/spanien/barcelona/forum/25025.aspx/spanien/barcelona/forum/25025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gabinho!
2006-01-06 15:18
OEP///

Dom kommer va mycket billigare en cole de ingen snack om sacken
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-06 15:16
Dessutom skulle jag chansa på att dem är billigare än Cole :).
Barcelona La Rambla
2006-01-06 15:10
Cole är girig och tänker mest bara på ett fett kontrakt. Ingen spelare jag vill ha i Barça. De andra två är vana vid spel i Spanien, som klippt och skurna för Barças spel. :)
2006-01-06 15:08
Håller med dig Rambla! Hellre Alves eller Aurelio än Cole.
Barcelona La Rambla
2006-01-06 15:04
Barça har väl knappast förknippats med A.Cole. Det ryktas mer om Aurelio och Alves på ytterbackarna. Jag hoppas att det blir de två. Perfekta spelare som kommer att passa in fint i Barças spel.
Barcelona La Rambla
2006-01-06 15:02
Det är väl inget att jaga upp sig över. Cassano har inte tränat på över 2v innan han kom till Real. Det har varit jul och en massa god mat säkert, helt naturligt att man går upp lite. Han är snart i form och fit.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-06 14:54
Ämne: Ja, Cassano ser verk....
Haha. :)

Bopi: Jo det är synd att Evra inte kom till Spanien. Jag hade också sett honom som Carlos ersättare. Men Real får väl satsa på Cole till sommar då?
Barca har ju också sett Cole som en ersättare till Gio/Sylvinho.
Barcelona Lucho
2006-01-06 14:53
Att tro att det är Ronaldinho som är den avgörande faktorn i fall vi ska vinna mot Chelsea känns ju lite ogenomtänkt. Visst, han må vara vår bäste spelare men Eto'o, Deco och Messi är spelare som kan avgöra matcher på egen hand också.

Tycker för övrigt också det känns lite desperat av Sport att kalla Cassano tjock. Det är ju inte det som är eller har varit problemet med honom..
Barcelona La Rambla
2006-01-06 14:48
Ja, Cassano ser verkligen ut som en Arnold Swarzenegger på den där bilden. Bilringar och allt. Vi skrattar också. :-)~
Barcelona Bopi
2006-01-06 14:42
FAN va sur ja e nu! att inte äns vilja ha Evra!!..=( ... Besviken!...

Han går till Man U!
2006-01-06 14:34
Ämne: Chelsea släpper in v....
Tror inte vi räcker till? Chelsea's försvar är inte ogenomträngligt, det har bottenlagen i PL bevisat. Och eftersom defensiven är deras starkaste sida och offensiven är vår starkaste sida så tror jag att vår offensiv väger betydligt tyngre.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-06 14:27
Ämne: Det verkar som om Me....
Hahaha... Det där namnet GORDO gör så jag skrattar.

Nej du Sonde, Cassano är ingen gordo, det är mycket muskler där inne...
Barcelona leo_messi30
2006-01-06 14:04
Hej! Kan nån säga mig vad detta betyder,

Zostaùeú pomyúlnie zarejestrowany. Dziækujemy
Barcelona Tiago
2006-01-06 14:02
när kommer det upp en silly season?
fan det e grymmare att ha nr 30 än 5:P
Barcelona Södan9
2006-01-06 14:01
Kom att tänka på hur vi ska starta mot chelsea. Känns faktiskt som att inte Iniesta räcker till där i närkamps spelet. Vill ha Motta Edmilson Marquez Bommel på plan samtidigt ;).
Barcelona La Rambla
2006-01-06 14:00
Sonde

Haha, "Cassano otro gordo".

Du läste inte där det spekulerades i att när han sa att hans första mål skulle han dedikera till di Stefano, att det var vad någon viskade i örat på honom att säga. Just för att sälja fler tröjor. :)
Barcelona Södan9
2006-01-06 13:57
Robertshöjd
Ingen ide att du kommer in och säger att vi inte räcker till när du reggat dig 2006-01-06 13:07:35.

Ingen lyssnar.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-06 13:50
Robertshöjd // Haha dom släpper in lite mål i pl ja, men vi är Barça och spelar europas bästa offensiva fotboll! så jag kan inte förstå att du tänker "tror inte vi räcker till tyvär", vad som helst kan ju hända men jag tror vi får en stor revansh på chelski och skickar ut dom ur cl!

Força Barça !
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-06 13:46
Sikt också!
Evra klar för Man U :(
Barcelona Der Afro
2006-01-06 13:33
Ämne: Tror ni att Henke ko....
Jo det lär han få. Hoppas mest på Maxi dock men Reijkard hoppar nog hellre in själv än låter honom spela.
Barcelona Robertshöjd
2006-01-06 13:26
Henke går in centralt.. skall bli kul att se honom spela lite matcher från start. Kan bli succe tror jag.
Real Madrid King_Guti
2006-01-06 13:22
Tror ni att Henke kommer att få spela nu när Eto'o skall vara borta?
Barcelona Robertshöjd
2006-01-06 13:15
Chelsea släpper in väldigt lite mål även denna säsong så.... Tror inte vi räcker till tyvärr, såvida inte Ronaldinho gör 2 kanonmatcher
Barcelona Sonde
2006-01-06 12:55
Det verkar som om Messí äntligen är registrerad för a-truppen. Det innebär att han får ett nummer mellan 1-25 istället istället för hans nuvarande nr.30. Nummret blev ཏ', så det är väl bara att börja vänjka sig vid det. Finns väl dock en uppenbar möjlighet att MEssí drar på sig tröja nr. 7 i sommar eller vad tror ni?

För övrigt, se länk. De har en ny Gordo :)
Barcelona Woods
2006-01-06 10:41
Chelseas försvar har väl den här säsongen inte skrämt oss vakna på nätterna precis, de har släppt in en hel del mål, i jämförelse med förra säsongen har de inte alls sett lika stabila ut. Och mot världens bästa anfallstrio lär de inte få det lättare :p
Barcelona Lucho
2006-01-06 02:50
RuudvantheMan: Så till vida det inte sker några allvarliga skador så kommer Rijkaard utan tvekan ställa upp med minst en renodlat defensiv mittfältare i bägge matcherna. Edmilson eller Marquez är inga vågade gissningar så någon promenadseger bör nog inte Chelsea räkna med i matchen på mittfältet..

Och vad gäller backlinjen har den inte skött sig så uselt. Så länge man håller åtminstone Gio och eventuellt Belletti från spel så känns det inte så otryggt hemåt. Laget har släppt in tretton mål under de elva matcher som någon av dom funnits på planen. Vid sex tillfällen har man däremot ställt upp med Sylvinho och Oleguer som ytterbackar och då har laget endast släppt in ett mål (Pernías otagbara volleykanon i matchen mot Getafe).
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-06 01:42
RuudvantheMan

Hela laget ser ganska stabilt ut hos oss, men försärkningar i backlinjen hade inte skadat.

Tror att chelsea blir tufft men instinkten säger mig att Barcelona går vidare med 5-2.
Barcelona RuudvantheMan
2006-01-06 01:36
Har ni inte värvat några backar än??.
eran backlinje är inte i närheten av anfallet =)
Undrar hur ni ska klara er utan xavi nu mot ryssland i åttondelen.
Fat Frank - makelel "ET" -maniche vs
deco - iniesta - van bommel blir tufft.
Barcelona Forca_barca
2006-01-06 00:39
Har ni hört om den här spelaren Chabinho. från brasilien.. 16 år. Real Madrid, Barcelona,Chelsea,Arsenal är intresserade.. Mycket talang tuff spelare många jämför han redan med Romario..
Barcelona leo_messi30
2006-01-06 00:23
en fråga, vilket datum och år blev det klart att ronaldinho skulle gå till barcelona?
Annons: