/spanien/barcelona/forum/25079.aspx/spanien/barcelona/forum/25079.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2006-02-04 16:24
Ämne: Woods

Det håller ....Det blir nog Messi som får ta steget ut till vänster i anfallet medan Dinho är avstängd. Skulle tänka mig att Rijkaard formerar anfallet med Guily-Larsson-Messí med tanke på att Maxi aldrig får spela.
Real Madrid Chrissan
2006-02-04 16:20
Woods

Det håller jag med om. Ronaldinho har tidigare under säsongen inte riktigt varit sitt vanliga jag. Han har inte varit dålig, men känslan av att han är lite seg med bollen fanns. Detta har, som du säger, förändrats till det bättre de senaste matcherna. Sedan känner jag också problemet att Ronaldinhos position är en av de med sämst konkurrens på i Barca. Okej, Ezquerro finns. Men han har knappast fått spela mycket. Blir det Messi som får spela där under tiden Dinho är borta eller hur blir det?
Barcelona Scarface
2006-02-04 16:16
Barcelona Woods
2006-02-04 16:15
Chrissan

Tror mycket väl att Ronaldinho behöver vila ibland. Men det som jag tyckte var surt med utvisningen och avstängningen var att man kunde se tendenser av att Ronnie började komma tillbaka till storformen igen, och så blir han avstängd och tvingas vila. Sen kommer det ju (som du sa)inte lägligt heller med tanke på vilken match det är, Valencia borta. En av de absolut svåraste matcherna på säsongen.
Real Madrid Chrissan
2006-02-04 16:05
Någon Barcasupporter som ser avstängningen som något positivt? Jag tror iallafall att det till viss del är. Detta tycker jag varken för att jävlas med er eller för att jag håller på Real utan jag tror att Ronaldinho har fått spela för mycket. Rijkaard vill ju köra med sitt rotationssystem vilket jag tycker är bra. Men Ronaldinho har inte fått rotera så mycket. Okej, nu är han avstängd i rätt tuffa matcher så det negativa är större än det positiva. Men jag tror för att Ronaldinho skall fortsätta vara nr1 så måste han få vila någon match då och då.

Är det någon som håller med mig? Jag menar inte att det är positivt att han är borta mot atletico utan att Rijkaard kanske inser att Barca då och då skall spela utan Dinho.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-04 15:46
Stam Ford

Lågt nivå på forumet blir när såna som du o några vita kommer in hit klankar på vår fina forum.
Barcelona La Rambla
2006-02-04 15:45
Mr B. Arca//

Jag håller med dig till fullo. Kunde bara fler diskutera sakligt och på en liten mer sansad nivå så skulle det vara trevligt. Såna där inlägg är dessvärre en försmak om vad som komma skall inför CL-mötena. Det lär bli mycket skitsnack och pajkastning i bägge forumen. Hade dock varit trevligt om det kunde undvikas.
Barcelona Woods
2006-02-04 15:43
Egentligen.. Vad/vem är det i Chelsea som vi bör vara oroliga för att möta? Tycker att de mer och mer börjar likna ett grå-daskigt och anonymt kollektiv som numera inte vinner med 1-0, nä nu spelar dom 1-1 istället;)
Barcelona Woods
2006-02-04 15:37
Så länge personen som kommer hit och skriver är vettig, och diskuterar på en godtagbar nivå, så kan man diskutera med personen. Men om man ska komma hit och tro sig kunna omvända barça supportrar eller bara komma med meningslösa påståenden, lr som i det här fallet klanka ner på matchskribenter. Så kan man heller inte räkna med respekt.. Låter vettigt tycker jag.
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-04 15:22
La Rambla
/visst, rätt...tycker bara det är trist att folk som klagar eller har avvikande åsikter allt som oftast blir sågade på forumen.
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-04 15:20
Stam Ford/
Barcelona fan är ett ord...ironiskt när du just klagade på stavning...dessa sär skriv ningar...;)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 15:14
el Flaco//
he he ...flyggande grisar...he he he

What´s next, en Barcelona fan som kan skriva....

sorry, lågt, men vad fan , här är det ju låååågt !
Barcelona La Rambla
2006-02-04 15:13
Mr B. Arca:

Ok om du tycker att följande start på konversationen som den gode Ford bjöd på inbjuder till objektiva och politiskt korrekta diskussioner är du bara att gratulera.

Kollar ofta runt på Svenska Fans och skrattar , ler och hånflinar om vartannat.
Läste Ert senaste matchreferat om cupmatchen och då "log" jag...
Att Er skribent i var och varannan mening ska behöva skylla Ert nederlag på domaren får mig
att "lol"....

Visst, man kan inleda med att håna frivilla skribenter på deras forum om man känner sig manad till det. Men att förvänta sig att bli bemött med respekt är väl ändå lite väl naivt?

Själv är jag inte på långa vägar alltid överens med vad tex Chelseas skribenter knåpar ihop, men trots det har jag full respekt för vad de skriver och det frivilliga arbete de lägger ner, oavsett hur subjektiva de må vara.
Barcelona Mr B. Arca
2006-02-04 15:04
Stam Ford/
Visst är det så att man i stort sett inte får säga något dåligt om Barcelona här, vilket är lite larvigt. Speciellt inte om man ej är culé!

Men det är ju likadant på alla forum: en nästan totalpositiv subjektiv syn på det egna laget.
Ingen idé att komma hit och diskutera/skriva om det inte rör sig om rena gratulationer! Antar att det är likadant hos er!
Barcelona el Flaco
2006-02-04 15:04
En ödmjuk chelsea-supporter? What's next, flyggande grisar.
Barcelona Kharles
2006-02-04 14:47

Skylla pa domaren? Ar det inte vad Moaninho gor efter var och varannan match?

Stamford, du ar inget annat an ett troll. Eller jo, du ar en peasant ocksa. Dra. Tack.
Barcelona Mottainho
2006-02-04 14:40
summa summarum, domaren var horribel oavsett om du tyckte han var bra eller att Barca förtjänade det, droppa "Mourinho" attityden nästa gång så kanske du får ett annan respons, kanske också om du kan komma med nått mer än att "jag tycker ni förtjänar" osv
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:33
Till Er alla//
Fan, vad svårt att försöka resonera om något, när man bara bemöts med aggression !
Mitt första inlägg varnade Er för detta, men VAR ödmjukt, faktiskt.
Även mitt SISTA inlägg är ödmjukt, tycker bara att det är tråkigt att varje gång man "tittar in" här direkt få en tunna skit över sig , oavsett vad man säger.

Tack, vi ses i London och Barcelona.

PS ! Spinbad , kan inte Du räkna hur många """ jag hade nu, tack .
Barcelona el Flaco
2006-02-04 14:29
Stam Ford//

Får Barcelona hjälp av domarna?? Jag undrar vad du har att säga om returmatchen på stam ford bridge förra säsongen då Collina "belönade" er med ett mål som borde blivit blåst för foul mot Valdés. Var fanns domarhjälpen där?
Barcelona Mottainho
2006-02-04 14:27
Stolta Barcelona supportrar ska inte behöva sjunka så lågt att man ska besvara Chelsea slödder, speciellt på vårat forum, dom är som vilken valp som helst relativt harmlös lite vassa tänder och jävligt nyfödda.

Självklart har Chelsea fan inga problem med att domare dömer konstigt, det var ju så dom togs sig vidare sist, och att klubben i allmänhet lever på gränsen får ju supportarna att vilja härma pajasen till coach och vara lite "kaxig framför skärmen"
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:26
Stam Ford//

Jag svarade på det tidigare. Sen tycker jag väl också att du är lite ute på tunn is nu, eller skjuter dig själv i foten. Välj vilket själv. Men är det något som de flesta känner till, så är det att om man ej stryker er och ert forum medhårs så åker man ut, eller tystas ner. Klockrent av dig där du. :-)~

Äsch, varför ens ödsla tid med att resonera med chelsea-supportar. Halva världen är emot dem men enligt de flesta av dem är det alltid alla andra som har fel i allt och de är alltid oskyldiga och vet allting bäst. Snacka om att stånga sig blå och föra en ensidig debatt. Jag lägger ner den här och nu. :-)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:23
La Rambla//
Ok Då är svaren på Dina frågor
1) Nej
2) Nej

Min grundåsikt har dock ännu INGEN ännu behandlat, men tack för Ert trevliga bemötande,
som jag redan sa i mitt första inlägg ------
passar inte åsikten åker man ut !!

Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-04 14:22
Okej, tack för att du klagade på vår matchrapport. Du är absolut den första som har gjort det, och du är den första som har diskuterat domarinsatsen, du har verkligen tillfört ngt nytt till vårt forum. :)
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:20
Om du som du hävdar såg matchen. Kan inte du då förklara hur en tackling, som Ronaldinho är lite sen in i kan rendera i ett rött kort på direkten. Jag kan stå ut med utvisningen, som du tidigare nämnde så har vi haft medgång med domslut förut. Men det jag inte kan acceptera är, det inkonsekventa beteende domaren visar upp matchen igenom. Det fanns flertalet situationer som skulle gett utvisningar flera gånger om för vissa spelare.

Men om man däremot, kommer in på detta forum och hävdar att domaren var rättvis, ni ska inte klaga för att ni brukar få domslut med er. Det är däremot är lågt och inget annat än ett stort jävla hyckleri. Du har hitintills inte bidragit med ett jota, and you know it. Pardon my french... :-)~
Spinbad
2006-02-04 14:15
Stam Ford:
Jag "tycker" Du för ett "märkligt" "resonemang", vad är Din "poäng" mer konkretiserat? Bör "matchapporten" skrivas om enligt Dig eller ville du bara "påpeka" hur långt över "Oss" du står som inte längre "bryr" Sig om hur "domarens" beslut påverkar matchen?

Ditt sätt att "skriva" är ännu "märkligare".
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 14:14
Ordem e Progresso//
Min käre vän , jag försökte dra igång en diskussion om HUR mycket kraft man ska lägga på domarens insatser för avgörandet av matcher.
Tack för Ditt inlägg, Du tillförde verkligen något ( fan vet vad, dock ? )
Barcelona La Rambla
2006-02-04 14:12
Försök INTE att lägga dem i MIN mun, tack !!!!

Detta "försök" till resonemang är åter "lågt"

Allvarligt talat, jag ställde en fråga eller två. Du svarar med: "Lägg inte dem i min mun tack!"

Som vanligt vid dina besök här, bidrar du inte med något konstruktivt utan snarare bara den vanliga arroganta attityden. Hej då!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-04 14:06
Stam Ford

"Jag" "tycker" "att" "du" "drar" tillbaks till det såkallade "Chelseaforumet", där du kan "fortsätta" med dina "citat" och "åsikter" :)
Espanyol Stam Ford
2006-02-04 13:51
La Rambla//
DINA ORD :
"Jag antar att du tillhör dem som premierar destruktivt spel framför konstruktivt? Det är enligt dig okej att stoppa kreativa spelare med att ideligen sparka ner dem, när man inte har kunnandet att stoppa tex Ronaldinho på ärligt vis"
Försök INTE att lägga dem i MIN mun, tack !!!!

Detta "försök" till resonemang är åter "lågt"

Barcelona S.W.A.T
2006-02-04 13:45
Hade Ronaldinho spelat i real Madrid så hade inte vart några stora problem me att bort kortet.. det var vi sett många gånger me Figo och Beckham!
Annons: