/spanien/barcelona/forum/25093.aspx/spanien/barcelona/forum/25093.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-28 00:00
Ämne: Ämne: Ämne....
Ojojoj, killen är nästa KHARLES?
Haha.

Jag garanterar dig också ett bättre spel nu efter jul och uppehållet.
Barcelona el Flaco
2005-12-27 23:58
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Med tanke på hur ditt lag spelar för tillfället borde du inte gapa munnen för stort och garantera en massa saker. Det kan göra ont när vi vinner igen på Camp Nou i april och kör ner orden i din mun igen.
2005-12-27 23:56
Ämne: Ämne: Som ni ....
Ojojoj, lugn. Jag garanterar dig att du aldrig kommer få uppleva samma sak. ;)
Barcelona el Flaco
2005-12-27 23:51
Tycker det är lite tråkigt att Henke lämnar efter bara två säsonger. Tack för din insats Henke. Lycka till i framtiden.

Detta lämnar även dörren öppen för Maxi Lopéz att "ta över" som Eto'os avbytare och få mer speltid i framtiden. Innan vi går och slösar pengar på onödiga anfallare (henry) så borde vi ge maxi chansen. Han är minst sagt värt det.
Barcelona AlexC
2005-12-27 23:45
Instämmer med föregående två talare.

Vi har en canterano som snart håller samma klass som Henry. Kanske får vi bevis för det om ett halvår.
Barcelona el Flaco
2005-12-27 23:43
Ämne: Som ni säkert vet ko....
Om jag minns rätt så vann vi på er hemmaplan utan någon Henry och ändå utklassade er. Det är nog snarare tur för oss som slipper en fransman som stör vårt underbara spel.
Barcelona Södan9
2005-12-27 23:43
Tur för Barca :D
2005-12-27 23:32
Som ni säkert vet kommer Henry alltså inte att lämna Arsenal för Barcelona. Tur för oss madridistas :D
Barcelona el Flaco
2005-12-27 23:25
Ordem e Progresso//

Tack så mycket culé. Vamos por la Champions!

Lucho//

Håller fullständigt med dig att engelsmän hör inte hemma varken i Spanien eller o Barcelona (*host* Beckham) utan vi borde, precis som Lucho skrev, satsa på la cantera. Är det någon som kan några lovande talanger som bör slipas i framtiden? Tror jag hört någon/några i forumet nämna en kille som heter dos Santos. Finns det flera? I en klubb som Barcelona som betyder mmycket för sin region är de unga katalanerna en viktig ingrediens för laget. Tack o lov att mister Rijkaard inser det.
Barcelona Lucho
2005-12-27 23:08
Barcaängel: Återigen, varför denna överfokusering på engelsmän? Att satsa på egna och inhemska/sydamerikanska talanger har bevisligen fungerat förr och varför bryta en vinnande trend? Att satsa på brittiska spelare i spanska ligan har bevisligen inte fungerat något vidare.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-12-27 21:00
Alla ni som söker biljetter till matcherna mot Chelski kan kontakta Magí Rovira, PR-ansvarig i Penya de Suécia. Klicka på länken och maila. De är väldigt hjälpsamma.
Barcelona Barcaängel
2005-12-27 19:07
Varför värva anfallare? Förstår mig fan inte på det! Det är backar som behövs, inte anfallare. Värva Anton Ferdinad eller någon annan ung talang. Eller om de har tänkt sig att värva Henry som redan är en av världens bästa anfallare kan dom lika gärna värva en av världens backar!
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-27 19:07
el Flaco

Japp det ska jag göra, gå in på den svenska penyans hemsida, addressen finns under "länkar" på den här sidan, jag skrev ett mail till deras ansvarige för biljetter. Bara att hoppas att man får ett bra svar. Och ja, i år är det vår tur !

Visca Barça !
Barcelona el Flaco
2005-12-27 19:02
Ordem e Progresso //

Hehe, hoppas det, det kommer bli en riktigt bra match. Om du lyckas få tag på biljetter så lämna gärna en länk här på forumet så att även jag kan åka ner dit ;) Den här gången är det vår tur!!!

Visca Barça
2005-12-27 18:57
el Flaco

Nej har inte fixat biljetter än, men det ska nog ordna sig :).
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-27 18:54
Ämne: (catalonia barca)
....
men samarbetet med Eto , det 'är ett helt annat än att Roonie kan röra sig fritt i hela planen.
Barcelona el Flaco
2005-12-27 18:54
Ordem e Progresso//

Har du fixat biljetter till matchen? iså fall hur? Jag försöker också ta mig dit ner för att se Barcelona-Chelsea
2005-12-27 18:53
AlexC ///
alla tycker att henke är en mycket bra spelare med en god lagkänsla.men tyvärr så finns det andra val än han om vi bortser från Eto Ronaldinho eller Messi.
det finns ezquerro och maxi som har bestämt sig att stanna i klubben.
och det finns en spelare som är exelent.
JORDI ,killen är skiklig bollvinare som kan ersätta larsson och han kan när som helst stå före henke i leden, ;)

visca la barca !!!
Barcelona R.E.M
2005-12-27 18:53
(catalonia barca)

Ronaldinho har fri roll, dvs han får röra sig fritt fram i hela planen.
2005-12-27 18:49
R.E.M ///
jag tycker att Roanldinho kommer aldrig att funka om han är bakom Eto ,på grund av att båda förstår varandras spel och har ett härligt samarbete.Så om dom två ska ha ett bra samarbete så ska Ronaldinho vara i sidan om Eto, ;)
2005-12-27 18:33
Söker efter folk som kan staden Barcelona, vill nämligen få lite tips om billiga vandrarhem osv... ska nämligen ner och se Barcelona-Chelsea och behöver alla råd och tips jag kan få!

Tack !
Barcelona Barça82
2005-12-27 17:35
Tjena culés. Tänkte fråga om någon vet om man kan få tag på chelski - Barça biljetter. Alltså första matchen som spelas i london. Snälla hjälp mig, behöver "bara" fixa match-biljetter resten blir jag bjuden på (logi och resa)Visca Barça!
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-27 16:35
REM

Barca bör och kommer nog bara värva spelare som passar in i taktiken inte som gör att tränaren blir tvungen att ändra om i ett fungerande taktik.

Men gillar din entusiasm
Barcelona el Flaco
2005-12-27 15:49
Ämne: el Flaco

Jo, så v....
okey, visste inte det med Rivaldo. Tycker det är lite skumt även om han inte är någon direkt ledare. Men grym som fan var han.
Barcelona Kharles
2005-12-27 15:42
el Flaco

Jo, så var det. Innan dess var de Guardiola och Sergi om jag inte minns fel. Rivaldo blev tillfrågad men ville inte. För 'introvert'.

REM

Det laget har inget kantspel. Förutsägbart.
Barcelona R.E.M
2005-12-27 15:39
Detta skulle vara min drömelva OM Henry skulle anlända till klubben i sommar!

----------------Valdes

-------Marquez---Puyol---Gallas

--------Xavi----Edmilson---Deco

------------Ronaldinho(fri roll)

-----Messi-------Eto'o--------Henry

Eller vad tycker ni?? Just nu kör ju barca med en trebackslinje kan man säga eftersom Sylvinho är lika offensiv som en fw, och backlinjen har klarat sig bra. Och det skulle vara ännu mer stabilare med Gallas. Säg gärna vad ni tcyker
Barcelona el Flaco
2005-12-27 15:36
Ämne: Cocu, Lucho och Puyo....
var inte Luis Enrique lagkapten nr. 1 och sen Cocu som vicekapten?
Barcelona AlexC
2005-12-27 15:17
Tråkigt att Henke lämnar efter säsongen. En mycket bra spelare, dels som en bra personlighet i truppen och även som inhoppare. Dock verkar Maxi's mentalitet vara rätt och så länge som denne accepterar att vara backup till Eto'o så ser jag ingen anledning till att köpa in en ny anfallare.

Behövs nu en sjunde tycker jag att en sådan kan man prova fram från canteran. Maxi tar över Henke's roll som ersättare till Eto'o medans en canterano ges speltid lite här och där för att senare få en plats i A-truppen.
Barcelona Kharles
2005-12-27 15:12
Cocu, Lucho och Puyol.
Barcelona Qno
2005-12-27 15:04
Vem var lagkapten innan Puyol? Var det Cocu?
Annons: