/spanien/barcelona/forum/25105.aspx/spanien/barcelona/forum/25105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2006-08-29 23:40
Fick dålig respons tidigare idag. Är det inga svenska cules som planerar att dra till Tyskland eller England för att se Barca i CL?
Barcelona expert...barca!!
2006-08-29 23:35
Blir utspelning mot chelsea igen???
Barcelona Klint
2006-08-29 23:31
Ämne: Vet ni att atletico ....
Newsflash of the day!
Barcelona Ghazza
2006-08-29 23:07
Jag tror dem flesta visste om det.
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-08-29 22:52
Vet ni att atletico bilbao bara köper basque spelare och det är en tradition från hundra år sen och det är en exempel för att dem har en av dem bästa akedemier (youth academies) anars skulle dem inte vara i den största och bästa fotbolls ligan :d
Barcelona Visca el barca Visca el catalonia y visca el copa
2006-08-29 22:40
Ämne: Grattis Motta 24 och....
Copa catalonia är en match cup som deltags av dem 2 bästa catalonia lag. (nu är det naturligtvist Barca och espanol.och dem ska spela tisdag 21:00 och ni kan se matchen på sportexpressen tror jag? :d
Barcelona Evička
2006-08-29 22:38
Ämne: Vi har glömt bort at....Kanske förklarar att det var lite lågt i första halvlek igår.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-08-29 22:32
För övrigt så leder Sevilla för tillfället La Liga. Hittils står det 3-0 till dem mot Levante.
De kommer nog att vara ett lag att räkna med, om de inte får många skador. Häärligt, med lite utmaning!
Barcelona Ghazza
2006-08-29 22:17
Grattis Motta 24 och Deco 29.

Någon som kan förklara vad copa catalonia är för ngt som barca_anfall nämnde.
Barcelona La Rambla
2006-08-29 21:54
Vi har glömt bort att både Deco och Motta fyllt år i dagarna. Motta igår och Deco i söndags.

Feliz cumpleaños, Motta y Deco.
Barcelona EsCúle
2006-08-29 21:46
Repris av gårdagens match rullar just nu på sportexpressen för de som är intresserade.

För övrigt så nämnde dom igår på sportexpressen att dom kommer sända La Liga regelbundet varje lördag och söndag.Så det var nog inte den sista matchen dom visar med Barcelona.Kan vara bra att skaffa kanalen för dom mest insatta.

Visca Barcelona!
2006-08-29 21:46
Och finns det nån som som har En klipp av messi när han dribblade och gjorde mål på Celta
Tacksam för ett länktips :d
2006-08-29 21:42
hej
JAg skulle vilja se Barca spela Zambrotta-puyol-thuram-gio
Xavi-Marquez-deco
Messi-etoo-ronaldinho
och jag skulle vilja se messi, etoo och ronaldinho att byta positioner i mitten av matchen för ex.. Ronaldinho-messi-etoo
Jag såg matchen igår och messi var grym i CF(mitten) positionen
Visca el barca Y visca el catalonia
Van tror ni att vi ska spela/??
och hur tror du att vi ska spela (LA RAMBLA)??
Tacksam För svar!!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-08-29 21:41
rico

Frågade jag dig någonting eller? Tror du kan lista ut det alldeles själv om du läser mitt inlägg, som du tydligen hittade ngn dum fråga i.
Barcelona barca_anfall
2006-08-29 21:19
jag har läst att vi ska möta espanol i copa catalonia på www.fcbarcelona.dk längst till höger är det nogån som vet vilken kanal som sänder matchen

VISCA BARCA
Barcelona anderzzon_
2006-08-29 21:17
La Rambla/Tack, missade den. Antog att det inte fanns någon matchrapport, varken Recreativo eller Mallorca har ju någon lagsida här. Skönt i alla fall att han verkar ha förtroende så han får den speltid han behöver.
Barcelona La Rambla
2006-08-29 21:15
Haha. :)
Bästa på länge.
Visca Tacchinardi!
Barcelona Klint
2006-08-29 21:10
Årets rubrik på svenskafans: "Den skallige: Real Madrid är dåliga"
2006-08-29 21:07
messi ja första matchen ja...jag pratar om mittfältarna
2006-08-29 21:05
Det var mkt diskussion angående MOTTA igår...
jag håller med visa att han måste får spela mera o får kontinuerliga matcher...han e hur bra som helst!
Förra säsongen när han spelade 3-4 matcher i rad var han hur bra som helst...
Ni kommer väl ihåg Båda championsleague matcherna mot chelsea....han var bäst i barca i båda matcherna.
Iniesta måste oxo, spela mera han måste dela tid med Deco o Xavi...Marquez är lojal men inte bättre än Thuram.. så e det...
Sylvinho måste in han o ronaldinho på kanten e livsfarliga
jag håller med visa att han måste får spela mera o får kontinuerliga matcher...han e hur bra som helst!
Ni kommer väl ihåg Båda championsleague matcherna mot chelsea....han var bäst i barca i båda matcherna.
Iniesta måste oxo, spela mera han måste dela tid med Deco o Xavi...Marquez är lojal men inte bättre än Thuram.. så e det...
Barcelona Schubert
Motta var definitivt inte bäst i nån av matcherna mot Chelsea. I första var Messi dominant, i andra fick Ronaldinho 97 % av rösterna på trean (eller vilken kanal det nu var) i omröstningen om "matchens spelare". Har aldrig sett en högre siffra.

Motta är OK men det är grym konkurrens på mittfältet. Ska han spela mer innebär det att man måste peta nån av Deco, Iniesta, Xavi och Edmilson. I mina ögon är dom bättre.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-08-29 21:04
La Rambla/

Jo visst kan Ronaldinho komma att gå och då tror jag också att Milan blir klubben han hamnar i. Samma sak tror jag om Puyol, skulle han komma att lämna oss om säg 8 år eller något så hamnar han nog i Milan.

Det känns som om 2010 kommer att vara ett avgörande år för Barca, då jag har för mig att många spelare i dagens Barca skrivit kontrakt till just det året. Det känns som att en stor generationsväxling kommer att äga rum år 2010 hos oss. Jag vet att Deco, Marquez, Zambrotta (kan ha fel här), Eto´o och Ronaldinho har i dagens läge kontrakt som går ut då. Kommer säkert vara ett perfekt tillfälle att ta upp om vi redan inte gjort det tills då, Calvo, Jeffren, Bojan o.s.v samt köpa de framtida spelarna som t.e.x Anderson.
Barcelona La Rambla
2006-08-29 21:03
anderzzon_:

Står inte mycket men han näms åtminstone lite i Mallorcas matchrapport. Spelade tydligen hela matchen och fick ett gult kort.
2006-08-29 21:01
Barcelona anderzzon_
2006-08-29 20:57
Har inte läst på Milans forum, men låt dem hoppas. Världens bästa spelare lämnar nog inte världens bästa lag som spelar på världens vackraste arena i världens vackraste stad, än på ett tag. :D

Förresten, någon som har läst något om hur Maxi skötte sig i sin ligadebut för Mallorca?
Barcelona La Rambla
2006-08-29 20:48
Nog kan Ronaldinho någon gång i framtiden bestämma sig för nya utmaningar och lämna Barcelona, det är ingen omöjlighet. Skulle då tippa på att Milan ligger bäst till, då Gaucho hyser stor respekt för Milan som klubb och känslorna är ömsesidiga. Milans tifosi i Italien älskar honom och det är ingen hemlighet att Ronaldinho är en stor favorit hos Berlusconi. Men det finns inte på kartan att han 2 dagar innan fönstret stänger skulle släppa en sådan bomb. Dessutom så vill han förlänga sitt kontrakt till 2014. Skulle tro att han kanske lämnar någon gång år 2010, om han nu lämnar.
2006-08-29 20:38
Och jag vill bara säga detta till alla utomstående fans (som bara kan läsa här och inte skriva) och Barca-fans (som inte visste det redan).

Om det finns en nyhet om FC Barcelona som INTE står i Sport eller El Mundo Deportivo så är det 100% utan undantag ko-dynga!
Barcelona Schubert
2006-08-29 20:37
Snygga mål, tack för länkarna. Gillar speciellt Iniestas genombrott och framspelning till Messi, grymt snyggt och smart.
2006-08-29 20:32
La Rambla/

Att dem engelska tidningarna var sliskigare och äckligare än dem Spanska kända jag till. Man förvånas aldrig över äns deras rubriker.

Det ända som fattas nu är att aftonbladet och expressen publicerar samma soppa och att dem flesta man känner börjar surra om den skiten omkring mig :(
Annons: