/spanien/barcelona/forum/25070.aspx/spanien/barcelona/forum/25070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Madridinho
2006-01-01 20:55
asså alltid när man diskuterar vem som är bäst så nämns alltid ronaldinho,ronaldo,robinho,messi och etoo. jag tror att ni glömmer den bäste av dom nämligen ADRIANO. MIN personliga åsikt är att han är bättre än alla dom. han e stark,snabb teknisk och har nog världens hårdaste och bästa skott. inte många som kan göra mål från 30-40 meter utan nåra som helst problem. men jag kan slå vad om att ni gillar ronaldinho hellre, el??
Barcelona Haffe
2006-01-01 20:40
Det är kul att ni diskuterar om vilka duktiga offensiva lirare vi har. Ronaldinho världens bäste, Etoo 3e bäst i världen , Messi kan/kommer bli en av världens bästa. Just nu är barcelonas offensiv väldigt väldigt bra. Angående Ronaldo, Just nu kanske han inte gör det han ska! men han är verkligen inte slut även trots att han är en glaslirare :p han är 28år och tror att han minst har 2år kvar. I VM så tror jag han är en av dom viktigaste där framme med då(adriano,ronaldinho) Sedan så är Robinho en besvikelse, han väger 60kilo och det är inte så konstigt att han valde spanska ligan, i Engelska ligan så skulle han bli skadad för karriären och i italienska skulle dom plocka bort honom hur lätt som helst. Nu över till Barcelona å Deco, alla hyllar deco hela tiden och att han är så bra på passa etc. När jag ser deco så ser jag en spelare som har spelsinne(JA) men som är alldeles för seg,svag och för trög i tanken då han spelar. Sedan slår han bort lika mycket bollar som han passar. Sen är det så att ser man han på riktigt på nou camp så är han nog bättre än vad man tror. men man ser som sagt inte allt på tv, och där imponerar han inte.

En annan sak som ni inte diskuterar så mycket om är henke? Att han sticker till Sverige är jag väldigt besviken över. Varje gång han hoppar in i Barcelona så gör han nytta, oavsett om han e osynlig, han sliter sönder motståndarna. Han är en riktigt smart spelare, jag vet att Rijkaard är besviken över att Henrik far hem. Eftersom Rijkaard är ett väldigt stort fan av honom. Det har han uttalat sig om flera gånger. Vi får hoppas att henke får ett bra avslut i Barcelona genom att göra några baljor då Eto'o far till Afrikanska Mästerskapen i 5-6veckor.

VISCA BARCA!
Barcelona La Rambla
2006-01-01 20:31
Han är för ung för att skriva ett proffskontrakt i Spanien ja. Han har inget eu-pass vilket gör att han tex inte kan få arbetstillstånd i Englad. Eftersom både Man U och Arsenal visat intresse för honom så är det bara positivt nu. Han har visserligen sagt själv att han ser en framtid i Barcelona.
Deportivo lowrider
2006-01-01 20:09
Hur har det gått med eran supertalang mexi-brassen Dos Santos?
Var det inte risk att tappa honom pga kontrakt problem...eller rättare sagt så var han väl för ung att skriva proffskontrakt?
Barcelona La Rambla
2006-01-01 19:55
När ni ändå är igång, glöm inte bort El Sami. Har ni med Zamora bör ni ha med honom också. En stor profil i det tidiga Barcelona. ;)
Barcelona Barçaredaktionen
2006-01-01 19:49
R. Koeman: Det finns flera spelare som förtjänar en plats där. Vi hoppas kunna fylla på med ytterliggare några den närmsta tiden.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-01 19:43
Haha El Comandante jag skrattar fortfarande, The Undertaker. HAHA. för roligt, marängernas forum är roligare än SNL.
Barcelona R. Koeman
2006-01-01 19:40
Är det bara jag som tycker vänsterbacken Sergi saknas i legendlistan?????
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-01 19:40
Binho//
om vi är så äckliga ,varför smutsar du ner dig i vår forum.gå till din rena och skinande forum.
men endå vad vore renhet utan vinst ?
hällre äckliga och ett vinnande lag !!!
Barcelona La Rambla
2006-01-01 19:35
Binho//

Det förstod jag när jag läste ditt senaste inlägg på Chelseas forum:

Namn: Binho » Svara på inlägg
Sänt: 2006-01-01 19:28:21
Hoppas ni krossar äckliga Barcelona..!

Det säger allt, seså dra iväg in till lekstugan på ditt eget forum, Här är det ingen som tar dig på allvar längre. :)
Barcelona El Comandante
2006-01-01 19:34
Det har knappast undgått någon
Real Madrid Binho
2006-01-01 19:33
Grabbar jag är 12 år ska fylla 13!

Barcelona La Rambla
2006-01-01 19:22
Binho//

Sluta upp och jiddra, du har inte ett ENDA vettigt argument att komma med när du diskuterar. Utan bara bortförklaringar om att Real inte spelar bra nu bla bla...Wow, det kan tom min mamma se trots att hon inte följer fotboll.

alex163, ska vi bara inte tala om. En pinsam liten knatte som tror att han begriper något om fotboll, går in på Chelseas forum och försöker dra igång ordkrig och pajkastning. Snacka om att vara en sorglig liten stackare, avundsjuk och bitter när Barcelona är så pass mycket bättre än hans lag den här säsongen.

Gissa om jag njuter. :)
Barcelona Kharles
2006-01-01 19:22
Haha.
Real Madrid Binho
2006-01-01 19:12
Det ända ni bryr er om när ni inte håller med är ålder.
Barcelona El Comandante
2006-01-01 19:01
Kharles

Madrids 13åriga fans bjuder på minst ett gott skratt om dagen. Eller vad sägs om den här.

Namn: Binho » Svara på inlägg
Sänt: 2006-01-01 16:22:26
"Förestten kan nån säga sina Idoler?

Mina är Robinho Baptista och The Undertaker!"

Sen är det väl upp till varje forum att stänga av honom när han skrivit nåt olämpligt. Men inte som att någon tar hans franco snack på allvar. Det är synd om killen för det kan ju knappats ha ungått någon att han inte har alla hästar hemma. Låt honom säga vad han vill, han är ju bara ute efter uppmärksamhet...

Barcelona Kharles
2006-01-01 18:46
Varför kan fascisten och rasisten alex163 skriva på det här forumet och resten av SF (som Chelseas forum)? Var inte han avstängd efter de mindre genomtänkta kommentarerna om katalaner?

Iövrigt fungerar också Messi som en accelerator av Barças spel. Alltså gör han laget bättre, han får både Ronaldinho och Eto'o att höja sig ett snäpp. Inte många 18-åringar i dagens fotboll som kan göra det. Messi är redan ordinarie i Argentinas landslag förresten.
Barcelona BatiGoal_!
2006-01-01 18:17
Binho//

Gör oss alla en tjänst,ska du dra igång en disskusion så får du åtminstånde ha rätt fakta.

Messi är med i det argentinska landslaget.

Robinho likaså med i Brasliens landslag.

Sen är det upp till tränaren hur dessa spelare får sin roll att spela i VM.

Kom inte och säg att Robinho är självskriven i Brasliens landslag för med Kaka,Ronaldinho,Ronaldo,Adriano så är det ganska bra med offensiva spelare,Messi kommer nog också börja i bänken. Som sagt dessa 2 talanger kommer ha en viktig roll längre fram i tuneringen.

Visca el Barca
Barcelona La Rambla
2006-01-01 18:16
Jaha, på årets första dag ska självklart pampersbrigaden in hit och härja. Deras "klockrena" analyser gör att man verkligen börjar undra. Finns det nästan bara 13-14 åriga realfans som inte har en susning om vad de jiddrar om? Som tex geniet Binho:

Messi har inte varit så bra som alla vill ha han till. Om Robinho spelade i Barcelona skulle han vara jävligt mkt bättren en messi som spelar som han gör just nu det är bara att ni inte vågar ersänna.

Knivskarp argumentation junior. Det är bara en sak, Robinho hade inte ens platsat i dagens Barcelona, sug på den du. :-)~

Det är så jäkla underhållande att se hur avundsjuka och bittra dessa juniorer uppträder här inne. :)

Gott nytt år culés. Ja ni andra också.
Barcelona Koeman!!
2006-01-01 18:09
alltså..Messi är väl 2-3 år yngre än Robinho?
Sen ÄR Messi bättre än Robinho.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-01 17:43
Oh my god ! Nivån på inläggen från vissa maränger är ju skrämmande låg.

Jag personligen håller fortfarande Ronaldo som en av världens bästa anfallare, och han kan bli den absolut bästa igen. Men inte i Real Madrid. Han behöver ett miljöombyte för att komma igång.

Vi får se i VM i sommar. Ronaldo och Adriano... jag ryser.
Barcelona Messi
2006-01-01 17:37
Binho

En fråga varför är inte Messi med i argentiska landslaget?

Messi är med i det argentinska landslaget.

Plus att Brasilien har så jävla mkt bättre spelare en Argentina?

Även om Brasilien har bättre spelare så har Argentina ett minst lika starkt, om inte starkare, LAG. Titta bara på skillnaden mellan Osasuna och er själva.

Messi har inte varit så bra som alla vill ha han till. Om Robinho spelade i Barcelona skulle han vara jävligt mkt bättren en messi som spelar som han gör just nu det är bara att ni inte vågar ersänna. Kommer ni ihåg när Real Madrid spelade bra mot Malaga och då var Robinho okcså bra och han gjorde en riktigt fint mål.

Hur kan du vara så säker på det? Och en match gör ingenting.

Nu skriver jag inte mer! Adjös!

Tack och hej.
Real Madrid Binho
2006-01-01 17:28
En fråga varför är inte Messi med i argentiska landslaget? Robinho är med och han får starta väldigt många matcher? Plus att Brasilien har så jävla mkt bättre spelare en Argentina?

Messi har inte varit så bra som alla vill ha han till. Om Robinho spelade i Barcelona skulle han vara jävligt mkt bättren en messi som spelar som han gör just nu det är bara att ni inte vågar ersänna. Kommer ni ihåg när Real Madrid spelade bra mot Malaga och då var Robinho okcså bra och han gjorde en riktigt fint mål.

Nu skriver jag inte mer! Adjös!
Barcelona Gabriel
2006-01-01 17:25
Ronaldo har mycket kvar att ge, han behöver bara byta lag det är Real Madrid som suger.

När madridfansen säger att Robinho är dålig för att Real Madrid är det så tar jag det inte speciellt på allvar, däremot så hade jag sett en mer "sanning" i det påstående ifall det gällde Ronaldo.

Ronaldo är fortfarande världens effektivaste anfallare.
Barcelona Barca Barca
2006-01-01 17:11
Ronaldo påminer mig mycket om Del Piero, alla Juve fans sa exakt samma sak som Real Madrid fansen han kommer tillbaks va så säkra bla bla bla.

Ronaldo kan göra då och då en bra match. Men killen är slut. Kolla bara på hur ofta han e skadad. Han orkar inte mer. Man ser hans sätt att spela. Den s k levande legenden tog slut efter två knäskadorna han fick.

R. Koeman// Ja väntar tills VM, men inte för att någon Ronaldo ska komma tillbaka utan jag väntar på en glömdtalang i form av Riccardo Andrade Quaresma Bernardo som kommer slå igenom tillsammans med Messi.

Föresten Gott Nytt år:)
Barcelona Gabriel
2006-01-01 17:10
"Robinho spelar dåligt för att Real Madrid gör det!" Var det inte tänkt så att Robinho skulle lyfta dom vita? Han var ju den nya Ronaldinho som skulle bli världens bästa spelare (fan va jag skrattar). Ehm Nej han har inte förmågan eller kapaciteten till det så enkelt är det, messi är ljusår bättre.

När Ronaldinho kom till oss så var vi också i våran svacka och låg massa poäng bakom real madrid. Trots det så var Ronaldinho tveklöst redan då världens bästa spelare, han levererade och var en av få i vårat lag, tillsammans med puyi, som gjorde det.

En riktig storstjärna ska leverera alltid oavsett förutsättningarna, det gör Ronaldinho, Robinho gör det inte. Ronaldinho - världssklass, Robinho - en i mängden!

Visca
Barcelona Södan9
2006-01-01 17:04
Intressant gästkrönika. Dock tveksam till om Deco räknas som en passnings säker spelare annars så håller jag med om att han passar bättre in i barca än Lampard skulle göra. En sån sak som marrängerna inte kan förstå, då dom bara tittar på namnen och lönecheckarna när dom sättre ihop sina laguppställningar.
Barcelona from the stars
2006-01-01 17:01
Chelsea-Barcelona blir en försmak inför vm
två spännande matcher väntar onekligt europas två största giganter just nu juventus är inte i närheten av deras nivå mer öppen historia denna gången då chelsea går in i matchen för att vinna första matchen
Barcelona R. Koeman
2006-01-01 17:01
Alla klagar på Ronaldo på alla möjliga sätt. men snälla nån bättre striker är svårt att finna.. vänta till sommaren i vm Ronaldo lever han är en legend,
Real Madrid Binho
2006-01-01 16:58
Ronaldo kommer komma igång var så säkra!
Annons: