/spanien/barcelona/forum/25094.aspx/spanien/barcelona/forum/25094.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona boken
7/19/2006 21:07
!
Barcelona La Rambla
7/19/2006 20:47
II Barça II - Rijkaard:

Tack, om det inte hade varit for den jakla varmen. Men det far man ta. :)

Inget ar klart. Spelarna maste godkanna affaren ocksa. Men som sagt, det ser bra ut. Lat oss bara inte ropa hej annu. :)

Nu ska jag ut pa stan igen.

Bona nit!
Barcelona II Barça II - Rijkaard
7/19/2006 20:36
La Rambla:
Hoppas att du har det bra där!

Fan vilka härliga nyheter, är det verkligen sant att vi ska få Zambrotta? Jag älskar honom så jävla mycket. Hoppas att han blir klar imorgon, eller varför inte redan ikväll.
Juventus.
7/19/2006 20:34
Jagsa det förut idag men ingen trodde på mig, jag säger det igen, thuram och zambrotta är KLARA för barca, officiella kmr antagligen imorgon, lite försent nu.

grattis.

Gianluca, jag hoppas du vinner CL nu (L)
Barcelona La Rambla
7/19/2006 20:33
Hola tots!

Sitter pa ett internetcafe pa Ramblan. Det ar nagot sa djavulskt varmt i Barcelona idag.

Till saken. Barcelona ar overens med Juventus om bada spelarna, 5M€ for Thuram och 14M€ for Zambrotta. Det enda som aterstar ar att spelarna sjalva ska ga med pa affaren. Utan att ta ut nagot i forskott men det ser onekligen ljust ut. Det ar sa underbart att Txiki och Soriano snabbt akte ivag till Turin for att gora klart en deal. Pizzabagaren Mijatovic kanske far bita i det sura applet nar han tror sig ska varva Zambrotta. Sen ska han vidare till Milano och ta med sig Kaka, marangerna havdar fortfarande envist att det ar Kakas onskan att fa spela i Real. Trots att han tog sig tid att under sin semester ringa in och se till att forsakran gick ut pa Milans officiella websida att han inte har nagra som helst planer pa att flytta och att det som statt i Madrid-tidningar ar rent pahitt.

I morgon bar det ivag till Camp Nou och La Masia, hade tankt folja morgondagnes traning. Sjalvklart sa hoppas man vakna till underbara nyheter att Thuram och Zambrotta ar klara. :)

Visca el Barça!
Barcelona Woods
7/19/2006 20:09
saminos//
Japp, men vi bör nog inte hoppa i fontänen än på ett tag iaf. Vi väntar på ett officiellt besked. När de står med matchtröjan bredvid Laporta, som någon sa här nedan.
saminos
7/19/2006 20:05
!!!
Barcelona Woods
7/19/2006 19:35
Maxi Lopez//

Så funkar det inte att tänka om man vill kalla sig för världens bästa fotbollslag. Om man kan förstärka lagets sämsta position så kan man inte avstå bara för att killen som spelat där alltid gjort sitt yttersta. Visst kan hålla med dig om att det vore tråkigt för Oleguer, men vi får då hoppas att Rijkaard inte tänker så.. =)
Barcelona rico
7/19/2006 19:32
Ämne: Rico: Alvés är höger....
Blaugrana_1899.

Jag vet att Alves är höger back men så som jag uppfattar din start elva så spelar Alves som vänster back, därav att jag var lite "petig" på ett skämtsammt sätt att jag inte kunde njuta fullt ut för att han spelar på fel position.
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
7/19/2006 19:22
Ämne: Cicinho Är Bättren D....
så lätt det inte för en vecka sendan när ni trode att Zambrotta skulle skriva för Madrid loserna! ni skrev att han är världens bästa högerback! men nu när det skrivs Zambrotta kanske skriver för BARCELONA! så är han inte bra länggre vaaaaaaaaa??? det är så typiskt Madrid fansen
Barcelona Maxi Lopez
7/19/2006 19:19
Visst vore det härligt med Zambrotta o Thuram men jag tycker lite synd om Oleguer. Han har verkligen vissat Barca hjärta och försökt göra sitt bästa i varje match och då känns det lite taskigt och bänka honom.
Barcelona Woods
7/19/2006 19:14
Är det för tidigt att hoppas på Zambrotta? Kanske bättre att spara på skumpan lite till, men jisses vad härligt det vore.. =)
Barcelona Maxi Lopez
7/19/2006 19:14
bry er ite om -Ramos#4- låt honom skriva vad han vill redaktionen tar hand om honom.
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 19:13
ehh ? ni kommer till vårt forum och skriver massa skit , Sen gör ni startelevor i vårat forum ! men när vi gör i erat så får ni problem .
Real Madrid B.A.R.C.A
7/19/2006 19:13
Barcelona Kamelen
7/19/2006 19:12
Förmodligen provokation?
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 19:11
okej , va ska ja bli avständg för ?
Barcelona Woods
7/19/2006 19:10
Zzzzzz Zzzzz
Barcelona Kamelen
Ämne: Nej fan va ledsen ja....
Blir man avstängd så blir man avstängd från alla forumen.
Real Madrid -Ramos#4-
Kamelen kom inte o Kaxxa i RealMadridforumet .
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 19:09
Nej fan va ledsen ja blir ja blir avstängd från ett barcaforum :'(
Barcelona Woods
7/19/2006 19:08
-Ramos#4-

Dra till tillbaka till "Dreamland" nu. Här bidrar dina provoceranden föga.
Real Madrid -Ramos#4-
Därför ni kommer till vårt forum och skriver massa skit .
Barcelona Kamelen
Ämne: -Ramos#4- det märks ....
Ignorera honom, så fort en 'admin' ser vad han håller på med så lär han ändå stängas av ett tag iaf. Låt bli att bli provocerad helt enkelt.
Barcelona Maxi Lopez
men varför skriver du bara skit då.
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 19:06
Mazi Lopez , Vad skulle ja vara avundsjuk på ?
Att ni har 2 cl titlar ?
Barcelona Maxi Lopez
7/19/2006 19:06
-Ramos#4- det märks verkligen att du är avundsjuk plus jag tror att det laget som du skrev upp kan ta R.Madrid
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 19:03
Cicinho Är Bättren D.Alves & Zambrotta.
Real Madrid -Ramos#4-
7/19/2006 18:59
Så här ska ert lag se ut tycker jag
buffon
Gudjonshen - Alves-Pyol-Markes
Xavi deco Messi
Gudjohnsen Vambommel gilyu
! DEn är jättebra
Barcelona Kamelen
7/19/2006 18:45
Forumregler: Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt innehåll, provokationer, skällsord, reklam, spam, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, omotiverade startelvor, innehållslösa kommentarer eller icke-fotbollsrelaterade ämnen accepteras inte och kommer därför raderas. Bedöms övertrampet som grovt eller upprepas kan skribenten stängas av från forumet.

För i helvete! Lägg av med att lägga upp massa jävla 'drömelvor'.
Annons: