/spanien/barcelona/forum/2503.aspx/spanien/barcelona/forum/2503.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Yellow cake
2015-05-17 07:26
@KiNg-PuYi:

Ja, får lite Alves-vibbar från tiden när han var övergrym!
Flavía
2015-05-17 06:39
@Davids3:
Svårt att tycka synd om honom som sade att Joe Cole var bättre än Messi för några år sedan...
Barcelona grande jw
2015-05-17 04:22
LeoMessi

Hahaha.. Touché! ;)

Men du vet hur illa det kan bli med skräpmaten i dystra perioder. Vem vet hur det ser ut i bussen när dom förlorat? Den där högen är nog 5 gånger så stor då.
Barcelona LeoMessi
2015-05-17 04:16
Grande jw Om dom firar vinster med pizza och annan skräpmat så är jag faktiskt inte orolig. Med tanke på att dom aldrig vinner matcher numera, skönt för dom att kunna unna sig en pizza var 4:e månad :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Treyh
2015-05-17 04:14
Nån som kan spanska och kan berätta lite vad de säger i den videoklippen? Det är Juventus ultras innan CL-matchen mellan Real Madrid - Juventus i Madrid. Några från Juventus ultras slänger ut en svart kille med spanien-tröja och real madrid-halsduk från tunnelbanan /=
Barcelona grande jw
2015-05-17 03:55
Skön bild från Barca B efter vinsten ikväll. Inte konstigt att man håller på att åka ur segundan. En vinst och man firar med pizza, mcdonalds, coca cola och chips.
Ser ut som ett gäng killar som ska på LAN. Inga höga ambitioner här inte.
Barcelona Canaletes
2015-05-17 03:48
Prata hellre om Oleguer vafan. Ska alltid vara snack om Thiago, Cesc och Alexis varje jäkla månad.
Barcelona grande jw
2015-05-17 02:29
Inte den här diskussionen ikväll igen. Var flera sidor om Thiago här igår.

Och Fabregas?......... Mitt virusprogram går bananas när det namnet dyker upp. Usch och tvi...
Barcelona Ney
2015-05-17 01:56
Saknar inte Thiago ett skit. Han hann knapp ens göra intryck. Spelare som Fabregas och Alexis har gjort mer för klubben ... två spelare som ger mig en besk smak i munnen. Varför skulle Thiago behandlas annorlunda?
Barcelona Barca4life98
2015-05-17 00:45
Bale är jäkligt bra egentligen tro mig guys. Han måste bara få vara i en klubb där han kan ta för sig, utan att bli utskälld av lagkamrater för minsta lilla fel. Ett United med Depay/Bale/Di Maria skulle jag vara rädd för... Tur att Real släpper Bale istället för Ronaldo.
Barcelona 1899
2015-05-17 00:38
Davids3 Vem bryr sig om Thiago? Släpp spelare som sticker för egoism och pengar istället för att ha tålamod och förtjäna sin plats gott folk?
Barcelona Maestro Xavi
2015-05-17 00:35
Fortfarande? Man blir bara trött på gullandet nu. Move on.
Barcelona Davids3
2015-05-17 00:29
Om ni är känsliga och har ett svagt hjärta så titta inte på denna video :/
Barcelona 11-9-10
2015-05-17 00:17
Jag hoppas bale lämnar, han är den spelare som skulle kunna ersätta Ronaldo i framtiden Ronaldo är 30 och har inte många år kvar, Madrid kunde ha byggt ett lag runt bale likt dom har gjort med Ronaldo. Bale med självförtroende är en helt annan spelare Hazard kan dom inte köpa, reus kommer aldrig nå högsta toppen, MSN tillhör oss. Vad mer finns det på marknaden som skulle kunna vara så vital för ett lag? Hade jag varit president över real så hade jag sålt Ronaldo före bale, vi tackar Gud för att det inte sker. Låt atleten förstöra i Madrid sin egoism
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-17 00:07
Maestro Xavi jag håller med dig.jag är nog bara förbannad o kanske drf jag skrev det där hehe. jag har velat ha han till vårt lag i flera år. vill ha han sen han var i santos. tänkte att vi skulle värva han istället för adriano då vi köpte han från sevilla. men men hoppas smutset perez njuter av problemen han skapar i han omklädningsrum. Liunul Masse avis o avis, jag skiter i alla dom värvat det var bara danilo som faktiskt sved...men jag förstår vad du menar hehe o hoppas vi njuter tillsammans av reals kaos lagmoral hehe.
Barcelona Erik Satie
2015-05-17 00:07
Ronaldos mordblick kanske är ett tecken på att Bale lämnar? Hoppas verkligen inte att han lämnar. Visst, han kanske inte trivs, men det är ju bra för oss! Ju sämre stämning det är i den skitklubben desto bättre. Hoppas Bale förstår detta och stannar.
LeoM3ssi10
2015-05-17 00:06
Luis Suarez och Ivan Rakitic vs James Rodriguez och Toni Kroos! vas tycker ni? Vilka vinner? Vilka övergångar har varit bäst?
Barcelona Lion24
2015-05-17 00:02
Fantastisk stämning i Real Madrid (länktips). Cristiano som ger Bale mördarblickar efter en dålig passning och Benzema som gäspar på träningen. Stackars stackars Bale, jag har alltid tyckt synd om honom. Att han kostade 1 miljard kommer jag aldrig i hela mitt liv förstå men jag tycker att han är en ganska bra spelare, även om han inte riktigt passar in i Madrids system. Men att hans lagkamrat beter sig så här? Jag har länge känt att det finns en kall relation mellan Bale och Cristiano. Jag tror inte att det är Bale som börjat ''mucka'' med Cristiano utan tvärtom. Men varför ''muckar'' Cristiano med Bale? Bale verkar ju vara en relativt sympatisk kille som är blyg. Det är den känslan jag får i alla fall när jag ser läser/ser/hör om honom.

Antar att det inte har med personligheter att göra. Antar att det har göra med att Bale inte passar fram Cristiano tillräckligt så att Cristiano ska få sina mål. Det brukar skrivas krönikor på Puertan om ''the truth about CR7'' (alltså den ''riktiga'' sidan) men vilken fantastisk sida det är när han har fått sin lagkamrats publik emot honom för en passning (Espanyol) utan att han stöttat honom offentligt så att de ska sluta med buropen så att han lagkamrat kan höja självförtroendet.

Det är därför Benzema är fortsatt ohotad i Madrid. Man kan fråga sig hur Perez av alla inte köpt namn som Aguero eller Rooney som är betydligt sexigare namn än Benzema. Anledningen stavas Cristiano Ronaldo som är totalt beroende av Benzema som ständigt skapar ytor åt honom. Stackars Benzema som också fått ta del av publikens missnöje (han har tur att Bale är där i år) när Benzema endast spelar för Cristiano. Vilken fantastisk lagkamrat Cristiano är. Tänk vilken ''vinnarskalle'' Cristiano är. Fantastiskt hur mycket mer han ''bryr'' sig om lagets framgångar än personliga. För Bales skull så hoppas jag att han åker tillbaka till England och kanske få ut sin fotboll istället för att ta emot fans som sparkar på hans bil, svär åt honom, publiken som buar åt honom och så att han inte spelar för en spelare.
Barcelona Maestro Xavi
2015-05-16 23:50
Jag litar inte på Reals användning av dessa "talanger". Man får sig att tänka på illarramendi och lucas silva m.m.
Barcelona Liunil Masse
2015-05-16 23:47
Ska alltid finnas någon Culé som blir avis på Reals värvningar. Det är inte bra på något sätt det Real gör. Man värvar alltså en brasse när man har en egen produkt som Carvajal som brinner för klubben. Det är som att vi skulle värva en till grym vänsterback nu när vi redan har Jordi Alba. Hur hade Jordi Alba reagerat? Hur hade laget/gruppen reagerat? Inte bra. Perez värvar Danilo för att vi inte ska värva honom men han inser inte att det sårar Real mer än vad det sårar oss. Perez i ett nötskal. Jag njuter!
Barcelona Erik Satie
2015-05-16 23:36
S.Eto'o

Jag ser hellre att vi går titellösa 5 år framåt än att denna junta sitter kvar. Parasiter som skadar vår klubb. Jag ryser bara jag tänker på det. De ska så långt bort från Barcelona som det bara går.
Barcelona Maestro Xavi
2015-05-16 23:24
@KiNg-PuYi:

Och hur precis skulle vi kunna agera? Du vet att vi har ett transferförbud vilket gör att vi inte har så mycket att säga om, inklusive förtidskontrakt.
Barcelona Guat
2015-05-16 23:23
@KiNg-PuYi:

Han kommer garanterat bänka Carvajal. Carvajal är grovt överskattad för någon anledning.
Barcelona S.Eto'o
2015-05-16 23:20
En intressant fråga. Vad skulle ni föredra? Att vi vinner trippeln fast Styrelsen sitter kvar ytterligare en lång mandatperiod eller att vi bara vinner Copa del Rey och byter styrelse till Laporta eller en ännu bättre som lovar eleganta värvningar 2016 fast hämtar en ny tränare.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-05-16 23:20
fan kan inte släppa att vi inte agerade o lät real ta danilo. grabbar killen är så jävla bra asså, tror att han kommer bänka carvajal så hårt. och det som är så vidrigt är att real kommer att lyckas sälja carvajal för samma summa dom köpte danilo för. kommer länka en video på honom det är fan sorgligt han skulle vara vår fan=(
Barcelona the cameroonians
2015-05-16 23:00
CuleAK

Med tanke på att Rafinha, som är lite av samma spelartyp, har svårt att prestera i Luchos Barcelona och det med största sannolikhet inte kommer ske något tränarbyte i sommar anser jag att han bör stanna kvar i B-laget men träna med A-laget och kanske också få några minuter i CdR eller liknande matcher.

Att låna ut spelare har ju visat sig vara en dålig idé med tanke på hur lite speltid spelare som Deulofeu m. fl fått. Och risken är stor att det händer samma sak med Alen, och just nu är speltiden viktigare än motståndet i mina ögon. En säsong i Segunda B där B-laget kommer vara ett topplag kan visa sig vara mycket bra för utvecklingen hos den unge kroaten.
Barcelona CuleAK
2015-05-16 22:51
the cameroonians Du som ändå följer B-laget mycket, tycker du att vi bör flytta upp Halilovic till nästa säsong då vi ändå inte får värva eller ska vi skicka ut honom på lån istället?
2015-05-16 22:38
@Rambla~:

Från höger: Palencia - Diagné - Juste - Grimaldo
Barcelona Rambla~
2015-05-16 22:34
@the cameroonians:

Haha, knappast förvånande att de 2 målen de släpper in är på hörnor. :D

Vad snyggt han kontrollerade bollen innan han sköt Halilovic. Ett klassmål.
2015-05-16 22:30
Målen från B-lagsmatchen
Annons: