/spanien/barcelona/forum/25056.aspx/spanien/barcelona/forum/25056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-05 19:47
Messi

Jag läste om den här Thiago några gånger. Har för mig att han heter Tiago och spelar mittback. Från Brasilien kanske. Sades iaf dör ett tag sedan vara en av världens bästa mittbacktalanger.

Stämmer det?
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:45
chicken dansen den va jättterolig men hur gamal e maxi lopez tar nog o kollar på ert lag :S
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:40
La Rambla

Ja,det kanske det var.
Nä den dansen var fin ;-)

För övrigt var det länge sen man fick se Maxi på planen, så det skulle vara härligt om Rijkaard kunde överraska oss genom att sätta in honom när Etoo försvunnit.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:38
La rambla//

aa de de ja har sakt i R.M forum du kan ju gå in o läsa lite bara om du vill :P
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:36
EsCúle

Det var Gallas han vände bort, men annars var det ett underbart mål. Glömmer aldrig Maxis kycklingsdans med armarna. :)

Ordem

Jag hoppas verkligen du har rätt, längtar efter att få se Maxi.

Gabinho!

Visst, som svensk så hoppas man att Henke ska spela och vara i form till VM. Det kommer nog.
Varför får inte era talanger chansen lite oftare, istället för att värva nya spelare helat tiden. Ni verkar ha ett par riktigt intressanta talanger i Castilla ju?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-05 19:33
La Rambla

Det känns som vår gode holländare Rijkaard kommer att överaska oss. Skulle inte fövåna mig om Maxi får starta första matchen efter Eto'o har dragit.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:33
Ordem e Progresso

Ja,det får man hoppas, för det orkar jag inte med heller ;-).

La Rambla

Ja,jag hoppas också att Maxi får chansen.
Jag glömmer aldrig när han klev in mot Chelski förra året i Cl och i första anfallet vände bort Terry och stänkte upp 1-1 och i anfallet efter spelade fram Eto`o till 2-1.

Det var härligt!
2006-01-05 19:32
Gabinho!

Förstod inte riktigt ditt inlägg, men jag höll med dig när du sa att vi inte behöver reta upp några R.M fans... det jag menade med mitt inlägg.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:31
La Rambla//

De klart maxi också ska få pröva på o spela men nu kanske det är rätt tillfälle att låta henke klivA FRAM innan han säger hejdå tilla alla fans som han gör efter VM ...och då vill man också att han ska ha bra form till Vm
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:29
Nej, det är nu Henke ska stiga fram om han nu har cojones, som han påstår sig ha. :)

Sen är det ett ypperligt tillfälle att testa Maxi nu. Han har hela tiden sagt att han vill stanna till varje pris, inte bli utlånad, just för att han trivs så bra i Barça och lär sig så mycket på träningar och av Rijkaard. Upp till bevis Maxi, om du får speltid.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:28
Orden e Progresso//

ja vet att de skämt men man ska inte behöva höja nivån på skitsaker
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:27
Om man kollar på real så blir dom utbuade direkt efter 3 minuter så nu e de skönt att spela på bortaplan och kansker visar dom som sitter o kollar på tv eller inte att dom kan spela fotboll
2006-01-05 19:27
EsCúle

Alla förstod nog att det var ett skämt, men det hindrar inte småbarn att komma in och börja gnälla här, så snälla ge dem ingen anledning för jag orkar inte att diskutera med några tolvåringar ikväll ;).
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:26
La Rambla

Ja, precis :D
Hur som helst kommer vi inte ha några problem utan vår skyttekung!
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:26
La Rambla//

Ni har ju äkta statestiken och alla i barcelona har så bra sjävlförtroende och med det självförtroendet tror ja nog de går vägen
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:25
Gabinho!

Det var ett skämt som inte så många verkade fatta, men förlåt då ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:25
EsCúle

Hehe, ja man får ju scrolla lite för att hitta dem där nere. :)

Gabinho!

Ja jag förstod ju det. Skrev ju att vi kanske inte vinner matcherna med så många mål vi gör med Eto'o. Kanske någon match slutar 1-0, eller så kanske vi tappar poäng. Det återstår att se.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:23
EsCule///

Du behöver inte reta Upp alla R.M Fans...
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:23
La Rambla//

ja har inte sakt att ni inte klarar er ja sa de kommer gå sämre lite sämre då menar ja i målskytett
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:22
La Rambla

Oj då, jag såg inte Reals mål för dom låg så långt ner i tabellen ;)
Men tack för upplysningen!
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:20
EsCúle

Där har du lite fel. Utan Eto'os mål är det 26. Valencia har gjort 26 mål och Real 29 mål. Men nära ändå.

Gabinho!

Vi kanske vinner matcherna med färre mål utan Eto'o då. Men de 3 matcher han är borta bör vi kunna vinna ändå. Men visst, allt kan hända.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:18
EsCule//

Ja tror inte de kommer gå dåligt för er men ja tror de kommer gå sämre...

Alla vet att Henke kan göra mål samma me maxi lopez och Ezquerro dom tre e alla målskyttar så nån av dom kan säkert nog göra ett par mål men ja hoppas de blir henke satt han håller sej i form till VM då ja vill se sverige knäcka england
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:16
Iniesta kan spela högerytter tex. Bäst trivs han ändå i en offensiv mittfältsroll där kan tar djupledlöpingar eller väggspelar. Sen är han också en grym framspelare med underbara instick eller långa djupledspassningar.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 19:15
Till alla de Real fans som tror att det kommer gå åt pipan för oss när vi tappar Eto´o:

Vi har gjort 43 mål i ligan och släppt in 14, 17 av de målen har Eto´o gjort, men om man med enkel räkning tar bort Eto´os mål så har vi ändå gjort fläst mål i ligan.

Så jag är inte orolig för fem öre ;)
Barcelona La Rambla
Gabinho!

Det är lugnt, han har fått ett solarium i julklapp. Har du inte läst det? Snart är han nästan lika brun som Dinho. :-)~
Real Madrid Gabinho!
Iniesta kan väl spela både på mittfältet och anfallet men vart trivs han bäst?
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:14
fan förutt såg ja en bild på Iniesta på google då va han krittvit och då krama han Ronaldinho efter att antigen så hade Ron.... eller iniesta gjort mål men den biolden va han jättevit
2006-01-05 19:13
La Rambla

Jag håller med dig, han behöver stänka ditt en balja snarast. Det var otroligt skönt när han fick göra mål mot Udinese, men nu är det dags igen !
Barcelona La Rambla
2006-01-05 19:10
Den som däremot måste sätta ett mål snart är Iniesta. Han har haft några slarviga avslut. Behöver göra mål för självförtroendet.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 19:10
man borde kunna ändra sin tippning ;):P
Annons: