/spanien/barcelona/forum/24974.aspx/spanien/barcelona/forum/24974.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-01-16 23:50
Fedorov

Va blir det verkligen 2-2? Fan vilken besvikelse!

jag är med synsk det blir 4-1!
Barcelona tarrak
2006-01-16 23:40
Fedorov/ Trevligt att höra. Kul att inte Siemenstelefonerna har lyckats stråla sönder alla marängers hjärnor;)
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 23:22
Ämne: Tycker att både Deco....
Jag respekterar Barca mycket.
Under två säsonger har ni nu spelat mycket underhållande fotboll.
Jag ser nu alla era matcher,när Barca spelar är
det "satisfaction guarenteed" och det gillar jag.
Det blir intressant att följa er nu när Eto är i
Egypten och spelar.
Ronaldinho är jag en stor fantast av,inte sedan
Zidane började trolla har jag sett en sådan spelare.

För övrigt så tycker jag ni har lite väl stor
plan att leka på.
Men det är okej så får vi lite utrymme att sträcka ut och strecha efter vår 2-2 match mot
er i vår ( ja, jag är synsk )

Målskyttar

0-1 Robinho
1-1 Eto
1-2 Zidane
2-2 Självmål Helguerra
Barcelona tarrak
2006-01-16 23:13
Var inne på Madrids forum och de är ju helt galna! Den allmänna uppfattningen verkar vara att Eto'o förtjänar rasistiska tillmälen pga det han gjorde igår. För mig är det helt ofattbart att man kan anse att någon ska stå ut med sån skit och speciellt inte för att man råkar spåra ur när man spelar fotboll!
Barcelona tarrak
2006-01-16 22:57
Tycker att både Deco och Eto'o visade bristande disciplin igår men att saken har blivit väl uppförstorad. Någon match avstängning på de båda hade varit helt ok även om jag blev glad över att Eto'o blev friad.

Sen undrar jag varför forumet kryllar av jobbiga maränger. Kommer det bli så här varje gång ni gör en hyfsad match? Som tur är händer det inte så ofta, men det är ändå irriterande. Kan ni inte inse att vi är så bortskämda med världens bästa fotboll att vi varken blir imponerade eller skrämda av det spel ni presterade igår?
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 22:52
Mitt thé är lite försenat.

Aimar är ju underbar.
Har ngn en poster med honom så köper jag även den.

Alltså jag köper både Aimar och Zubizzareta ( ursäkta stavningen ).

Nu hämtar jag lite thé och tar en liten paus.
Barcelona La Rambla
2006-01-16 22:50
Gabriel//

Var väl förra säsongen?
Barcelona Gabriel
2006-01-16 22:45
La Rambla

Aimars pottloska mot Capdevilla? Det har jag totalt glömt bort, när inträffade detta? :)
Barcelona Södan9
2006-01-16 22:44
Sämmer helt Gabriel, någon som skulle kunna fixa en länk till den? :)
Barcelona La Rambla
2006-01-16 22:43
Gabriel//
Jo det var det, skrev fel. Poängen var väl mer att sånt händer över allt och glöms bort med tiden. Såg förresten just Aimars spottloska mot Capdevilla, haha den var klockren. Mitt i prick. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-16 22:40
La Rambla

Var det inte Chilavert som spottade på R.Carlos och inte tvärtom. Har för mig det, kommer nämnligen ihåg hur jag skrattade efter det att jag såg R.Carlos reaktion. Såg så otroligt roligt ut:P Men kanske har fel?
Barcelona el Flaco
2006-01-16 22:38
Läs länken alla culés!!! Det verkar som Eto'o INTE kommer få nåt straff från det spanska fotbollsförbundet. Rättvisa!!!

PS: Åt helvete med Clemente och hans rasistiska åsikter. Han är en förre-detting. Knappt relevant inom fotbollen längre.
Barcelona La Rambla
2006-01-16 22:35
Zizou-Mano

Vad vi tycker om Etóos och Decos uppförande? Ja vad tror du? Tråkigt så klart att de missköter sig, men även de bästa tappar någon gång huvudet. Eftersom ingen av oss var med nere på plan brevid Exposito och Etóo, när den senare blev upprörd över något Exposito sa och skickade iväg en loska. Men trots det sitter det en massa "experter" här på forumen och tycker till och har så bestämda åsikter. Det som är mest jobbigt är ändå alla de horder av maränger och annat patrask som kommer in hit och delar med sig av sin "visdom" och är allmännt otrevliga. Istället för att diskutera på en lite mer sansad och vänligare nivå.

Vad tycker du själv om R Carlos spottloska mot Chilavert för några år sen? Det är fan ingen som nämner den idag? :-)~
Madridinho
2006-01-16 22:22
motta är väll barcas egen produkt och han är från brasilien. cambiasso var ju reals egen produkt och han var från argentina. finns ju sånna fall.
Barcelona Kharles
2006-01-16 22:15
Madridinho

Det är möjligt att han gör det av Uefa. Men man måste även ha egna spelare från det egna landet.
Madridinho
2006-01-16 22:11
men om han var yngre än 17 år när han joinade arsenal så räknas han väll som egen produkt??
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 22:10
Även Fedorov gillar er men Real går före, ledsen.
Jag måste erkänna att er coolaste spelare genom
tiderna är Zubizarreta ( ursäkta stavningen ).
Han var ju så bra men ändå inte så bra.
Har ngn nån poster på honom så köper jag den,
håller på med ett "Tre Amigos" montage och där
är han given.

Nu tror jag det snart är dags för lite thé med
socker och så skall jag titta på Sex and the City

God Kväll,ni finner mig lättast kvällstid på
Realforumet eller då och då här.
Barcelona Messi
2006-01-16 22:01
Ämne: asså kan man säga at....
Han har gått igenom Barças ungdomslag och att kalla honom för en egen produkt från Arsenal är helt fel.
Madridinho
2006-01-16 21:59
asså kan man säga att fabregas är arsenals egen produkt?? hur gammal måste man vara för att bli klasificierad som egen produkt om man tex flyttar från barca till arsenal som fabregas gjorde??
Barcelona Gabriel
2006-01-16 21:48
Kharles

okej, då ser jag det iallafall inte som att jag hade fel ;) Får väll räknas som en katalan isånnafall.
Pelada
2006-01-16 21:48
Gabriel

Precis som jag skrev, han gjorde en avstickare där. Tyckte det var lite konstigt (och bekant) för han har Barça som moderklub...
Barcelona Messi
2006-01-16 21:47
Gabriel

Han är född i Albacete. Men han har katalanskt pass och har spelat för det katalanska ungdomslandslaget. Som Deco. Han är född i Brasilien, men spelar för det portugisiska landslaget. :-)

Zizou-Mano

Det är skillnaden på vårt forum och ert. Det är därför det [oftast] är mycket högre nivå här än på ert forum.
Real Madrid Zizou-Mano
2006-01-16 21:46
Aja, eftersom ni känner er "provocerade" så sluta jag för eran skull.

Glad påsk !
Barcelona Kharles
2006-01-16 21:45
Haha klockrent Patrik. :D

Gabriel

Han är född i Fuentealbilla (Albacete) men har varit i Katalonien så pass länge att han fick ett pass för att kunna representera Kataloniens landslag.
Barcelona Gabriel
2006-01-16 21:44
Angående Iniesta:

Ni gör mig helt förvirrad:P Om Iniesta har katalanskt pass så har jag totalt missat det men från vad jag hört så kommer han ursprungligen ifrån Albacete.

Zizou-Mano

Om jag känner mig hotad? *Skratt* Nej verkligen inte, skulle däremot gissa på att du känner dig hotad av Barcelona - inte undra på det. Hade du inte gjort det så hade du inte kommit in hit och proverat oss.
Barcelona Patrik
2006-01-16 21:43
"Dagens Pärla" hämtas idag från Aftonbladet istället från Madrid-forumet.

"...hela klubben är ett felbyggt luftslott under president Perez. Så länge han sitter kvar – utan att ändra policy – kommer Real Madrid att underprestera. Och då är det mindre relevant att Cicinho gör sig ordinarie som högerback, medan Cassano bara får Michael Owen-mycket speltid. Real Madrid kommer alltid att vara en rutten klubb" /Erik Niva
Real Madrid Zizou-Mano
Fan vad jag älskar er culés!
Får alltid ett gott skratt och en hjärtattack när jag ser vad som skrivs på det här forumet!
Ni blir så arga så det inte är sant, när någon kommer in och försöker få en kommentar från er på ett skämtsamt vis. Man ska alltid få sig en avstängning, jag skulle inte ha något emot att ni skrev på vårt forum med lite skämt och skoj. Kom igen nu, vi ska inte hata varnadra bara för att vi är rivaler. Det är inte liv och död, slappna av. Ni har ju ändå vunnit ligan, varför denna oro och stress?

Vad skulle livet vara utan er!?
Pelada
Who's the man=) Tack Kharles, du räddade mitt skin...Kudos
Barcelona Kharles
2006-01-16 21:41
Sant Messi, Pelada har rätt. Iniesta var i Barcelona sen 12 års ålder, har katalanskt pass och kan flytande katalanska. Även Motta kan det förresten ;-)

Fedorov

Intressant kommandes från någon med rysktklingande nick.. ;-)

Kan någon stänga av Zizou-Mano?
Barcelona Barçaredaktionen
2006-01-16 21:40
Vi räknar med att Zizou-Manos provokationsförsök slutar nu, annars blir han avstängd ett par dagar.
Annons: