/spanien/barcelona/forum/2509.aspx/spanien/barcelona/forum/2509.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-07-29 03:15
Suarez är ett djur. Är så glad att vi värvade den killen!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-07-29 03:14
Läckert Suarezito!
Barcelona LeoMessi
Riktigt kasst av Chelsea att inte leda med flera mål. Vi har ett c-lag på plan för fan.
Barcelona KiNg-PuYi
KOBRAAAAAA
Barcelona A good coach is everything!
2015-07-29 03:13
Hahaha så Douglas fick förtroende denna match också smh :/:/
Barcelona Rambla~
2015-07-29 03:12
Det är möjligt att han är men jag hade inte betalat en massa onödiga miljoner för honom iaf.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 03:10
Barcelona Arda-Turan
Bartra kan dra åt helvete kan inte vinna en enda boll helt värdelös
Barcelona vic111
Haha stackars Marc
Tello Herrera
2015-07-29 03:09
@Rambla~:

Han är bättre än Munir iaf.
Barcelona vic111
2015-07-29 03:05
Inte för att vara sådan men framtiden ser inte ljus ut, inte baserat på denna matchen. Men Sandro/ Munir är INTE tillräckligt bra för att spela i la liga. Ledningen kommer tappa någon utav Samper/Adama. Sergi Roberto är så långt ifrån en fotbollspelare man kan komma, väldigt begränsade.

Bartra ser exakt likadan ut som för 5 årsedan, stannat i utveckligen. En bedrift att klubben lyckats "förstöra" dessa spelare då dem såg väldigt lovande ut för några årsedan, nu skulle dem ha svårt att vara ordninare i ett random la liga lag.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@11-9-10:

Han var grym.

"Win, loose or tie Blaugrana til i die"
Barcelona Rambla~
Kenedy hade Barca förköpsoption men valde att inte utnyttja den. De får tillbaka de 400,000 de har lagt ut för optionen.

Ännu en spelare till farmalaget Vitesse i Holland. :P
Tello Herrera
2015-07-29 03:04
Mourinho är inte ny för oss grabbar. Han spelar så här med flit. Ja mot Barca B men vårt försvarspel måste förbättras annnars kan siffrorna flyga.
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 03:04
Haha den gubben på läktaren gillar jag
Barcelona Rambla~
2015-07-29 03:02
@Liunil Masse:
Vad du än tycker så får du inse att vi är fast med Mathieu och Bartra fram till januari. Alltså måste de vara i speldugligt skick och kunna hoppa in precis när som helst. En skada på Pique eller Mascherano, en utvisning, vila och rotation. Deal with it.
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 03:01
The reporter Han har Inte rört bollen, rör man inte bollen så är man felfri och är man felfri i Chelsea termer dock så är man fantastisk
Barcelona Liunil Masse
2015-07-29 03:00
@11-9-10:

Medan Real har Varane som ersättare så har vi Mathieu eller Bartra, vad fan!?
2015-07-29 03:00
@Rambla~:

Hehehe... Mourinho är bra på att marknadsföra sina spelare. Har kampanjat i USA en månad att Hazard är minst lika bra som Leo och CR. Hazard måste skyddas av domarna. Låt de njuta.

Det är en försäsongs match. Vem kommer komma ihåg den här matchen om inte någon bryter knäna förstås.
Barcelona Rambla~
2015-07-29 02:59
Douglas hamstring efter 15 min. Hm, då var det inte för att han var usel han byttes ut.

Vi hinner fortfarande sälja honom. Ja, om det finns någon som vill betala för honom vill säga. :)
Barcelona A good coach is everything!
2015-07-29 02:59
LE är en fortfarande en fucking GÅÅÅTA !!! Enda fucking negativa med trippeln, ärr att det nu anses av medlemmar att det är denna sopa till ledning och tränares förtjänst... För mig så var det snarare individuell briljans stavandes Messi och co som fixa trippeln än LE.. Var det det LE som fick ingång Messi? Det tvekar jag starkt på! Att förlora för säsongs matcher betyder kanske inte så mycket däremot betyder dessa jävla konstiga beslut som LE tar mycket för laget och utvecklingen av spelare.. Vem fan är Gumbau?? Varför spelar Adruiano när han ska bort. Varför spelar Roberto på högerkanten när han ändå inte kommer få lira där. Vi har Vermalen på bänken som behöver all speltid i världen!!! När fans ska man inse att Munir inte duger ?? Halilovic förtjänat fler min, Likaså Samper! Adama?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-29 02:58
@11-9-10:

ja det där är sjukt ifall pique skadas. eller tänk dig ifall en av msn o pedro säljs. LÄSKIGT!
Barcelona >The Reporter<
Ser att Chelsea fansen på svenskafans är nöjda?? De borde skämmas över att inte kunna kontrollera en matchbild mot detta Barca. De tycker att Kennedy varit Fantastisk. Vad har han gjort?
Barcelona MessiyoyO 10
Det är förjävligt att våra riktiga talanger inte får en rättvis chans under en sån här tour. Vadå Gumbau, munir, Douglas mm. Det är absolut inte såhär man får talangerna att vilja stanna. Och om andra toppklubbar vill ha Samper, Halilovic eller Adama. Det är ju klart som fan att dem lockas av erbjudanden när dem inte ens får möjligheten i en träningsmatch. Det är verkligen på tiden att man ändrar hela sitt tankesätt kring dessa talanger innan det är försent.
Barcelona NeymarJ11
Någon som vet när messi och grabbarna kommer tillbaka ? Inte mycket kvar tills det är dags för cup matcherna ! Någon som vet om dem kommer missa det elle inte ?
Barcelona 11-9-10
2015-07-29 02:57
Roberto ska det fan inte gnällas över, killen går in och spelar högerback utan att klaga. Han visar alltid hjärta och försöker göra det enkla, att han inte är en stor talang är något annat. Men en sån spelare hade jag velat behålla inom truppen
Barcelona Liunil Masse
Abdennour är ett måste, folk får tycka vad dom vill men Bartra och Mathieu håller ej. En klubb som Barca bör ha en duglig ersättare ifall Masche eller Piqué går sönder.

Munir och Gumbau hör inte hemma i Barca, inte ens vårt B-lag skrämmande dåliga.
@KiNg-PuYi:

Fast det jag gillar med Mathiue är att han trycker ner sin spelare om någon kommer förbi honom. Bartra försöker inte ens ta kroppskontakt.

Nu hyllas Hazard till skyarna amerikans kommentatorerna tack vare Douglas och Bartra
Barcelona Rambla~
När Messi drar 4-5 gubbar i en Cup-final heter det att försvarsspelet suger. När Hazard går förbi spelare som Douglas och Bartra mot en hög backlinje i en betydelselös försäsongsmatch. Ja då heter det what a terrific goal och världsklass.

Skilda världar var det ja. :P
2015-07-29 02:55
@vic111:

Fast Nu är du ute och plockar svamp.

Roberto har varit riktig bra som högerback. Sen Douglas bytes ut =(vet inte varför han bytes ut, bryr mig inte heller, jag svär)= så har Roberto stängt hela högerbacks- positionen. Är det något problem han visar upp så är det att han hänger inte med offsidefällorna.
Annons: