/spanien/barcelona/forum/25063.aspx/spanien/barcelona/forum/25063.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2005-12-27 13:18
Henke_Barca

Tack så mycket, jag hittade sidan till sist. Sorry btw att jag inte hann skriva tidigare. Men jag är förvånad att biljetten kostar nästan 3000-4000 kr. Jag trodde att en biljett på långsidan, på grad 2 kostade runt 44 euro. Någon som kan förklara??
Barcelona jonteRR
2005-12-27 12:57
Besviken..Vafan ska Henke flytta hem för! Stanna kvar i barca..
Barcelona asfaltsbarn
2005-12-27 12:51
Skit i Henry, jag vill ha Ljungberg bredvid Deco :D
Barcelona Tompa
2005-12-27 12:30
#7 Larsson:
Du har naturligtvis rätt angående Henke. Men sen?
Alla har rätt till sin egen åsikt men VARFÖR ska vi värva Henry för en ofantligt massa euro? Vem ska han peta, hur ska spelsystemet se ut? Själv vill jag absolut inte se Henry i Barca om det tex innebär att Messi hamnar på bänken.

Poängen är att vi redan har världens bästa anfall och då borde pengarna användas på bättre sätt. Då Henry närmar sig 30-strecket känns det (om han nu hamnar i Barca) som en typisk galacticos värvning. Trodde bara det var sånt våra ärkerivaler sysslade med.

FORCA BARCA!
Barcelona Kharles
2005-12-27 12:27
Du var bara tvungen att slänga in cheapshoten där eller? Kan säga att jag kommer att se fram emot att slippa dig och alla andra som bär en Barcelona-tröja bara för att Henke råkar spela här.
Barcelona #7 Larsson
2005-12-27 11:50
Nyheten om att Henke lämnar Barcelona efter säsongen var knappast oväntad, och det är med blandade känslor man tog emot beskedet.

Jag gillar ju Henke som spelare och vill att han ska få spela mycket, men i dagens Barcelona så är det ju omöjlig konkurrens för en startplats då Henke är en riktig forward och ingen ytterspringare som Ronaldinho, Giuly eller Messi.
Han konkurrerar om centerforwardsplatsen och den tar ingen ifrån Ego´o...
Han sköter sitt måljobb för bra för det.

Jag skulle tro att han kommer göra en säsong för Helsingborg i Allsvenskan, tycker det är synd att svenskar "varvar ner" i Danmark, då är det mycket bättre att de återvänder där de startade på elitnivå, i sina före detta allsvenska klubbar.

Jag är övertygad om att Barcelona kommer värva en ny anfallare, och då tror jag det handlar om en världsspelare som Thierry Henry.
Henrys motivation för spel i Arsenal kan nog börjat att tryta när laget spelar så dåligt som de gör just nu och inte verkar vilja satsa längre.
Det vore en drömvärvning för Barca.
Barcelona Maxi Lopez
2005-12-27 11:27
Killar nu har vi fått reda på att Henke flyttar hem det var ganksa synd men hoppas på att vi inte värvar en till anfallare för att Maxi ska få chansen ;)
Barcelona Suñol_
2005-12-27 10:45
köp hellre resor med andra bolag än ryanair; ett jävla skitföretag som skiter i sina anställda.
Barcelona ED DA´ MAN
2005-12-27 08:09
Boka era resor själva på ryanair och leta biljetter på plats i Nou Camp så kommer ni billigt undan. Och ni får garanterat bra biljetter. Har hört mig för hos mina polare i Barcelona.
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:30
Men de är nå fel på länken men sök på fotbollsbiljetter Barcelna-Chelsea på Google sen den länken där addressen är www.vivolinx.com o sen trycka visadre i Champions League o sen Barcelona-Chelsea. =)
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:20
så!?
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-27 01:19
Henke_Barca

De blir error på din länk, posta ny ;)
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 01:11
el Flaco

Här då? =)
Barcelona el Flaco
2005-12-27 00:57
Henke_Barca

Muchas gracias! :D Det var snällt av dig men jag letar endast för biljetter till själva matchen, inte hotell och liknande. Tack ändå!!
Barcelona Henke_Barca
2005-12-27 00:54
el Flaco

Fotbollsresa med biljettt till Barcelona-Chelsea!
Barcelona AlexC
2005-12-27 00:49
ronnie10

Klicka har nog olika betydelse för olika. Jag vet folk som använder det för inte fungera och vissa folk som använder det för fungera.

Kunde valt ett annat ord men saken kvittar.

Men.. vår offensiv fungerar bra oavsett vad man använder ;-)
Barcelona el Flaco
2005-12-27 00:18
Pelada

Helt klart. Det är varje culés dröm att gå besöka Camp Nou. Det är vårt Mecka eller Jerusalem och jag anser att alla ´barcelonafans bör göra "pilgrimsfärden" minst en gång i sina liv ;)

Sen vill jag fråga en annan sak; är det någon som vet hur man kan beställa biljetter till matchen mot Chelsea. Jag har kollat på penya barcelonista de suecias hemsida men jag undrar om det finns några fler sidor där man kan beställa biljetterna?
Pelada
2005-12-26 23:22
el Flaco

Som jag fattar det så ingår touren i besöket i klubbens museum. Måste vara stort att vandra där...
Barcelona el Flaco
2005-12-26 22:49
Södan9

tack så hemskt mycket :)

Då bär det av mot Barcelona!!!!!!!!!
Barcelona Södan9
2005-12-26 22:18
el Flaco

Ja det är den
Barcelona el Flaco
2005-12-26 22:01
Hallå, detta inlägget är främst inriktad mot Der Afro som skrev i informationen en guide runt Barcelona och den så kallade "touren" runt Camp Nou. Jag undrar om touren även är aktiv under matchdag som t.ex. Champions League dagar? Om det är nån annan som vet skulle jag vara tacksam. Planerar nämligen en resa till barcelona för att se Barça mötta Chelski. Återigen, skulle vara ytterst tacksam om någon visste.
Barcelona Jussinho
2005-12-26 21:46
Ämne: Har Maxi spelat nån ....
enda jag vet är att han har gjort ett inhoppi ligan, i 4-1 matchen mot betis...typ 10 min
Barcelona Barca_Dinho
2005-12-26 21:01
Har Maxi spelat nån match för barca denna säsong (LIGAN/CL)?
Barcelona ronnie10
2005-12-26 19:40
"Större ansvar för att vår offensiv så ofta klickar?"

AlexC, vår offensiv klickar nästan alltid.
Klicka är ett positivt uttryck, "då allting stämmer", t.ex. om du sätter ihop ett säkerhetsbälte, om allting stämmer så klickar det till då det fastnar. Jag tror att du har missuppfattat uttrycket "klicka".
Barcelona AlexC
2005-12-26 19:14
Större ansvar för att vår offensiv så ofta klickar?

Då ser du bra för vad jag vet har ingen har klämt fram en negativ stavelse om vår lagkapten på länge.
Barcelona Mentorinho
2005-12-26 19:12
3 ggr oxå om du vill....
Joo jag har faktiskt sett att det e en hel del som sagt att vi behöver en mittback som ibland kan ta större ansvar offensivt än vad Puyol gör;) Men jag tror nt dom kommentarerna kommer förekomma längre...
Barcelona AlexC
2005-12-26 18:48
Mentorinho

Vad jag vet har ingen härinne sagt att Puyol är kass offensivt. Och om någon nu skulle sagt så behöver du inte posta samma film 2 ggr i rad.
Barcelona Mentorinho
2005-12-26 18:43
få försvarare i världen som man kan njuta av så mycket när man ser honom.
Barcelona Mentorinho
2005-12-26 18:34
någon som fortfarande tycker att Puyol är kass offensivt?
Barcelona Mentorinho
2005-12-26 18:31
Checka länktips, TarzanPuyol i farten, världens bästa back
Annons: