/spanien/barcelona/forum/25059.aspx/spanien/barcelona/forum/25059.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Cassano 25
2006-01-03 14:59
17 mot 29 ligatitlar =) och har ni någon gång vunnit champions league hahahahahah nej senast ni vann var 1992 allså 14 år sedan hahahahaahahahahah och så kallar dem er för storlag hahahahaahahahhaahhaahahahahha

hala madrid
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 14:32
Sportexpressen,
men kolla lite längre ner på forumet nästa gång, för där står det typ 2-3 gånger vart den sänds.
Barcelona RobinhoBeast_89
2006-01-03 14:30
Var kan man se eran match idag?
Barcelona La Rambla
2006-01-03 14:19
Det kan ju vara lämpligt att ladda ner senaste versionen av PPlive så man har det klart. Länktips ger er senaste versionen. Det kan ju vara värt att avinstallera gammal version om ni har sådan.
Barcelona La Rambla
2006-01-03 14:15
Förutom att matchen sänds live på Sport-Expressens kanal (tack och lov att man har den) så streamas matchen på en kanal som heter Macao Soccer via PPlive. Prova länktips framåt matchstart, nu händer ingenting när man provar.
Barcelona Sonde
2006-01-03 14:03
Chancho: Egentligen inte, alla bilder är välkommna. Sen kan det mycket väl bli så att vi inte lägger upp alla inskickade bilder utan väljer de bästa.
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 13:26
Ja,matchen visas live.
Zamora-Barcelona 20.25 direkt på sportexpressen.
Jag är 100% säker.
Barcelona messi_barca
2006-01-03 13:25
Kolla denna länken det är en Barca video, The best of barca 1989-2005
Barcelona el Flaco
2006-01-03 13:24
Det står att de kommer visa matchen mot zamora på sportexpressen. Men är det live eller vet någon nån internet sida som ska sända matchen?
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 13:13
Har ingen sportexpressen eller?...
Men matchen sänds säkert på Internet, men vilken sida vet jag inte.
Barcelona Klint
2006-01-03 13:04
Ingen som vet om något ställe i Malmö visar matchen ikväll? Förstår ju iofs om de väljer Arsenal - Man U, men man kan ju alltid hoppas.
Barcelona Chancho
2006-01-03 12:37
Got it! Någon som vet om matchen sänds idag på internet?
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 12:21
Ta kort på Ronaldinho när han står och trixar med trasan på uppvärmningen! :-) ;)
Barcelona Chancho
2006-01-03 11:54
Föresten redaktionen:

Är det några speciella bilder som ni vill ha ? har ju en digital kamera som resten av världen så det är ju bara att ta fram den och fota då man är på plats. Jag tänkte om ni saknar, eller har lite bilder på något visst moment?
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 11:53
Några tips på dagens cupmatch?
Några verkar tvivla på vinst ikväll...
Jag tror vi klarar av ett segunda lag helt utan problem,även om spelare som Ronnie,Etoò,Messi inte är uttagna.
Barcelona Chancho
2006-01-03 11:22
Woofi,

Då ser vi samma match min vän!
Barcelona Majsan
2006-01-03 11:11
Ordem e Progresso/
Jag tågluffade genom södra europa i våras och var i Barcelona två vändor. Ena gången bodde jag på ett hostel (typ vandrarhem) som heter Sun&Moon Hostel, som ligger 100m från Las Ramblas. Det var riktigt fräscht, men det rum vi bodde i hade 4 sängplatser, så man får ju vara beredd att dela med någon annan om man är färre än 4. Men vill man bo billigt och kan tänka sig bortamatch om man får hugg på krogen (eller kan tänka sig att störa övriga 3 sovkamrater..) är det ett bra alternativ. Kostar omkring 10 euro/natt. Men kolla gärna länktipset, där finns hur många billiga hotel och hostels som helst!
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 10:52
Ja, vi ska inte vara allt för säkra men jag tror ändå vi kniper tre poäng, det är trots allt ett div-2 gäng!
Det ska vi inte ha några problem med, även om inte våra störta stjärnor är med.
Pelada
2006-01-03 10:21
Så bra, då kan vi äntligen sluta snacka om Cassano, känns riktigt bra. Nu har vi cupmatch, ikväll (förbannat att man inte har Sportexpressen). Det får väl bli Katalansk radio och forumet i stället...

Känner mig lite orolig inför matchen, men som tur var så finns det en returmatch på Camp Nou där vi i värsta fall kan sätta in stjärnorna om det skulle gå åt helvete idag. Men ett kryss kanske!?
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-03 09:19
Matchen idag.
Zamora-Barcelona visas på sportexpressen 20.25 direkt, för dem som inte redan visste det.
Tror på 0-3 ikväll =), fast vi ska ju inte vara allt för säkra, förra året åkte vi ju ut mot ett riktigt blåbärsgäng!
Barcelona Woofi
2006-01-03 08:33
Ordem e Progresso//

Åker ner till Barcelona nästa helg för att se Barca mot bilbao.... ska bo på hotell oasis som ligger centralt och bra enligt kollegor som varit där... Dock så varierar kvaliteten på rummen en hel del tydligen, men tyckte det var billigt... vi bor i trebädds rum och betalade ca: 450:- per person för 2 nätter... 780:- för hela resan flyg + boende. :)
Barcelona Chancho
2006-01-03 08:30
Ordem e Progresso,

Jag ska också ner snart, rättare sagt 14/1, stannar i 9 nätter och ser två hemmamatcher på plats. Ska bo i Gracia 20 min från centrum som jag fattar det. SÖk på internet det borde finnas. Jag har ingen aning om något specifikt vandrarhem i alla fall. Jag längtar. Bara Ronaldinho får vara frisk...

Cassano är i mina ögon inte något mer än en före detta talang med mycket dålig attityd. Passar bra i Real Madrid, men det är synd att dom signade Cicinho, han är en framtida Cafu.
Barcelona Gabriel
2006-01-03 05:06
Varför pratar vi om boring madrid?

Men ja, Cassano är klar, det är officielt nu!

Oroar verkligen inte mig, se länk.
Barcelona Crack Brasilieno 10
2006-01-03 03:27
Är Cassano helt klar för Real eller?!
För jag har inte hört något om att han skulle vara klar, det officielt alltså. Men är det någon som vet något om den affären?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-03 03:07
Jag upprepar mig

Någon som kan rekommendera ett bra och billigt vandrarhem/hotell i centrala Barcelona? Ska ner och se på en match snart och behöver alla tips jag kan få. Tack !

Barcelona Schubert
2006-01-03 02:11
Lampard dominerar inte ens i Chelsea. Dom var rätt bra idag, Robben och Drogba imponerade. Däremot inte Lampard det jag såg förutom målet. Dock börjar jag bli lite orolig för Chelsea, det är inte bra att de fått igång kantspelet.

PS. Gillar också Decos lite småfula spel. Det är bra att va lite ful på hans position. Han gör sällan några ärkedumma grejer utan är mest där och drar på sig lite frisparkar och varningar och förstör . Xavi är lite för snäll: sympatiskt, men inte så effektivt.
Barcelona El Comandante
2006-01-03 01:37
Ricardinho

När var Real i toppform senast isåfall? Annars ett väldigt genomtänkt inlägg och Nobelpriset i litteratur lär komma som ett brev på posten...
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-03 01:28
Men Kharles, hör du inte killens otroliga argument? "När Real är i toppform så är vi 100 gånger så bra som barca." Man kan ju inte argumentera emot det, killen har ju helt rätt!

NOT, däremot är det så att när vi har en dålig dag så är vi minst 100 gånger så bra som er, du borde kanske har märkt det vid här laget.

Skön länk förresten ;). Vart får du allt ifrån? :)
Barcelona Kharles
2006-01-03 00:56
Real Mierdas outröttliga liberoliga slår till igen. Alltid lika klockrena analyser och fenomenala expertutlåtanden. Skål, för oss som bara kan skratta åt när problembarnet från Bari förstör det lilla av lagmoral vraket har och låta vårt fotbollslag sköta snacket.

Ja, just det, en sak till.

0-3

Se gärna mitt länktips för vidare information om du är medlem i RMSF-liberoliga.
Real Madrid Ricardinho
2006-01-03 00:43
ni suger hårt allså fan kan ni om fotboll när real är i topp form så är real 100 gånger bättre än barca... men just nu är ni ett bra lag bara för att ni har ronaldinho
Annons: