/spanien/barcelona/forum/25004.aspx/spanien/barcelona/forum/25004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-01-29 15:44
La Rambla

Han menar inget illa men ändå så fortsätter han med "fru fortuna" och "okammade spanjorer" det låter väldigt rimligt.
Barcelona La Rambla
2006-01-29 15:44
J stile:

Visst är det imponerande. Men det försvarspelet Ascoli visar upp är inte lika imponerande. Eller fel, rättare sagt det icke existerande försvarspel de visar upp. :-)
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-29 15:34
Idag det känns som Barca är på hugget jag tror vi inner med 4-0 Ronaldinho 2 Deco 1 Iniesta eller Puyol 1
Spanien J stile
2006-01-29 15:33
Helt off topic nu men på tal om Juventus har Trezgjort ett hatrick på mindre än 20 min! Väldigt imponernade :)
Barcelona La Rambla
2006-01-29 15:31
Tedi:

Snälla, lägg ner översittarattityden. Ser bara töntigt ut. :-)

Gabriel:

Han menade nog inget illa från första början. Grejen var ju varför han egentligen satte igång en diskussion som Juventus är. Det hela startade väl när geniet zlatano9 dök in här med sin synnerligen genomtänkta oneliner. :-)~
Barcelona Puyol_21
2006-01-29 15:15
Tedi

äntligen drar du lillebror!
Tedi (CST)
2006-01-29 14:48
@ Gabriel

Personangrepp? Kan du göra oss och dig själv en tjänst? Sluta leka Fru Fortuna, du ser verkligen löjlig ut i den rollen. Nej, nu har jag inte tid att diskutera med okammade spanjorer.

Au revoir
Real Madrid Fedorov
2006-01-29 14:39
Okej.
Då väntar er 90 härliga minuter på semesterön Mallorca.Jag skall defenitivt se matchen och ser fram emot en härlig drabbning.
Mallorca kommer säkert att göra ngr mål men även
ert lag.

Det är alltid svårt att tippa en match där Mallorca spelar.Men jag tror på 2-2 i kväll.
Däremot är jag osäker på lagelvans innehåll.
Får Messi spela från start?
cules
2006-01-29 14:26
Jag hoppas att barca spelarna är på hugget idaa och kör över mallorca för att visa marrängerna och alla journalister att barca inte är i svacka som alla snackar om... efter 18raka segrar måste ett lag förlora nån gång och det behöver inte vara en svacka.
Barcelona Rambo~
2006-01-29 14:22
Kharles är du Palestinier?
Barcelona Gabriel
2006-01-29 14:11
Tedi (CST)

Tak för det personliga påhoppet, förtjänade jag det?

Jag läste konversationen mellan dig och Kharles det jag störde mig på var att du inte kunde valt att skicka pm lite tidigare. Förstå mig bättre och lär dig att inte hoppa på folk!
Barcelona Qno
2006-01-29 13:34
Ämne: Har vi sålt eller lå....
Utlånad
Barcelona michoo
2006-01-29 13:30
Tror inte han vilas skulle inte förvåna mig om han är ute efter målreckordet ;)
Barcelona Kharles
2006-01-29 13:28
Någon som vet om Pichichi vilas idag då Kamerun redan är vidare?
Tedi (CST)
2006-01-29 13:22
@ Kharles

Si, señor! ;-) Nej, nu ta mig fan ska jag ta mig en rökare och korka upp vindunken. Den gamla vackra damen från Turin ska plocka hem Scudetti nr 29 idag. Du får ursäkta mig, men ..

Upp med hakan, vi ses nere på Stade de France ;-)

*Puss på stjärten*
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-29 13:19
Kharles

Bara att ta det som en komplimang. Det är ju tydligt att dem ser oss som idoler och världens bästa lag :)
Barcelona Kharles
2006-01-29 13:17
Från madrid-reds införrapport;

Nu är det alltså revansch att utkräva för Los Blancos som dessutom är inne i en bra trend, obesegrade 2006 vilket självaste Barcelona inte ens kan stoltsera med!

Obesegrade iår och det är fortfarande januari, vilken bedrift! Snarare guldkorn..? :D
Barcelona Kharles
2006-01-29 13:11
Är du fortfarande här?
Tedi (CST)
2006-01-29 13:01
@ Gabriel

Du är en klok jubelidiot. Läs mellan raderna och försök igen. Kharles din vän skrev att Roma spelade med "B-laget" och jag skrev att han hade helt fel.

Nu låter jag dig fortsätta snurra runt i torktumlaren, så får vi se om du kommer ut som en vis pojke.
Real Madrid Cassano )( Diva
2006-01-29 12:13
Hejsan ! Bara så ni vet alla Barca fans så hoppas jag att ni vinner mot Zaragoza så vi kan ta er i cuppen =)
Barcelona Messi = Kung
2006-01-29 12:10
Har vi sålt eller lånat Saviola ?
Barcelona La Rambla
2006-01-29 11:40
Jaha, då väntar en svår bortamatch mot Mallorca. Man kan läsa i spansk media att vi i dagsläget saknar följande spelare. Xavi och Motta som är långtidsskadade, Belletti följde heller inte med till semesterön, han har fortfarande en känning från sin skada. Etóo spelar som bekant i ANC. Vi får tillbaka Deco som suttit av sin avstängning nu. Troligtvis så startar Rijkaard med Dinho, Henke och Guily på topp. Oleguer tar högerbacksplatsen, Puyol och Kaiser mittbackar och skulle gissa att det är Sylvinhos tur på vänsterbacken nu.

Vi är på väg in i en tuff månad nu. Nästa vecka väntar cupreturen mot Zaragoza (onsdag), sen en svår match hemma mot Atlético som verkar ha kommit igång ordenligt nu. Så deras match mot Depor igår och de var riktigt bra! Alla vet ju hur svårt vi haft mot dem de senaste säsongerna. Efter det har vi en mycket svår bortamatch på Mestalla mot Valencia, seriefinal. Sen väntar Betis hemma på Camp Nou innan det är dags för CL-mötet borta mot Chelsea.

Det börjar kännas lite smått oroande med alla skador. Mottas skada kom verkligen olämpligt, speciellt med tanke på att canteranon just börjat hitta formen. Skulle vi sen också få en skada på tex Edmilson, så står vi där igen med avsaknaden av 3 viktiga mittfältare innan mötet mot Chelsea.

Hoppas verkligen Rijkaard och laget biter ihop nu, men att tro Barça ska vinna varje match de kommande veckorna ska vi nog inte ta för givet. Rijkaard säger det samma i intervjuer.

Visca el Barça!
Barcelona ZOZINHO
2006-01-29 11:04
Eyyy när kommer ETo'O tillbakx
Barcelona Gabriel
2006-01-29 03:14
Ständigt dessa utomstående fans som ska yttra sig på fel sätt, tyder på en självklar avundsjukan - vi är bäst just nu det är lätt hänt att alla känner sig beravda under vårat effektiva finlir som uppmärksammas världen över. Ett litet tecken är att de flesta spelarna/tränarna nämner Barça och det laget dem själv tillhör i som deras drömfinal i Champions League, vare sig det är Milan, Liverpool eller som ifjol Chelsea.

Tedi (CST)

Du kunde inte klurat ut det tidigare så vi slapp läsa om trista damen här inne? Ser du oss gråta i andra forum när någon skribent kritiserar Barcelona? Känner du dig verkligen så osäker så att du måste försvara Juve här inne?
Tedi (CST)
2006-01-29 02:11
@ Kharles

"Det inlägget var inte ett försök att vara rolig, utan jag svarade på en provokation från en gobbi."

.. Med fel information? Hur som helst, I rest my case. Mer om detta via PM, så vi slipper klottra ner forumet.
Barcelona La Rambla
2006-01-29 02:07
Det gjorde han verkligen inte, han var rolig. Det som är ännu roligare, är din iver att försvara den gamla damen här. Om du nu är så övertygad om det du just nu beskrev, varför bara inte låta det va?

Nu gäspade jag. :-)~
Barcelona Kharles
2006-01-29 02:04
"Jag gäspar mig verkligen igenom alla Coppa Italia matcher. Du skrev att Roma spelade med ”B-laget” och du försökte vara rolig, något du onekligen misslyckades med. "

För en person som utger sig för att vara kunnig har du lite svårigheter med läsförståelsen. Det inlägget var inte ett försök att vara rolig, utan jag svarade på provokationen från en gobbi.

Jag gäspar förresten igenom alla Juve-matcher. (Här försöker jag dock vara rolig, och jag förväntar inte heller mig att ett juve-fan ska stämma in i flabb)

Iövrigt kan jag inte förstå varför Moggi överväger att sälja en såpass bra spelare som Camoranesi..

Nåväl, må väl. Bona nit.
Tedi (CST)
2006-01-29 01:56
@ Kharles

Jag gäspar mig verkligen igenom alla Coppa Italia matcher. Du skrev att Roma spelade med ”B-laget” och du försökte vara rolig, något du onekligen misslyckades med.

Ordet grundspel känns urlakat och oklart, men dina ord ska inte isoleras helt. Juventus saknar de goda grunderna i ett glimrande, sylvasst kortpassningsspel, det kreativa grundspelet lyser ofta med sin frånvaro, IMHO. Det prosaiska, vägvinnande grundspelet finns dock. Att rulla runt, dra ner på tempo, få ut lädret på kanterna för att sedan gnistra till, är ett grundspel i sig.
Barcelona Kharles
2006-01-29 01:48
Ska du leka tomte? Gör det på Julafton är du snäll.

Ursäkta mig, det var svårt att inte leka tomte då det var rena rama julafton i den annars så fläckfritt tråkiga damens bakre delar.. :D
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-29 01:42
Tedi (CST)

vad snackar du om 2 halvlek var ju Juve mer slagkraftigt än vad roma var !
Annons: