/spanien/barcelona/forum/25061.aspx/spanien/barcelona/forum/25061.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol_
2006-01-18 19:32
Ta avstånd från Per Zander...

rasismen måste det göras något åt, men att spelare i en övertänd situation gör dumheter får man leva med.
Barcelona Suñol_
2006-01-18 19:30
Ja Zander är ju klart real-fan och gör allt för att smutskasta världens vackraste klubb...
Barcelona Adaminho
2006-01-18 19:28
Tarrak:

Jag kan inte säga det bättre själv. Bra skrivet helt enkelt!

Forza Barca
Real Madrid Fedorov
2006-01-18 19:28
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag kan inte svara på den frågan.
Det offensiva spelet jag talar om inkluderar
Zidane på planen.Jag hoppas att vi kan spela ett
offensivt spel även utan honom.
Problemet är att i och med Zidanes nedgång vintern 2003/04 så blev även vi ett sämre lag.
Zidane höll i taktpinnen och när dirigenten inte
längre kan leverera så falerar även orkestern.
Andra spelares nedgång (såsom Carlos )eller flytt ( såsom Makeleles ) har också bidragit men inte såsom dirigenten.
Kan ni tänka er ett Barcelona med Ronaldinho i
ålderskrämpor som inte levererar?
Och då var Zidane än mer dirigent än vad Ronaldino är!

Ballack?
Ingen aning.
Barcelona tarrak
2006-01-18 19:21
Per Zanders krönika är ju helt galen! Jag kan hålla med om att rasismen är ett av de större problemen inom fotbollen, men när han försöker få Decos och Eto'os mindre lämpliga uppträdande till ett hot mot fotbollen tappar han all trovärdighet. Hela cirkusen handlar ju om att det rör sig om två av världens bästa spelare, i världens bästa(?) lag. Någon som tror att herr Zander bemödat sig om att skriva en krönika om det varit Cadiz-Alaves som bråkat? Om han tyckte att det här var så hemskt så var det tur att han inte såg Sevilla-derbyt, det hade förmodligen gett honom mardrömmar i månader.
Barcelona Barçaredaktionen
2006-01-18 19:02
Ronaldo R9 har förstås fått sin avstängning. En vecka till att börja med.
Barcelona La Rambla
2006-01-18 18:59
Dagens pärla, jag säger inte var ifrån. :)

"Jag hatar också Eto'o. Han är en skam på plan. Men det är inte lönt att bara reta upp Barca fansen. Det enda svar du får är att "vi är bäst, ni är sämst".

Skulle vi ljuga då eller? :-)~
Hahahaha, det är så tacksamt att ha maränger här på svenska fans. De bjuder då på helt underbara skratt titt som tätt.
Barcelona Qno
2006-01-18 18:55
Ämne: Ämne: Det är ....
Vem tror du kommer att få fylla luckan av Zidane till vänster? För med Ballack verkar det ju vara sådär....
Real Madrid Fedorov
2006-01-18 18:54
Ämne: Det är en hög kvalit....
Qno

Du har rätt i sak.
Det är inte bra att vår gyllene gubbe snart går
och vinner den interna skytteligan.
Däremot så kommer vi att spela ( ja,jag är synsk)
en offensiv fotboll där fler mittfältare gör mål
och där vår målproduktion kommer att öka avsevärt
oavsett om Ronaldo och Soldado inte pangar in två
strutar per match.
Barcelona La Rambla
2006-01-18 18:52
Nej R9 Ronaldo har inte gjort något. Han har uppfört sig väl och inte provocerat något. Det är geniet som kallar sig Ronaldo R9. Lätt att det blir förväxling där. :)

Lite synd att en sån stor spelare som Ronaldo ska representeras av liten fjunig tonåring här på svenska fans, en som inte har lärt sig vad hyfs är. Bara att beklaga.
Barcelona Qno
2006-01-18 18:52
Ämne: Ämne: Det är ....
Ronaldo R9 skulle de stå...my misstake
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-01-18 18:49
Ämne: Det är en hög kvalit....
Vad har jag gjort?
Barcelona Qno
2006-01-18 18:48
Det är en hög kvalite på inläggen från R9 Ronaldo's sida. Eftersom att Eto'o spotta mot en kille så är han efterbliven... Härligt resonemang!!!

Blir tråkigt för Real att Zidane slutar efter iår, verkar som om att det behövs en 34-årig mittfältare för att göra mål för er.
Barcelona La Rambla
2006-01-18 18:46
Gabriel//

Haha, han har spammat en halv sida på Reals forum med sina inlägg. Vilket geni. :)

Sen kan man inte annat än le åt vissa sk realfans okunskap. De gråter ut om varför Etóo inte får något straff, varför förbundet inte går vidare i ärendet. Hur vore det om man tog reda på varför, vilka regler som gäller istället för att gråta som barnen som inte fick sitt utlovade lördagsgodis. :-)~
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-01-18 18:45
Ämne: Ämne: Ämne....
Du behöver inte snacka då Barcafansen gjorde detsamma mot Carlos förra säsongen ;)
Real Madrid Fedorov
2006-01-18 18:43
Vad händer egentligen?
Ronaldo har passerat zenit medan Eto är på toppen
av sin karriär.
Jag tycker Eto är en mycket bra anfallare men sett över de bådas karriärer så väger Ronaldo naturligtvis tyngre.
Dock tror jag att han kan komma tillbaka på en
hög nivå om bara kroppen håller.
Barcelona Gabriel
2006-01-18 18:42
Ronaldo R9

Och du säger att Eto'o skämmer ut oss? *skratt* Tom madridfansen skämms över dig!

Huusmann:"ronaldo r9 lägg bara ner"..
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-01-18 18:42
Ronaldo R9

Provocera inte Barcafansen. Skriv inte mer här, du är fan pinsam!
Barcelona La Rambla
2006-01-18 18:41
LOl! Snacka om att vara nykläckt jubelåsna. Personligen finner jag honom roande. Avundsjukan är verkligen söt ibland. Tycker Ronaldo R9 ska maila till herr Erik Niva på Aftonbladet och diskutera Real Madrid jag. Kan bli en givande diskussion. :-)~
Barcelona hammabarça
2006-01-18 18:40
Redaktionen borde ta bort och stänga av de som kommer hit och tjatar om Eto'os spottloska. De kommer nog hit bara för att provocera. Plus att det börjar bli jävligt tjatigt.
Barcelona -Frasse-
2006-01-18 18:38
Såg denna inne på RM-forumet

//Namn: Ronaldo R9 Sänt: 2006-01-18 17:49:28
Sicken jävla lögnare Eto'o är. Jävla diva är vad han är och han kan inte stå för vad han har gjort. En sånn spelare hör inte hemma på en fotbollsplan. Han skämmer fan ut hela barcelona. De enda han gör är att tänka på sig själv och att han ska göra mål. Han kommer aldrig bli världens bästa spelare.

Fan vad jag knäckte barca-fansen//

Vilket jävla nöt.
Känner ni er träffade grabbar?:)
Barcelona hammabarça
2006-01-18 18:34
Om tränarens uttalande inte var rasistisk så kan Eto'o spotta på vem han vill, alla dar i veckan. så korkat är ditt inlägg!
Barcelona La Rambla
2006-01-18 18:33
Och vem fan är du Alex.L? Vem geniförklarade dig? Eto'o har bett om ursäkt. Stäng dörren på väg ut.

Till RåttanR//
Länken är till dig. :)
Spanien Alex.L
2006-01-18 18:30
Deco först drar han i håret sedan gör han en grej efter som inte är så fin heller. Och Etoo att han säger att det inte var meningen det kan man bara skratta åt. Och Tränaren var inte Rasistisk det han sa var : Jag TRODDE att dom som nyss hade kommit ner från träden bara gjorde sånt !!!!!!!
Barcelona hammabarça
2006-01-18 18:25
Ämne: Ämne: Ronaldo....
Varför hånar du inte din egen publik som gör "sieg hail" hälsningar under matcher och apljud mot Eto'o?
Barcelona AlexC
2006-01-18 18:25
Seså, gå nu tillbaka till RM-forumet där du hör hemma och tyck du gärna allt det där om Eto'o, din åsikt är ändå bevisad vara värd lika med noll.

Hejdå.
Barcelona Suñol_
2006-01-18 18:06
Ronaldo R9// läste du inte gabriels inlägg?
dra här ifrån till erat forum...
angående tränar posten så tycker jag inte att koeman är ett bra alternativ för barca(eller är det bara hans rödstekta boer ansikte som stör mig?)
Barcelona Jontteee
2006-01-18 18:04
S.W.A.T

fan heller :P ingen defensiv tränare i Barcelona..

La Rambla

Hugo Sanchez kanske vill ha lite uppmärsamhet :P
Hans chanser att bli tränare för Barca e typ som om jag skulle säga Real kommer vinna La Liga :P
Real Madrid Ronaldo R9
2006-01-18 18:02
de e skit samma om han inte träffade, det va meningen att träffa och de e samma sak. Man såg ju att Eto'o och bilbao-spelare håll på att små bråka hela tiden så det klart det var meningen. Sen måste Eto'o vara extremt efterbliven om han tror att nån ska tro på hans urskäckt. Riktigt blåst är vad han är
Barcelona Gabriel
2006-01-18 17:58
Ronaldo R9

Din frustration över att Eto'o krossar Ronaldo i skytteligan är självklar. Han skämmer inte ut oss, däremot skämmer han ut er varje gång han spelar mot er - hur många mål har han gjort mot er nu 7-8? Ja nått sånt iallafall.

Åtminstonde så skämmer inte hela våran klubb ut sig som ni gör - haha skrattretande!

Snälla sluta, du låter som en cry baby, stick tillbaka till dagiset och hävda dig

Cry me a river!
Annons: