/spanien/barcelona/forum/25092.aspx/spanien/barcelona/forum/25092.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic Ottar
2006-01-29 20:41
Tur för Messi att han redan avgjort matchen. Det var en prestation att få den över målet!;-)
Real Madrid i Hala Madrid !
2006-01-29 20:40
ohoooo VILKEN MISS!
Makedon_JUVENTUS
Och missade ett tomt mål!
Barcelona Garrincha.
Oj! det där avslutet höll Ljungberg-klass!
Barcelona MR.Boff
2006-01-29 20:38
Messi!
Real Madrid Riki
2006-01-29 20:38
Messi gjorde nyss 2-0.
Barcelona JohnnyK_
2006-01-29 20:33
Vad står det i matchen, matchen lider väl mot sitt slut nu? Har Henrik varit bra?
Jag har tyvärr inte Tv4+ så jag kan inte kolla :/
Tacksam för svar!
/ J
Barcelona Garrincha.
2006-01-29 20:16
Snälla, hur orkar ni dryfta kommentatorerna vecka ut och vecka in? vem bryr sig?

Och: Alla vet att dom som ständigt känner sig manade att påpeka hur dålig Henke är och att han minsann inte platsar i ett lag som Barcelona är den värsta sortens medgångssupportrar. Kan ni inte bara sluta?
Real Madrid Robinho 10
2006-01-29 20:15
vad står det i eran match
Makedon_JUVENTUS
2006-01-29 20:13
@ Marcos

T R E klockrena chanser, skojar du med mig? Den första chansen kunde han inte göra något annat än att försöka lobba in bollen, dessutom i obalans. Den andra chansen borde han nog göra mål på, men alla gör misstag. Den tredje och sista chansen prickar han stolpen från en snäv vinkel, dåligt är det inte, otur kan man dock kalla det.

Så dina och de andras sågningar mot Henke håller inte. Han är ofta med i spelet. Vad har Giuly gjort som är så bra förrutom målet?

@ La Rambla

Håller med, Edmilson har varit bäst på plan!

M V H

* Länktips..

Kolla in Juventus 2-0 mål, Del Pieros trixande fram till Camoranesi håller Ronaldinho-klass.. :)
Barcelona Havalinho
2006-01-29 20:08
Ämne: Nog för att det märk....
gracias paisan :)

Var inte igår snarare månader...
Har en riktig Madrista på jobbet, född i skit staden är han också.
Hela mitt liv har jag drömt om att få tjafsa o diskutera med en madrista o nu har jag en äkta sådan på jobbet hahaha han har de jobbigt just nu...

Åker till Barcelona med en spanjor på jobbet som också är Blaugrana antingen för matchen mot Villareal eller Espanyol har ej bestämt men tror de blir derby för de är sista hemma matchen och då lär guldet firas ;)
Spinbad
2006-01-29 20:07
Kollar inte på svensk tv så jag slipper Larsson hyllningarna men jag tycker han gör en klart godkänd första halvlek ändå. Men visst borde han gjort mål på någon chans, nicken i stolpen var iofs bara otur. Vinner en del bollar och skarvar rätt bra. Långt ifrån Eto'os klass men helt okej.
Barcelona AlexC
2006-01-29 20:07
Gabriel

Att han varit kass kan jag inte hålla med om. Tar bra löpningar men skulle kanske satt friläget.

Marcos, dina kommentarer om Henke är så otroligt vridna, vad har henke gjort dig? :)
Barcelona Gabriel
2006-01-29 20:06
Messi(as)

Det är ju det som är så bra, när Eto'o inte levererar(hmm händer fan aldrig) då levererar Ronaldinho och när Ronaldinho inte levererar då leverarar Deco, Messi, Guily osv. Vi är inte beroende av en enda spelare som vi var med Rivaldo och Ronaldinho i hans första år.
Barcelona hammabarça
2006-01-29 20:05
Jag håller med om att Larsson hyllningarna är riktigt jobbiga, blir ju nästan så att man stänger av ljudet.

Kan inte någon räkna hur ofta de säger Larsson under en match?
Barcelona Messi(as)
2006-01-29 20:05
Åhh vad kommentatorerna är löjliga..
Ronaldinho måste ju få bli av med hans gula kort!
Giuly gör ett fint mål visar fin teknik (ovanligt)
Som någon skrev här under, Edmilson.. oj oj oj vilken pivote vi har här! Underbart att se hur han spelar med sån lugn och när han rycker ibland.
Tur att vi har Deco som kan briljera när Ronnie inte är på topp. Tycker också att ronaldinho är väldigt hårt uppvaktad, dåligt av domaren att inte markera att han inte tolererar fula tilltag
Barcelona Gabriel
2006-01-29 20:03
AlexC

Involverad i spelet jo, men det innebär inte att han är bra. Hmm det är inte så ofta vi håller med varandra, det vet jag av erfarenhet men du måste ändå hålla med mig om att han har varit kass.
Barcelona MR.Boff
Nej ser inte bra ut fastän det står 1-0. Byt ut Dinho som inte presterat bra och in med Messi.

Hehe varför har Henke shortsen upp till hakan?ser inte bra ut asså:P
Barcelona Gabriel
Marcos

hehe inte för att jag har samma uppfattning som dig angående Larsson, vet vad du anser om honom men det är riktigt löjligt.

Eller som när han skulle dribbla förbi en försvarare på vänsterkanten men försvararen bröt till inkast - kommentatorn "mycket rutinerat av Henke där" HAHA, ja eller hur.
Barcelona AlexC
2006-01-29 20:01
Gabriel

Först får du Alex på dig. :)

Har inte Henke varit bra i första halvlek och involverad i spelet då?
Johan D.
2006-01-29 20:00
Ja, det är fantastiskt att kommentatorerna ALLTID hittar något att hylla Henke Larsson för, även en dag som denna då han är helt värdelös. "Ja, det är bra att han släpper den bollen till Giuly" sade dem efter målet. Suck...
Barcelona Marcos
Larsson har missat 3 klockrena chanser som bara ska resultera i mål när man är forward i ett topplag som Barcelona! Ofattbart, och komentatorn vid Giulys mål: " Bra av Henke att inte spinga in i ytan" osv", ???

In med MAXI!
Barcelona La Rambla
Nog för att det märks att Puyol är tillbaks. Hela försvaret blir ju bättre bara han äntrar banan och lyfter sig flera klasser. Han gör spelare som Ollie och Kaiser bättre.

Havaldinho, compadre. Trevligt att du har hittat hem. :-)

Har vi inte andra bortaställ än dessa i ligan? Hade för mig dessa var för CL. Ingen viktig grej men om någon som har koll får gärna svara.

Bäst på plan, Edmilson. Snacka om att vara den perfekta pivoten. God teknik, bra i huvudspelet och bra passningsspelare och så där lagom tuff i närkamper.
Barcelona Gabriel
2006-01-29 19:59
Hehe experthedman utalar sig. "Henkes första halvlek är bra!" "han är involverad i spelat"

WOW my lord shit and god, snälla sluta ni får mig att skratta - som sagt men jag är van så jag ska sluta nu innan jag får La Rambla på mig :P
Real Madrid Ike
2006-01-29 19:58
Verkar som Giuly har svarvat lite på trä benen medan han suttit på bänken och kollat in messi. hehe.
Vill se Ronaldinho komma igång nu nångång, han har inte visat klass på ett tag nu.(i ronaldinho standard) Hoppas verkligen vi får se Maxi i typ 15 minuter idag. Ingen 3 minuters inhopp.
Kolla in försvars spelet. Titta på hur mycket Puyol gör, hur många anfall han stoppar osv..
Kan man inte clona 4 st av honom ;)
4 puyol i backlinjen skulle vara skoj. 0 insläppta mål på 114 matcher i rad, innan valdes tar bollen utanför straff området igen :P
Barcelona Gabriel
2006-01-29 19:57
Vi spelar inte bra än så länge, men vi leder och förhoppningsvis kan vi föröka ledningen till den andra halvleken. Kommentatorernas hyllningar till Larsson är rent sagt patetiska och det blir bara värre för varje gång han spelar, specielt eftersom han är riktigt urusel idag, men vi är vana så jag är inte förvånad.

Förövrigt så var det en riktigt patetisk varning som Ronaldinho fick - måste vara för att publiken skrek som dem gjorde. Det måste överklagas, det räcker med att vi saknar Eto'o till matchen mot At.Madrid. Annars tycker jag faktiskt att Ronaldinho ser allmänt ointresserad ut, väldigt loj faktiskt - kanske dags att vakna nu Ronnie?

In med Maxi till andra halvleken, henke i all ära men den chansen han missade hade Eto'o aldrig missat. Dessutom har han spelat riktigt dåligt, att hylla honom för att han varit med i chanser är riktigt patetiskt, det är det minsta en anfallare ska göra i Barcelona.

A por la segunda parte - Visca!
Barcelona Marcos
2006-01-29 19:52
verkar som att jag tippade rätt :)
Barcelona Marcos
2006-01-29 19:52
Jag tror nog att vi kan överklaga bort det där kortet. Riktigt löjlig varning.
Barcelona hammabarça
2006-01-29 19:51
Ingen Ronaldinho mot Atletico.
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-01-29 19:45
0-1 Giuly!
Annons: