/spanien/barcelona/forum/24978.aspx/spanien/barcelona/forum/24978.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Carl McCoy
2006-05-02 14:21
Nauticus/
enligt Marca spelas matchen fortf. den 7e maj och det finns väl ingen anledning att ändra detta datum.
Barcelona Nauticus
2006-05-02 14:11
Hur var det nu, kommer Espanyol-matchen spelas den 7e eller är den flyttad?
Barcelona Gabriel
2006-05-02 13:26
Bra nyheter amics!

Oleguer är helt återställd och kommer finnas med i truppen emot Celta. Visserligen känns det som att Belletti är inne i sin bästa stund för säsongen, men Oleguer är onekligen första valet som högerback då han är mycket jämnare. Även Edmilson kommer att finnas med i truppen mot Celta. Ronaldinho är även han helt återställd. Den enda som saknas för ordinarie lag är nu Messi, även om Xavi kanske inte lär starta mot Celta.

Det lär behövas näst intill bästa möjliga lag emot Celta för de är riktigt starka. Dessutom har vi alltid svårt att vinna där, det är en av arenorna där vi brukar ha mest problem att ta med oss poäng.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-02 13:08
La Rambla/

Ja, det var andra som blev upprörda av diskussionen och tyckte den sänkte nivån på forumet. Lite överdrivet kanske.

Haha, jag kan mycket väl tänka mej att Mille sa så till Ramos. Han är en av de "fulaste" spelare jag sett.
Barcelona el Flaco
2006-05-02 12:10
Barca Barca//

Sköna bilder på Lius Enrique. Jag saknar honom också. En av mina absoluta favoriter i azulgrana tröjan när jag var liten. Vilka ledaregenskaper! Det märks att Puyol lärts sig av honom. Puyi har vid ett flertal sagt att Lucho var en förebild som lagkapten. Sen så måste man klart nämna hans klassiska målgest med armen/handen. Hahaha så härlig den är, speciellt när han jorde mål mot madrid, han brukade flippa ut då, hahaha.
Barcelona La Rambla
2006-05-02 11:40
Carl:

Jag personligen har inga problem med att ni diskuterar Cissé, ett eventuellt byte mot Giuly. Det är helt upp till er, jag ville mer få ut informationen om varför han befann sig på La Masia.

Savo Milosevic sade visst några väl valda ord till Sergio Ramos när denne armbågade honom för att skydda ett tillbakaspel till Casillas.

Jag ska bryta nacken av dig, hijo de p***. Jag ska bryta nacken av dig så att du inte kan åka till VM.

Heh, som sagt rykten. Vad som är sant eller inte kan man ju spekulera i. :-)
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2006-05-02 11:02
Barca Barca

håller med dig, en enrique lämnar alltid en tom plats efter sig
Barcelona Carl McCoy
2006-05-02 10:27
Ja, det allt började med var att det fanns foton på Cissé på Barcelonas träning. Cissé kvalitéer diskuterades sedan och hur han skulle funka i Barca.
Inte så konstigt egentligen och jag tyckte inte det var frågan om något transferrykte. Frånsett att bytet Giuly-Cissé omnämndes. En kul diskussion bara, men vissa blev väldigt upprörda...

haffe/Paco/
Finns Sandåkern fortfarande, slogs inte de ihop till UFC för några år sen? ;) fd. Umebo.
Barcelona Ronaldooo
2006-05-02 09:57
Ämne: Ämne: Måndag ....
haha
Barcelona La Rambla
2006-05-02 08:05
Skulle vilja påstå att Eto'o är minst lika snabb som Cissé och har skottstyrka i paritet med fransmannen. För övrigt handlar det inte om något transferrykte, utan Cissé var inbjuden till Barcelona just av Eto'o då de är goda vänner. Snacka om att en fjäder blir till en höna.

Valencia-redaktionen är lite lustiga. De tycker att kampen om ligaguldet helt plötsligt har blivit en nagelbitare.

Räkna med att Barcelona kommer få kämpa för sin ligavinst in i det sista. Vem trodde det kring jul?

Humor! Är det någon som får kämpa så är det väl los Ché? De måste vinna allt som är kvar, Barcelona är 8p före och det med 1 match mindre spelad. Barcelona behöver ta 2p på 4 matcher. Vilken rysare då. :-)~
Real Madrid Sir:Cisse
2006-05-02 06:14
Cisse är en mycket bra anfallare, inte etoo klass men är starkare i vissa aspekter..(snabbhet, skottstyrka). Brister dock i sitt positionella spel.

Tyvärr har han inte rafas förtroende o cisse är en spelare som behöver det för o blomma ut.
Det var vad som hände i auxerre..han var grym.Snittade 0.65 mål.
Real Madrid Paco Buyo
2006-05-02 01:38
Ämne: Måndag
Tre av Sanda....
Det kan ju också vara så att Laporta ser om huset och funderar på att byta ut Rijkaard.

Jag menar, varför skulle annars tre tränare från Sandåkern åka ner till Barcelona?
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-05-02 01:34
Gustav //

Nej men asså jag snackar inte om Ronaldinho, utan om RONALDO som spelar i Real Madrid,
Barcelona Haffe
2006-05-02 00:40
Måndag
Tre av Sandaåkernledarna fick chansen att se en A-lagsträning med FC Barcelona. Samtliga storstjärnor utom Ronaldinho var
närvarande. I åskadarskaran fann vi Liverpools storstjärna Djibril Cisse. Nyförvärv???

Källa: www.vk.se

Artikeln handlar om då Sandåkern(från min stad Umeå) är i Barcelona, varöfr dom är där beror på att ena killen i Sandåkern har spelat i Barcelona i 2år,och han känner jordan larsson(henkes son) bra.

Så jag tror Cissé är på gång till Barcelona. Finns stor chans till det..
Barcelona Carl McCoy
2006-05-02 00:40
Rod/
Han är väl också offensiv men jag vet inte om han håller till på högerkanten. Tror han är mer central.
Barcelona Rod
2006-05-01 23:59
Carl McCoy/

Det jag menade var att OM Liverpol är intresserade av Giuly, spelar inte Luis Garcia i den positionen redan?
Alltså det jag menade var inte var Cisse kommer att spela i Barça, vilket jag hoppas att det inte kommer att hända.
Barcelona Brankt
2006-05-01 23:47
Vad är det jag läser???? Cissé till Barça??? Neeeeeeeeeeej och åter neeeeeeeeeeeeej.....

Jag vet inte hur många matcher jag har sett med honom i Liverpool med många är det och han har varit riktigt usel i merparten av dom. Nu på slutet har han i och för sig gjort lite mål men inte köper man en spelare som har en formtopp på någon månad??

Exakt det felet gjorde Barça när dom köpte Giuly som hade en bra säsong men det berodde mer på att hela Monaco spelade bra den säsongen, ungefär som Porto förrförra säsongen.

Ingen Cissé men gärna någon annan istället för Giuly.
Barcelona Gustaf
2006-05-01 23:43
Lionel Andrés Messi//
Dessutom så har han ju inte på långa vägar nått sitt max i Barcelona. Har har förhoppningsvis mycket mer att uträtta. En vacker dag kommer säkert Ronaldinho finnas med på Els Cracks.

Hoppas Cissé bara är något dumt rykte. Har inte presterat mycket i PL utan verkar ängna mer tid åt sin frisyr.
Barcelona Kim
2006-05-01 23:25
Ämne: bara en fråga till r....
Av den enkla anledningen att ingen har skrivit om honom.
2006-05-01 23:02
bara en fråga till redaktionen:

Varför är inte Ronaldo med i listan "Els Cracks"
Barcelona Kurdistaaaan!
2006-05-01 23:00
Vad skööööönt att höra Glöm inte barcelona på onsdag TV4+ :D:D:D
Barcelona Barca Barca
2006-05-01 22:48
Saknaden e stor.....
Barcelona Carl McCoy
2006-05-01 22:41
Lionel andres Messi/

Cissé kan spela på både Messis, Etoos och Ronaldinhos plats...det är positivt.
Barcelona II Barça II
2006-05-01 22:41
Hehe, sant. Giuly mot Cissé låter faktiskt inte så dåligt. Men nu är detta bara rykten, men varför skulle Cissé annars åka ner till Barcelona?
Barcelona Carl McCoy
2006-05-01 22:37
Il Barca Il/

ja...Giuly mot Cissé är väl inte alls omöjligt. Vad är löjligt? Eller syftar "Ronaldoooo" på "Paco Buyo" ? haha...jag rykten är det roligaste att diskutera och som sagt: Real vill ju byta halva sitt lag några gånger i veckan.
2006-05-01 22:34
Rod //

Vet inte han kanske kommer få spela central anfallare, vem vet?
Barcelona Carl McCoy
2006-05-01 22:32
Rod/

Cissé har under många matcher fått spela som högermittfältare (även ibland till vänster) i Liverpool. Så Giulys position passar honom utmärkt.

Men vi kanske ska lägga ner dessa spekulationer nu tills någoär bekräftat...om 3 veckor börjar Silly Season på allvar.........
Barcelona II Barça II
2006-05-01 22:32
Ronaldooo//
Det är inget löjligt med att jag och Carl McCoy sitter och diskuterar Cissè. Vi får diskutera hur mycket vi vill.

Paco Buyo//
I ditt forum så sitter folk dagligen och diskuterar värvningar. Dem placerar alla världsspelare i Real Madrid.

Passar det inte er så behöver ni inte läsa det vi skriver.
Barcelona Rod
2006-05-01 22:30
Ämne: det kan vara möjligt....
Spelar inte Giuly och Luis Garcia i samma position?
Barcelona Carl McCoy
2006-05-01 22:28
Ja, snacket har börjat nu på the Boot room på Liverpools forum: "Giuly mot Cissé" osv.

Personligen har jag alls inget emot det bytet. Jag kan lova att Cissé gör fler mål än Giuly.
Annons: