/spanien/barcelona/forum/25082.aspx/spanien/barcelona/forum/25082.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Patrik Andersson
2005-12-24 14:39
GOD JUL på er alla.

Som sagt ge oss en länk. Så det blir slut på snacket.
Barcelona Señor Cúle
2005-12-24 14:20
Marcos

Ge länk tack!
Barcelona Marcos
2005-12-24 14:18
Henry kommer inte till Barcelona.

Det är nu officiellt.

Så det är bara att lägga ned snacket om honom nu.
Barcelona (catalonia barca)
2005-12-24 14:10
BatiGoal_! //
tro aldrig att eto blir bä'nckad av henry.
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-24 14:00
Gustaf//

Låt han skryta på bara, med Bommel i truppen återigen har vi en massa muskler på banan så kan vi spela snabb,taktisk,disiplinerad fotboll så går nog vägen för oss.

Psv störde just Milan med att spela på det sättet så kan dem kan vi,bara Barca inte blir för övermodiga så kan vi ta hem de här
Barcelona BatiGoal_!
2005-12-24 13:53
Kommer Henry till Barca blir det på Eto´s bekostnad då Henry med sin spelstil gör som mest nytta på mitten av 3 manna anfalls taktiken.

Tror ni verkligen Henry är den spelare som tar någon som helst deffensiva jobb? visst kanske om han lättvändigt tappar bollen men en sån målskytt gör sig bäst i mitten, så anländer Henry är Messi säker på sin post därmed är inte Eto´o det då det blir kamp om den positionen även om jag inte vill flytta på vår målskytt.

Återigen sätter jag försvarare på önskelistan då jag anser det är och borde vara vår enda prioretering
Barcelona Södan9
2005-12-24 13:47
Jussinho
Står ungefär

THE PROGRESSION OF MESSI DISCARDS THAT POSSIBILITY
Barcelona discards to Thierry Henry

The Barcelona, that was hefting very seriously the possibility of filing Henry, has finally decided to discard the option to take control of the player of the Arsenal. The main reason is the progression of Messi, that has surpassed all the predicted expectations this season. The state of form of the Argentinean and, mainly, the expectations that it has generated, have consolidated to him in the first equipment and have resolved the deficiencies of Barcelona in the initial positions.

använd babelfish :)
Barcelona Jussinho
2005-12-24 13:13
skulle någon vara schysst och berätta vad som står i länktipset, jag kaninte spanska :P
Barcelona polly
2005-12-24 12:46
SnajK:
Hello barca .. haha Henry kommer inte passa in i ert lag om han nu kommer ..

Antagligen vet ju du vad du pratar om eftersom varken Baptista, Diogo eller Robinho passar in i Real..=)
God jul alla Cules!
Barcelona Cule-10
2005-12-24 12:02
Feliz Navidad ALLA cùles...
Barcelona Gustaf
2005-12-24 11:57
BARCA BLOD//
Utan att ha kollat upp det med personen i fråga kan jag nästan garantera att Sonde inte menade något negativt med det. Tvärtom.

Stam Ford//
Menar du att våra spelare inte klarar av lite närkontakt? Márquez, Deco, Oleguer, Puyol, van Bommel, Motta, Edmílson m.fl. kan både ge och ta. Jag tror inte att de skräms av Lampards muskler.

Jesus spelar inte i Barcelona och inte i någon annan klubb heller för den delen så vi skippar det snacket tack!
Barcelona Barca Barca
2005-12-24 11:49
Ämne: Marcos: "Glö....
För mig e Jesus viktigare än Barcelona. Svenskar vet inte betydelsen för Jesus, julafton för er är tomten och julskinkan.

Marcos// du e bäst.
Spinbad
2005-12-24 11:39
lucho:
Kan bara hålla med!

Suñol_:
Jesus var en ledare för en liten sekt som bröt sig ur den dominerande judiska religionen och bildade ett eget trossamfund.

Kolla länken!
Barcelona Suñol_
2005-12-24 11:21
Lucho// genom att kalla jesus för sektledare dömmer du ut alla troende, även ronaldinho.
det enda jag kan säga är att för mig var jesus god...även om jag inte är religiös.
god jul!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-12-24 10:11
Ser redan fram imot starten efter uppehållet, speciellt nu när det går underbart för Barça och det känns verkligen som att vi kan bli europas storhet igen!

God Jul hela les rambles!
Real Madrid Robson De Soúza
2005-12-24 08:53
God Jul på er Cules!
Barcelona Viking
2005-12-24 08:05

Ser fram emot det nya året. först och främst så ska vi utöka serieledningen, för att sedan tvåla dit chealski ordentligt =P

Feliz navidad cules
Barcelona Lucho
2005-12-24 05:41
Marcos: "Glöm inte grabbar, i en dag som denna är det någon som är betydligt viktigare än Barcelona och alla fotbollslag... Nämligen Jesus.
"

På vilket sätt är Jesus viktigare än Barcelona. Ärligt talat? För min egen del betyder Barça så otroligt mycket mer än vad någon sektledare som levde för 2000 år sedan i ett land långt långt borta gör.

God jul culés btw..
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-12-24 03:16
Bra krönika mannen!
"El tridente magico är den nya generationens fruktade vapen. Med världens bästa fotbollsspelare till vänster, världens största talang till höger samt världens just nu mest fruktade målskytt i mitten"

Angående Messis målskytte så kan jag bara säga så här, ge honom tid :D.
Smubben vann skytteligan i u-21 och var överlägset bäst. Det kan innebära bara en sak: Han har känsla för mål, men har fortfarande inte slapnat av i A-laget. Messi verkar va en sån som tar press på ett extremt bra sätt, därför tycker jag att han har försökt lobba lite mycket på sistonde. Men ge killen tid. Kommer bli bättre än Maradona.
Barcelona Thiago
2005-12-24 03:13
God Jul Bröder & Systrar!
Barcelona BARCA BLOD
2005-12-24 01:40
Sonde; jag hoppas verkligen att du inte menar negativt att han/Deco ska ha en egen krönika. I min värld är deco den bästa spelaren vi har respekt till etoo dinho mfl. Men deco gör precis allt i mitfältet, t om det osynliga jobbet, stor respekt för Deco.
God Jul alla!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-24 01:21
Ämne: Glöm inte grabbar, i....
Bra sagt!
Barcelona ED DA´ MAN
2005-12-24 01:10
Ämne: Hej igen Barcafans......Tjena Stam Ford! Som du ser så är vi gästvänliga här på Les Rambles. Du ska hålla på ditt lag och tro på den. Vi VET att Barça kommer vinna den här gången, sist var vi tveksamma. Ang. biljetter så föreslår jag att du tar dig till Barcelona med Ryanair till Girona, tar bussen från Girona till Plaça Catalunya, bokar in dig på ett vandrarhem i Plaça Real. Du tar dig ut på La Ramblan och börjar jaga biljetter så garanterar jag dig att du får tag på en schysst biljett inom en timme för max 150 Euro, men förhandla dig fram(lek inte dum turist). Detta är Barcelonismo, att hjälpa folk tom motståndarna. God Jul och lycka till!!
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-12-24 00:54
GOD JUL ALLA CULES!
Barcelona Marcos
2005-12-24 00:22
Glöm inte grabbar, i en dag som denna är det någon som är betydligt viktigare än Barcelona och alla fotbollslag... Nämligen Jesus.

Ta det lugnt nu och god Jesus födelse...

Visca FCB,
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-12-24 00:10
GOD JUL!
Barcelona El Comandante
2005-12-24 00:02
Tro mig vi minns...

Alltid jobbigt med matcher som man borde ha vunnit. Det är ju dem man inte kan släppa. Måste säga att förlusten fortfarande svider. Eto'os miss på öppet mål, Cech sjuka räddning på Puyols nick och framför allt Carvalhos fasthållning av Valdes. Tur att ni inte vann Cl för då hade jag aldrig kunnat släppa den matchen. Kändes ju hela tiden som att vi var det bättre laget och skulle vinna. Även när vi låg under med 3-0. Men vad ska man göra bollen är rund och det laget som spelar bäst vinner inte alltid. Men var 1 rolig match iaf och det kommer säkert bli det igen om inte Chelsea envisas med att backa hem med 11 man från början som på Camp Nou förra året, men de gör ni nog inte då ni börjar på hemmaplan nu...

Men God Jul på deig och alla andra och må bästa lag vinna den här gången
Espanyol Stam Ford
2005-12-23 23:51
Hej igen Barcafans....jag är åter här i fred och värme :-)
Synd att Ert tak ligger så lågt, ca 1.40 ( får man säga det ? )

Jag har bara såååå längtat efter detta nya möte och gör allt för att få biljett till matchen i Barcelona ( vet inte hur, tipsa mig gärna )
Nu till fotbollen...
Får man lov att säga att Ni bankar skiten ut spanskt motstånd.....men nu snackar vi Chelsea..Terry, Lampard, Cole, Makelele m.fl.
Min förbannade åsikt ( som kanske tas bort ) är att NI väger för lätt......
Nu är det inte inte beachboll längre , det är europa och det är Chelsea FC.
Jag längtar ....minns Ni 1-2....4-2...Terry

Barcelona Bob
2005-12-23 23:38
God jul alla cules. Tomten kommer med mer segrar.
Real Madrid SnajK
2005-12-23 23:35
Hello barca .. haha Henry kommer inte passa in i ert lag om han nu kommer ..
Annons: