/spanien/barcelona/forum/25069.aspx/spanien/barcelona/forum/25069.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sóm més que un club
2005-12-30 11:12
Ämne: Sóm més que un club:....
Tack. Skall leta.
Barcelona Der Afro
2005-12-30 11:02
Sóm més que un club: Piratebay har jag sett den på. Tog hem den själv på DC++ men kommer inte ihåg vilken hub.
Barcelona Sóm més que un club
2005-12-30 09:09
Svensk Tv sände någon gång i våras dokumentären, tror att den hette på svenska:
"FC Barcelona-spelet bakom fotbollen"
Någon som vet om man kan ladda ner den någonstans.
Barcelona Lucho
2005-12-30 06:00
"Sedan kan du också fråga dig själv när Barcelona har sagt att vi tänker försöka köpa Lampard?"

En utveckling kan vara på sin plats..

I en engelsk tidning citerade man Txiki som sa att Lampard minsann alltid var sååå otroligt välkommen till Barça men att en sådan värvning skulle vara omöjlig då Lampard var sååå förtjust i sin nuvarande klubb och förmodligen aldrig skulle vilja flytta. Detta visade sig dock vara bullshit. Åtminstone om man ska tro Txiki själv för denne gick ut dagen efter att nyheten släppts och förnekade att han skulle ha gjort några sådana uttalanden.
Barcelona Gabriel
2005-12-30 05:35
Frankie_Lampard

Ni köper inte alls vilka ni vill när ni vill, its kinda hard to believe but not everybody smells paper! Ronaldinho, Etoo, Xavi, Deco and so on, ja vilka drar egentligen i vilka? Att eran smutsige oljeryss är så otroligt desperat så att han erbjuder Ronaldinho fritt kontraktserbjudande där han kan skriva in sin egen lön bevisar bara hur patetisk han är och dessutom hur patetisk som han har gjort er.

Sedan kan du också fråga dig själv när Barcelona har sagt att vi tänker försöka köpa Lampard? Snarare så tror jag att han önskar att komma till oss mer än vad Barcelona önskar att han ska komma till oss. Klubbledningen har aldrig nämnt att vi tänker lägga pengar på Lampard, att Frankieboy däremot har en fru från Katalonien som lär tjata sönder på honom om att byta från kalla och tråkiga england till varma spanien där Barcelona är en av världens mest attraktiva ställen som finns är en helt annan sak.

Get it straight, vi vill inte ha frankie. Frankie vill till oss!

!länken är till dig!
Barcelona Gabriel
2005-12-30 04:26
Madridinho

"ärligt talat så har ju oxå etoo flörtat lite me chelski. rätta mig om jag har fel??"

Ok, Fel! Mourinho sökte personlig kontakt med Eto'o förra året och sa till Eto'o att han rekomenderade honom att gå till Chelsea eftersom Chelsea (enligt "Murre") skulle komma att vinna allt hedanefter. Eto'o nobbade honom och sa själv att han aldrig skulle gå till ett sånt tråkigt lag som Chelsea(precis så sa han) och att han redan spelar i världens bästa klubblag - Barcelona.
Barcelona Schubert
2005-12-30 02:51
Mourinho gillar inte stjärnor, utan föredrar anonyma spelare. Kanske föredrar han att ha allt ljus på sig själv.:) Det är nog en anledning till att han köpt Maniche istället för en bättre spelare. Men nog har han Barcamatchen i tankarna. Eidur håller inte med sin flegmatiska stil. Hursomhelst kommer varken han eller Maniche att vara i närheten av Essien som är en formidabel spelare.
Madridinho
2005-12-30 00:27
ärligt talat så har ju oxå etoo flörtat lite me chelski. rätta mig om jag har fel??
Barcelona Qno
2005-12-30 00:00
Ämne: Qno //

Jo...preci....
Ha ha exakt
Barcelona Meeeesiiii
2005-12-29 23:58
Qno //

Jo...precis. Alla som nobbar Chelsea är små "hjältar" ;)
Barcelona Qno
2005-12-29 23:57
Ämne: Qno //

Ang Rooney....
Men ändå... Jag tycker i alla fall att det är kul när Chelsea säger att dom ska värva han men han nobbar dom och går till en annan klubb i samma liga.
Barcelona Meeeesiiii
2005-12-29 23:56
Varför skulle Puyol lämna. Han är ju kapten och spelar i ett grymt bra lag. han fattar nog bättre än att flytta till ett annat lag där han kanske får mindre speltid.
Barcelona Qno
2005-12-29 23:55
Ämne: el Flaco//
Jo det ä....
Ok... Vet du om det blir något nyförvärv i Januari? Eller håller Laporta i plånboken?
Barcelona Meeeesiiii
2005-12-29 23:55
Qno //

Ang Rooney.
Så är han ju en dum jävel också. Vem som helst fattar ju att man inte flyttar från Liverpool till Manchester.
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:54
el Flaco//
Jo det är hemska priser. :(

Qno//
Tror iofs att det där med dubbla lönen handlade om Real, men visst skulle han få högre lön än i Barça. Men kaptenen är nöjd med vad han får i blaugrana och stannar kvar. Den enda klubb han är lite fascinerad av är Milan annars läste jag.
Barcelona Qno
2005-12-29 23:50
Ämne: Qno//

För att all....
Mm läste det nånstans... Han blev väl erbjuden dubbla lönen än vad han har i Barcelona men tacka ändå nej. De e va ja kallar klubbkänsla...

Det är ju bara snack att dom kan få vem dom vill när dom vill... Rooney gick ju till Man U istället för Chelsea
Barcelona el Flaco
2005-12-29 23:48
La Rambla//

tack såmycket, var rädd för att du skulle säga det. sjukt så högt priserna är.
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:47
Qno//

För att alla världsstjärnor har nobbat dem. De har ju tex försökt värva Puyol inför säsongen 2004, tror tom att de lade upp klausulen men han nobbade. De köpte Carvalho istället.
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:46
el Flaco//

VAT = Value Added Tax
Det är skatt/moms för tjänster eller liknande.
Vilket innebär att priserna är inkl. moms skulle man kunna säga.
Barcelona Qno
2005-12-29 23:43
Frankie_Lampard

Först å främst stavas Gudjohnsen så här å inte Gudhjonsen, sen så fattar jag inte varför Chelsea ska köpa en mittfältare som Maniche? Om dom kan få alla när dom vill, hur dom vill så varför tar dom inte å köper Kaka eller någon annan världsmitfältare?
Barcelona el Flaco
2005-12-29 23:42
Det är nåt jag inte förtstår med denna sidan. Under priserna till matchen Barcelona-Chelsea så står det "All prices include VAT". Vad är VAT för nåt?
Barcelona Meeeesiiii
2005-12-29 23:42
Frankie_Lampard //

Ersättare på bänken alltså...Vart ska Eidur då??
Hur visste du att jag var ung? :)
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:41
Haha, vad är ett mål mot WBA?
Om du tror att Maniche är tänkt som ersättare åt Eidur får du nog tänka om, han som i sin tur är en komplementspelare. Du vet likväl som jag att Maniche enbart köps in för mötet mot Barça för att sen skeppas iväg under sommaren, för någon mer speltid lär han inte få när Essien är tillbaka.
Jo du, Drogbas bollbehandlning imponerar. Jag darrar redan, mate. :-)~

Good night!
Real Madrid Frankie_Lampard
2005-12-29 23:39
Messi/
Unge man...Eidur Gudhjonsen är faktiskt mittfältare nu mera och Maniche är tänkt som ersättare där....så vad jag vet så ska inte Maniche bli anfallare=)

La Rambla/
Det kanske blir jätten längst fram där som blir eran mardrömsmotståndare ;)
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:37
Frankie_Lampard//

Snacka går ju. Gaphalsen har ju ni ert lag, den där jätten längst fram, Drogba. Jag vill inte försöka få er att tro någonting utan tror på Barcelona då det är ett bättre fotbollslag. Räds Mourinho? Ja det enda jag räds skulle väl vara att han ännu en gång drar igång en kampanj i pressen som han alltid brukar göra när resultatet inte går hans väg.

Nä du....No fuckin fear, bring on the shit from London. :-)~
Barcelona Qno
2005-12-29 23:35
Någon här som vet om Barca kommer att köpa någon i Januari?
Barcelona Meeeesiiii
2005-12-29 23:26
Frankie_Lampard //

Så Maniche ska bli anfallare nu...Det var något nytt!!!
2005-12-29 23:25
La Rambla/

Du vil försöka tro att ni knäcker oss...men det går inte...du räds för oss....du räds för Mourinho och hans tankesätt....ni kommer inte ha en chans me de försvaret ni har.....
Frankie Lampard kommer få tyst på gaphalsen etoo precis som förra året i SB ;)

Länken är till dig ;)
Barcelona La Rambla
2005-12-29 23:11
Frankie_Lampard//

Ödmjuk som alla chelseafans ser jag. Vilka som slår ut vem ska jag låta vara osagt. Personligen tror jag dock att vi knäcker er den här gången. Vi försöker inte alls rycka Lampard, du ska inte tro på allt som skandaltidningar hittar på. Lampard behövs inte på Barças mittfält.

Psst...länken är till dig. :-)~
2005-12-29 23:06
La Rambla//
Vi köper dom spelare vi vill...när vi vill...hur vi vill och på vilket sätt vi vill....
Det är Abrahamovitj vi talar om...
Dessutom så är Maniche tänkt som en ersättare till bland annat Gudhjonsen...

Det är ju annars ni som försöker rycka Lampard ifrån oss.....men han lämnar aldrig stamford och med all sannolikhet blir det just Frank Lampard som skickar ut er ur världens bästa klubblagsturnering...PRECIS som förra året=)..

Ni minns la 4-2?
Guddy, Lampard, Duffen...och avgöra fick JOHN TERRY göra.....som sagt...det är synd att ni åker ut så tidigt som åttondelen...det hade ju varit kul och följa er längre i turneringen=)
Annons: