/spanien/barcelona/forum/24981.aspx/spanien/barcelona/forum/24981.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Woods
2006-01-16 16:01
Visst ska det bli kul för Henke, om han klarar att fylla ut rollen.. det återstår att se. Om Henke har det självförtroendet som krävs fixar han det nog bra, bara att han inte börjar vela och fattar konstiga beslut, som att passa när han själv har en bra målchans osv.
Real Madrid King_raul
2006-01-16 16:00
Barca Barca,
så ja så ja, mitt nick hedrar bara killen som tystade nou camp med ett finger över sin mun.
En kille som gjort flest mål i CL, kanske ingen du vet vem det är?
Frekvent sett måste vi få spö av er ibland med, eller hur? pinsam vore historiken för er annars?

eller vänta historiken ÄR pinsam för er redan.

Barcelona Haffe
2006-01-16 15:58
Ska bli grymt roligt för Henke nu, han får chansen, vilket Rijkaard har väntat på att ge..
Barcelona Barca Barca
2006-01-16 15:58
King_raul// först o främst börja med att byta nick. Sen att du äns kommer in hit o våga öppna käften när vi har förnedrat er på eran kära hemma arena med rena 0-3 och att självaste Real Madrid fansen hyllar Ronaldinho säger väll allt. Så gå tillbaka till ditt dagis forum o diskutera med dom som är i din nivå.
Barcelona Marcos
2006-01-16 15:57
Real Madrid- FC Barcelona 0-3

Oj, var detta bara för drygt 8 veckor sedan. Vart var era 9 Cl pokaler? I spelarnas rövar? :D Så sega som ni var då...

Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:57
Catalonia Barca,
att han syftar på apor tordes vara tillräcklig association till Eto´o för att klassas som rasism eller hur?

Barcelona Haffe
2006-01-16 15:56
Sedan Bilbaos tränaren, han kan inte vara frisk i huvet heller..
Barcelona Haffe
2006-01-16 15:56
Måste ta och hålla med Depe, Även fast jag visste att det var ett Barca-fan som skrev artikeln så hade det inte spelat roll. Nån som är helt okunnig skulle kunna se att du försvarar deco och etoo. Deco la sig flera flera gånger under matchen och kollade mot domaren. Domaren stod upp som man ska göra. Alltså, det spelar ingen roll om man flippar. Ta Henrik Larsson han flippar aldrig. Varför? Jo för han är så proffsig inom fotboll man kan bli. Vilket Deco och Eto'o inte var igår. Aja vi tog 3viktiga poäng. Nu ska vi se hur det går nästa match. mycket ändringar...
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 15:55
Ämne: Cicinho 11

Varför....
Vad är detta?
Påminer om en debatt mellan Whitney och Mariahfans!!!
Kom igen Realfans erkänn att vi för tillfället
är lite loosers...
Men vi är klart på G och med en ny lagrytm så
tror jag vi kan överraska i CL samt gå starkt
i ligan under våren.
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-16 15:54
grabbar tills nu förstår jag inte varför bilbaos tränares komentar är rasistisk.
kan nån besvara mig.

ps,komentaren är *dom som spottar är bara dom som kommer ner från trädet*
Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:53
Marcos,
Ja, jag håller faktiskt på att slicka rent becks tår as we speak, och idag kör han g-string bara för mig.
Han speglar sig just nu i 9 CL pokaler och säger: oh darling you are sooo fine.
Barcelona Woods
2006-01-16 15:51
Depe, Jo visst, men det är mycket som man läser på andra svenskafans sidor också som retar en till gallfeber. Samtidigt som han tog avstånd till vad Deco gjorde så kanske den blev vänd tills Decos fördel lite grand. Men säg inte att man inte läst match-rapporter förr, som varit speglade åt alla möjliga håll.
Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:50
glöm inte att er tränare spottade Rudi Völler i ansiktet under VM, kanske han inspirerat Eto´o ?

Barcelona Marcos
2006-01-16 15:50
Lägg ner häxjakten på våra två gudabenådade spelare, Deco och Eto´o. Så länge de spelar för våran klubb och sliter som de gjorde igår, visar hjärta så kommer vi alltid att älska dem.

Real Mierda, sköt om er Barbie istället, slöm inte att måla hans tånaglar annars blir hans stringtrosor avundsjuka.
Barcelona -Frasse-
2006-01-16 15:48
depe

Det är också bra för en debatt om man håller sig till sanningen och inte hittat på egna versioner av vissa händelser.
När du skriver att Etoó spottade motståndaren i ansiktet och jämför det med Tottis loska i EM så är det ju en sån grov överdrift att blir löjligt.
Och då är det svårt att veta att det är en bra debatt du är ute efter.
Real Madrid chrisespaña
2006-01-16 15:46
Depe//

Håller med dig om allt du säger, Kims rapport var skriven med Barca glasögonen på. Man måste våga ge kritik till spelare, även fast dom lirar i Barca. Jag säger inte att jag är en expert på det, men när tex Guti springer omkring och larvar sig och kapar allt som rör sig så sågar jag han, med all rätt. Spelar man i Real eller Barca så bör man kunna bete sig på ett anständigt sett. Decos uppträdande var pinsamt för han själv och för klubben. Visst det är lite beröring i några utav hans situationer, men resten är rena filmningar. Hur kan man säga att Deco hade domaren emot sig? Han ska vara glad att han ens var kvar på banan efter sina första filmningar. Decos röda kort är odiskutabelt, sen kan man diskutera Gurpeguis agerande, men Deco luggar killen samt slår han i huvudet, är det gult kort då eller?

Sen spelar det ingen roll vad man sa till Etoo, är man proffs måste man hålla huvudet kallare, spotta en kille i ansiktet, det är som många redan konstaterat bland det värsta man kan göra!

Det handlar inte om Real kontra Barca utan hur man i allmänhet beter sig på en fotbollsplan.

MVH Christopher
Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:46
lustigt att våra forumregler innehåller regler som varken tränare eller spelare håller sig till ;)
"Rasistiskt innehåll, provokationer och skällsord"

Barcelona depe
2006-01-16 15:45
Woods, nej, förvisso. Men då ska man heller inte lägga ut officiella krönikor som motiverar Decos samt Etoos barnsligheter - det eldar på och retar givetvis gallfeber på supportrar med annan klubbpreferens.
Barcelona Woods
2006-01-16 15:45
Nej absolut inte! Bättre än vad jag någonsin kommer åstadkomma med någon klubb, allt är relativt!
Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:41
Woods,
Får ursäkta Cicinho, han menade givetvis att Barcelona kanske dubblerar sina CL pokaler i år, 2 CL pokaler är inte fy skam.
Barcelona Woods
2006-01-16 15:41
depe

Självklart är det bra att vara kritisk mot en egen spelare när denne gjorde fel. Jag tycker även att Deco och ev Eto'o (Får se när domen kommer) gjorde dumma saker igår. Det som stör mig nåt oerhört är alla fåntrattar som kommer in här och provocerar, fasen vi behöver ingen Real-unge här som berättar vad den och den gjorde, och hur dum i huvet den personen är.
Barcelona Jussinho
2006-01-16 15:40
Cicinho 11

Varför kommer du hit och skriver sånt skit..???

menmen Real spelar en bättre fotboll än er för tillfälet blablablabla....

Grattis så jävla mycket för att ni för en gångs skull vinner en match och att ni ligger på 4:e plats i ligan(13 poäng efter oss)!!

Eftersom att vi trummar på och vinner och vinner kan vi nte alltid prestera fullt ut..17 raka vinster..vad har ni, 1??

..och skulle inte tro att ni någonsin skulle kunna vinna 17 matcher i rad ...kanske max 4!
Barcelona depe
2006-01-16 15:40
Äsch, Real var itne ens bra igår. Slumpartad tillställning - två bollar i real-virket tyder på en hel del flyt.
Barcelona -Frasse-
2006-01-16 15:37
Cicinho 11

Om för tillfället innebär den senast spelade omgången.. så okej
Barcelona Woods
2006-01-16 15:37
Hah dagens pärla från Real-forumet kom istället på Barças forum, Joo ni spelar absolut bättre fotboll än oss :p Hybris tendenser där.
Barcelona depe
2006-01-16 15:35
Ämne: La Rambla: Inte så k....
La Rambla, den här okritiska synen till sitt lag och dess förfarande är ganska utbredd på Svenskafans över-huvud-taget. Vilket är trist. Kritisera Chelsea på the Shed och du blir bannad. Berätta för mffarna om hur fånigt det är att nollor som Olof Persson och Yrsel Osmanovski representerar det svenska landslaget och du är aldrig mer välkommen tillbaka.

Men vad fan ger det för en debatt? Gör människor du bryr dig om aldrig fel? Försvarar du dina vänner oavsett hur de väljer att agera? Jag ställer samma krav på alla. När Peter Graulund stämplade en Enskede spelare i mellangärdet fick han en stor mängd skit inne på E-zine - även om också där fanns försvarare som vägrade inse sitt egets lag oegentligheter. Som tur var finns där en mängd äldre personer med moral och curage - det främjar samtalstonen och man slipper undan det skonningslösa beskyddet om det egna.

Skulle du som Barca-supporter kunna hävda att Guti gjorde en fantastisk match igår och att hans klack till Zidane var aningen speciell - och vacker?
Real Madrid Cicinho 11
2006-01-16 15:32
fattar inte att etoo kan göra något sånt allså han verkar vara en glad person som skrattar o sånt, det är samma som om ronaldinho hade spottat någon i ansiktet... menmen Real spelar en bättre fotboll än er för tillfälet hehehehhe

HALA MADRID!!!!!!
Real Madrid King_raul
2006-01-16 15:30
Barcelona_10,

Katalaner och basker är narcissister, dem gillar bara sig själva. Fransmän framstår som rena gästvänliga turistguider i en jämförelse med basker och katalaner.
Även om Zidane snurrat upp hela Nou camp 4ggr hade publiken inte applåderat honom, vi är ju bara Franco anhängare hela bunten, eller hur?

Barcelona La Rambla
2006-01-16 15:29
Vbg:arn

Kritik är en sak, men häxjakt är för fan en helt annan sak.
Barcelona depe
2006-01-16 15:27
Kim, är väldigt nöjd med den information som förmedlas om Barca här på siten, lättillgänglig och allt som oftast på lagom nivå. Skönt att den levereras diret till profilen dessutom - men att man ibland kan vara kritisk är inte mer än rätt. Om det så är mot Barcelona och dess spelare - eller en artikel om vad-fan-som-helst-av-vem-fan-som-helst, typ.

So long.
Annons: