/spanien/barcelona/forum/25018.aspx/spanien/barcelona/forum/25018.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-11 20:43
jag kan inte hjälpa det..jag fnittrar som en liten flicka åt namnet Balboa..släkt med The Italian Stallion? :P
Barcelona Kosovari_86
2006-01-11 20:39
la_rambla

hur laddar man ner skiten fattar ingenting..
Barcelona La Rambla
2006-01-11 20:38
OBS!
Glömde lägga till. Länken tar er till rätt adress efter ca 15s, så stäng inte ner med en gång. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-11 20:36
Kharles

Enligt EMD så går Sylvinhos kontrakt ut i år.

Stream till matchen finns i länktips. OBS! Det funkar inte med vanliga PPlive, utan använd Synacasts PPlive. Finns att ladda ner här:
http://www.calciolibero.com/Download.php
Barcelona Kosovari_86
2006-01-11 20:34
nån som har länk till matchen ??
Real Madrid Robiiinho
2006-01-11 20:27
Sänds eran match på PPLive idag ?
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-11 20:22
Kharles // Balboa, ojojoj det där får man akta sig för, europas framtida fotbollsgäng med , haha ironin flödar, man får leta länge länge länge efter något mer patetiskt än vissa maränger.

Stream länk till matchen?
Barcelona JAG
2006-01-11 20:17
Vet någon här inne den exakta datumet för Barca mot At.Madrid!? Är det någon matchtid bokat?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-11 20:14
Letar också efter någon stream, tipsa gärna :)
Barcelona Kharles
2006-01-11 20:05
Förresten, vet någon en möjlig stream till matchen ikväll? Annars får det bli radion och ladda ner senare på fbtz.com...
Barcelona Kharles
2006-01-11 20:04
Enligt Marca så är Sylvinhos kontrakt till 2007..

Dagens pärla från madridforumet:

Baptista,Robinho,Cassano,Cicinho,Diogo,
Filipe,Soldado,Balboa,Ramos och Casillas

Vi har något stort på gång..

;-)~
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-11 19:56
hallo
kan nån visa mej nått sett man kan se matchen på . `?
Barcelona Messi
2006-01-11 19:46
La Rambla

Men allt är ju som natt och dag mellan oss och Real Madrid. ;-)
Barcelona AlexC
2006-01-11 19:42
tror du att Barcelona låg på plus när dom köpt Ronaldinho, Saviola, Deco, Giuyl för att nämna nåra ?? Svaret e enkel: NEJ!

Jag har aldrig sagt att man låg på plus vid dessa spelarköp, men jag vet att när Saviola köptes in var skulderna mindre. Sen inför förra säsongen tog styrelsen fram 50 milj. Euro (rätta mig om jag har fel) för att inhandla spelare som skulle kunna skapa ett slagkraftigt lag.

o snälla sluta tjata på jävla ekonomin för att om en klubb vill verkligen värva en spelar så värvar man en spelare.

Öööhh? Konstigt att inte t.ex. Lazio värvat en massa spelare efter 2001? Man ville säkert ha bättre spelare än de man fick. Du kan inte se något samband med ekonomi där va? Framförallt som ekonomin absolut inte tagit en (alltför) stor plats i dagens fotboll.

Juste sen att du tycker att A Cole är spelar för köpandets skull? nu börjar jag på allvar om du har koll på fotboll?? lr kommer du här in på Barca forumet i ENBART läser Barca nyheter ??

Försök kolla en gång innan du postar för ovanstående är knappt läsbart. Men jag försöker svara; så länge man har Sylvinho i den form han är för tillfället är Cole inte ett nödvändigt köp.
Nej, jag kommer inte in här enbart för att läsa Barçanyheter.

men hatar folk som tror att dom vet ALLT som Barca, du kanske förstår mig broder..

Definierar du någon som kan mer än du om Barça som någon som "tror att dom vet ALLT om Barca"?

Jag tror mig absolut inte veta allt om Barça och tur är väl det. Då hade livets lära vara fulländad och ingen ny kunskap skulle finnas tillgänglig.
Barcelona Et0
2006-01-11 19:42
hade du tänkt dela med dig?:P
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-11 19:38
Har hittat en kanal som fungerar. Hoppas den kommer att visa mathen nu då.

Vad är det för nyhet ni snackar om ang. Xavi?
Barcelona La Rambla
2006-01-11 19:25
Ah, läste fel i villervallan. :)
I vilekt fall som helst så verkar de som finns nu vara riktigt bra. Kolla bara och jämför med Reals trupp inför den här säsongen och Barças. Som natt och dag.
Barcelona Messi
2006-01-11 19:23
La Rambla

Det var inte spelarna jag syftade på utan pressen och fansen som kritiserade läkarteamets ageranden. Det var ju snack om att man värmde upp för dåligt osv.
Barcelona La Rambla
2006-01-11 19:21
Beautiful_ Barça

Det är den jag syftade på. Den funkar för mig men just nu är det ingen sändning där.

Messi

Ok, angående kritiken från spelarna, det var mer än jag visste.
Barcelona FC Sant Just Desvern
2006-01-11 19:14
Ska bara påpeka att bilden (som Blaugrana_1899 syftar på) är retoucherad i Photoshop. Jag tyckte däremot bilden blev bättre efter lite "fusk". :) Det var i alla fall så det såg ut på matchen.

Kul att du uppskattade bilden!

/fotografen
Barcelona Messi
2006-01-11 19:12
La Rambla

Jo, visst vår håller hög klass jämfört med andra lag. Men jag anser dock att MilanLab är det främsta medicinska teamet i fotbollsvärlden.

I somras försvann väl hela vårt läkarteam när medicinskt ansvarige Jordi Mones avgick tillsammans med Rosell & CO. Samma läkarteam som fick stor kritik när Gabri, Sylvinho, Edmílson och Motta skadades tidigt på säsongen. Är dock inte säker på att de fick sparken.

Larsson rehabiliterades väl ganska snabbt p.g.a sitt fina läkkött och det är nog samma sak med Xavi.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-11 19:12
La Rambla

Vad är det för nyhet om Xavi?
Kan du sätta upp streamen? Jag hittade på eriks sida, men den funkade inte.

Messi
Det känns som att vårt läkarteam är bland världens bästa. Skadorna verkar leka i tid iallafall.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-11 18:59
Kolla länktips, allvarligt kan det bli vackrare och mäktigare? knappast.
Barcelona La Rambla
2006-01-11 18:54
Tja, tycker nog att Barcelonas verkar hålla hög klass. Henkes skada läktes ju fint utan några komplikationer och nu Xavis. Angel Mur fick väl något pris i dagarna för lång och trogen tjänst.
Barcelona Messi
2006-01-11 18:52
Ämne: Ordem//

Har sett ....
Vill inte vara någon glädjedödare, men jag tror nog Milans läkar-stab på MilanLab ligger en bit före oss, och hela fotbollsvärlden för den delen. ;-)
Barcelona Killa
2006-01-11 18:48
Tack så mycket för Ronaldinhos mål. Helt underbart att se den. Kan se den hur många gånger som helst. Hoppas han avgör så mot Chelsea också på CL!
Tack ännu en gång!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-11 18:48
Skön nyhet om Xavi, det lyste upp min vinterkväll otroligt mkt! :). Fortsätt i samma takt Xavi!
Barcelona messi_nr30
2006-01-11 18:45
där finns mål,, sammandrag å lite andra sköna barcafilmer,, de är min favorit iaf.!
Barcelona La Rambla
2006-01-11 18:44
Ja har hittat länk. ;)
Ni behöver Synacast PPlive. Kan laddas ner via länktips. Ni får streamen senare.
Barcelona Visca el Barca!
2006-01-11 18:43
Hej,
är det någon som vet nån bra sida där man kan tanka ned barcamål med bra upplösning??
tacksam för svar
Annons: