
Beautiful_ Barça //

Menar med msn..
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-12-19 12:32
Jag undrar var man får tag på den där Tomaz Bradesko som brukar klippa ihop Grymma Ronaldinho och Barcelona video. Hade varit nice om han kunde göra en sådan på första halvan av säsongen.
Barcelona Lucho
2005-12-19 12:18
På tal om Daniel Alves så har han än en gång tagits med i Marcas veckouttagning. Tillsammans med Ronaldinho är han nog den som varit med där flest gånger. Hoppas verkligen att det är han som dominerar högerkanten i Barça i framtiden. Men jag ser ändå helst att han värvas först till sommaren. Att köpa in en ny spelare mitt under säsongen när laget är i otroligt bra form känns bara riskabelt. Det kan ju störa gruppen. Och vi har ju ändå ett antal potentiella högerbackar i Oleguer, Belletti, Puyol, Gabri och Damia (förutsatt att denne inte lånas ut).
Barcelona Sonde
2005-12-19 12:13
Catalan: Du kan nog räkna med att TV4 lagt ut tydliga instruktioner för hur det hela kommer att gå till.
Barcelona Catalan
2005-12-19 12:10
Visca el barÇa !!

Vet någon här (kanske du Gabbe) hur man kan titta på Barça-Celta nu på tisdag? Hur funkar den här tv4 webb? Jag är inget datageni men lite kan jag. Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mej med den biten.

Visca el Barcelonsimo.
2005-12-19 12:08
Ronaldinho är tillbaka och kommer att spela imorgon!
2005-12-19 11:34
Viking

Har den, men det är nog inte så smart att maila den då den är nästan 80 MB.

El trideñte magico
Var läste du det?
Barcelona Viking
2005-12-19 11:04
Är det ngn som har "Fiesta" videon från Camp nou? Skulle vara himla snällt om ngn ville sckika den.. Tack!

VikingLaine@hotmail.com
Barcelona La Rambla
2005-12-19 10:40
Har svårt att se Sevilla skulle släppa Alves redan nu inför stundande UEFA-CUP som de har framför sig. Men nog hade han varit ett välkommet nytillskott i januari. Den som lever får se. :)
El trideñte magico
2005-12-19 10:10
jag läste precis att Sevilla har lagt ett bud på Liverpools högerback josemi. Kommer Alves till oss då eller? ;)
Barcelona Emperor of doom
2005-12-19 08:35
Den här bilden på Zidane är obetalbar eller vad säger ni?
2005-12-19 03:26
Gabriel

Visst. Tror jag nämnde det innan. Blev helt glad när jag såg hur Deco firade målet :D
Barcelona Gabriel
2005-12-19 02:28
Hmm la märke till detta nu; Kolla på en video på Eto'os andra mål som gav oss 0-3 i matchen senast mot Cadiz. Strunta i att kolla på vad Eto'o gör utan höll ögonen på Deco som står och kollar på strax bakom honom. Notera Decos vilda firande efter Samuel Eto'os mål! Det är vad jag kallar att känna färger för laget, och detta var när vi redan ledde med 2-0.

Trodde bara Puyol var sån i Barcelona, Visca Deco ! Y visca el Barça, buenas noches tot! :)
2005-12-19 01:02
Barçafan_Nr1

hmm, mycket möjligt
Har inget minne av något sådant iallafall.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-12-19 00:30
Beautiful_ Barça//

Ang. skåning. Funderade om det var dig som jag diskutareade med under slutet av förra säsongen. Har inte varit så aktiv här inne sedan dess.
2005-12-19 00:17
Barçafan_Nr1
Jo, visst är det så. Hurså?

Sen undrade jag hur man ska kunna se matchen genom tv4.se. Fast det blir nog ändå att gå på nån sportsbar.

Hittade nån fotbollsdokumentär på tv4.se förresten som jag tittar på nu. Länken ovan.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-12-19 00:03
Gabriel//

Ok, tråkfotboll är aldrig nice. Dock tyckte jag det i dag (mkt nice). Sen att spanska domare är lika med katastrof är ju bara beklagligt.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-12-19 00:01
Rambo~//

Jag lider med dig. Du får softa hos en kompis istället.

Beautiful_ Barça//

Hehe...Sportal är värsta lotterisajten. Sanningshalten i deras "nyheter" är lika stor som att Irak hade massförstörelsevapen, d.v.s zero %. (Är det inte så att du är skåning?)
Barcelona Gabriel
2005-12-19 00:00
Barçafan_Nr1

Det är inte Osasunas fel att domaren var hjärnlös som alla andra spanska domare verkar vara, men dom spelar så i övrigt annars.

Visca!
Annons: