/spanien/barcelona/forum/24971.aspx/spanien/barcelona/forum/24971.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-01-17 23:42
Gabriel

Därför att jag anser att man ska acceptera sitt straff, vill inte att klubben som jag älskar ska bete sig som Real som tex med Beckhams röda kort. Har man blivit straffad så får man stå sitt kast, oavsett om det nu är "min" egen klubb som drabbas. Lägg energin på annat istället. Det är iallfall min åsikt. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-17 23:38
La Rambla

Allt detta med "ta det med högburet huvud" osv snack om att man ska ta det med stolthet och inte sjunka lågt och överklaga tycker jag rent av är bullshit. Deco är viktig för oss och Gurpegui fick inget för den händelsen, dessutom borde han fått sitt andra gula kort dessutom innan det hände. Det enda som borde räknas är att Deco är viktig för oss och om överklagan går igenom så är det alltså bra - varför bara ta det som det kommer när vi kanske kan få ut nått av det ifall vi överklagar?
Barcelona La Rambla
2006-01-17 23:33
Gabriel

Ja det är ingen som kritiserat Buddha för det precis. Vad gjorde Messi för fel då, jo han missade att en spelare låg och vred sig på plan och sköt inte ut bollen över sidlinjen utan kontrade blixsnabbt. :-)~

Tycker personligen inte att man ska överklaga alls, ta straffet med högburet huvud och gå vidare.

Ordem

I bet he does. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-17 23:11
La Rambla

Verkligen bättre för oss. Ser det som ett större avbräck om han skulle missa en liga match än en copa del rey match :)
Barcelona Gabriel
2006-01-17 23:09
Vad som även ska tillägas angående Decos avstägning är att Barcelona kommer att lägga in en överklagan innan torsdag för att minska straffet för honom. Detta tror jag personligen inte kommer att hjälpa. En intressant sak som jag kom att tänka på nu när Lotina nämndes var att även De La Peña rasade över Messi föra helgen emot oss som inte gjort något fel alls. Visst ryckte han inte i håret på Messi, men helt ärligt så var det på gränsen - han blev stoppad av spelare. Inget har tagits upp om det, men varför är man inte förvånad?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-17 23:09
La Rambla

Tror Aurelio är sugen på kontraktsförslag från annat håll :)
Barcelona La Rambla
2006-01-17 23:08
Gabriel

Åh fan, verkligen konstigt men bättre för oss antar jag. :)
Barcelona Gabriel
2006-01-17 23:05
La Rambla

Funderade också på det. Men enligt sport så har dom valt att stänga av han en match i ligan och en i copa del rey. Vet inte hur dom resonerar i detta. Men så är det iallafall.
Barcelona La Rambla
2006-01-17 23:04
På tal om annat. Enligt Valencialägret så har tydligen Aurelio fått ett kontraktsförslag. Undrar om han skriver på detta, gissar att de börjar bli lite nervösa. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-17 23:02
Vill han nöta bänk då? Tycker bänken ser rätt överfull ut annars. :)
Barcelona Johannen_87
2006-01-17 23:00
tjena... en spelare man borde ha e aimar och ingen annan,,,!!
Barcelona La Rambla
2006-01-17 22:58
Allvarligt alltså, att andra spelare i andra lag flippar över ibland det kan folk ha överseende med. Men när Deco nu gjorde det, då jäklar ska det ältas och förstoras upp i dagar. Gabriel, Copa del Rey ska han väl inte stängas av från, bör väl bli två seriematcher?
Barcelona Gabriel
2006-01-17 22:55
Åh vad jobbigt med alla falska rykten som kommer ständigt - Eto'o ska få straff och bli avstängd osv. Det är precis klart att inga åtgärder kommer tas för att straffa Eto'o, däremot så blir Deco avstängd i 2 matcher, en i ligan nästa match emot Alaves hemma och nästa match i Copa Del Rey.

När det kommer till Deco sekvensen så säger dessutom Deco att Gurpegui tacklade/smälde till honom en gång utan att Deco hade bollen. Bortsett från detta så hade Gurpegui även tacklat sönder hans ben ständigt under hela matchen och vad han nu sa till Deco ja det förblir spekulationer så de är ändå bara onödigt att sitta och fortsätta med det. Hur som helst så förstår jag Decos frustration, speciellt med tanke på att han var på Deco även utan boll.

Lotina är en fjant, varför ska han lägga sig i då det inte rör honom= Eller han kanske ser sig själv som "gudfadern" för fotbollen - fånigt.
Barcelona Södan9
2006-01-17 22:25
zlatano9

Sluta kom hit och sprid falska rykten.

Finns inte en chans att han ska bli avstängd efter afrikanska mästerskapen. Tänk efter så förstår du varför.
Barcelona -Frasse-
2006-01-17 22:06
Tack så mycket
Pelada
2006-01-17 21:58
Ämne: Är det nån som har e....
Lägg till www.fcb-videos.com i dina favoriter och surfa sedan in på den sidan. Annars vet jag att www.fcbarcelona.dk har allå mål från säsongen...
Barcelona Ghazza
2006-01-17 21:58
Lita leta i menyerna så hittar du ALLA målen gjorde i både CL och ligan iår. Skitbra sida :)
Barcelona -Frasse-
2006-01-17 21:54
Är det nån som har en bra länk med highlights/mål från dom senaste matcherna?

Tacksam för svar.
Barcelona Thiago
2006-01-17 21:25
Rebo R.Madrid skämmer vi ut oss ?...och inte ni ? ..0-3 mitt i madrid ?..softaaa mannen
Barcelona La Rambla
2006-01-17 20:51
..och Lotina tycker att man ska bötfälla Etóo för en eventuell avstängning gör ju ingen skada när han spelar AM. Vad ska nu han lägga sig i för? Fåntratt!
Barcelona Kharles
2006-01-17 20:46
Inte Clemente heller.. Inte Gurpegui och inte Exposito.
Barcelona Al_Xandre
2006-01-17 20:41
Deco kommer få två matchers avstägning för det han gjorde under bilbao matchen, och här kommer det roliga (lite ironi), Etoo kommer inte att få någon avstägning alls
Barcelona Jontteee
2006-01-17 19:30
Om vi inte har haft sponsorer över 100år varför smustsa ner våran älskade match tröjor nu, (fast borta matchtröjoan e inte speciellt snygg)
Utan sponsorer har vi alltid vart bland dom top 10 i världen. bläää på att smutsa ner våra älskade tröjor
Barcelona Messi = Kung
2006-01-17 19:19
zlatano9

Vart står det ?
Barcelona tarrak
2006-01-17 19:18
zlatano9/Källa?
Real Madrid Ike
2006-01-17 19:16
500.000kr över 3 år? hehe nej det stämmer verkligen inte. (typ 55k Euro):P
Dom har tackat nej till 8miljoner Euro/år.
För dom vill ha ett kontrakt värt runt 18miljoner Euro / år i 3år.
Företaget som erbjöd 8miljoner Euro/år, va ju betandwin.com.

Athletic redaktionens Artikel var ju ganska komiskt. Inte för att man kan förvänta sig mer,
Roligaste delen var hur folk har förvridit vad deras coach har sagt, och att det annars var öppet för tolkning vad han menade.
Det jag sett, så har alla citerat honom, vilket då omöjligt är en förvridning av nånting, och om man tolkar uttalandet på mer än ett sätt, att det just var ett rasistiskt utalande, ja då är man en idiot :)
Valencia zlatano9
2006-01-17 19:08
tråkiga nyheter eto kommer att stängas av efter afrikanska mästerskapet
Real Madrid Fedorov
2006-01-17 18:35
Mina älskade Barcafans.
Jag älskar er alla och jag rekommenderar er varmt
att se de afrikanska mästerskapen som visas på
en sportkanal med start fredag.
Det finns många intressanta lag att se och när de
möts finns det ofta en speciell afrikansk rivalitet som kan vara mycket intressant att skåda

Vidare söker jag fortfarande efter posters på
Aimar och er målvaktslegend Zubizaretta(ursäkta
stavningen).Han var ju så underbart karismatisk och skön att se.Aimar är ju underbar på sitt sätt.

Vad hände egentligen med Maxi?
Såg han under ngr matcher men får han inte spela mer överhuvudtaget?
Barcelona Kharles
2006-01-17 18:10
Expressen är ett skämt. Hur många gånger ska det sägas? De hittar på i brist på saker att skriva om och måste vara sensationella om någon ska läsa deras smörja.

Klubben har dementerat betandwin-ryktet. Jag är dock rädd att det bara är en tidsfråga innan det kommer något företag och erbjuder 20m..
Barcelona baarca
2006-01-17 18:03
Tackk jag hade bara glömtt
Annons: