/spanien/barcelona/forum/25017.aspx/spanien/barcelona/forum/25017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Las Palmas monumental
2006-05-18 17:15
Jag älskar fotboll nu för tiden och det här har jag gått o väntat på. Det var nästan omöjligt att sluta festa i natt. Henke Larsson, min hjälte..

Visca el Barça!!
Sevilla Arsenal FC
2006-05-18 17:14
Barca matchjälte är ju fan Hauge vi pressade ju er som fan ni spela fult filma och allting ändå så fick ni bara 2 gula men egentligen borde vart minst 3 röda och ett antal gula
Barcelona Sami Hyypiä
2006-05-18 17:12
Eto'o the Liverpool spirit! =D

Fan va härligt! Gött!

Men ni har 3 CL titlar kvar innan ni får bucklan hem som vi gjorde förra året med vår 5:e CL titel ;)

GRATTIS IGEN!
Barcelona pablo escobar
2006-05-18 17:08
Lite synd att själva matchen till stor del förstördes av utvisningen direkt i början men enormt skön avslutning, jag hade nästan gett upp i mitten av andra när regnet öste ner, arsenal ledde och skapade fler chanser och oleguer var totalt hjälplös mot arsenals snabba spelare.

Oerhört imponerande inhopp av henke larsson, han har verkligen överträffat alla förväntningar jag hade när han värvades, han har ju blivit bättre och bättre hela tiden efter skadan och det här var verkligen en riktig krona på verket.
Även iniesta har överraskat mig positivt på sistone, han är utan tvekan en av europas 5 bästa spelare i dagsläget - hoppas rijkaard inser det nu och låter honom spela så mycket som han till slut visat att han förtjänar, under nästa säsong.

fc barcelona är äntligen det de ska vara igen, -världens bästa och mest underhållande fotbollslag. underbart
Barcelona Ride_The_big_one
2006-05-18 17:03
R.Carlos #3

Hyllningarna forsätter från andra fans stort av er att hylla!

Har länkat till målet
Barcelona R.E.M
2006-05-18 17:03
Claes Sonde skrev "Kort och gott får man nog säga att det här var en lagseger, där Valdés, Eto'o och Larsson gör skillnaden."

Men jag tycker att det var Iniesta som var skillnaden tillsammans med larsson "

Real Betis Johnston
2006-05-18 17:00
R.Carlos #3: hur vet du då att Barcelona var värdiga vinnare? Du missade ju matchen...

Fast det var ni, Barca! Stort grattis!
Real Madrid R.Carlos #3
2006-05-18 16:54
grattis till segern det är ny värda.
en fråga . vart kan man se målen jag råkade sommna!!!! vid 1-0 till arsenal och vaknade 92 min skulle gjärna vilja se henkes frammspelningar....
Barcelona Backstrom
2006-05-18 16:46
La Rambla

Tro mig, ni är inte ensamma om att uppskatta Deco, en av världens mer underskattade mittfältare - Skulle nog säga att även Xavi är ganska underskattad, inte hos Barça fans men andra.

Visca Barça!
Barcelona Sóm més que un club
2006-05-18 16:43
Ämne: Jag hörde att barca ....
GLB.
Nej så tror jag inte att det var men både liga och CL-vinst skulle ge ett 100M lägre netto än bara ligavinsten men att det var man utan tvekan beredda att smälta.
Barcelona eskiman
2006-05-18 16:42
Hej och grattis!

Läste gästkrönikan och undrar om du som skrivit krönikan skulle kunna kontakta mig? skicka ett pm, tack på förhand.
Barcelona GLB
2006-05-18 16:28
Jag hörde att barca går tokminus i och med bonusar till spelare osv den här säsongen.
nån som kan bekräfta?
Barcelona Schubert
2006-05-18 16:27
La Rambla/ Har lärt mig en del om Deco från dig.:) Han gjorde en stormatch när det gällde som mest.

Eto'o på kanten - mitten; det finns både fördelar och nackdelar. Tror nästan han får fler frilägen om han har utgångsläget från kanten och kan skära in som han gjorde när Lehmann blev utvisad. Å andra sidan gör han inte sin back. Sen är han ju mindre tid i straffområdet när han startar på kanten.

Sen gillar jag inte heller att Dinho ska behöva stå och trängas med mittbackarna; han ska längre bak och ut mot kanterna där det finns mer plats.
Barcelona Backstrom
2006-05-18 16:26
Sonerud, bra artikel - Kunde inte få mig mer sugen på att se matchen nere i Barcelona och uppleva festen efteråt ... Ditt svin! ;-)
Barcelona Bopi
2006-05-18 16:21
Henka va bra! etoó gjode mål, valdes räddade många bra chanser....Inista kom in me ett bra passnings spel, kännes mycket säkrare me hans passnings spel, än alla lånbollar vi hade i första!.. detta ett LAG, inte vilket lag som helst,, utan VÄRDENS BÄSTA LAG! FC BARCELONA!!!!! kilililililil
Barcelona GLB
2006-05-18 16:19
Underbart att höra barcahymnen om och om igen på Stade de france.
är fortfarande helt darrig.
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-18 16:19
II Barça II/. Kan inte komma ihåg vilka som sagt så. Men visst har det förekommit här inne.

Att Barcelona har många medgångssupportrar är väl inget att snacka om. Har dock inte sagt att någon speciell är det.
Real Madrid [VivaLosBlancos]
2006-05-18 16:17
Till och med jag måste gratulera er..Rijkaard visar fingertoppskänsla! Hans byten vände matchen!
Barcelona Barça-fan
2006-05-18 16:15
Assist på Henry denna säsong?
Real Madrid Deg
2006-05-18 16:13
Någon som vet vad det blir av Samuel Eto'o och Henry?

Båda två har världens bästa kommentarer till att byta klubbar.
Eto'o: Jag har vunnit allt som går med Barcelona, dags för en ny utmaning.
Henry: Jag vill gå vidare till ett större lag som verkligen har en chans att vinna CL.

Någon respons? Någon som vet vad ovanstående kommer spela nästa säsong, eller kanske bara tror?
Barcelona II Barça II
2006-05-18 16:10
Så mäktigt när dem satte på vår låt när spelarna sprang runt med pokalen. Då kunde man fan inte längre stoppa tårarna. Hur ska man någonsin sluta tänka på den 17 maj 2006.

Riquelme - el mago//
Det är många här inne som har hyllat Larsson, att du tycker att han är bättre än Eto’o är väll din åsikt. Om man inte håller med behöver väll inte betyda att man är medgångssupporter. Vem har ”tonat ner hans skicklighet”? Hans två framspelningar igår avgjorde matchen och för det är jag evigt tacksam.

Visca el Barça i Eto’o i Larsson!
Barcelona Visca Barça
2006-05-18 16:04
Barça vann CL, Wenger fick äta sina ord och Hysén, ja han blev plötsligt stum efter Barça målen, kan det bli bättre än så!

Atlético Rueda
2006-05-18 16:03
Man blir nästan tårögd av den här sagan, talar om Larsson. Gigant, att få avsluta sesongen på detta vis, att få glänsa över stjänorna i sin allra sista match ute i världen.. För jävla synd att han åker hem, han är en av de sportsligaste, mest profesionella spelaren inom fotboll.

Läs gärna på länken, och njut av att vi har en sån lysande stjärna och måste citera Henry: "Jag såg varken Ronaldinho eller Eto'o, jag såg Henrik Larsson".
http://www.henriklarsson.com/reacties.php?channel=2&nieuws=119
Barcelona Barça-fan
2006-05-18 15:58
Jag undrar om någon här vet hur många assist Henry gjort denna säsong, i ligan samt totalt?
Sevilla Riquelme - el mago
2006-05-18 15:51
Ni ska vara glada att ni har Henrik Larsson. Enligt mig är han bättre än Eto'o.

Vet att många är inne vill visa sig "ett äkta barca-fan" och därför tona ner Henkes skicklighet och därmed visa att jag minsann inte bara håller på Barca för Henke.
Barcelona Señor Hadi
2006-05-18 15:49
grabbar, vet nån om man måste vara 18 år för att beställa från fcbarcelona shopen?
Real Madrid King_raul
2006-05-18 15:46
Måste ju göra er lite avundsjuka.
Vem ska sitta bredvid Henriks far på olympia-premiären?
jo, jag! :)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-05-18 15:44
Det känns underbart nu dagen efter...lite bakis.

Var det bara jag som hörde när ett helt hav av Barça-fans skrek ''Madrid Cambron, Saluda al Campeon'' igår, precis innan Barça-spelarna skulle få ta emot sina medaljer...ganska roligt.

Se länk tips...
Barcelona BARCA BLOD
2006-05-18 15:42
Grattis barca bröder!!
skrev det innnan säsongen startade,,
det är barcelonas år,, det blev det ochså :) härligt.. hoppas på repris nästa år..
Barcelona Ronaldinho 9302
2006-05-18 15:36
Vilken fest!!!!

Önskar man hade varit där.
Annons: