/spanien/barcelona/forum/25023.aspx/spanien/barcelona/forum/25023.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona stinsen
2006-01-10 09:54
vad jag förstår av utd:s värvning av evra ligger silvestre lite dåligt till hos ferguson. vore inte d en klockren värvning till barca ?
Barcelona Sóm més que un club
2006-01-10 08:46
Ämne: blaugrana9,

Jag å....
Chancho och blaugrana9:
Har ni köpt biljetter? Om inte har de ett erbjudande med billiga biljetter hela Januari om ni bokar över nätet via fcbarcelona.com. Biljetterna kan hämtas fram till matchstart på Camp Nou. Fick själv tag i saftigt rabatterade biljetter till en kompis. Jag kommer också att se matchen. Skall hålla utkik efter Henke flaggan.
Barcelona -Frasse-
2006-01-10 07:36
Var inne och kollade Henrik Grehns italien-blogg på SF. Tyckte detta var ganska kul:

//Till sist kan man inte undgå att utnämna årets flopp trots att det bara gått en dryg vecka av 2006: Cassano till Real Madrid! Inget italienskt lag ville ta i honom med tång ens en gång. Vansinnigt roliga TV-bilder från det obligatoriska trixandet inför publik inne på Bernabeu. Kameran visar den gode Antonios konster från brösthöjd och ner (man ser alltså inte ansiktet). Jag undrar för ett ögonblick om reportageteamet tagit fel och istället visar materialförvaltaren med hängande ölmage som står och lattjar. Men icke. Detta är Guldbänken! Kommer såklart att gå rakt åt häcklefjäll. Real är ju inte klubben som är känd för att träna bort kilon på sina spelare direkt, om man säger så.//
Barcelona B_a_r_ç_a
2006-01-10 06:39
Tycker att man märker nu hur Deco kommer mer till sin rätta när xavi är borta för nu är det han som är den enda spelfördelaren på mitten och spelaren som ska ha bollen, tycker dessutom att det är bättre och spela med både Edmilson och Motta på mitten för då får vi mer styrka i deffensiven och framför allt huvudspelet som lär behövas mot deffensiva lag och mot Chelsea.

När det gäller nyförvärven så tycker jag at vi behöver ytter backar och helst en snabb som även kan gå in i mitten ifall puyol skulle skada sig för snabbheten hos de andra mittbackarna i laget är inte den bästa. Helst nån spelartyp som Gallas eller Heinze som det har nämnts tidigare.
Barcelona Gabriel
2006-01-10 00:22
Schubert

Heinze är en bra spelare med eupass dessutom, han hade verkligen bidragit med bra saker för oss på vänsterbacken. Han har redan förknippats med oss en tid i det förflutna men då vägrade PSG släppa både Heinze och Ronaldinho under samma år, det ansåg dem som en aldelles för stor förlust. Däremot så är Henizes lik alla andra argentinska försvarares temprament otroligt dåligt, han får ofta många varningar och röda kort. Däremot så kan man alltid "Ronaldinho-sera" honom så han blir lite lugnare och gladare ;)

Föredrar dock, som jag sagt innan, fortfarande Ashley Cole som nummer 1.
Barcelona Schubert
2006-01-10 00:14
Nu när United värvat Evra kanske de kan tänka sig att göra sig av med Heinze, en mycket bra spelare. Inte minst defensivt, något som efterfrågats eftersom Ronaldinho har fria tyglar. Dessutom har han en fantastisk inställning och är älskad för den på Old Trafford. Han är dock skadad så då kan det inte bli tal om en januariaffär. Men det tål iaf att tänkas på.
Barcelona Chancho
2006-01-09 23:40
blaugrana9,

Jag åker den 14:e och ska se samma match som dig. Ska bli jävligt härligt, lite skillnad från division 3 matcher jag sett live i Norrland. Haha, hur länge ska du vara där?

Jag stannar i 9 dagar så hinner nog med den andra hemmamatchen kring den 21:a januari.

Fan vad jag längtar!
Barcelona Rambo~
2006-01-09 23:38
SENEGAL!;)
Madridinho
2006-01-09 23:06
vilka tror ni vinner afrikanska mästerskapet??
jag tror personligen på ghana el kamerun. tunisien kan oxå hota. etoo vinner nog skytteligan.
Barcelona Gaucho´10
2006-01-09 22:58
La Rambla..
Hur tror du det kommer gå nu när eto försvinner??

LooVe BarCa
Barcelona AlexC
2006-01-09 22:54
FcB 20

Det avgör du själv. Men det verkar som "den där outlook express" inte är din grej ;-)
Barcelona La Rambla
2006-01-09 22:40
Vår Deco fick en lindrig hjärnskakning men redan 12 timmar efter skadan lämnade han sjukhuset dan därpå. Vår lille portugis/brasilianare verkar vara gjord av stål, för han sa direkt att han vill spela cupmatchen mot Zamora på onsdag. Enligt dr. Til är det ingen fara med Deco.
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-01-09 22:32
Vet någon hur alvarlig skadan är på Deco som han fick mot i senaste matchen
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-09 22:22
AlexC ska jag skriva från min hotmail eller från den där outlook express ?
Barcelona AlexC
2006-01-09 22:19
FcB 20

... och väldigt fel hade jag...

info@svenskafans.com är the shit! Sorry.
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-09 22:15
AlexC ok sorry
Barcelona AlexC
2006-01-09 22:08
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-09 22:02
barcaredaktionen / Vad Vinner Man om Man Vinner Tippe Ligan . Tacksam för svar . ?
Barcelona Messi
2006-01-09 21:32
(catalonia barca)

Jag tycker inte det finns något fel på designen. Spelaren 'där nere' är ingen mindre än Guardiola och är en legend i Barça. Ronaldinho kan få en plats där i framtiden, men inte nu.

Det enda felet jag kan hitta är det uppochnervända utropstecknet. Eftersom det står 'Més que un club'(katalanska), och att man inte använder uppochnervända utropstecken i katalanskan.
Real Madrid - Los blancos -
2006-01-09 21:28
37 inloggade få som skriver . :)
Barcelona La Rambla
2006-01-09 21:01
Jisses vad många nyaregistrerade barcafans de senaste dagarna. Framgångens pris?

Det verkar som om Atléti är intresserade av vår Gabri. Hans kontrakt går ut i juni. Tror knappast att han lär få förnyat kontrakt i Barcelona, så jag ser gärna att han får gå på fri transfer. Han har ställt upp för Barça i vått och torrt och Atléti är en klubb som kan passa honom perfekt.

Visca Gabri!
Barcelona Barçaredaktionen
2006-01-09 21:00
Nu finns även en liga över assist med på statistiksidan. Enjoy!
Real Madrid - Los blancos -
2006-01-09 20:52
har ni sett våran sida lagsida, tkr ni det är snyggare eller fulare ?
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-09 20:52
Alla frågor rörande tippningen kan ni maila till centralredaktionen här på SvenskaFans, detta eftersom Barçared inte sköter denna funktion.

/ Redaktionen
Barcelona Killa
2006-01-09 20:51
Vaddå om man tippar rätt får man då poäng?
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-09 20:51
förlåt men det finns´puyol dör uppe men nån annan spelare som ronaldinho skulle passa bra
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-09 20:49
jag tycker att det inte är något fel på vår ida bara att spelaren där nere borde bytas till puyol
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-09 20:44
jag vore tacksam om ni fixar en ny sida i barca . som real madrid har gjort ?
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-09 20:08
Skulle bli riktigt avundsjuk om Aurelio gick till Barcelona. Han verkar vara riktigt bra alltså och vilken vänsterfot killen besitter! Härlig spelare.

3-0 mot Athletic har jag tippat, om då alla spelare är med som Ronaldinho osv.

Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-09 20:06
Okej Rambla. Hoppas båda snart är helt återställda! :)
Annons: