/spanien/barcelona/forum/25041.aspx/spanien/barcelona/forum/25041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:18
Fedorov

Henke kommer du få se spela från start. Det kan jag nästan lova dig. Blir du nöjd då eller ;)?
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:15
La Rambla

Tycker jag med, det är nog fler än oss som också gör det :)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:15
Gabriel:

Det är trevligt att se vi uppfattar Ronaldhino på ungefär samma sätt. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:13
La Rambla

Hehe, mitt svarsinlägg måste ha publicerats några enstaka hundradelar före ditt.
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:12
LME

Sluta ställa så svåra frågor. Jag älskar båda. Jag vet att ni Chelseafans inte har mycket till övers för Etóo. Det beror ju självklart på mötet förra CL. Men det ni inte känner till, är den ödmjuka sida som faktiskt Etóo har, inför sina lagkamrater och sin klubb. Tills för senaste ligamatchen mot Athletic Bilbao så har han fakiskt alltid uppträtt korrekt mot mostånare på planen. Gnäller i stort sett aldrig på domares beslut, är oftast alltid glad och leendes när han spelar. Det är en sida av honom ni säkert inte känner till.

Men när du ändå frågar. Ronaldhino får det nog bli då. Han är oersättlig enligt min mening. Det är han med sitt goda humör och hela sin inspiration som har lyft lagets spelare att bli bättre själva. Ronaldhino gör alltså de andra spelarna bättre. Oerhört ödmjuk inför sina medspelare trots sin dominans många gånger. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:12
LME

Ingen snäll fråga alltså. Men Ronaldinho är det självklara svaret om vem som ska stanna kvar. En riktigt bra anfallare går att ersätta, även om Eto'o är den bästa, men det finns bara en Ronaldinho.

Bortsett från hans otroliga spel så smittar dessutom hans humör av sig på alla medspelare - han för in en positiv stämning i truppen. Har ni inte märkt att efter det att Ronaldinho kommit till oss så har våra andra spelare blivit lite mer "barsnliga" :D

Tänk så mycket världsprestige vi skulle tappa om vi förlorade världens bästa spelare, det får inte hända!
Real Madrid Fedorov
2006-01-21 19:09
Hallå alla fotbollsälskare!
Jag såg Marocko-Elefenbenskusten i dag som inte
var ngn höjdare spelmässigt.
Det fanns gott om kvalitetsspelare på planen men tydligt var att deras landslag inte samtränat alltför mycket.Många enkla missar idag.
Vi får hoppas att de lyfter sig till nästa match.
Egypten var ju trevliga igår med Tottenhamstjärnan Mido och med bra lirare.

Ang kvällens mach så tror jag vi bjuder på fin fotboll och kan därmed rekommendera alla fotbollsälskare att titta på Real-Cadiz.
Barca blir intressant att se imorgon.Kanske man kan få se Henke från start?
Sevilla LME
2006-01-21 19:08
Gabriel//

Om en skulle försvinna och den andre spela kvar.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:07
La Rambla

Läs mitt inlägg igen, påstod aldrig att du inte håller vårdat språk ;)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:07
LME

Vem av dem skulle vi välja angående vad?
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:06
Gabriel:

Nej, jag försöker hålla mitt språk vårdat. Men annars har du rätt, jag går i fällor som alla andra. Det som stör mig mest är genier som lägger sig ens egna inlägg på andra forum som aldrig ens varit ämnade till de som svarar på dem. Det är sånt som leder till pajkastning och retar upp de lags fans som håller till där.
Sevilla LME
2006-01-21 19:06
karwan10// Etoo gjorde ju tre mål idag så han klarar sig nog ganska bra utan ronaldinho och messi

En fråga till Barca fansen. Vem skulle ni välja mellan Eto'o och Ronaldinho?
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:04
La Rambla

Medvetna om deras ironi är dem inte även om det dom skriver är helt skrattretande. Nu menade jag självklart inte att du använde dig utav fula ord utan att du däremot inte alltid klarar av/väljer att ignorera dem. Du måste även erkänna, att det ibland/alltid (haha) är väldigt skoj att sätta dem på plats speciellt sånna som verkligen inte har nått innanför skallen - vilket är väldigt många här på SF.
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:04
JA!

Adjö...
Real Madrid karwan10
2006-01-21 19:03
de sant att eto är världens bästa anfallare just nu de tycker jag ochså jag är inte avundsjuk på honom(avundsjuk på barca..när ska dom förlora?) de enda jag har sagt är att jag tycker han är själviskt elr har ni inte sett när han skjuter från halva plan ibland o att han är beroende av ronaldinhos och messis smarta passningar för han skulle aldrig göra så många mål om han inte haft dom. Tycker ni det är att snacka skit?
Barcelona La Rambla
2006-01-21 18:59
Gabriel:
Så sant, inte ens jag är perfekt på något sätt. :)
Men jag har börjat inse att det inte leder någon vart att hålla på som de, utan istället så biter man tillbaka med sarkasm eller ironi. Eller helt enkelt struntar i genierna, som oftast bär vita tröjor.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 18:58
La Rambla

Haha, amigo du har rätt men även du tappar kontrollen ibland, du vet själv att det inte alltid är lätt ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 18:56
Alltså, alla ni andra sluta upp och använd fula ord när ni låter er bli provocerade av snillet karwan10. Låt han skriva, ni ska bara ignorera honom. Antingen så lämnar han forumet frivilligt eller så kastar våra moderatorer ut honom. Men sluta upp med att sänka er till hans nivå. Gläds istället åt att Etóo just nu utklassar vilken anfallare som helst i världen. Det är sådana som karwan10 bara avundsjuka över. :-)~
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 18:53
karwan10

Seriöst vad är ditt problem?

Barca fansen visar sitt stöd för deras Anfallare.
Jag ser inget fel i detta men tydligen så gör du det.

Ditt inlägg var så onödigt att jag inte vet vart jag ska börja. ta ditt pick och pack och dra härifrån om det enda du ska göra är att skämma ut dig själv och reta upp folk i onödan.

Ps det är inte bara Madrid fans som blir bestraffade här därimot så är det idioter av olika sort fans som blir det.

Capishe?

Barcelona Gabriel
2006-01-21 18:53
karwan10

Smart move! Att provocera utan att föra regelbrott för att få oss att tappa kontrollen över vårat humör så vi kan bli avstängda, men det fungerar inte här - hoppas jag och tror. Den som borde få en avstägning är du. Du drar in vissa i din fälla även om jag själv ser rakt igenom dig och det tvekar jag inte att våran redaktion gör också.

Stick här ifrån din barnrumpa!
Barcelona R.E.M
2006-01-21 18:50
marocko är fan sämst, ja trodde dem var bra
Real Madrid karwan10
2006-01-21 18:48
Rambo
får man säga sug o sånt här elr? a juste de ba real fans som blir bestraffad här

o Rambo de finns andra som säger eto är bättre Ronaldo...de inte bara ja o du som snackar här...för jag har set att de står eto är världens bästa anfallare att eto'o måste vara världens bästa avslutare...jag hackar inte på barca de ba eto jag har sagt nåt om inte barca
Barcelona Jussinho
2006-01-21 18:40
Karwan10

Eto'o spelar i kamerun och ronaldo i brasilien..;P

Eto'o körde förra året sin fösta säsong i en storklubb, och då gjorde han över 20 mål
Innan det spela han i mallorca o gjorde 17, a just det man måste göra över 20 mål för att bli godkänd;P
Barcelona Rambo~
2006-01-21 18:38
Karwan10 haha du är värkligen hopplös okej du tycker så försvinn vad fan gör du i det här forumet om du endå hatar FC BARCELONA SÅ FÖRSVINN!!

o din jävla idiot vad ere vi säger? vi sa ju att en Ronaldo i form gör mer mål än eto så sug
Barcelona Gabriel
Åh nej inte denna jämförelse mellan Eto'o och Ronaldo som vi har gått igenom etttusenhundrafemtiosex+5 gånger.
Barcelona Messi_2
Karwan din dumma fan var det inte du som sa att Ronaldino passar fram till alla mål Etoo gör? Men i Brasilianska landslaget så kanske Ronaldinho inte passar fram till Ronaldo är det så eller? Så Ronaldinho passar bara fram till Eto´o o inte Ronaldo? Fan va dum du är asså, tänk till nu grabben innan du skriver så onödiga inlägg här igen.
Real Madrid karwan10
2006-01-21 18:35
Ronaldo 100 gånger bättre
kolla på ronaldos statsik och eto´s
Ronaldo har aldrigt gjort mindre än 20 mål när han har vart frisk under hella sin kariär o han har blivit världens bäst spelar 3 gånger(mer än Ronaldinho även om ja tror han kommer bli världens bästa 5 ggn)medans eto gjorde mer än 20 för första gången föra året.
För mig är det ingen snack vem som är världens bästa anfallare(Ronaldo).Hur många mål har eto gjort i VM och hur många har Ronaldo gjort?De talar för sig själv!!!
Barcelona Rambo~
2006-01-21 18:30
La Rambla de e sant det där om Ronlado...

Vet någon vart jag kan få tag i målen?
Barcelona Messi_2
2006-01-21 18:30
Finns det någon som kan stänga av Karwan10 från denna forum skulle vara jätte tacksam. han vet ju knappt vad han säger ju fan. Skriv fan i ert egna forum förstår du dåligt sluta hacka på Barca dom är bättre än Real.
Barcelona Gabriel
2006-01-21 18:26
karwan10

Snälla när du ska skriva så korkade saker som du gör så se iaf till att ha rätt fakta, han gjorde 3 mål men varför är man inte förvånad när madridistas tar ifrån honom mål - hände ju förra säsongen också!

S.W.A.T

Både och, glöm inte att han även spelat för dem, tror även att det han sa efter våran ligavinst spelat en stor roll!
Annons: