/spanien/barcelona/forum/25027.aspx/spanien/barcelona/forum/25027.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2006-01-10 19:29
Alexc tack men vilket av de tre programmen föredrar du? och vad heter kanalen som sänder matchen?
Barcelona AlexC
2006-01-10 19:28
Till alla som vill se matcher med Barça som inte TV4 Piss visar kan prova länktipset (även om den är från Dumma Klubbens redaktion).
Barcelona Mot Nya Tider
2006-01-10 19:23
vart kollar man på nån tipplista n¨nstans?
Barcelona Gabriel
2006-01-10 19:20
La Rambla

Respekterar din åsikt med amigo :)

Dessutom sa Ronaldo:"Jag skulle vilja att han kom ifrån Brasilien" ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-10 19:18
Ronaldo om Messi: Es increíble. De la generación nueva es la gran novedad del momento", dijo

Gordo är imponerad. ;)
Barcelona Effet77
2006-01-10 19:12
Nån som vet om matchen sänds på tv imorgon?

Visca El Barca
Barcelona La Rambla
2006-01-10 19:10
Gabriel//

Självklart ska man inte dömma någon på förhand, därför skrev jag ju att han gärna får bevisa motsatsen, tex att han bestämt propsar på att få komma till just Barcelona. ;)

Jag respekterar din åsikt, no problemo, men själv är jag skeptisk till honom.
Barcelona Messi
2006-01-10 19:07
Teknikos

Det var ingen länk jag skickade. Det var svaret på hans fråga. ;-)
Barcelona Gabriel
2006-01-10 19:02
La Rambla

Okej, om du tycker att det är rätt att dömma någon bestående på vad andra hävdar så får du stå för det men jag tycker att det är fel att göra så tills man verkligen vet sanningen. Tycker inte du det? Jag ser också Aurelio som en perfekt vänsterback för oss, det har jag tidigare nämnt här inne, men faktum kvarstår att jag också tycker att Ashley Cole skulle passa oss perfekt.
Barcelona Teknikos
2006-01-10 19:01
messi kan du skicka det till mig med, länken eller vad du skickade till Rambo?...

Förresten varför fixar ni inte en liten sida där man kan läsa hur man kan se Barcas matcher som inte visas på TVn, tror det skulle uppskattas mycket faktiskt!
Barcelona Messi
2006-01-10 18:52
Ämne: Är det någon som vet....
Ja, det är jag. Kolla din brevlåda.
Barcelona La Rambla
2006-01-10 18:51
Gabriel//

Jag ser tex Aurelio bara för att nämna någon som minst lika perfekt för oss. Samma ålder, bättre vänsterfot, kan spelas på fler positioner. Sen har han vana av den spanska ligan vilket inte är fel. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-10 18:49
Jag menade inte att du sagt något sånt, men det är en liknande jämförelse faktiskt. Cole borde ha ett stort Arsenalhjärta, han är fan uppväxt några kvarter från Highbury. Det handlar inte om någon stämpel, många hävdar att han är girig. Han får gärna bevisa motsatsen för mig. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-10 18:46
La Rambla

När sa jag att det var okej? Har inget med det att göra, gillar inte stämpeln som han har fått av många av er här inne då jag tycker den är felaktig trots att jag håller med er om att det var fel gjort av honom. Sanningen är att Cole hade varit perfekt för oss, många vägrar att inse det pga den stämpeln.
Barcelona BatiGoal_!
2006-01-10 18:41
Som vanligt är Barca fansen mer aktiva än själva Barca ledningen, ska det bli spelar köp eller inte?

(Thats the question)

Låt iskalla Laporta och co ta hand om sånt medans vi kan snacka om mer realistiska saker som tex nån som ska åka ner till Barcelona any time soon?

- FcB 20 -

Han höll väl inte måttet precis iof så var han ju bättre deffensivt än Belletti men som en allround spelare var han ju ganska begränsad som spelare.

P.s datan hängde sig så jag råka komma åt knappen som gör så att man tippar, inte fan skulle jag tippa 0-0 så obarca aktigt isåfall :D
Barcelona La Rambla
2006-01-10 18:40
Gabriel

Så det är okej att ha hemliga kontraktsförhandlingar med en klubb när det inte är tillåtet först när 6 mån återstår på kontraktet? Att vilja gå till värsta lokalkonkurrenten från klubben man fostrades i är dålig stil. Hade du gillat om Puyol hade suttit i hemliga möten med Florentino på något skumt hotell i Madrid?
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-10 18:37
påtal om ytterbackar vfö sålde vi reiziger ?
Barcelona Gabriel
2006-01-10 18:34
Ser inte att Ashley Cole skulle vara en gloryhunter eller vad somliga nu vill kalla det för, är det så fel att han vill lämna Arsenal? Själv tycker jag att det är helt förståligt och tror verkligen inte att han ville gå till Chelsea pga lönen som de erbjöd honom utan eftersom Chelsea är ett mycket bättre lag och Arsenal är på nedgång.

I vilket fall som helst så är det värre att köpa en spelare som innan nobbat Barcelona (Del Horno) än en gloryhunter, speciellt om denna spelaren nobbade oss för samma lag som Cole ville gå till. Del Horno hade sin chans att komma till oss men ville skriva på fr Bilbao, sen gick han till Chelsea - too bad for him. Jag visste direkt att det skulle bli en flopp.
Barcelona Rambo~
2006-01-10 18:32
Är det någon som vet vart man kan se barca matchen? idag tacksam för svar om de e genom internet kan ni skriva lite detaljerat eftersom jag inte har något speciellt program..

O btw Messi är det Ronny i sävja?
Barcelona AlexC
2006-01-10 18:32
Marcos

På vilket sätt smutsar det ner forumet?

Blir de svårare att urskilja från vänsterbacksdikussionen när de båda (inte Lucho som du skrev) snackar om hur det är att bo i Barcelona, man ser väl klart och tydligt vad som är vänsterbacksdiskussion och inte.
Barcelona La Rambla
2006-01-10 18:05
Hahaha...Real har satt 180 milj euro som utköpesklausul på Cassano. Det var ju ingen som ville ha honom i hela Europa fast Roma begärde 7 och Real fick honom för reapriset 5 miljoner. Ibland är de bra lustiga marängerna. ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-10 17:56
Nej det har de verkligen inte, bara intressant att läsa om hur det är att bo och jobba i Barcelona. Gudarna ska veta att jag är sugen själv att dra ner. :)
Barcelona Messi
2006-01-10 17:53
Ämne: Sóm més que un club ....
Sóm més que un club och Lucho? Lucho har väl inte gjort något?
Barcelona La Rambla
2006-01-10 17:51
Zambrotta kan ni slå ur hågen med en gång. Efter så många säsonger i Juventus och alltid på topp. Vad skulle en sån spelare kosta? Han lär avsluta sin karriär där, eller när han väl går därifrån så är han på nedgång. Cole är en gloryhunter, han går dit där den högsta lönen betalas.

Nä in med en hungrig ung vänsterback som tex Aurelio eller del Horno, även om han blir svår att värva från Chelsea. De gillar ju inte oss, speciellt inte när flera av våra stjärnor nobbat anbud från Mourinho och ryssen. :-)~
Barcelona Sóm més que un club
2006-01-10 17:44
Ämne: Sóm més que un club ....
Point taken,

Del Horno skulle sitta fint. Är även duktig offensivt så jag tror att han skulle passa som handsken.
Barcelona Marcos
2006-01-10 17:27
Sóm més que un club och Lucho

Kan ni inte ta ert snack via pm? Det smutsar ned forumet och det blir svårt att urskilja mellan den vettiga diskutionen" att köpa eller inte köpa en vänsterback"

Jag håller med några om att Heinze skulle vara perfekt, även Del Horno skulle sitta fint då han är lite mobbad i Chelsea, Vampyren har sagt att han är missnöjd med Del Horno. Drömmen skulle vara Zambrotta :) Eller Cole.
Barcelona Cule-10
2006-01-10 17:26
Fan jag tycker synd om Maxi. Men hoppas verkligen han får mer speltid nu när Målkungen Etoó åker iväg.
Visca el Barca !!!!!1
Barcelona Södan9
2006-01-10 17:11
-FcB 20-

Tipplistan funkar inte som det ska verkar det som, fick 2 poäng för barca espanyol för 0-3 till barca :S
Barcelona Bob
2006-01-10 16:48
Tror/Vet ni om det kommer bli några mer övergångar (förutom Damias utlåning)?
Barcelona Ronaldinho Jr.
2006-01-10 16:48
Jag undrar samma sak. Jag gissade rätt resultat men har "bara" 3 pinnar.
Annons: