/spanien/barcelona/forum/25029.aspx/spanien/barcelona/forum/25029.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid karwan10
2006-01-23 16:33
Ride_The_big_one
jag slog upp provocera i ordlistan och där stog det inte mitt namn.

Och om Ronaldo är bättre på att käka skräpmat så är Eto bättre på att äta bananer.
Barcelona Gabriel
2006-01-23 16:33
Patrik

Ur wish is my comand ;) eller nått åt det hållet:P Röstade själv på Guti, kan informera alla att Guti nu leder med 4 röster över närmaste konkurent David Beckham som har 3 röster.

Ännu mer lika i detta alltså - folk ser ingen skillnad på Guti och Beckham, varken när det kommer till frisyren eller what so ever. Skoj :D!
Barcelona millor
2006-01-23 16:32
Gabriel

orka skicka privat .
konkurransen om den värsta spelaren i la liga var hård mellan Guti, Beckham & Cicinho . men jag kom fram till att Cicinho är värst . så 1 röst på cicinho ...
Barcelona Patrik
2006-01-23 16:31

Ignorera karwan10 istället + Ban.

Gabriel: Min röst på Guti.
Barcelona Gabriel
2006-01-23 16:29
karwan10

Den "sanning" som du påstår dig ha skrivit ses av de flesta som totalt meningslöss och dessutom felaktig. Kan du bara göra oss alla en tjänst och gå ut härifrån då du verkligen inte tillför något vettigt här inne, dessutom kommer du så småningom lyckas med att bli avstängd i vilket fall som helst.

Av alla inlägg jag har läst av dig, vilket är rätt många, så har jag inte läst ett enda vettigt inlägg.
Villarreal Sorín
2006-01-23 16:29
Ronaldo bättre än Eto'o? Hallå, hur enögd får man bli. Det är bara att kolla på skytteligan, jag tycker att Eto'o gick om Ronaldo redan förra året, om inte innan det t.o.m. Ronaldo är utan tvekan en skicklig spelare, men Eto'o har snabbheten Ronaldo saknar nuförtiden och han gör mer mål även om Ronaldo just nu är skadad.

Om jag får ranka de bästa anfallarna i världen så säger jag Ronaldinho, Eto'o, Henry och Shevschenko. Kanske glömt någon, men Ronaldo är inte ens top-5 nuförtiden imo.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-23 16:28
Ronaldo är bättre än Eto´o
- På att äta skräpmat ja!

Slå upp ordet provocera så ser du nog ditt namn i listan.

Fedorov

Ingen som sagt att Toni är en dålig spelare eller att han kommer misslyckas därimot drog en juve fan en jemförelse mellan Ronaldinho och Toni vilket för mig är obegripligt eller vad säger du?
Barcelona Kharles
2006-01-23 16:26
Btw, bara jag som märkte att RG halkade till med stödbenet när han missade straffen?

Real Madrid-redaktionens Lunes-artiklar är riktigt löjliga. Det är kul att se att marängerna måste glädja sig åt andra saker när deras geriatricos inte vinner något, år efter år.
Real Madrid karwan10
2006-01-23 16:25
jag provocerar inte jag säger bara saningen o vill rätta till när ni skriver fel.Ronaldo är bättre än eto, inget snack om saken.

o sen Mentorinho de va rolig klipp du skcika hahaha den va bra. alla kan göra misstag även världens bästa. Som tex Ronaldinho igår, när han missa straffen.
Real Madrid Fedorov
2006-01-23 16:22
God eftermiddag.
Är för tillfället pappaledig och såg Australian Open i natt.Tennis är verkligen underhållande när två lirare spelar.

Kul för Henke att göra ett mål.
Maxi borde väl byta artistnamn till Mini.
Hans speltid är verkligen minimal.

Läste för övrigt "Luca Toni debatten" och tycker
väl att han är en skön målskytt och väldigt allround som spelare.
Jag tror faktiskt han får ett bra VM.Han kan mycket väl göra en Paolo Rossi ( VM 82 ).
Real Madrid karwan10
2006-01-23 16:22
elr varför Zidane är världens bästa genom tiderna efter Maradona. Titta på de här http://video.google.com/videoplay?docid=4748622745739616560&q=zidane
Barcelona Kharles
2006-01-23 16:21
Killa

Cruyff säger att Valencia och Madrid inte har kapaciteten att nå Barcelona.
2006-01-23 16:20
karwan10

Lyssna jävligt noga din nykomling, Eto´o har haft 1 och en halv säsong i ett stor lag att visa sitt värde och har snittat över 50 mål hitils. Han kanske missar matcher på grund av den afrikanska cupen men nog kommer han tillbacks och visar vem som är kungen av La liga.

Ronaldo har haft ett decenium att visa sitt värde okej

Inget illa menat men jag tycker redaktionen är lata det är bara att kolla in dessa förvirrade stammisar som bara har ett syfta = att provocera.

tolerans nivån i Les rambles är överdrivet hög, just nu är det en massa som inte tillför något vettigt och rentav försöker provocera oss.

Vad mer måste dessa hitta på innan det kommer nån varning.

Barcelona Kharles
2006-01-23 16:19
Verkar som dessa catenaccioaspiranter fått lite för mycket luft i och med Lucas fina form. De verkar dock ha glömt bort Eto'os hattrick i sin första match i ACN. Någon som såg frisparken han satte? Tror han ska ta ett snack med Ronaldinho om det när han kommer tillbaka.

Vem behöver Raul Garcia när man har Andres Iniesta..
Barcelona Killa
2006-01-23 16:18
Cruyff: "Valencia y Madrid serán incapaces de alcanzar al Barça"

Nån som kan översätta?
Barcelona Mentorinho
2006-01-23 16:17
Javisst karwan, Ronaldo är ju den bästa anfallaren genom tiderna ^^
Barcelona Marcos
2006-01-23 16:16
Om inte karwan10 får en livstids ban så vad jag inte vad moderatorerna på detta forum syslar med.

Real Madrid karwan10
2006-01-23 16:14
titta på de här http://www.youtube.com/w/Ronaldo?v=e7OdgqcG7cE&search...är eto bättre Ronaldo elr han e inte närheten av honom. Ronaldo världens bästa anfallare genom tiderna!!!
2006-01-23 16:07
Herregud vad nivån sjunkigt drastiskt.

Barca fans att ens reagera på en jemförelse mellan Ramos och Eto´o är skrattretande. Eto´o visar väl ingen mindre klubb känsla på något sätt och vis?

Rebo R.Madrid

Vad är det för jemförelse du gör igentligen?

Ska du jemföra klubb känsla jemför Puyol och Ramos smaka på den istället :D

Del Piero

Allså är du fullkomlig galen ?

Alltid dyker det upp nån joker spelare i italien som gör 20 mål per säsong och då ska han höjas till skyarna även om jag tycker Toni är livsfarlig i boxen så kan du knappast jemföra han med en släpande mittfältare.

Jag menar Lucarelli hade väl en bra säsong för nåt år sen är han en av de bästa för det? Lika så med Chevanton.

Jemför spelare på samma position eller ska du dra en buffon vs nån anfallare på din nästa replik kanske. Pajas jemförelse

Nu är du en juve fan och tycker säkert att Toni är bättre än Kaka också då eller? svarar du ja på denna fråga så är det ingen poäng att prata med dig.

Det är många som gör misstaget genom att tro att Ronaldinho är en renodlar anfallare,visst har han spelat där när det behövts men han trivs bakom anfallarna då han levererar sina smörpass eller dribblar av motståndarna och avslutar själv och gör mål kommer ni ihåg det madrid hehe
Barcelona La Rambla
2006-01-23 16:01
Ordem:

Där borde du kunna hitta alla datum. Kolla "Calendario" lite längre ner på sidan och byt till den omgång du är intresserad av.
Real Madrid karwan10
2006-01-23 15:53
jag e inte rasistisk och ber om ursäkt!
Jag va bara arg vid det tillfälet och hoppas kontrollera min ilska bättre.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-23 15:52
Ngn som kan länka till en sida med fullständigt spelprogram för barcelona i ligan. Ska ner och titta på Barcelona-Real Betis och måste veta exakt datum osv. Vet inte riktigt om informationen här på sidan stämmer.

Tack på Förhand
2006-01-23 15:46
karwan

Okej, dåligt formulerat av honom. Men det ger inte dig rätten att säga att Eto'o liknar en apa och att han är född under "en träd". Trodde inte det fanns människor här som uttryckte sig så primitivt och rasistiskt som du.
Real Madrid karwan10
2006-01-23 15:43
i så fall är La Ramba ochså narcissitisk
snorunge! Han skrev Ta nu och kryp tillbaka under den sten du kröp fram ifrån.
2006-01-23 15:39
karwan10

Om inte det där inlägget leder till en lång avstängning vet jag inte vad?!?!? Redaktionen AGERA NU och stäng av den här narcissitiska snorungen!
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-23 15:35
Ämne: La Ramba...Du menar ....
VA?!
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-23 15:34
Ämne: Ämne: Efterso....
jag tror nog inte att du missade delen där det stod att man ska skicka sin kandidat på privat pm... uselt försök till provokation;-)
Real Madrid karwan10
2006-01-23 15:32
La Ramba...Du menar eto när du skrev "Ta nu och kryp tillbaka under den sten du kröp fram ifrån".elr juste han föddes under en Träd.
2006-01-23 15:31
Alla s.k "maränger" som kmr in på vårt forum är i trotsåldern. Om vi säger att en spelare är väldigt bra så är han väldigt dålig enligt dem.

Ge bara upp allihopa, dem är så ignoranta att dem aldrig kmr att lära sig :)
Real Madrid karwan10
2006-01-23 15:29
Ämne: Eftersom jag är nyfi....
Den mest hatade är Eto
Annons: