/spanien/barcelona/forum/24995.aspx/spanien/barcelona/forum/24995.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Schubert
2006-01-12 02:07
Det är likadant på Juveforumet (även om det är mycket värre där): vissa fans som vill visa sig hardcore blir närmast hatiska mot den svenske spelaren (Zlatan, Larsson). Eftersom man vill visa att man håller på laget och inte på spelaren blir man orättvist hård mot den svenske spelaren. Det är givetvis fel, svenskar ska bedömas på samma sätt som andra spelare. Jag instämmer med La Ramblas beskrivning av Larsson.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-12 01:30
Altså Barcelona-B spelar i div. 2B och det trodde jag att Zamora också gjorde. Saken är den att Barcelona B spelar i grupp 3 och Zamora i grupp 2.

alex163 [Sergio Ramos]
Reals Castilla spelar i Div 2 (A)
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-12 01:13
Om ni heter Barcelona B så spelar ni inte i samma division/serie som Zamora. Zamora ligger på 4e plats i botten och har 3 poäng på 18 matcher. Imponerande :)

Real's b-lag heter ju Castilla, men jag är inte säker för jag fann inte Barcas B lag där.
2006-01-12 01:06
Kharles

Hittar inte heller. Jag är tveksam till att det kommer nån. Inte världens bästa motstånd precis, om man säger så.

Larssons andra mål var katastrofal tabbe av försvararen. Fattar inte vad han sysslar med. Det hade inte skett i superettan ens. Men ey, jag ska inte klaga :D

Förresten, spelar inte Barcelona-B i samma division som Zamora?
Barcelona Rafa Márquez
2006-01-12 00:47
Hej! är det nån som vet vart man kan kolla på Barcas mål från första matchen mot Zamora? Vill se Marquez frisparksmål!
tack
Barcelona Kharles
2006-01-12 00:43
Ingen torrent till matchen? Har inte hittat något på fbtz..

2006-01-12 00:42
Även Iniesta och Oleguer är med då också eller?
Barcelona Jontteee
2006-01-12 00:41
Thiago
Broder, tack för informationen.
Barcelona Thiago
2006-01-12 00:38
för er som inte är så insatta i spanska landslaget, så kommer fabregas vara med på nästa samling!
Barcelona Jontteee
2006-01-12 00:36
Beautiful_ Barça

Det tycker jag med, men vad spelarna har visat så tycker jag att Fabregas visar att han e mogen för spanskalandslaget.
2006-01-12 00:33
Personligen tycker jag att Iniesta borde gå före Fabregas i landslaget.
Barcelona nickoo
2006-01-12 00:31
Dagens mål:
Barcelona Jontteee
2006-01-12 00:27
Vart kan man kolla på dagens alla mål..

sen en till sak tycker ni inte att det e konstigt att Ramos spelar i landslaget o inte Fabregas ??
Barcelona Rambo~
2006-01-12 00:25
Okej tack Messi hälsa alladin när du ser honom att hämta sin office skiva från mig k? peace
Barcelona nickoo
2006-01-12 00:24
Henke är en "ganska ok medelmåtta" som gjort 34 mål på 87 landskamper, 242 mål på sina 315 Celtic matcher varav 2 mål i en UEFA cup final (förlust 3-2 mot Porto). Kallar man det medelmåtta är man väldigt fel ute!!

Barcelona Messi
2006-01-12 00:10
Ämne: Eyy grabbar spelade ....
Han spelade matchen och var som vanligt osynlig. Missade dessutom ett par chanser.
Barcelona Marcos
2006-01-12 00:08
Vi får helt enkelt se om han klarar sig nu när Eto´o är borta. Man borde få kräva åtminstone ett mål på dessa 3 ligamatcher. Fast en sak är säker, vi kommer alla att sakna Eto´os karisma och framför allt hans mål i dessa tre matcher. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-12 00:05
Där har du fel Marcos, han ligger nog bra till. Saken är bara den att Etóo är för bra för att undvaras och det inser nog också mister Rijkaard. Men skulle Etóo skada sig och vara borta några matcher så kan du vara säker på att Henke hade luftats. Det är ju just det Rijkaard gillar med Henke, han är proffs och gnäller inte bland lagkamrater eller i press om att sitta på bänken.
Barcelona Rambo~
Eyy grabbar spelade Guily matchen undrar bara för ingen har nämnt hans namn
Barcelona G.Pazzino
Gör det. Dröm om Henke.
God natt
Barcelona La Rambla
2006-01-12 00:03
Larsson har varit bra i flera matcher till det han är satt till att göra. Att hoppa in och röra sig i boxen och få försvaret att röra sig i sidled. Det är ingen som påstår att han ska ta över Etóos eller Ronaldhinos roll. Utan en bra och kompetent inhoppare, vakna. Nu lägger jag ner snacket om Larsson för ikväll. :)
Barcelona Marcos
2006-01-12 00:01
Jodå, han är riktigt älskad av Rijkaard :) Fast du kanske var sarkastisk. Att få spela 5-15 minuter vart tredje match indikerar att han inte ligger så bra till hos tränaren, det kan nog de flesta hålla med om.

För Sveriges bästa, om man vill ha någon som åtminstone är hälften så bra som Zlatan i form till vm som kan bilda anfallspar med denne, så hoppas jag att vi lånar ut Henke till någon Europisk klubb och till en liga där han platsar. Hörde att Porto var intresserade. ..
Barcelona G.Pazzino
2006-01-12 00:01
Nämn en match där Larsson varit bra. Jag tänker bara på lagets bästa, inte på att han är svensk som alla andra. Nämn en match Larsson har varit bra, möjligtvis mot ett lag där spelarna håller superettan klass!
Spanien la_pieda_sinistra
2006-01-11 23:58
Godnatt grabbar och ev. kvinnfolk! Dröm i Rödblått!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2006-01-11 23:58
Ämne: Vill också lägga til....
Har du/ni länk till målen?
Barcelona La Rambla
2006-01-11 23:54
Vill också lägga till att Rijkaard gillar Henke, ville ha honom till Barcelona. Han tycker att han är proffisionell som spelare och helt kompetent som inhoppare i ett lag som Barcelona. Måste ju faktiskt säga att jag litar f-n så mycket mer på hans omdömme som tränare än dina argument. Med all respekt. :)
Barcelona Rambo~
2006-01-11 23:53
Ämne: Ämne: marcos ....
ops my bad
Barcelona AlexC
2006-01-11 23:53
Marcos

Det är din personliga åsikt om Henke, du kan aldrig skriva att Henke är är en medelåtta. Jag tror inte många här delar den med dig. Det handlar nog om att du inte kan förstå hur mycket nytta han gör för laget.

Är väl dessutom ingen som skrivit att de ser honom som en gud. Henke har gjort mål i CL på Celtic & Werder Bremen.
Barcelona hammabarça
2006-01-11 23:51
Ämne: marcos innan skadan ....
Larsson var inte ordinarie, han ersatte Giuly när han var skadad.
Barcelona La Rambla
2006-01-11 23:51
Marcos

Har bara en ska att säga till dig. Du verkar ha svårt med läsförståelsen. Jag har aldrig någonsin förespråkat Henke före Etóo, aldrig! Det har däremot förkommit diskussioner om att Etóo skulle vara självisk, mer än en gång också. Har även alltid försvarat honom då. Så lägg ner skitsnacket när du bara är ute och cyklar.
Annons: