/spanien/barcelona/forum/25077.aspx/spanien/barcelona/forum/25077.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2005-12-27 15:49
Ämne: el Flaco

Jo, så v....
okey, visste inte det med Rivaldo. Tycker det är lite skumt även om han inte är någon direkt ledare. Men grym som fan var han.
Barcelona Kharles
2005-12-27 15:42
el Flaco

Jo, så var det. Innan dess var de Guardiola och Sergi om jag inte minns fel. Rivaldo blev tillfrågad men ville inte. För 'introvert'.

REM

Det laget har inget kantspel. Förutsägbart.
Barcelona R.E.M
2005-12-27 15:39
Detta skulle vara min drömelva OM Henry skulle anlända till klubben i sommar!

----------------Valdes

-------Marquez---Puyol---Gallas

--------Xavi----Edmilson---Deco

------------Ronaldinho(fri roll)

-----Messi-------Eto'o--------Henry

Eller vad tycker ni?? Just nu kör ju barca med en trebackslinje kan man säga eftersom Sylvinho är lika offensiv som en fw, och backlinjen har klarat sig bra. Och det skulle vara ännu mer stabilare med Gallas. Säg gärna vad ni tcyker
Barcelona el Flaco
2005-12-27 15:36
Ämne: Cocu, Lucho och Puyo....
var inte Luis Enrique lagkapten nr. 1 och sen Cocu som vicekapten?
Barcelona AlexC
2005-12-27 15:17
Tråkigt att Henke lämnar efter säsongen. En mycket bra spelare, dels som en bra personlighet i truppen och även som inhoppare. Dock verkar Maxi's mentalitet vara rätt och så länge som denne accepterar att vara backup till Eto'o så ser jag ingen anledning till att köpa in en ny anfallare.

Behövs nu en sjunde tycker jag att en sådan kan man prova fram från canteran. Maxi tar över Henke's roll som ersättare till Eto'o medans en canterano ges speltid lite här och där för att senare få en plats i A-truppen.
Barcelona Kharles
2005-12-27 15:12
Cocu, Lucho och Puyol.
Barcelona Qno
2005-12-27 15:04
Vem var lagkapten innan Puyol? Var det Cocu?
Barcelona BarÇa4ever
2005-12-27 14:21
Att Iniest är 100 ggr bättre än Ljungberg vetta katsen men Motta däremot är det han är en spelare av rang.
Sendan tror jag att Maxi och Giuly gör sällskap me henke från klubben i sommar.
Barcelona Schubert
2005-12-27 14:17
Synd om Henke drar, det är en bra och billig bänkspelare. Tycker det räcker med sex anfallare, Maxi som är sjundeanfallare får ju ändå aldrig spela.

Ljungberg är helt fel för Barca. Skulle han spela här är det som ytter. Som nån var inne på liknar han Giuly med sina djupledslöpningar pch sin bristande teknik. Men jag ser ingen poäng med att värva honom.
Barcelona Thiago
2005-12-27 14:06
asfaltsbarn skojjar du elle ?...ljungberg skulle ALDRIG platsa, så du igår vad han gjorde ?..helt ren sköt rakt på....Iniesta är 100 gånger bättre än honom...
Barcelona Marcos
2005-12-27 13:56
Yes, härlig nyhet att vakna till. Henke drar tillbaks till Sverige. Äntligen inser han att han i Barcelona bara är en medelmåtta tillskillnad från när han var kung i en av de sämsta ligorna i världen, den skottska.

I allsvenskan lär han göra succe, men han är inte duglig för en så stor klubb som Barcelona. Sorry expressen och aftonbladet, nu kommer ni inte kunna skriva om det "Matchavgörande inhoppet i den 89e minuten!" ;)

Barcelona BarÇa4ever
2005-12-27 13:51
Håller med dig där Spinbad tycker att han kunde stanna kvar ett år till.
men det känns som att en ny anfallare måste köpas in till nästa säsong.
Valencia parton
2005-12-27 13:41
Ni klarar er utan "världens bästa" (enligt Aftonbladet) + att Henke kommer bara få det svårare att slå sig in. Tycker att han gör rätt
Spinbad
2005-12-27 13:34
Hade inte haft emot något att Henke spelat 1 säsong till, han är en bra och nyttig spelare som kan vända matcher. Och nu är vi inte heller garanterade att tv4 sänder alla Barcas matcher ha ha.

Frågan är om det värvas en ersättare eller om Maxi Lopez kommer ett snäpp närmare startelvan. Dock skulle det inte förvåna mig om det redan har beslutats att en profilvärvning offensivt kommer att göras och att Henke blivit informerad om detta och därför väljer att flytta hemåt.
Barcelona el Flaco
2005-12-27 13:18
Henke_Barca

Tack så mycket, jag hittade sidan till sist. Sorry btw att jag inte hann skriva tidigare. Men jag är förvånad att biljetten kostar nästan 3000-4000 kr. Jag trodde att en biljett på långsidan, på grad 2 kostade runt 44 euro. Någon som kan förklara??
Barcelona jonteRR
2005-12-27 12:57
Besviken..Vafan ska Henke flytta hem för! Stanna kvar i barca..
Barcelona asfaltsbarn
2005-12-27 12:51
Skit i Henry, jag vill ha Ljungberg bredvid Deco :D
Barcelona Tompa
2005-12-27 12:30
#7 Larsson:
Du har naturligtvis rätt angående Henke. Men sen?
Alla har rätt till sin egen åsikt men VARFÖR ska vi värva Henry för en ofantligt massa euro? Vem ska han peta, hur ska spelsystemet se ut? Själv vill jag absolut inte se Henry i Barca om det tex innebär att Messi hamnar på bänken.

Poängen är att vi redan har världens bästa anfall och då borde pengarna användas på bättre sätt. Då Henry närmar sig 30-strecket känns det (om han nu hamnar i Barca) som en typisk galacticos värvning. Trodde bara det var sånt våra ärkerivaler sysslade med.

FORCA BARCA!
Barcelona Kharles
2005-12-27 12:27
Du var bara tvungen att slänga in cheapshoten där eller? Kan säga att jag kommer att se fram emot att slippa dig och alla andra som bär en Barcelona-tröja bara för att Henke råkar spela här.
Barcelona #7 Larsson
2005-12-27 11:50
Nyheten om att Henke lämnar Barcelona efter säsongen var knappast oväntad, och det är med blandade känslor man tog emot beskedet.

Jag gillar ju Henke som spelare och vill att han ska få spela mycket, men i dagens Barcelona så är det ju omöjlig konkurrens för en startplats då Henke är en riktig forward och ingen ytterspringare som Ronaldinho, Giuly eller Messi.
Han konkurrerar om centerforwardsplatsen och den tar ingen ifrån Ego´o...
Han sköter sitt måljobb för bra för det.

Jag skulle tro att han kommer göra en säsong för Helsingborg i Allsvenskan, tycker det är synd att svenskar "varvar ner" i Danmark, då är det mycket bättre att de återvänder där de startade på elitnivå, i sina före detta allsvenska klubbar.

Jag är övertygad om att Barcelona kommer värva en ny anfallare, och då tror jag det handlar om en världsspelare som Thierry Henry.
Henrys motivation för spel i Arsenal kan nog börjat att tryta när laget spelar så dåligt som de gör just nu och inte verkar vilja satsa längre.
Det vore en drömvärvning för Barca.
Barcelona Maxi Lopez
2005-12-27 11:27
Killar nu har vi fått reda på att Henke flyttar hem det var ganksa synd men hoppas på att vi inte värvar en till anfallare för att Maxi ska få chansen ;)
Barcelona Suñol_
2005-12-27 10:45
köp hellre resor med andra bolag än ryanair; ett jävla skitföretag som skiter i sina anställda.
Barcelona ED DA´ MAN
2005-12-27 08:09
Boka era resor själva på ryanair och leta biljetter på plats i Nou Camp så kommer ni billigt undan. Och ni får garanterat bra biljetter. Har hört mig för hos mina polare i Barcelona.
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:30
Men de är nå fel på länken men sök på fotbollsbiljetter Barcelna-Chelsea på Google sen den länken där addressen är www.vivolinx.com o sen trycka visadre i Champions League o sen Barcelona-Chelsea. =)
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:20
så!?
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-27 01:19
Henke_Barca

De blir error på din länk, posta ny ;)
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:11
el Flaco

Här då? =)
Barcelona el Flaco
2005-12-27 00:57
Henke_Barca

Muchas gracias! :D Det var snällt av dig men jag letar endast för biljetter till själva matchen, inte hotell och liknande. Tack ändå!!
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 00:54
el Flaco

Fotbollsresa med biljettt till Barcelona-Chelsea!
Barcelona AlexC
2005-12-27 00:49
ronnie10

Klicka har nog olika betydelse för olika. Jag vet folk som använder det för inte fungera och vissa folk som använder det för fungera.

Kunde valt ett annat ord men saken kvittar.

Men.. vår offensiv fungerar bra oavsett vad man använder ;-)
Annons: