/spanien/barcelona/forum/24990.aspx/spanien/barcelona/forum/24990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-15 21:05
Tyckte att Deco skulle blivit utbytt för att han fick inga frisparkar med sig, men Van Bommel var nog trött.
Barcelona AlexC
2006-01-15 21:04
Ottar

Ett oförsvarligt korkat tilltag av Deco, som varit rent dålig och knappt gjort annat än försökt filma till sig straffar och frisparkar.

Varit rent dålig? Bara filmat hela matchen? Byt de svarta shortsen mot vita så blir min intelligensteori om Real Madrid-fansen bevisad.

Sedan antar jag att du syftar på att Deco är stand-in till Xavi och isåfall återbevisar du din goda kunskap, Deco spelar i en helt ordinarie uppställning bredvid Xavi, inte istället för.
Spanien la_pieda_sinistra
sånt betende från etoo måste beivras, avstängning när han kommer tillbaka ett måste, och det är inte för att jag vill se henke! väx upp etoo
Barcelona Barca Barca
Ämne:
Jag upprepar mig: ....
Eyy snälla stick du. Vad ska ni komma med eran Barbie beckham eller? Guti då va gör han på matcherna?
Barcelona BatiGoal_!
Skönt med 3 poäng men fan vad spelet var upp och ner, inte fan kände man att det var säker vinst idag inte.

Oerhört korkat av Deco, sånna här tilltag förväntar man sig av Beckham tex.
Förhoppningsvis så är detta en engångs förteelse av annars en klok spelare.

Ottar

När nånting är så uppenbart så behövs knappast ett inlägg som din. Vi alla såg att det var onödigt,idiotiskt till och med!
Pelada
Ämne: r9 ronaldo din javla....
Och du har nog en rejäl avstägning och vänta om någon läser ditt inlägg. Snälla, sänk inte nivån...
Barcelona Kharles
2006-01-15 21:03
Sämsta matchen på länge. Spelarna såg frustrerade och ointresserade ut men tog ändå tre poäng. Straffen och utvisningen på Deco var både rätt dömda men jag undrar vad Gurpegi sade til Deco. Visst hjälper han till men han får också mycket stryk, som stämplingen i straffområdet som Lacruz lite diskret gav honom. Iniesta borde ha bytt av Deco när man såg att han inte riktigt kom rätt in i matchen och haltade ofta.

Nåja, nu får vi se hur marängerna klarar sig mot Sevilla.

Joensson

Smartare än Essien, men det är kanske inte mycket att skryta med.
Barcelona Nemo
Barcelona vinner utan att spela bra - så vinner man en liga.

Tack, Deco. Nu kan Iniesta få visa framfötterna. Otroligt korkat och omoget av Deco.

Plus till Edmilson och Bommel.

Minus till Gio. Kan inte Laporta skicka iväg honom med första bästa plan tillbaka till Holland?
Pelada
Ämne:
Jag upprepar mig: ....
Adéu

Följ din egen match istället...
Barcelona Rambo~
sry flippade ur
Barcelona Adaminho
Det är så kul att se (men väldigt störande) alla små real fans som kommer in och hackar på våra spelare när dom gör något onödigt. Dom kommer och säger, ååhh vad dålig deco är och bla bla bla. Alla gör en onödig sak nån gång liksom men så fort någon av våra spelare gör det så måste dom kommentera det och säga att spelaren är dålig. Deco var för övrigt bra idag förutom en hel del filmningar och inte minst utvisningen.

Tack!
Real Madrid REAL Redondo

Jag upprepar mig:

Deco(snubblande pajasen)= Antifotboll

.. sicken nolla han är!

Undrar just om han slår sin flick/pojkvän liggandes där hemma också.

.. och den aktivt spottande tränaren fick leda clownen ut från planen(manegen).. skrattar hysteriskt här. Haaaaaaaahaaahooohooooo....

Deco= Jätte pajas
Pelada
2006-01-15 21:02
Ämne: tänkte utse deco til....
Van Bronckhorst anonym? Han var på fel plats hela tiden, ruskigt dålig match av "Giovanni" som han tydligen heter...
Barcelona La Rambla
Inte för att försvara Deco, men jag föstår honom samtidigt. Vad fan ska han rycka Deco i nacken för? Hela matchen har han fått smällar på smalben och fötter, det är fan förståligt att man tappar humöret till slut trots att han borde veta bättre.
Barcelona leo_messi30
Ojoj så onödigt av både eto'o och Deco. Men skönt med 3poäng
Barcelona Barca Barca
Deco riktigt fighter. Motta fattades bara i bråket:P
Real Madrid Gato Blanco
Deco ja vad skall man säga ???

Jose Mari klass ???
Zapio
Spelar väl ingen roll om Etoo blir avstängd han åker ju till Afrikanska mästerskapen.

Pelada
Ni gjorde vad som krävdes. Hade Atelti en chans i andra ???

Real Madrid R9 Ronaldo
2006-01-15 21:01
Hoppas Eto'o blir avstängd! Oerhört fult att spotta på motståndarna. Kanske har Rijkaard lärt honom det.
Spanien la_pieda_sinistra
tänkte utse deco till en av lagets bäste men det blir det inget av med nu, messi(7) och van bommel(7)(som inledde svagt) får istället dela på den titeln. Van Bronkhorst var anonym, utan att vara direkt dålig (5,5/10?)
Barcelona Forca_barca
FORZAAA DECOOOO!!!
Barcelona Rambo~
Haha deco e skön haha skön krigare
Barcelona La Rambla
Vad försöker du säga, han försökte knappast träffa spelaren med den. Han råkade stå nära, den träffade inte ens. Sluta leta fel.
Pelada
2006-01-15 21:00
Dubbelpost, ursäkta!
Pelada
2006-01-15 21:00
Undra hur man gör nu, efter Eto'os spottloska i och med att han sticker iväg nu. Egentligen ska avstägningen komma snarast möjligt, gör den inte det och det kommer en avstägning då kan vi nog få se rejäla protester från Laporta och Barça.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-15 20:59
Seger ! Barça !
Pelada
2006-01-15 20:59
Där var det klart, sju poäng ner till Osasuna. Tre poäng utan att imponera, tycker ärligt talat att Barça gör en riktigt dålig match. Vi gör 15 bra minuter egentligen, inledningen av andra halvlek. Flera spelare, i stort sett alla, når inte upp till sin normala kapacitet. Men tillsist är det dock den individuella skickligheten som skiljer lagen åt...

Visca
Valencia zapio
2006-01-15 20:58
etoo kanske blir avstängd i efterhand. det var onödigt av deco och etoo.

pigg inhopp av henke, hoppas att han gör mål nu när Etoo sticker till afrika.
Athletic Ottar
2006-01-15 20:58
Ett oförsvarligt korkat tilltag av Deco, som varit rent dålig och knappt gjort annat än försökt filma till sig straffar och frisparkar. Tråkigt för hela la liga att Xavi är borta.
Barcelona Jussinho
2006-01-15 20:57
tur att inte domaren såg spottloskan av eto'o...ett rött kort räcker
Barcelona AlexC
2006-01-15 20:57
Varför?

Varför gör en så intelligent spelare något sådant klantigt. Som fotbollsproffs måste man kunna hålla huvudet kallt oavsett hur många smällar eller provokationer man får under en match.

Nu får man åka till Mallis utan både Deco och Eto'o.
Annons: