/spanien/barcelona/forum/24977.aspx/spanien/barcelona/forum/24977.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona EsCúle
2006-01-16 19:13
hammabarça

Det spelar ingen roll vilken tidpunkt en person börjar heja på ett lag, alla är välkommna så länge dom älskar Barça och är seriösa.

Ja har varit trogen Barça supporter i 9 år snart.
visca el Barça!
Pelada
2006-01-16 19:11
Ämne: Ämne: Ja prec....Kan ju säga att jag också gjorde det, inga vidare glada minnen men... Eller varför inte ta hösten 2003?

Hur som helst så spelar det väl ingen roll när en person börjar heja på laget, det viktiga är att det är "sann" kärlek.
Barcelona hammabarça
2006-01-16 19:10
Ämne: Ja precis andra lägg....
Tyvärr finns det medgångsupportrar när det gäller storlag. undra hur många här inne höll på Barça t ex 02/03.

Barcelona (catalonia barca)
2006-01-16 19:09
grabbar jag förstår inte vad dinho menar när han säger *we play on memory*
jag vet vad det betyder men vet ej vad han menar med det ?
Barcelona Messi(as)
2006-01-16 19:08
Teodoro : Ja vi ses där, men kanske inte mer efter det, ni måste nog vinna några matcher för att håller er kvar i la liga.

Ha det bra allihop. ciao
Barcelona hammabarça
2006-01-16 19:07
Ämne: Hoppades på vinst, j....
Det gör vi säkert, ciao!

Tror de flesta här ser fram emot guldfirandet.
Barcelona EsCúle
2006-01-16 19:07
Pelada

Ja, i och för sig. :-)~
Dom brukar ju skriva lite som dom vill. :P
Barcelona Messi(as)
2006-01-16 19:06
Ja precis andra lägger sig? Det är ju det jag skriver, alla lägger sig inte vissa gör det!!så är det bara och så kommer det att förbli, acceptera det! Jag skulle lätt lägga mig ner precis som Deco gjort Hur länge ska man behöva stå ut med att bli nersparkad gång på gång och dragen? Att han fick rött kort var ganska onödigt, kanske var hans kroppspråk och Gurpegis otroligt dåliga efterspel som gav honom rött kort. Men borde inte domaren ge gurpegi ett gult kort i alla fall? Patetiskt..

Vart har NI barca fans hållt hus de senaste 17 matcherna? Ni dyker upp från ingenstans en och en. Det är ju skrattretande! Bara för att Eto'o gjort något dumt(inte klart ännu hur det gick till) så är det rena rama julafton för er.
Känga till er alla också som dykt upp nu och skriver skit om Deco. Ni ser inte hans storhet i Barcatröjan och det är väldigt tragiskt.

Mitt baça hjärta gråter
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 19:06
Ämne: Ämne: Alla re....Frågan är om du kan översätta dina citat...och sen får vi
väl se om San Mamés inte blir en division 2 stadium.
Athletic Teodoro
2006-01-16 19:05
Hoppades på vinst, ja. Trodde på det, nej.

Allt jag kan säga är, vi syn på San Mamés!
Pelada
2006-01-16 19:04
Men snälla, hämta inte artiklar från Aftonbladet, i annat syfte än att ha kul=)
Barcelona hammabarça
2006-01-16 19:02
Ämne: Ämne: Alla re....
Svider det fortfarande att ni förlorade, att ni fick falska förhoppningar om en vinst? Lägg ner snacket nu, för helt ärligt talat så bryr sig ingen om dina åsikter.

Deco är en gudomlig spelare, och en av världens bästa mittfältare. Igår blev det som det blev, det händer alla nångång.
Barcelona EsCúle
2006-01-16 19:01
Eto'o har bett om ursäkt i alla fall, det är bra att han ser vad han har gjort även om många hävdar att han inte träffade Exposito, jag tror inte att han skulle be om ursäkt om han inte träffat.
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-16 19:01
grabbar jag läste nu i marca att fotbolls kommitén ska disskutera fallet om eto.
så vi får hoppas att det inte blir något dåligt.
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2006-01-16 18:59
Ämne: Alla real fans, ni f....ne jag håller med dej.
alla spelare gör bort sej.det kvittar om det e en real spelare lr barca spelare.

jag håller med dej också om att dem var på Deco hela tiden men att Deco sen går o drar en spelare i håret hjälpte inget än att han fick ett rött kort:S

sen att Etoó inte träffade spelaren vet jag inte men han spottade på honom iaf och det e det om räknas inte om han har träffat honom lr inte!!!

tack för mej
nu ska jag inte skriva mer här så det inte blir för tjattigt
Athletic Teodoro
2006-01-16 18:57
Ämne: Alla real fans, ni f....
Frågan är om du spelat i 90 minuter? Smällar får alla, vissa skiter i det . Andra gör som Deco, Ljungberg, Jose Mari och Etxeberria. Lägger sig.
Barcelona Messi
2006-01-16 18:57
Ämne: Messi läs artikeln. ....
Vi hade en dålig dag helt enkelt, det kan ingen förneka. Och vad ska han annars säga? Han kan inte säga de sakerna som vi fans kan säga utan att han själv skulle bli väldigt kritiserad.
Barcelona hammabarça
2006-01-16 18:53
Ämne: Alla real fans, ni f....
Força
Barcelona Messi(as)
2006-01-16 18:51
Alla real fans, ni fan ett skämt. Förstår inte vad ni har här att göra? Zidane, Beckham o Carlos har gjort bort sig ganska rejält de också. Ni är nog de sista som ska slänga något ur er.

Sen förstår jag inte hur alla kan vara så jävla dumma i huvudet??(förutom vissa barca bröder här inne)
Deco FICK många smällar under matchen, visst att han inte fick med sig frisparkar.. men visst fan var de på honom hela tiden? Han BLEV stämplad domaren hade redan bestämt sig för att inte ge honom något, det var tragiskt att se. Till och med när han var på i straffområdet blev han sparkad från sidan, det ser man fan också i tv repriserna Visst filmar Deco, men det gör de flesta stora spelare så lägg ner det skit snacket!
Hade någon sparkat på mig sådär under en hel match, visst hade jag blivit helt SKOGSTOKIG hur länge orkar man? Att man ska vara en bra människa förstår jag men inte när man blivit så provocerad!
Ni som säger att Decos beteende var skamligt, lägg ägg för ni har då aldrig spelat fotboll på plan i 90 min.

Eto'o däremot är svårare att försvara. Nu vet jag inte vad backen sa eller inte, men att spotta på någon går inte att försvara. Men han träffar ju inte ens backen? Det är skrattretande hur real fansen kommer hit o snackar om att spotta? (Chilavert -carlos?) Eto'o 18 mål o still going strong!
Barcelona hammabarça
2006-01-16 18:49
Ämne: Unai Expositos egna ....
Stackare. Ett ärr för livet. buhuu...
Athletic Teodoro
2006-01-16 18:48
Unai Expositos egna ord om händelsen.
Barcelona hammabarça
2006-01-16 18:47
Ämne: hammabarça

Läste ....Precis!

I mitt tycke är de det bättre valet.

Men jag skulle gissa på att Giuly startar nästa match och Messi till vänster på Ronaldinhos position då Iniesta behövs på mitten pga Decos frånvaro.
Pelada
2006-01-16 18:46
Ämne: Messi läs artikeln. ....
Inte rätt man att kommentera dålig stavning inte...
Athletic Teodoro
2006-01-16 18:46
Messi läs artikeln. Eran egan tränare.
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2006-01-16 18:43
Ämne: Ämne: Ämne....
jag tycker att de är bättre att tackla en spelare än att gå och dra honom i håret som en tjej.

sen det där med Etoó spott kan jag bara inte fatta hur en sådan grym spelare beter sej så där?det där kommer att vara ett ? hela livet!!!för det lär ingen glömma

PS:det där sa jag inte bara föratt jag e en Realfans utan det där var min allmänna fotbolls åsikt
Barcelona Jussinho
2006-01-16 18:42
Alltså måste all real fans komma in hit och skriva det ena och det andra om Deco och Eto'o...
och kan inte dem ta itu med sina egna problem??

Loskan som eto'o skickade iväg mot exposito TRÄFFADE ALDRIG!!
Kan inte alla bara fatta det och sluta överdriva om alla JÄVLA avstängningar hit och dit!!
Barcelona Marcos
hammabarça

Läste artikeln nyss, då lär det väl bli så här på söndag. SKulle inte bli överaskad iaf.

Iniesta-Ronaldino-Messi eller
Messi-Ronaldinho-Giuly
Barcelona hammabarça
Ämne: Eto'o borde få mi....
Så fult beteende ska straffas menar du?

Borde inte Carlos ha blivit avstängd när han helt medvetet satte benkrok på Eto'o när bollen inte ens var i närheten.
Barcelona Vbg:arn
2006-01-16 18:41
Kharles: Jag skulle hålla inne med påhoppen om jag var du. Vad säger att jag är rasist? För att jag inte såg något rasistiskt i det han sa? Det var korkat sagt, men knappast något grovt rasistiskt.
Barcelona Messi
2006-01-16 18:40
Athletic a la segunda! Hoppas detta blir en klassiker på Camp Nou framöver. Dagens Athletic Bilbao är pinsamt dåliga. Inte bara kvalitetsmässigt utan också hur de tänker. Det stinker Segunda om deras sätt att spela och de förtjänar inte att spela i La Liga.

Bara mina tankar.
Annons: