/spanien/barcelona/forum/25064.aspx/spanien/barcelona/forum/25064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona xavihernandez
2006-05-06 10:45
ronaldo_robinho_baptista /

Ronaldo VAR världens bästa anfallare.
Real Madrid Daebes//Zizou
2006-05-06 10:00
Till Redaktionen:
Kan inte ni göra en artikel om Sevilla-Barcelona som kanske kommer spelas den 14 maj och hela matchdag 20 maj. Men det får man inte enligt fifa eftersom man inte får spela matcher efter den 15 maj. Så det är typ Kaos!
Barcelona Qno
2006-05-06 09:50
Läste det att Messi skulle vara med i truppen ikväll. Det måste väl ändå betyda att han är näst intill frisk nu??

Det jag tänker på är då CL finalen som inte är långt borta.
Real Madrid Ronaldo_Robinho Baptista_Real Madrid
2006-05-06 09:42
han är bäst
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-05-06 08:59
M_salgado

Ledsen att vi inte delar samma entusiasm när det gäller att kasta en spelare som gjort så mycket för klubben. Ja henry är en fantastik spelare vi såg det när han ensam sänkte Madrid men vi har redan Ronaldinho som ensam vinner matcher kommer ni ihåg händelsen?

Vi älskar vår omtalade Eto´o finns inget ni kan säga för att få oss på andra baner så lägg ner och skriv ny start 11 i madrid forumet som ni är så bra på.

Riquelme - el mago

Okej du tror inte att han kan utvecklas mer än vad han redan gjort då var saken klar da, eftersom du kan framtiden kan du spå nåt mer kanske?

Helvete asså kan folk förstå att vi hyser stor respekt och kärlek gentemot vår anfallare från Kamerun. Vi vill ha han kvar få in det i huvet era snorisar.

Barca har en smart och bra ledning vi eller rättare sagt Barca kommer inte göra sig av med spelare som tillför så mycket förstår du vad som skrivs så lägg ner.
Barcelona Ronaldooo
2006-05-06 01:10
M_salgado//
började du kolla på fotboll igår? Etoo är tillsammans med Henry världens bästa anfallare.
Real Madrid M_salgado
2006-05-06 00:08
Om ni hellre vill ha eto är henry så kan ni intgenting om fotboll. Henry är världens bästa forward och han är den enda som kan utmana ronaldhino på nästa gala, henry kan dribbla 5-6 personer och göra mål han är inte den spelare som väntar på att han ska få passningar så att han bara kan peta in bollen a la eto
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-05 23:38
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One//

Okej, Men Eto'o är 25, visserligen ingen ålder men jag tror inte han kommer utvecklas så mycket mer och snackar helt enkelt det där Henry har!

Ronaldinho - Henry - Messi

Det har du den! :)
2006-05-05 23:35
Ingen dåliig plantskola Barca har för tillfället :D
Barcelona Ghazza
2006-05-05 23:32
Är han född 1990?!? Herregud...
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:31
Heh, han är 15 år så det dröjer nog några år till. Först ska ju dos Santos upp. Skulle tro att de lärt sig läxan med att inte släppa iväg talanger nu. Ska mycket till om de släpper honom, dessutom så tror jag knappast att han vill spela någon annanstans. Han har ett barcahjärta all over.
Barcelona Ghazza
2006-05-05 23:28
Fy F-n om Barca släpper honom som dem gjorde med Cesc. Hoppas han får komma upp till A-truppen snart.
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:15
Bojan Krkic är nästa stora talang som världen snart kommer att tala om. Arsenal och Chelsea-scouter har säkert redan börjat lura i vassen. Hands off and f*ck off!
Barcelona Ghazza
2006-05-05 23:12
Det räcker väl att ni håller på i ett forum?

Iaf, såg den där Bojan idag. Riktigt grym tycker jag! Hans driv var ju vansinnigt snabbt. Klass med Messis såg det ut som.
2006-05-05 23:12
HAIDER_SAAD//

Om du ska lära nån annan hur man ska stava eller uttala nåt så måste du själv lära dig stava.

Du skämmer bara ut dig och laget du håller på för tillfället allt pekar på att du är en medgångsfan!
Du ger pinsamhet ett dåligt namn men din unga ålder gör att vi har förståelse unge padawan

Fedoroviz

Utan lagspel vinner man ingenting nuförtiden lär dig och memorera det.
Barcelona La Rambla
2006-05-05 23:10
Alltså, vad är det för muppar som förvillat sig hit? Den ena i vit tröja och den andra i en blaugrana. De är reggade igår och idag. Kan ni inte ta ert tjafs någon annanstnas tack?
Barcelona Puyol!
2006-05-05 22:42
Forca Barca säger jag bara! Och en stor hyllning till Hamilcar Barca, för utan honom hade vi inte ens fått uppleva lagets storhet!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-05-05 22:40
Har den blekfete Fedorovitz slagit till med ännu ett dräpande Zidane-klipp nu igen :)
Fedorov/Fedorovitz eller vilket alias du valt för kvällen: Hur f*n orkar du!!
2006-05-05 22:33
Fedoroviz

Vad sägs om att jag går in i Madrid forumet och visar klipp på en gammal legend?

Vad för reaktioner tror du det väcker unge man, visa lite klipp med Maradona eller när Ronaldo var ett fenomen kanske?

För allas skull och din egen väx upp och tänk positivt det kan bara gå uppåt hädanefter amigo
2006-05-05 22:30
Riquelme - el mago

Jag ser så här på saken, Henry är vid sin potentiala topp medans Eto´o kan blomma ut därför vill jag se Eto´o i Barca i år framöver capish?

Henry är bättre det vet alla vid det här laget. Barca behöver ingen superstjärna vid rodret varje säsong speciellt inte när det bara kan gå neråt hädanefter vädja till Madrid att göra sånna köp istället det är dem klockrena på :D.

Ok nej nej nej nej återigen nej Barca spelar 4-3-3 och kommer göra det hur än vi vrider och vänder med tanken om nya spelare kommer in eller inte så ingen ide ens att vädja om en ny taktik.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-05 22:19
King Cannon

Igualmente amigo.
Spanien King Cannon
2006-05-05 22:15
Ordern e Progresso/StReT_STYLE//

2 biljetter till finalen, med flyg och hotell i 2 nätter. Pris: En flaska Heineken.

Det är inte ens i närheten av ofattbart, det är omöjligt. Såna där tävlingar tror man ju inte ens att någonalls vinner, att det bara är reklamjippon. Tur för mig att jag för en gångs skull gick med i det där lotteriet.
Meant to be kanske, bara rädd för att jag nu förverkat all tur för resten av livet. Inte för att det gör något, det här skulle jag inte byta mot något.
Som ni kanske vet så skriver jag för London N5 här på SF, ska försöka trixa ihop en reserapport vad det lider...:-)
Hare gött tills vi ses (live, tjohoo) om ett par veckor. Lycka till och må bästa lag vinna.
2006-05-05 22:10
King Cannon

Nej, förstår det :). Njut så mycket du kan är mitt enda råd! En sådan chans får man högst en gång i livet :-).

Barca för alltid

Redigera ditt inlägg, det stör hela forumets layout.
Barcelona StREeT_STYLE
2006-05-05 22:09
King Cannon //

Damn man, det är något vilken supporter som helst från våra två sidor skulle bara kunna drömma om, STORT GRATTIS.

Detta kommer få mig att tänka om då jag ser en tävling jag absolut aldrig tror att jag kommer vinna, har nämligen aldrig haft mer tur än att vinna 20 kr på triss lotto, tyvärr :(
Spanien King Cannon
2006-05-05 22:02
Ordem e Progresso//

Hehe, vore konstigt om du inte kände så, jag vet att jag hade gjort det. En sån chans finns ju inte liksom...kommer nog inte fatta att det är sant förrän jag står på Stade de France om ett par veckor...
2006-05-05 21:56
King Cannon

Kan bara gratulera, blir nådigt avundsjuk här hemma. Fy f-n! :-)
Spanien King Cannon
2006-05-05 21:49
Hallå mina kära Chamions League-antagonister.

Har en grej jag bara måste dela med mig om, ni vet, en sådan där grej som bara inte finns, det händer inte, men på något sätt så har det hänt mig...låt mig förklara...

Jag flög med KLM för någon månad sedan och då hade Heineken en Promotion-grej som innebar att om man köpte en Heineken på flyget så fick man en lott där man kunde vinna en resa till Paris den 17:e maj och 2 biljetter till finalen.

Man trodde ju aldrig att man skulle vinna, men va fasen tänkte jag och köpte en Heineken.

Man skulle sedan gå in på Heinekens hemsida, registrera sig och fylla i lite grejer. Bl a sitt favorit-citat från en spelare i Champions League.

Jag valde ett citat av Henry där han säger ngot i stil med: "I live for football, I dream football, I breathe football. I am not crazy. I am just passionate".

Tävlingen tog slut den 9:e april. Idag fick jag följande brev:

You won a trip to the Champions League Final!

Dear Mr or Mrs Alvenmod,

It is our pleasure to inform you that you have won the main prize of the Heineken Champions League promotion:

– A trip for two to the final game of the Champions League –

In Paris on May 17, 2006, including the airline tickets, a two-night stay in a hotel from May 16 till May 18, 2006 and two tickets to the game!
We congratulate you on winning this prize!
Now we have to make sure that all the arrangements are properly made and would like to ask you to contact the following person a.s.a.p.: XXX@heineken.com or telno. XXXXXX who can provide you with the details and help in making all the arrangements.
We also like to remind you that we cannot cover any expenses except the ones mentioned above.

Finally, we thank you for taking part in our promotional program and hope that we will see you in the future. We wish you a great time in Paris. Meet you there!

Our best regards,

Duty Free & Travel Retail team
Heineken International

Vad säger man om det? Jag har haft gåshud hela kvällen sedan jag läste brevet. Såna här tävlingar vinner ju ingen. Allra minst jag...helt ofattbart...
Inte nog med att man vinner två biljetter med resa till en CL-final, jag vinner när mitt kära Arsenal spelar. Inte nog med det, jag får också se ett av världens roligaste och bästa fotbollslag möta mina kanoner.
Livet är fantastiskt ändå. :-D
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-05 21:14
Där kom det.
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-05 21:13
Ronaldooo

Se länk tips.

Fedoroviz
Du har humor.
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-05 20:52
Schubert//

Du kom i alla fall till dit jag ville med att Henry ska vara gå före Eto'o! :)

Kan dock inte hålla med dig om David Villa. Tycker det är spanska ligans bäste forward! =) Ronaldinho är väl i och för sig den bäste anfallaren men just striker!
Annons: