/spanien/barcelona/forum/25010.aspx/spanien/barcelona/forum/25010.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2006-02-19 00:07
La Rambla

You said it brother :/

Edmilson tar lite för mycket ansvar framåt i denna match men annars gör han väl mycket i det tysta, Mottas inkomst inbar genast lite fysisk bollvinnande var det bara jag som kände mig lugn när han kom in?

Aja apråpå självmålen kan man inget annat än att tycka synd om Betis som ändå ska ha eloge de försökte ju åtminstånde.

Madrid fans vi är medvetna om att det inte var snygga mål eller vi kan lika gärna köra era citat självmål men varför blev det självmål?

För en viss Ronaldinho skjuter fram bollen så himla snyggt och eftersom planen är rätt så våt så skulle bollen troligen ha runnit iväg om inte han försökt att rensa därmed gick det som det gick. hade han bara lunkat med och inte försökt rens aså hade Eto´o med allra största sannolikhet sprungit ifatt Melli och gjort mål, ni känner väl till en liknande situation?

RonaldoZone

Ni vann matcher förra säsongen även då efter årskiftet men vi vet alla hur det sluta.

Seså istället för att spamma våra forum snacka om er vinst i madrid forumet och var glada istället.

Barcelona Barçaredaktionen
Alla Madridistas som kommer in här för att provocera kommer att stängas av utan förvarning. Ska ni komma in på detta forum så får ni följa reglerna. Självklart ska också alla Culés följa forumreglerna//Redaktionen
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
Betits förtjäna X dom missa 3 friläggen dom gjorde 2 självmål och ronaldinhos frispark var målvaktstabbe och messis mål var backens fel enda målet som vi förtjäna var HENKES

HAR JAG FEL?
Barcelona Gaucho!
2006-02-19 00:06
RonaldoZone

"Betis förtjänade ett oavgjort resultat"
Vilken match kollade du på? haha :P
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-19 00:05
La_Rambla

ärligt talat, jag orkar inte heller tjafsa med dig. Du är den jobbigaste jag känner. Jag drar mig tillbaks till Los Blancos forum. Pallar inte bli avstängd i onödan av er redaktion.

Ciao ! Kul att ni vann, men Betis förtjänade ett oavgjort resultat, De spelade bra förutom då världens bästa back vid namn "Melli" :P

HALA MADRID !
Real Madrid (*)Zidane(*)
2006-02-19 00:04
Tjenare...Grattis till Segern...:D
har Zizou-Mano blivit avstängd...?
Barcelona MilliVanilli
2006-02-19 00:04
I believe I can fly..... Vilken skum match, kul att det gick vägen.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-19 00:03
Real fansen måste vara dem roligaste på sf.
Gör vi många mål och spelar bra fotboll så skyller dem på att målen inte var tillräckligt snygga eller att det var självmål osv.

Gläd er åt er seger ist även om det känns mer för er när vi vinner.
Barcelona Gaucho!
2006-02-19 00:03
Klart det inte bara är Oleguers fel men jag tycker att om vi kör: Belletti Puyol Marquez Sylvinho mot chelsea så kommer det gå bra. en snabb belletti är alltid ett hot och en sylvinho på spelhumör öppnar upp bra för ronnie på vänsterkanten ;)
Barcelona La Rambla
2006-02-19 00:02
RonaldoZone:

Nej, du kan skriva hur du vill. Men det är direkt pinsamt att se dig springa här inne enbart för att bråka och provocera. Ditt lag vann idag, spelar bra osv. Ändå ska du in hit och bråka och skämma ut dig.

Vilka bortförklaringar? Det sysslar ju ni med. Trots att vi krossade er på Bernabeau skyller ni ifrån er. Vi var inte i form. Nähe, är det vårt fel att ni är ur form? Det är ju en svaghet om något.

Fan pinsamt!
Nu orkar jag inte tjafsa med dig mer, hoppas fan de slänger ut dig för gott.
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-19 00:01
La_Rambla

förresten, kom med bättre bortförklaringar till nästa gång ;)

Barcelona La Rambla
2006-02-19 00:00
Det är inte bara Oleguers fel. Ett bra lag försvarar med hela laget. Sen är det inte lätt för honom att hela tiden hoppa från högerback till mittback. Snart sätter väl Rijkaard honom i målet också.
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-19 00:00
La_Rambla

HaHaHaHa, den var skit rolig o) ? :S

Jag kanske inte kan så bra svenska, nåt emot det eller ? Jag e invandrare, so? måste jag alltid kunna stava rätt bara för att jag e inne i polkagrisarnas forum ?

Kanske rasist ?

HALA MADRID !
Barcelona Gaucho!
2006-02-18 23:59
La Rambla

Idag var det inte så bra defensivt nä men jag tror att kör vi samma backlinje mot chelsea ska det nog gå bra, eller nä ut me oleguer och in me marquez där.
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-18 23:59
Messi har blivit en supersub.Han gör alltid mål när han kommer in.6:e målet i ligan.
Backlinjen var inte bra idag.Synnerligen Oleguer,han har stora problem i man mot man spelet och det var hans fel att Betis fick så många bra chanser.En ny mittback är nödvändigt till nästa säsong.Känns bra att vi har en skadefritt trupp till Chelsea matchen.
Vi ska krossa Chelsea på SB.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 23:57
Nej, men nya ytterbackar. För vi är inte bra defensivt. Endast en supertaggad Valdés räddar oss ifrån fler mål. Nu fick han sin revansch för Valencia.
Barcelona AlexC
2006-02-18 23:57
Ytterligare en vittröja att stänga av.

Geniet går under namnet Zizou-Mano.
Barcelona Gaucho!
2006-02-18 23:56
kom o tänka på en sak precis, ni som ville att barcelona skulle köpa in en ny målvakt efter valencia matchen, tycker ni likadant nu? :P
Barcelona Marcos
2006-02-18 23:54
Messi är Gud, inget annat.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 23:53
RonaldoZone:

Vi vinner er! Är det så man säger?
Hahahaha!
Barcelona Bopi
2006-02-18 23:52
5-1 kolla vad ja tippade!!! =)=)=)=)=)
Barcelona culeninha
2006-02-18 23:49
Vad kan man säga om Messi? Shiiit han är nästa Maradona, inget annat kan vara möjligt. Jag önskar honom all ´lycka i världen.

B-boys 4-ever
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-18 23:48
La_Rambla

haha, vi klarar iaf att göra mål, inte som ni lever på självmål :P iaf den här matchen.

AVUNDSJUKA ÖVER VAD ? FÖR ATT VI HAR GÅTT OBESEGRADE I LIGAN ÅR 2006 OCH NI TORSKAT 2 RAKA MATCHER ?

Patetisk ;)

Adios tönt !

HALA MADRID !
Barcelona Gaucho´10
2006-02-18 23:46
5 - 1 !
Barcelona Qno
2006-02-18 23:45
GÖTT!!! Messi
Barcelona MilliVanilli
2006-02-18 23:36
Vad var det för voodookvinna som kom och skrek på Etoo?
Barcelona Qno
2006-02-18 23:26
Dom får slänga in Motta sen i den 70-75 minuten så att han får spela lite. Hoppas ävem på allas våran egen Maxi Lopez.
Barcelona La Rambla
2006-02-18 23:04
Patrick_Kluivert:

Du har rätt. Det är bara så förbannat trist när de jämt ska komma in hit varje gång vi spelar med sina bittra kommentarer. Det verkar som att när inte Real vinner ligan varje år så är det fusk. Domarna är mutade osv. Fast de spelar bra nu, vinner sin match idag, så kan de inte vara nöjda med det utan måste in hit och fjanta sig och det blir låg nivå här.

Men som sagt, bara att strunta i dem.
Barcelona Azulgrana_
2006-02-18 23:02
Zizou-Mano
Visst två självmål men det förtjänar vi med alla lägen vi har haft . lr?
Real Madrid Zizou-Mano
2006-02-18 23:02
barca_dreamteam

Så sant så. Aja ska dra nu, rädd att Rambla snart äter upp mig. Grattis till segern.
Annons: