/spanien/barcelona/forum/2506.aspx/spanien/barcelona/forum/2506.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sentuary
2015-05-13 23:27
Vi är i final och allting men mitt i denna hysteri och i mörkret ställer jag mig frågan, hur har Ronaldo vunnit tre guldbollar? Vad är denna människan bra på? Hans dribblingar påminner mig om en spinkig tjej som förgäves försöker skaka sin icke befintliga rumpa ute på en nattklubb. Vad är det karln sysslar med? Stå stilla och röra sig som om det klias i röven?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-05-13 23:27
Flavia Självklart, men det innebär väl inte att inte skulle kunna vara ännu bättre när han är mer matchfit? Det finns liksom olika grader i helvetet osv.
Flavía
2015-05-13 23:26
BBC

B: Bye
B: Bye
C: Champions League

:)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Slagit mästarna i alla toppligor hittills, bara italienska kvar.

Atletico nästa och sen är det 3 finaler kvar.
Barcelona Vampíro
Brace yourselves, transfer-vakorna are coming. Till er som minns sommaren 2009.
Barcelona Ney
2015-05-13 23:25
Härligt. Bara fortsätt med punkterna! Glömde nämna att en maräng skrev följande i slutminuterna: "Hoppas Carvajal bryter nacken." That's a new low ... riktigt vidrigt sagt.
Barcelona Andresito
2015-05-13 23:24
@SOMISEREM1899:

Hahaha fan vilken bild..
Barcelona SOMISEREM1899
2015-05-13 23:23
#Titellösa
Barcelona Duda
2015-05-13 23:21
Lite synd är det ändå att det inte är Real vi möter i finalen. Hade varit najs att ta hem trippeln och samtidigt slå dom i finalen :)
Barcelona Jax12
2015-05-13 23:21
[QUOTE=Thierry Henry]B Det va Pogba andra match på drygt 2/3 månader. Han har vart bort pga muskel skada och är långt ifrån sin vanliga match form. Dock va det enda han som stod för assisten till målet och en hel del andra bra prestationer även om han som sagt såg klumpig ut och tekniken inte riktigt va med honom alla gånger pga att han vart borta så länge. En Pogba i normal form är ett fysiskt monster med underbar teknik och näsa för mål. Han är mer än välkommen till oss. Han kommer va den bästa tvåvägs mittfältaren dom kommande 10 åren och passar perfekt i en liknande roll som Rakitic innehar nu hos oss. Att ha 2 såna spelar typer på mitten hade tagit oss till en ny nivå [/QUOTE] Du har förmodligen sett han mer än mig. Har dock inte blivit imponerad av det jag sett. För det priset och med den agenten. Det gör mig bara tveksam. Har dock haft fel om spelare förut. Kul med Juventus i finalen iaf! mitt hjärta hade inte klarat ett el clasico. Lär bli tufft!
Flavía
2015-05-13 23:20
@Rambla~:
Allergi och hans stab vet betydligt bättre än oss över hur det är ställt med Pogba och de ansåg att fransmannen var tillräckligt bra nog för att överhuvudtaget spela i denna match. Annars hade fransmannen väl inte varit med överhuvudtaget om han inte var i tillräcklig matchform?
Barcelona Rambla~
2015-05-13 23:19
Förra gången vi vann el triplete gick F Perez loco och värvade Kaka och Ronaldo. Vad ska han göra den här gången? MSN har inte ens han tillräckligt med pengar att värva, eller pengar kanske han har tillräckligt men någon av de 3 kan han ändå inte få.
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
Ingenting är vunnet än. Men vi alla har sett hur Barcelona har sett ut 2015. Vi är verkligen heta just nu.

Intressant från Madrid-matchen. Mr Guldboll slipper all kritik. Osynlig, påverkar inte matchen alls. Väntar på bollen. Mr Diadem. Försöker, missar chanser, är mer aktiv får all skit.

Jag hade skämts om vi hade gått titelösa och lagt fokus på Neymar.
Barcelona neymar JR
Ney 9: ronaldos skobyte i halvlek är anledningen till att han var osynlig. MAGIC shoes, "NIKE MAGISTA" indeed 10: strejken gjorde dom nervösa inför cl
Barcelona grande jw
2015-05-13 23:18
Vet inte riktigt hur man kan påstå att Juventus gör en taktiskt smart insats. Real hade utan tvekan kunnat göra 3-4 mål ikväll med lite effektivitet och smartare anfallsspel. Tycker inte Juventus imponerade alls. 22-8 i målchanser till Real och då tycker jag ändå att båda lagen var helt värdelösa.

Jag vill inte vara kaxig och säga att vi kommer krossa Juventus men klasskillnaden var tydlig ikväll och då var ändå Real dåliga.
Flavía
2015-05-13 23:17
@Ali G:

Trams. Om Pogba verkligen inte var bra nog för att spela denna match så hade Allegri givetvis inte matchat honom....
Barcelona Mr. Dashir
2015-05-13 23:15
Med betoning på Champions League så kommer Barcelona vid vinst verkligen bevisat att det är Champion of Champions, efter ha vunnit mot engelska, franska, tyska och italienska mästarna. Misstänker att det vore unikt.

Skulle vi dessutom vinna med stor marginal vill jag hävda att denna version av Barcelona är den mest dominanta i Champions Leagues historia, efter att ha vunnit samtliga möten mot andra mästare i överlägsen stil.

Låt oss vänta och se vad som sker, vill inte ta ut något i förskott då Juventus förtjänar största respekt, men visst har man en ganska go magkänsla.
Barcelona Thierry Henry
B@Jax12:

Det va Pogba andra match på drygt 2/3 månader. Han har vart bort pga muskel skada och är långt ifrån sin vanliga match form. Dock va det enda han som stod för assisten till målet och en hel del andra bra prestationer även om han som sagt såg klumpig ut och tekniken inte riktigt va med honom alla gånger pga att han vart borta så länge. En Pogba i normal form är ett fysiskt monster med underbar teknik och näsa för mål. Han är mer än välkommen till oss. Han kommer va den bästa tvåvägs mittfältaren dom kommande 10 åren och passar perfekt i en liknande roll som Rakitic innehar nu hos oss. Att ha 2 såna spelar typer på mitten hade tagit oss till en ny nivå
Barcelona Rambla~
Ney 8. Cristiano har problem med sitt knä nu igen och är därför ur form. Eller var det låret den här gången?
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-05-13 23:14
Ney Du borde nämna nåt om El Pasillos försvinnande också..
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-05-13 23:13
Skönt med Real utslaget. Juventus gör en taktiskt smart insats och är värda finalplatsen. Lär bli en riktigt tuff nöt att knäcka, deras försvarsspel är inte att leka med och betydligt mer organiserat än både Real och Bayern.

Real med noll titlar, ganska kul faktiskt. Tycker att Ancelotti är en duktig tränare men detta måste anses vara ett misslyckande. Lämnar han blir det samtidigt ett nytt bygge till nästa säsong, något som knappast gynnar Real heller.

Snacka om att vi som lag är i mycket bättre harmoni än rivalen just nu. Finalvinst eller ej, vi har något att verkligen bygga vidare på. I synnerhet om vi får in en genuin president som bryr sig om klubben och anlitar kunniga fotbollsmänniskor att sköta de sportsliga besluten tillsammans med tränarstaben. Framtiden ser ljus ut, men först ska vi till Berlin! Mot el Triplete!
Barcelona ElRaval
2015-05-13 23:13
@Liunil Masse:

Som rotations-spelare tillsammans med Rakitic isåfall.

Han är ingen finlirare direkt. Jag tycker vi redan har Rakitic och Mascherano som kan agera grovjobbare på mittfältet.

Ser hellre någon som kan ta Iniestas plats i det långa loppet. Han är ändå 31 år.

Thiago tillbaka SNÄLLA
Barcelona Rambla~
2015-05-13 23:12
Pogba har varit skadad under 2 mån. Innan i kväll hade han endast 60m speltid i kroppen. Tro det eller ej, det gör faktisk skillnad på en spelares dagsform.
Barcelona Cule4life
2015-05-13 23:12
Isco, tiago det är nog dom som mest passar in på Iniestas position. Båda känns dock omöjliga att få över till Barca
Barcelona Ney
2015-05-13 23:11
1. Ronaldo får slå sin obligatoriska straff på Bernabeu.

2. James filmar och får gult kort.

3. Ramos spelar fult som vanligt.

4. Morientes återvänder.

5. Bale gör allt han kan men floppar.

6. Casillas kastar ett felaktigt inkast vilket var spiken i kistan för hans karriär i Madrid.

7. Ronaldo lämnar planen hastigt vid slutsignal och visar att egot går först.

Fyll på med mer om jag har missat något. Fan, vad skönt jag kommer sova! :D
Barcelona Jax12
2015-05-13 23:09
Har inte sett Juventus mer än ett par gånger i år men förstår inte Pogba-hypen. Ikväll direkt dålig. 100 milj euro? Snälla. Hade hellre sett Vidal som nån var inne på. Sen att han har pizzabagaren som agent gör mig inte mer positiv till en värvning av honom.
Barcelona zick9
2015-05-13 23:09
@Vampíro:

Robben och Sneijder. :)
Barcelona SOMISEREM1899
2015-05-13 23:08
BBC.

Bye Bye ChampionsLeague
Barcelona BARCA-més que un club
2015-05-13 23:04
Folket i puertan går banans Forumet är stängd nu på obestämd tid hahaha

Vilken final vi har framför oss Spaniens stolthet mot Italiens Stolthet

Vamoss mot BERLINNN !!!!

Barcelona Vampíro
2015-05-13 23:04
Nu lär det definitivt bli strejk. Florentino kommer aldrig acceptera att se Barça ta två spanska titlar i väntan på CL.
Annons: