/spanien/barcelona/forum/25097.aspx/spanien/barcelona/forum/25097.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-12-20 23:51
Ang. Aftonblandet...

...Jag håller med Gabriel. Det ju trots allt så att man har ett val, vill man inte läsa så gör man inte det. Svårare är det inte. Tycker att det är ett stort j-la i-landsproblem (kanske dagens största). Eller nej, dagens i-landsproblem var när matchen bara hackade och jag kollade på ett bildspel med persiska i bakgrunden.

Ang. Eto'o vs. Ronaldo...Eto'o är mer effektiv än Ronaldo just nu, men Ronaldo har bättre bollkontroll än Eto'o - i alla lägen.
Summa summarium är att det är två olika anfallsspelare som besitter goda kvailteér där Eto'o är på uppgång och Ronaldo på nergång.
Barcelona Gabriel
2005-12-20 23:51
RonaldoZone

Good work mate, du lyckas verkligen övertyga oss genom att du skriver i Caps Lock.
Barcelona AlexC
2005-12-20 23:50
RonaldoZone

Om du vill kan jag skicka ett pm till dig där jag berättar hur många här inne som bryr sig om vad du skriver.
Barcelona el Flaco
2005-12-20 23:50
Ahh okey, tack så mycket för era åsikter Gabriel & Alex C. Jag undrade bara eftersom jag inte såg matchen. Angående att vinna och inte spela bra är alltid en bra egenskap för ett mästarlag men jag föredrar ändå ett stabilt spel som grund. Men det är en lång säsong och man kan väll inte spela på topp under ett helt år.
Barcelona La Rambla
2005-12-20 23:49
AlexC
Stackars dig, men du kan vara lugn du ska slippa mig över julen. För övrigt så gav jag dig en komplimang om du missade det.

Gabriel
Kritiken angående Aftonbladet och de som kritiserar var inte riktad till dig. Utan till alla de som nästan dagligen lägger in länkar och gråter över deras bevakning. Det gör inte du. Mitt tips till alla, låt bli och läsa skiten då för f-n!

Bon nit!
Barcelona Gabriel
AlexC

I never cry, I get mad, det finns undantag men detta är inte ett av dom. Sa även "trots att jag inte vet om det är riktat mot mig" men det innebär inte att jag inte får säga vad jag tycker om situationen.
Real Madrid RonaldoZone
ETOO ÄR INTE BÄTTRE ÄN RONALDO ALDRIG I LIVET FÖRSTÅR NI INTE DET INTE ENS I NÄRHETEN !

RONALDO ÄR EN LEGEND , ERKÄNN ALLA ETOO ÄR SKIT BRA FAST HAN KOMMER FÖR ELR SENARE BLI GLÖMD MEN DET BLIR INTE SJÄRNOR SOM ZIDANE,RONALDO,MARADONA,PELE,RONALDINHO och mycket mer.

VILLE BARA FÅ UT MINA ORD ETOO ÄR ABSOLUT INTE BÄTTRE ÄN RONALDO !
Barcelona Gabriel
2005-12-20 23:47
Chancho

Det första målet kom efter det att Ronaldinho la en snabb frispark i djupled till Etoo som placerade den till höger. Det andra målet kom efter en snabb kontring där iniesta var helt strålande och assisterade fram till Eto'o som dundrade in den i nättaket.

Du kan ju ladda ner målen, nån länkade fram målen här innan.
Barcelona AlexC
2005-12-20 23:47
Gabriel

Ditt inlägg är överflödigt, för jag vet att inte jag och tror inte att någon annan riktade Aftonbladetinlägget speciellt mot dig.

Låten är till dig: Don't Cry med Guns N' Roses ;-)
Barcelona Gabriel
2005-12-20 23:45
el Flaco

Orolig ska du inte vara. Celta gjorde en bra match och deras försvarsspel påminde mycket om vårat egna, dvs en hög press så fort dom förlorat bollen. Det gjorde det hela otroligt svårt för oss att skapa anfall, dom var också som klister på Ronaldinho och Messi därför gjorde dom inte heller några strålande matcher.

Det var snarare Celtas förtjänst att vi inte spelade som vi brukar.

Dagens lirare: Iniesta!
Barcelona AlexC
2005-12-20 23:44
Ämne: Stämmer det att Barc....
el Flaco

Pokaler delas ut efter hur väl ett lag lyckas göra fler mål än motståndarna match efter match.

Jag tycker att det varit mer oroande om vi legat 8 poäng efter Madrid.
Barcelona Gabriel
2005-12-20 23:43
R.E.M

Jo, från mallorcatiden.
Barcelona Gabriel
2005-12-20 23:43
Men herregud, trots att jag inte vet om det är riktat mot mig, jag stör mig inte på att Aftonbladet skriver så mycket om Henke som dom gör däremot väljer jag att inte läsa det dom skriver eftersom dom bara skriver om henke. Det är två olika saker - sedan får jag ha min egna uppfattning om hur värdelösa aftonblaskan är pga att dom gör så. Det gör mig inte mindre klarsynt eller något annat över huvud taget.
Barcelona R.E.M
2005-12-20 23:40
från artikeln "Båda är med i startelvan idag och Eto’o ska försöka nå upp till mål nummer femtio mot Celta, det enda lag i första divisionen som han ännu ej spräckt nollan mot!"

men han har väl aldrig gjort mål mot villareal heller? eller har jag fel
Barcelona Lucho
2005-12-20 23:40
Väl talat Giovani angående kritik av Eto'o.

Med facit i hand hade jag fel, det var rätt att fortsätta ge Eto'o förtroende men med tanke på hur bra Ronaldinho och Deco blev efter bänkningen i Betis-matchen så hade det varit helt naturligt att också vila Eto'o i samband med att han gick mållös. Det tråkiga med det hela var, som Giovani påpekar, att folk inte kunde ta den kritiken utan i princip tog det det personligt..
Barcelona el Flaco
2005-12-20 23:39
Stämmer det att Barcas spel inte var 100%-ig ikväll? Lite oroväckande i såna fall.
Spinbad
2005-12-20 23:39
Rätt dålig match. Tv4s sänding var inte heller så bra men fick igång det till slut. Det är trots allt ett lovvärt försök och det kanske blir bättre nästa gång. Etoo är löjligt het just nu. Är det någon som vet om han definitivt kommer att åka till afrikanska mästerskapen? Han är en så stor profil i Kamerun så antagligen lär han göra det, vore konstigt annars. Om han inte vill satsa på att slå målrekordet...

Ännu en assist från Iniesta, riktigt snygg med. Den vändningen och att sedan få upp blicken är riktigt hög klass. Har inte Iniesta gjort ganska många assist nu? Vore kul att se en tabell över "assistligan".
Barcelona AlexC
2005-12-20 23:36
La Rambla

Tänk om fler kunde vara lika närvarande som du på detta forum ;-)
Barcelona Chavez
2005-12-20 23:29
cules
2005-12-20 23:27
jag tror nästan till 100% att Dinhó vinner priset nästa år igen bara om inte ett mirakel inträffar .... men det är svårt o bedömma 2år framått allt kan hända ... tex då kan messi bli det;-)
Barcelona Chancho
2005-12-20 23:22
Någon som kan vara snäll och sammanfatta matchen lite kort o berätta om målen snabbt här på forumet? Någon som tror att Ronaldinho kan bli den förste att vinna FIFA utmärkelsen, världens bäste, i fyra år i följd och därmed bli den förste som gör det. Jag tror att det är fullt möjligt. History in the making !
Barcelona La Rambla
2005-12-20 23:21
AlexC
Tänk om fler kunde vara lika klarsynta som du. :)
Barcelona AlexC
2005-12-20 23:21
Förstår inte varför folk irriterar sig på att Aftonbladet fokuserar mer på Henke än Barça. Det är en tidning för svenska folket främst och inte Barçafans som vill läsa om lagets insats. AB brukar skriva ett par rader om matchen i övrigt och vilka spelare som var bra.

Kan lova er att majoriteten av svenska folket är mer intresserade av att läsa om Henkes insats än om Barças.

Börjar kännas tjatigt men..
.. underbart att poängen trillar in trots att spelet inte fungerar särskilt bra. Sådant märks i Maj.
Barcelona La Rambla
2005-12-20 23:20
alex

Jo! Då kanske du förstår att svenska folket över lag föredrar att läsa om Henke, Zlatan eller vem det nu må vara hellre än Raul, Ramos osv. Är det så jäkla svårt att begripa?
Barcelona giovani
2005-12-20 23:19
När det gäller Etoo Vs Ronaldo så får jag bara upp en bild i huvudet från söndags, Real hade hörna jag satt och titta på Ronaldo han stod utamför straffområdet rörde inte på sig en ens en halv meter, bollen slogs av beckham och han stod fotfarande på sin plats det blev lite kalabalik men han stod där och titta på bara.

Jag har sett lata spelare men Ronaldo tar priset inte ens i Brazil där han har Ronaldinho o Kaka bland andra kan han göra nått, Ronaldo i Barca Absolut inte!
Barcelona Adriano_
alex163 [Sergio Ramos]

då kanske du borde fatta att du inte hör hemma på de här forumet, om inte du har nått bra att komma med..
Barcelona Camparn på nou
Gabriel

När du sa att du för första gången i år kände dig lite uttråkad när Barça spelar och de vinner med 2-0 lät roligt
Barcelona hammabarça
2005-12-20 23:18
Målen.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-20 23:18
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Hahahaha... Ni har kanske postat över 100 såna bilder :p
cules
2005-12-20 23:17
den största rövslickaren är ZTV som rövslickar Juventus och visar varje tråkig CL match dem spelar
Annons: