/spanien/barcelona/forum/25067.aspx/spanien/barcelona/forum/25067.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Samy
2006-01-05 16:44
Beautiful_ Barça //
luca toni har också sgat att det är en dröm att spela för madrid!! :S tror inte toni går till nåt spansk lag tror att han kanske kommer spela för Inter tröjan nästa år hehe vem vet :P
Spanien S.A.P
2006-01-05 16:43
Testar nya tipsfunktionen?
Barcelona EsCúle
2006-01-05 16:37
Madridinho

Byta Etoò?
Skulle inte tro det, Etoò är också mycket yngre och bättre än Toni.
Han öser in mål!

Visca Etoò!
Madridinho
2006-01-05 16:32
toni skulle vara bra i barca då ni spelar 4-3-3 och han kan spela som en centertank. med dinho och messi brevid sig. sen kan man byta etoo mot lampard. bara en tanke
Barcelona Rambo~
2006-01-05 16:26
Jag tror inte att luca toni skulle vara lika bra i barca som han är just nu i Fiorentina. Men jag tror att han skulle platsa i barca bättre en tex Zlatan.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-05 16:24
Luca Toni har uttalat sig att det skulle vara dröm för honom att spela i Barcelona om han lämnar Fiorentina. Därav ryktena.
Barcelona har aldrig sagt att de vill köpa honom.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-05 16:22
Evra verkar vara på väg bort till Man U eller Inter. Han vill inte träna med laget längre sen juluppehållet.

Tråkigt att Barcelona inte är intresserade. Skulle föredra honom framför Aurelio.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 16:22
Ja, det verkar väl så.
Och Henry har också sagt att en flytt inte är aktuell trots att han inte velat prata om ett nytt kontrakt, men Arsenal ledningen verkar ändå oroliga för att dom ska tappa deras skyttekung.
Barça ledningen har uttalat sig klart att dem ska göra allt för att rycka åt sig fransmannen i sommar.
Men jag ställer mig frågan: Vart ska han spela?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-05 16:17
Som artikeln säger så tror jag också att ryktena är totalt falska.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 16:12
Luca Toni ryckterna sant?(se länk)
Barcelona EsCúle
2006-01-05 16:09
La Rambla

Det låter som en bra idè.
Så, vilka andra vänster/höger backar kan vara aktuella?(bara spekulationer)
2006-01-05 16:04
Ämne: hehe jag såg ett pro....
Madridinho

Han kanske menade att alla mål mot Barça är snygga eftersom det är svårt att göra mål på oss :). Och hur målet än ser ut så är det snyggt eftersom det gjordes på världens bästa lag.
Barcelona La Rambla
2006-01-05 15:56
Sylvinhos kontrakt går ut till sommaren. Förlänger de kontraktet så lär det bara bli ytterligare 1 år, han fyller 32 i år. Så det är läge att inskaffa en ersättare redan nu, och låta Sylvinho vara kvar som backup. Visst, det bästa är så klart att värva under sommaren, men om andra klubbar rycker i de spelare man tänkt sig får man ändra strategi anser jag och värva nu.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 15:53
La Rambla

Vi får hoppas att Rijkaard och Txiki agerar snabbt, det sägs ju att Sylvinho är på väg bort från klubben.
Så jag skulle gärna se Aurelio i klubben.
Barcelona La Rambla
2006-01-05 15:42
Attans, nu är Rafa Benitez ute efter "vår" F.Aurelio. Rijkaard och Txiki agera nu!

-Forza- Juve

Då lär du få se en trevlig match. Atléti är nog det lag som Barça har svårast för, så det kan nog bli en del mål. Lycka till. :)
Pelada
2006-01-05 15:35
Madridinho

Det krävs något alldeles extra för att göra mål på våran Valdés. När ska alla inse?
-Forza- Juve
2006-01-05 15:32
såja, nu ska man åka till barcelona o se matchen barca - Atlético i februari.. får hoppas att det blir en målrik match :)
Barcelona AlexC
2006-01-05 15:32
Polero

Har du någon färsk källa till det du skrev?

Operationen gick enligt sport.es bra och man trodde då att Xavi kanske skulle hinna spela ett fåtal antal matcher denna säsong för att hinna bli fit till VM -uppladdningen.
Barcelona Polero
2006-01-05 15:16
En del som undrat tidigare, tänkte bara skriva det som de flesta vet: Xavi är borta säsongen ut. Mycket tråkigt. Van Bommel tror jag stenhårt på.

Viva Barca
Barcelona ronnie10
2006-01-05 15:02
Madridinho, självklart måste man göra ett snyggt mål mot Barcelona. Nästan alla mål vi släpper in är på fasta situationer, straffar eller att någon gör sin livs prestation;).

På tal om ZTVs val av matcher, grymt skönt att de visar "årets match" i alla fall. Jag vet inte men jag tycker nästan Bayern - Milan smäller lite högre än Real Madrid - Arsenal. Åtminstone om man ser till hur bra lagen är. Både Bayern och Milan är just nu bättre än både Madrid och Arsenal, även om inte Milan lyckats fullt ut hittills. Men i underhållningsvärde håller Madrid - Arsenal antagligen högre klass eftersom båda de lagen spelar en offensiv fotboll med en del intressanta spelare. En offensiv fotboll kan man knappast anklaga varken Bayern eller Milan för att spela...

Nog om det. Om ZTV gör samma misstag igen och visar en annan match än Barças vet jag inte vad jag tar mej till. Blev så besviken förra året då jag blev tvungen att se matchen eftersänd hos en kompis som hade Viasat 1 (vilket inte jag har). Oroar mej lite för att historien upprepar sej, men trots allt är det två seriesuveräner vi pratar om och det tror jag smäller lite högre än "Zlatan" även för en vanlig Svensson.
Barcelona Crack Brasileño 10
2006-01-05 14:56
Jussinho/

Håller fullständigt med dig där. Ibland så föredrar de att visa matcher där svenskarna är med istället för de stora matcherna. Men är det någon som kanske har mailat till ZTV ångående det här??
Barcelona La Rambla
2006-01-05 14:30
Madridinho

Barca har målskillnad +29, har gjort 43 och släppt in 14 mål. Real har målskillnad +10, har gjort 29 och släppt in 19 mål.

Hö hö...eeyy mannen, fett drygt va? :-)~
Madridinho
2006-01-05 14:27
vi kommer att slå arsenal
Barcelona Jussinho
2006-01-05 14:23
Ämne: Jussinho

Skönt at....
Men förra året visade inte ZTV den andra matchen mellan Chelsea - Barca på stamford, en av dem bästa matcherna i CL och målrik 4-2...
I år ser det ut som om ZTV kommer att göra samma misstag och visa skitmatchen mellan Bremen - ''Zlatan'' istäälket för returen i Barcelona
Barcelona Suñol_
2006-01-05 14:21
Madridinho// håll det för dig själv...
Barcelona Suñol_
2006-01-05 14:20
ska bli kul att se real - arsenal tror det kan bli en jämn historia för arsenal har inte imponerat heller.
Madridinho
2006-01-05 14:18
hehe jag såg ett program på real madrid tv igår där dom visade de 50 snyggaste målen i la liga. och de flesta målen var mot just er som tex pernias volley och munitis lobb. då säger den här programledaren; "alla mål mot barca e snygga".
hehe fett dryg han var.
2006-01-05 14:06
Jussinho

Skönt att ZTV äntligen har fått lite förnuft och visar den bästa matchen, istället för den bästa svenskmatchen. Tror nog dem märker ganska snabbt att tittarsiffran kmr stiga markant :).
Barcelona Jussinho
2006-01-05 14:04
För er som är intresserade se länktipset där har ni vilka matcher som visas från åttondelsfinalen 1:a omgången på Viasat/ZTV..
2006-01-05 13:38
Hmmm, king catalan, tycker MKT skadebelägen låter lite väl tufft också..
Annons: