/spanien/barcelona/forum/25057.aspx/spanien/barcelona/forum/25057.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-01-02 19:27
Varför ska vi köpa Henry?

Vi har redan Leo Messí som under hösten visat sig vara värdig en plats i Europa klart bästa lag!

El trideñte magico
2006-01-02 19:27
Pelada, vart såg du den?
Barcelona La Rambla
2006-01-02 19:26
Messi du menar antagligen vår? Kan inte begripa hur Cassano kan vara så korkad att gå till marängerna. Så fort Raul är tillbaka får han nöta bänk, knappast att hans humör lär bli bättre av det. Sen ska han konkurrera med Besten, Robinho och Raul. Lycka till!

Ska bli otroligt skönt att se match imorgon, har abstinens nu. Skönt att man har Sport-Expressen.

Läste att både Ronaldhino och Eto'o uteblir. Tre spelare från B-laget ska tydligen vara med, Jordi Gómez, Rodri och Cristian. Ska bli kul att se dem, hoppas självklart att Maxi Lopez får lite speltid nu.
Pelada
2006-01-02 19:24
Man kan ju bara säga grattis till Real. Det som förvånar mig mest är att dom inte plockade dit honom under Sacchis tid. Men nog med snack om Real nu.

Allt detta snack om Henry! Alltså, jag blir galen, kommer han så kommer han. Men ärligt talat, hur bra Henry en är så behöver vi honom inte. Lägg de j*vla stålarna på en ytterback, eller Milito, så har vi ett stenhårt lag. Men nog tjat, det blir bara tråkigt här på Les Rambles när man läser flera inlägg om varför man ska värva den och den spelaren, för att det sedan ska bemötas med idiotinlägg. Ärligt talat, höj nivån lite tack!

Sen kan ju Chelsea fortsätta drömma om Deco. Lampard må vara bättre överlag, men inte när det gäller som mittfältare i Barça!

Såg på FC Barcelona - Spelet bakom fotbollen idag igen, riktigt bra dokumentär.=)

Till sist, kudos till redaktionen. Fin idé här med bildarkivet och jag hoppas att det sköts rätt.
Real Madrid C.Diogo
2006-01-02 19:21
Mmm... Medan ni drömmer om att byta Deco mot Lampard! :-)

Barcelona Messi
2006-01-02 19:18
Ämne: Messi
Absolut! Elle....
Just det. Hur kunde jag glömma honom..? ;-) Ser ut att bli en underbar höst för oss Barcelonistas. Inte bara när Barça spelar. :-)
Barcelona tarrak
2006-01-02 19:17
Messi
Absolut! Eller varför inte Lee Bowyer nu när Newcastle släpper honom?
Barcelona Lucho
2006-01-02 19:15
Kapten11: "han spelar inte i Barca och då blir det svårt att vara tillräckligt objektiv."

Så du menar att om Henry spelat för Barça, då hade det varit enklare att ha en objektiv uppfattning om honom?
Barcelona Messi
2006-01-02 19:13
tarrak

Exakt. Nu fattas bara Totti så har man en riktig cirkus att se fram emot.
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-01-02 19:10
Jag mâste ocksâ berömma barçaredaktion, helt rätt att sätta in bilder frân Barcelona.

Grymt!
Barcelona tarrak
2006-01-02 19:10
Måste säga att Madrid-ledningen vekligen visar fingertoppskänsla. Laget är i kris och spelarna visar bristande lagmoral och kämpatakter, då värvar man Antonio Cassano! Det här kan ju bli hur kul som helst!
Barcelona Koeman!!
2006-01-02 18:58
Måste berömma Barcelonaredaktion som utökar sitt utbud på sidan. Ska bli grymt roligt och kunna se massa bilder från matcherna m.m :)
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-02 18:52
Ämne: Ämne: En pris....
Ja man kan ju hoppas iallafall !
Barcelona Messi
2006-01-02 18:46
Ämne: En prislapp på värld....
Underbart! Då kanske vi slipper Henry?
Barcelona BatiGoal_!
2006-01-02 18:45

Tänk om man hade en 3 backslinje med följande spelare,Coloccini,Milito,Puyol det blir en massa hår det :D
Barcelona Tiago
2006-01-02 18:32
hhahaha ja jag klagar inte om han kmr=)
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-02 18:29
Ja... =)Men han är bra!
Barcelona Tiago
2006-01-02 18:28
haha fr vi milito så komer vi ha dom 2 hårigaste backarna hahahah:D
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-02 18:23
El Mundo Deportivo rapporterar också att Barca kommer att lägga bud på Zaragozas Gabriel Milito och Deportivos Jorge Andrade.

Milito är varmt välkommen =)
Barcelona Barça-Cúle
2006-01-02 18:17
Enligt spansk press är Sylvinho och Gabri på väg bort från klubben..Någon som vet mer klart vad som pågår?..Giuly vill få klart för sig vart han står i klubben för tillfället.
Barcelona La Rambla
2006-01-02 18:14
Ronal-Dinho_10//

Haha, han har humor den gode Arsene. Inte för att jag tycker att Henry behövs i Barça. Han kunde ju likväl ha tagit med Ronaldhino i det erbjudandet. Hade varit lika bisarrt. Har du källa på det där, hade varit kul att läsa?
Barcelona Kapten11
2006-01-02 17:41
Jag tror att allt det här snacket handlar om att Deco är Barcaspelare och Lampard är Chelseaspelare. Samma sak när det gäller Henry, han spelar inte i Barca och då blir det svårt att vara tillräckligt objektiv.
Självklart skulle Lampard göra oerhörd nytta i Barca, vi snackar trots allt om världens, för tillfället, bäste mittfältare. Varför skulle inte båda kunna spela på mittfältet?
Nu tror jag iofs aldrig att Chelsea släpper Lampard, han är tillsammans med Terry deras allra viktigaste spelare, men hade han spelat i Barca, hade säkert samtliga varit av åsikten att han är bättre än Deco.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-02 17:34
Någon som kan rekommendera ett bra och billigt vandrarhem/hotell i centrala Barcelona... ska ner och se på en match snart och behöver alla tips jag kan få. Tack !
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-02 17:11
En prislapp på världens bästa anfallare är nu satt. Wenger säger att han vill ha £20 miljoner plus Samuel Eto’o för Thierry Henry.

hahahah fan vad rolig Arsene Wenger är.
Barcelona Gabriel
2006-01-02 16:53
Lelleplong

"Cadiz har absolut ingenting att hämta mot ett lag som Barca, medan Celta befann sig i en sämre period när de mötte oss, klart vi leker med dem!"

Antar att du inte såg matchen mot Celta Vigo för vi lekte verkligen inte med dem, tvärtom så pressade Celta oss bra och skapade endel målchanser, till skillnad från vad de flesta lag brukar lyckas med på Camp Nou.
Barcelona BatiGoal_!
2006-01-02 16:48
Lelleplong...

Underbare Essien?

Visst om man gillar spelare som gör sig känd på att sätta skräck i motståndar spelare(hamann fick sig ett smakprov) och som frekvent tar på sig gult kort.

Barcelona La Rambla
2006-01-02 16:44
Spinbad

Du har rätt i ditt tidigare inlägg att det är omöjligt för oss att bedöma vilken spelare som är viktigast för oss av de två. Lägger också ner ämnet då det för oss här egentligen är en fråga om tycke och smak.

Sen att Lampard skulle vara Chelseas bästa defensiva spelare låter jag nog bli att kommentera. :)
Spinbad
2006-01-02 16:10
La Rambla:
Lampard löper i och för sig jävligt mycket. Hur ofta kommer han inte i djupled? Nu skiter jag i det här ämnet, ingen kommer komma fram till något av värde och alla har sina klara åsikter som inte kommer ändras.
Real Betis Lelleplong
2006-01-02 16:10
Jag är medveten om Mourinhos kärlek till Deco, och visst är han duktig, men Lampard säger jag, han är den bästa defensiva och offensiva mittfältaren i Chelsea, Makélélé och underbare Essien i all ära, men ibland kan det snarare vara så att Lampard bryter och spelar sig själv för att sedan göra mål.

Xavi däremot är en annan historia, mer underskattad än Deco samt bättre.
Spinbad
2006-01-02 16:08
Lampard är viktigare för Chelsea än vad Deco är för oss, han är deras största stjärna. Om han skulle vara bättre för oss än Deco är ju fullständigt omöjligt att bedöma. Hela diskussionen bygger på spekulationer och antaganden så att alla kan vara så säkra på sin sak blir lätt parodiskt. Jag är nöjd med Deco i dagsläget men om klubben skulle värva Lampard skulle det säkert fungera bra med. Vem som skulle vara bäst? Ingen som helst aning. Det finns ganska många faktorer att ta hänsyn till.
Annons: