/spanien/barcelona/forum/25088.aspx/spanien/barcelona/forum/25088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bopi
2005-12-21 17:39
AlexC: förlåt ,men ja ser inte mågra rätt i Deco!... :-(
men en sak e ja säker på , han har vatr bra de senaste matcherna!... iniesta kan vända på en match, tycker INTE att Deco han de, han bara flytter me strömmen!...men men , tur att inte inte e vi som e tränare! =)
Barcelona Jontteee
2005-12-21 17:36
AlexC
Du behöver inte överdriva. HAHA
Jag säger bara sanningen när han spelade med sina Guld skor var han hur bra som helst men när han bytte så har han inte spelat strålande det e bara att inse..
Men Dinho e alltid Dinho =)
Barcelona Bopi
2005-12-21 17:36
Nesta79:

Henry...

det e de ja e rädd för!.. kommer att påverka vår spel för mycket..
därför e ja rädd att man värvar henry!..
Barcelona AlexC
2005-12-21 17:33
Bopi

Även om Iniesta var bra igår och är en talang som blommat ut en hel del räcker han fortfarande inte till för att ersätta Deco. Jag skulle inte påstå att Iniesta är bättre offensivt och defensivt skiljer det ljusår mellan de båda.

Deco är vår startman bredvid Xavi, före Iniesta, Van Bommel, Lampard eller vem du vill.
Barcelona Nesta79
2005-12-21 17:33
Henry låter väldigt häftigt.
MEN vad betyder detta för Barcas spel ?
ska de skicka ut Etoó på ena kanten? ska henry spela till höger? Kommer hans övergång kosta Barca Messi som kanske är den nästa stora spelaren ?

Tycker Barca kan behålla sitt anfall eller ge Messi till AC Milan
Barcelona Bopi
2005-12-21 17:28
Señor Cúle :

asså de va bara en 11:a ja tyckte va kul!..

men ärlig talat! Deco vill ja inte ha på Plan!
Iniesta e en kille man MÅSTE ha på plan!
å Motta!.. asså vilken bänk vi har!
Barcelona Señor Cúle
2005-12-21 17:24
Bopi

Att bänka Deco är inte så jätte bra enligt mig, och att hans ersättare ska vara messi tycker jag inte. Då kommer vi ha Deco,Iniesta,van Bommel och Motta på bänken som är mittfälltare. Skit i Lampard, och sen låter du messi spela ute till höger, helt enkelt R.E.M i anfallet. Ingen jävla Henry ska få peta messi, även om Henry är hur grym som helst.
Barcelona AlexC
2005-12-21 17:21
Jontteee

Det är nog annorlunda från person till person men jag anser att Ronaldinho fortfarande inte nått den nivån som El Gordo var på när han peakade i Barça.

Idag är han bara en skugga av sitt forna jag. Den enda egenskapan som fortfarande håller idag är han kliniska avslut, fortfarande läskigt bra.
Barcelona Bopi
2005-12-21 17:19
Valdes.
Beletti Puyol Marqes Evra
Lampard
Messi Xavi
---- Rolle----
Etoó Henry

Så vill ja spela till nästa år!

Eller tror ni den skulle funka??
Barcelona Jontteee
2005-12-21 17:18
Blaugrana_1899
Jorå, t.om barfotad =)
Men det ser bara ut som det :P
Saken e att vita skor e alltid speciella, sen ser han coolare ut med vita skor =)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-21 17:12
Jontteee: Spelar ingen roll, världens bästa skulle leverera magi även med ett par sandtofflor! :)
Barcelona Jontteee
2005-12-21 17:01
Nu när Dinho har bytt skor igen så spelar han inte så bra, han borde gå tillbaka till sina Guld-skor e det nån annan som tycker som mig ?
Barcelona tarrak
2005-12-21 16:59
(catalonia barca)/ Ja det var ju det jag skrev. Har hittat det riktiga spelprogrammet nu: 7:e Espanyol, 15:e Bilbao, 22:e Alaves och 29:e Mallorca. Nu vet vi!
Barcelona Jontteee
2005-12-21 16:57
Aldrig att Ronaldo var som bäst var Bättre än Dinho. Det som dinho gör med bollen kan Ronaldo bara drömma om nu. Vart är Ronaldos special fint MAGFINTEN ? HAHAHA (A)
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-21 16:54
tarrak///
nästa match är 7 eller 8 eller 9 januari inte riktigt säker men jag är säker på att dom möter då espanyol.inte mallorca
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-21 16:52
Ämne: Ronaldo var innan sk....
grabben nu börja du överdriva.
ingen kan påstå att ronaldo var några klasser bättre än Eto'o.
men som sagt sluta att bara jämföra och prata om tex om hur bra ronaldo är och hur bra eto är.
det tycker jag är mycket ättre än att bara jämföra jämföra.
It's enoughe !!!
Barcelona tarrak
2005-12-21 16:36
Verdu/Ok, men min huvudsakliga fråga gällde om det stämmer att det är 3 veckors uppehåll mellan matcherna. Tack ändå
Barcelona Verdú
2005-12-21 16:29
Barca spelar det 3 eller 4 Januari i Copa del Rey.
Barcelona tarrak
2005-12-21 16:19
Jag kollade på spelschemat och där står det att nästa match spelas 8:e januari men sen dröjer det 3 (!) veckor till nästa match mot Mallorca. Stämmer det? Min flickvän lär ju jubla iaf.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-21 16:16
Cule-10//

Jag börjar bli trött på kommentarer som "Oleguer är för trög för att kunna vara höger back.. Ni minns väl Petrov?" DET VAR EN MATCH! sen dess har han imponerat stort bakåt samt framåt när vi varit i behov av det.

Min fråga är har du bara sett 1 match av Barca iår?

Tycker det ser betydligt mer stabilare med ole på höger kanten då han tänker med huvet står oftast rätt dessutom.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-21 16:12
Ronaldo R9 // SLuta ta upp Ronaldo i dåtid alla vet vad han har presterat. Nutid är vad som räknas

Eto ´o är Eto´o och Ronaldo är Ronaldo okej punkt slut alla från barca sluta jemför dessa och ni från Madrid sluta jemför dessa.

Barcelona Gabriel
2005-12-21 15:54
Haha det första man ser här är en madrid/ronaldo supporter som reklamerar för ronaldo - igen.

Ronaldo R9

Okej skoj för Ronaldo och dig, han spelade för oss under den tiden, det är det roliga. Men just nu bryr vi oss inte.

PS. Tidnignar överdriver verkligen men det visste vi sedan tidigare redan om. As skriver "el crack brasileño apuesta por el aleman" och dom syftar på Ballack. Det enda Ronaldinho sa var att Ballack var en bra spelare som skulle lyckas med att spela i Spanien för att han är tillräckligt bra för det.
Barcelona Verdú
2005-12-21 15:54
Det var för att han spelade i Barcelona. ;)
Real Madrid Ronaldo R9
2005-12-21 15:28
Ronaldo var innan skadan flera klasser bättre än vad Eto'o är nu... Ronaldo var grymt snabb, snäppet snabbare än vad Eto'o är nu... Ronaldo var också grymt snabb med boll.. Ronaldo kunde gör fantastiska saker med bollen under hög fart det var det som gjorde honom så bra och så svår att stoppa... Ronaldo hade också ett grymmt bra skott... Frågan är om inte han var bättre då vad Ronaldinho är nu... Ronaldo blev utsedd till världens bästa redan när han var 20 år när han spelade för barcelona... Sammanlagt har har han blivit världens bästa spelare 3 grr
Barcelona Jontteee
2005-12-21 15:14
Barcaängel
Det är så när Henke inte får spela.. Sen om han bara spelar 2 min skriver dom en egen sportbladet bara om honom :P
Barcelona Barcaängel
2005-12-21 14:53
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,750166,00.html

Sämsta notisen!
Barcelona Marcos
2005-12-21 14:21
Det ser bra ut för Barcelona. Man verkar ha lärt sig lite av sina misstag från förra säsongen. Att det ÄR okej att backa hem och säkra segern när man leder med 2-0. Försvaret ser ruggigt stabilt ut just nu... Jag låg och myste när jag såg Barcelona backa hem med absolut hela laget och vara som en mur. Detta kommer att bli nödvändigt när vi möter starka lag, t.ex. i CHampions League. För att bli ett riktigt stabilt lag är man tvungen att säkra hemmåt ibland, Detta är något jag tycker vi har förbättrat från föregående säsong. Sen att vi har dödliga kontringar på köpet skadar inte :)

Marquez och Puyol är riktigt stabila i det centrala försvaret och jag gillar Oleguer då det blir en man backåt automatiskt och vi ibland kan lira med någont som liknar en trebacks linje... det ser bra ut både deffensivt och offensivt,,, God Jesus födelse och gott nytt år till alla Barcelona spelare...
Barcelona Saluda alcampeón Madrid Çabrou
2005-12-21 14:11
Tycker nog att Beletti är den bästa högerbacken utav dom två . Man minns ju matchen mot atletico ...
Barcelona Der Afro
2005-12-21 14:10
Som vanligt hittar man Barcas matcher här:
http://www.fbtz.com/forum/forumdisplay.php?f=82

Barcelona Verdú
2005-12-21 14:07
Men han kanske inte har tränat som högerback.
Annons: