/spanien/barcelona/forum/24969.aspx/spanien/barcelona/forum/24969.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:23
Måste säga att Barca-forumet håller ett högre nivå än Real Madrid-forumet.

Är så jävla jobbigt med fjortisar som vill köpa och sälja spelare efter en förlust.
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:23
Madridinho

Det är enbart bara för att inte ni ska få honom. :-)~
Brummbrumm
2006-02-23 00:22
Jag känner att alla som "hånar" eller talar illa om chelsea borde ta sig en diskussion med Ghandi eller moder Teresa. Jag kände stor respekt för chelseafansen som trots ALLT stod bakom sitt lag och gav allt på läktaren - all heder till dem. Sen att de buar på våra spelare kan ingen säga är fel, kolla på "oss" - vi slänger in grishuvuden. Att stå bakom sitt lag på det sätt de gör ingjuter respekt.

Detta till trots, helt underbart att ha världens bästa offensiv. Det här var en vinst för fotbollen (efter förra EM där dödstråkiga Grekland vann). Anfall är bästa försvar!
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:21
Har just kollat på utvisningsituasionen. Vad f-n gnäller de om egentligen? Just innan de möts är del Horno uppe med vänsterskon och dobbarna mot Messis knä och drar undan den i sista stund. Messi försöker undvika tacklingen helt men hinner inte undan. Det är fan ingen horribel utvisningen iaf, hård visst, men som någon skrev. Shit happens. :-)~
Madridinho
2006-02-23 00:19
vad ska ni me henry till nu när messi visar framfötterna??
Real Madrid Forza Bayern!!
2006-02-23 00:18
Grattis från ett Bayern-fan!

Underbart att ni knäppte vidriga Chelsea på näsan!
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:17
hammabarça

Underbart, tack för länken, kudos! :-)

Madridinho

Ja, även Carlos. Glömde Cicinho.

Jag var ironisk. :-)~
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:17
MadridKungen, tro mig de kan använda världens bästa spelare (Ronaldinho) i vilkden offensiv position som helst. Men det är inte det som är problemet, utan att de inte har en lika duktig spelare som kan spela i hans position. Dem har ju Messi på ena och Ronaldinho på den andra och så Eto'o i mitten. GÅr det bättre?
Madridinho
2006-02-23 00:15
la rambla// vad menar du med "även carlos"??
Real Madrid MadridKungen
2006-02-23 00:13
Jag tycker att Ronaldhino ska få en släpande forwards roll istället för att spela ute på kanten. Många vet hur han ska tas ute på kanten nu förtiden - tidigt! Testa ha honom i mitten.
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:12
Madridinho

Ronaldinho älskar alla sin brasilianska landsmän. Ronaldo, Robinho och tro det eller ej även Carlos. De älskar också Ronaldinho, är jag övertygad om. Det går inte att låta bli. :-)
Barcelona II Barça II
La Rambla//
Hur som helst så vann vi och jag mår otroligt bra (trots att jag är förkyld :( ) Det är en stor dag idag.

God Natt på er alla!
Brummbrumm
Ämne: Ämne: Ämne....
Haha, ja den finalen skulle nog kunna bli en än mer spektakulär final än den vi fick se förra året - som kanske var bland de bästa finaler fotbollen har fått se genom tiderna? Den var det åtminstone inom mitt fotbollsliv. Med direkt undantag för Man utd - bayern (stor man utd supporter) hehe.

Med R.M's annars så starka form kan jag knappt bärga mig inför nästa el classico.
Barcelona hammabarça
2006-02-23 00:11
Mål och torrent filer på denna sida, plus sekvensen Del Horno Messi.
Barcelona Lion0
2006-02-23 00:10
Håller med dej #10 Robinho. Matchen mot Bilbao borta så hade han mkt fin spel tsm med Robinho däruppe. Tror inte att Zlatan skulle vara nå bra köp för Madrid. De behöver nu en riktig målskytt och Zlatan e knappast en sån. JÄVLIGT sköön seger ikväll grabbar. Fan vad Chelsea fansen e negativa. Jag tycker att vi vann mycket rättvist. Del horno stämplade fult Messi från början. Då fick han inget, han skulle ha haft gul kort o sen den där incidenten mot Messe igen när ahn fick rött kort, där skulle han få sitt andra gula så... . Vi gick miste om 2 straffar. En när Eto'o sköt KLART på Geremis arm/hand och sen när Terry räddar bollen på mållinjet efter att Ronaldinho sköt. Han gick upp mot Messi och sen ramlade de båda, Terry fick den på handen. Hoppas nu Juve får stryk hemma mot Bremen. Chelsea kommer ALDRIG att klara det på Nou Camp :).

VISCA EL BARCA !!!!!
Barcelona barcelona_10
2006-02-23 00:09
Så jävla underbar seger alltså! Utvisning var ju solklar , den där jävla del horno var ju trög hela första halvlek. Han gnällde hela tiden, satte dobbarna i knät på messi, hockeytacklade messi också han förtjänade det röda kortet.
Barcelona La Rambla
2006-02-23 00:09
II Barça II

Enligt regelboken är farligt spel rött kort. Det är upp till domaren hur han bedömmer vad som är farligt spel, eller som i detta fallet linjedomaren.

Frågar du en chelseasupporter så påstår nog de att Messi filmade. :-)
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:08
Ämne: Ämne: Brummbr....
Jag tror att Barca har stor chans att gå vidare, 70 % chans. Jag hoppas bara att Barca inte tar avancemanget i förskott för då kan det gå illa till. Om de inte gör det så tror jag faktiskt att ni går vidare enda till final och där hoppas jag att vi mötts, skulle bli den bästa finalen på länge.
Barcelona II Barça II
2006-02-23 00:08
Ämne: jag vill så gärna mö....
Ja du. Eller så vinner vi mot er på eran egna arnena...låt oss säga 0-3 och får applåder av era egna fans. Och allting är som vanligt!
Madridinho
2006-02-23 00:06
jag var ironisk.
den där brasilianska heffaklumpen borde sitta på bänken. hur kan ronaldinho ha ronaldo som idol??
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:05
Det laget som går vidare från mötet mellan Barca och Chelsea är ett final lag. Chelsea med kanske världens bästa defensiv och bäst organiserat lag mot kanske världens bästa offensiv och samba fotboll.
Barcelona Barca Lover
2006-02-23 00:05
vill bara säga att trots självmålet från motta så va han helt lysande idag

Madinho

i vilken värld lever du i?
Brummbrumm
2006-02-23 00:04
Ämne: Brummbrumm, håller m....
Du kan nog ha alldeles rätt. Med Raul på topp (vilket jag tycker att han ska vara - inte längre ned i mittfältet just av den anledningen du nämner). får arsenals och andra lags försvar mycket jobb. Med en stillastående ronaldo, som så uppenbart är bäst i fart, får försvaren det mycket lättare. Då är det bara att ställa den starkaste backen bakom honom och ta bollen när han får den lite förlångt ifrån sig. Men med Raul (och det är det här jag menar) så får man en vilja framförallt, men också en forward vars signum nästan är hans ibland helt otroliga vändningar. Då blir det bättre.

Men vad tror du om Barca's möjligheter till avancemang efter ikväll?
Madridinho
2006-02-23 00:04
jag vill så gärna möta er i cl.

ronaldo springer ifrån hela barca försvaret och hinner göra en tunnel på puyol innan han iskallt rullar in den bakom valdes.
Barcelona II Barça II
2006-02-23 00:02
Madridinho//
Jag tycker inte att det spelar nån roll. Nej Juve ska man möta i en final helst. Det är tråkigt när storlag åker ut tidigt.
Barcelona - FcB 20 -
2006-02-23 00:02
Lyon / psv skulle heller inte va fel
Real Madrid #10 Robinho
2006-02-23 00:01
Brummbrumm, håller med dig om att Ronaldo inte gjorde någon glad igår men jag tror om man real spelar med två anfallare då kan Ronaldo få större ytor. Det känns som att han är för ensam på topp.
Barcelona Patrik
2006-02-23 00:01
Madridinho

Bremen vore ju inte helt fel ;)
Madridinho
2006-02-22 23:58
II Barça II // så vilka vill ni möta i kvarten?? juve?
Brummbrumm
2006-02-22 23:58
Ämne: La Rambla, okey och ....
Robinho.

Jag tror helt klart på seger och avancemang för R.M. Men jag tror att ni har en betydligt större chans med CL's bästa målgörare tillika lagkapten ensam på topp istället för ronaldo. Känns som att han ingjuter en moral i laget som inte ronaldo kan göra. Dessutom som man såg på gårdagens inhopp vill han mycket mer.

Lycka till i alla fall!
Annons: