/spanien/barcelona/forum/25012.aspx/spanien/barcelona/forum/25012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-02-18 03:25
marcos//
numera tycker en majoritet att det var okej i omröstningen du länkade till 57 %..
dessutom har ju larsson flera gånger efertryckligen sagt, att under våren handlar allt om barca osv. och att kämpa för en starttröja.. hade det varit en tröja till ett för barca konkurerande lag, hade det givetvis inte vara ok. men hur sannolikt är det att helsingborg och barca nånsin kommer att möta varandra i en tävligsmatch? va ingen dramaqueen, det är ju ingen big deal.
Barcelona Lion0
2006-02-18 01:49
Thiago, jag menade den här matchen mot Betis och sen är ju Marquez avstängd om jag inte minns fel. Men det var bara en test. skulle bli katastrof hemmåt såklart, underskatta inte betis men jag tycker bara att Puyol ska ta det lite lugn. Knä skador är allvarliga, kanske inte den han fick nu men men..

4-2 till barca, tror att, Eto'o, Deco och Ronaldinho och en inbytt Henke som gör målen för barca.

Visca Barca
Barcelona ED DA´ MAN
2006-02-18 01:36
Någon som vet statusen på Xavi och hans rehab?
Barcelona Emilzon
2006-02-18 01:29
Ämne: Lion0, fattar inte h....
Sure, den elvan e nice! Men du ska ha in Gio istället för Sylvinho! Annars helt OK! ;)
Barcelona Rambo~
2006-02-18 01:29
Ämne: Lion0, fattar inte h....
nej nej van bommel ska bort, sen så ska edmilson ta hans plats..
Barcelona Thiago
2006-02-18 01:26
Lion0, fattar inte hur du prioterar Oleguer före Marquez ?..Barça´s bästa uppställning enligt mig är följande..

-------------------Valdés-------------------------
Belletti------Puyol-------Marquez---------Silvinho
-------------------Edmilson-----------------------
------------Deco------------Van Bommel------------
---Messi------------Eto´o---------------Ronaldinho

När Xavi är tillbaka så ska Edmilson bort på den positionen. Mvh Mako!
Barcelona Lion0
2006-02-18 01:03
jaha okey :(, varför inte ?
Barcelona AlexC
2006-02-18 00:56
Marcos

Med eller utan stödet av Sport's läsare håller jag inte med dig.
Barcelona Lion0
2006-02-18 00:52
jag tycker faktiskt att man ska vila Puyol. Tänk om nånting händer hans knä. Då blir han borta mot Chelsea, skulle isf vilja ha Edmilson och Oleguer i mittförsvaret och Van Bommel som pivoté. Lite riskfullt men nu gäller det faktiskt Carles Puyol.

Visca Barca
Barcelona Marcos
2006-02-18 00:48
Denna gång är det inte bara jag som tycker att det var fel av Henke utan även 42% av Sport:s läsare. Medge att det inte var så respektfullt mot klubben trots allt.
Barcelona AlexC
2006-02-18 00:34
Marcos bara lägg av med ditt enormt jobbiga förföljande av Henke. Kvittar vad han gör så är du och hugger.

Vad är the big deal med att Henke låter sig fotograferas i en HIF-tröja? Han har ju sedan länge meddelat att han kommer att spela i Sverige efter VM. Att han väljer att skriva på innan VM kommer allt för nära är bara bra Barcelona anade troligtvis detta.
Barcelona Marcos
2006-02-18 00:29
Verkar inte bara vara jag som tycker det är jäkligt underligt vad Henke hittade på igår! Rijkaard tycker det också. Att ta på sig HIFs tröja och låta sig fotograferas som att det var en officiell handling var fult gjort mot klubben, barca har alltid stått bakom henke och han svarar med att backstabba och vanhedra vår tröja. Hoppas han ber om ursäkt, var nog inte meningen men många uppfattade det just som att han svek Barcelona.

Rijkaard medger att "det var lite konstigt" och avslutar med :"det viktiga är att Larsson inte väljer fel tröja när han tågar in på planen för att spela med oss"

Barcelona hammabarça
2006-02-18 00:19
Jag gillar startelvan, ända som saknas är en Xavi i mitten!

Força!
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-18 00:17
Puyol #5

japp, nåt emot det elr ?
Barcelona La Rambla
2006-02-17 23:34
Haha...
Puyol #5
2006-02-17 23:19
Ämne: Gabriel

Jag tog u....
Sv2? "Vi vinner er"?
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:57
RonaldoZone

"Vi vinner er" - jag visste inte att ni kunde vinna Barcelona? Haha!

Ja dra tillbaka till erat forum, det gör du rätt i ;)
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 22:54
Gabriel

Jag tog upp det som ett exempel för att du sa att det är basket som är enda sporten vi vinner er på ;)

Jag drar tillbaks till Los Blancos forum.
Adios !
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:47
RonaldoZone

Ska du ta upp förra årets möte nu? Haha gränsen på pinsamhet finns tydligen inte när det kommer till madridistas.
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 22:45
Gabriel

Vi vinner över er på fotboll och basket ! Minns du 4-2 ?

Ja, vi torska mot er 3-0 på HEMMAPLAN, jag kan klaga på att vi inte var i bästa möjliga form vilket ni var i då ;)

HALA MADRID !
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:43
RonaldoZone

Ifall det är i den enda sporten som ni kan vinna emot oss så bjuder vi på det - ni måste ju vara glada för nått eller hur ;)?

Edit: Även det bjuder vi på ifall ni ser det som något hedersamt ;)
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 22:42
Ser ut som om Real Madrid håller på vinna mot Barcelona BORTA i El Clasico mötet på BASKET :P

HALA MADRID !

Gabriel

stolt över att vi kommer längre än er iaf ;)
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:16
Maxi Lopez

Tyvärr verkar det som att du behöver lite engelska lektioner hermano ;)

"They have withdrawn its formal offer"

Withdrawn betyder dra/ta tillbaka. Det står även på spanska elmundodeportivo att betandwind inte kommer att bli våra sponsorer eftersom de dragit tillbaka deras anbud.

Good news tycker jag - så fult hade det blivit.
Barcelona Maxi Lopez
2006-02-17 22:11
Enligt officiela hemsidan har Barca accepterat ett bud av betandwin så de kmr bli våra nya tröj sponsorer eller e det jag som inte kan Engelska
Barcelona Gabriel
2006-02-17 22:02
7

Det finns frågetecken angående Giuly och Messi, men Puyol är klar för spel trots att han var tvungen att avbryta gårdagens träning. Dessutom kommer Ronaldinho, Motta och Deco tillbaka :)

En trolig startelva;

----------------Valdes---------------
--Belletti--Oleguer--Puyol--Sylvinho-
--------Deco---Edmilson---V.Bommel---
-----Ezquerro----Eto'o-----Ronaldinho-

Jag går efter att Messi sparas till Chelsea och att Giuly inte blivit frisk tills imorgon, alltså startar Ezquerro enligt elmundodeportivo så Larsson sitter på bänken för alla henkefans som undrar. Att Motta kommer tillbaka tror jag inte påverkar startuppställningen alls, han lär dock komma in i andra halvleken vare sig det går bra eller dåligt under matchen - Van Bommel får antagligen en chans att bevisa varför vi köpte honom, jag börjar nämnligen glömma av varför!?

So there you go ;)
Barcelona Gabriel
2006-02-17 21:57
RonaldoZone

What? Im sorry if I lost ya men va snackar du om, jag gick tom igenom forumet och ser ingenstans där jag lagt intresset åt att kommentera den matchen, åtminstonde inte på länge, isånnafall så har jag gjort det någon annanstans men inte här inne så jag vet inte vad du pratar om men ska svara dig ändå.

***Ni vann matchen men till vilken nytta då? Ni åkte fortfarande ut i den turneringen ni satsade mest på och det mesta tyder på att ni går titellösa även i år - vinst i matchen men ni blev förlorare ändå.

***Ja vi åkte ut mot Zaragoza, vi släppte in 4 mål borta varav en utav dessa 4 mål kom i stopptiden pga en korkad hands utav Edmilson i straffområdet - i den andra matchen vann vi trots 10 man och trots att domaren var hjärndöd. Så ja vi åkte ut mot dem men vi blev åtminstonde inte förnedrade på bortaplan.

***Slutligen, ta det någonstans där vi är intresserade av att läsa om Real Madrid och erat cupfiasko - inte här inne!
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-02-17 21:46
El Classico pågår just nu i basket, se länk......
7
2006-02-17 21:22
nån som kan dra den troliga startelvan mot betis?
hört att d e lite skador som stör
hoppas på att larsson får spela o hålla sig i god form inför VM
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-17 21:02
Ordem e Progresso & Gabriel

Gabriel

Vi vann vår hemmamatch om du nu kollade på rätt match. De spelade knappast fotboll. Det var bara en tidsfråga innan vi kunde tryckt in det femte målet. Du verkar ha glömt bort att ni också torskade mot samma motståndare elr har jag fel ? rätta mig om jag har fel :S.

Ordem e progresso

Vi får väl se hur det går ;)

Ciao ;)
Barcelona La Rambla
2006-02-17 20:00
Ganska så ogenomtänkt uttalande Mourinhos försöka att vara ironisk. Tydligen så har väl Barcelona insett att gräsmattan har varit dålig sen U2-konserten i somras. Det är inget man har hymla med precis. Varför byter de annars ut den då? Eller har Murre missat det?

Sen är det ju bara löjligt vilka proportioner det här med gräsmattan på SB har tagit. Det är ju knappast spelare och ledning som har haussat upp detta utan media som drivit på. Allt för att skapa hatstämning. Pinsamt både från brittisk och även spansk press.
Annons: