/spanien/barcelona/forum/24968.aspx/spanien/barcelona/forum/24968.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2006-01-15 12:09
Motta skadad mellan 4-6 veckor!!
Barcelona La Rambla
2006-01-15 11:44
Skulle man tvingas, gud förbjude, ersätta Ronaldhino så hade Kaka varit rätt man ja. Annars är han överflödig om truppen ser ut som den gör nu.
Barcelona Suñol_
2006-01-15 11:42
även om tanken om att kaka skulle ansluta är orealistisk så är det väl kul att drömma lite även om det inte skulle funka i praktiken...
Barcelona La Rambla
2006-01-15 11:28
Vissa här har tydligen inte insett vilken typ av spelare Deco är. Han är en av världens bäste tvåvägsspelare, om inte den bäste. Visst är Kaka bättre offensivt än Deco, men vad ger ni för hans defensiv? Tror knappt att Kaka tar något som helst defensivt ansvar. Deco däremot ger understöd till vår fantastiska trio i anfallet samtidigt som han även jobbar tillbaka mer än någon offensiv mittfältare i världen. Det jag menar är, att de offensiva kalitéer Deco har är fullt godkända, lägg där till hur mycket han jobbar tillbaka defensivt och stöttar försvaret. Det är inte många spelare i världen som har de egenskaperna Deco har. Bra offensivt och samtidigt grym defensivt.
Barcelona Tompa
2006-01-15 11:12
Ska den här Decodiskussionen aldrig ta slut? Kaká är en underbar spelare men byta bort honom mot Deco? Svar nej! För en tid sedan skrev någon/några här inne att Barcas fantastiska form berodde på att Deco var skadad... Nu är det bara och konstatera att laget fortfarande spelar världens bästa anfallsfotboll, trots att "dålige Deco" är med.

När ska han få det erkännande han förtjänar av samtliga Barcavänner här inne?

Till sist seger med 4-0 eller 5-0 ikväll!
Barcelona Mr B. Arca
2006-01-15 11:07
skulle funka med nytt spelsystem (även om jag INTE vill byta Deco!)
-------Eto´o--------
Ronnie--Kaka---Messi
----Xavi----Motta--- (def. mittf. alltså)
typ;)...men spelsystemet som används nu fungerar ju uppenbarligen utmärkt.
Barcelona Sonde
2006-01-15 10:56
Deco mot Kaka? Inte en chans för min del. De är inte ens i närheten av samma spelartyper, mittfältet skulle bli väldigt obalanserat. Dessutom håller jag ng Deco snäppet högre än Kaka.
Barcelona Thiago
2006-01-15 04:40
AlexC all heder åt deco och det jobb han gör, men ni måste skojja med mig om ni inte skulle vilja byta deco mot kaká asså.
Barcelona Kharles
2006-01-15 04:16
Deco == Vinnare.
Real Madrid Ike
2006-01-15 04:08
Hur in i guds namn kan nån vilja byta Deco mot Kaka, Deco är en av dom sista spelarna jag vill se lämna Barca. Tror inte det är många som förstår riktigt hur mycket han tillför vårt mittfält, inte bara offensivt, utan även defensivt!
Barcelona AlexC
2006-01-15 01:43
Schubert

"Tror visst att Kaka kunde komma till nytta. Han är bättre än Deco som jag tror att han skulle kunna ersätta"

Varsågod och redovisa hur Kaka skulle tillföra laget mer än Deco.
Barcelona Doddadinho
2006-01-15 01:26
När e Messi född? Jo 1987, När e Robinho född? Jo 1984.

Det skiljer altså 3 år på dom. Robinho har en bra teknik, men Messi är lika bra som Robinho om inte bättre. Och han är 3 år yngre, det förklarar vell en hel del?
Barcelona Patrik
2006-01-15 01:08
Precis som La Rambla sade tidigare dyker den här diskussionen upp ungefär en gång i månaden när Robinho gjort en bra match. Eller en bra fint eller något sånt.

Längtar redan efter Dagens Pärla..
Barcelona La Rambla
2006-01-14 23:05
Madridinho

Om vi säger så här. Det är ju knappast en sak som kan bevisas av några fotbollsfans som sitter på ett forum i Sverige framför datorn. Ni tycker att Robinho är bättre, vi och i stort sett resten av världen tycker det är Messi. Så även Capello. Låt oss därför lämna ämnet då vi ändå aldrig blir överens. :-)~
Madridinho
2006-01-14 22:58
ja men det var inte jag som började den.
det var bara en fråga och dessutom är det här ett fotbollsforum och man snackar om sånt. men självklart ska jag sluta om det nu blev för mkt messi mot robinho
Pelada
2006-01-14 22:51
Ja, DU drog ju upp den igen, känns bara onödigt. Men du får gärna fortsätta den diskussionen på Reals forum, här är den avslutad...
Madridinho
2006-01-14 22:49
pelada// ska JAG lägga ner denna diskussion??
Pelada
2006-01-14 22:28
Ämne: är carlos tevez bätt....
Kan du inte lägga ner denna diskussionen nu?
Madridinho
2006-01-14 22:07
är carlos tevez bättre än messi?? för han var väll lika bra som messi när han slog igenom i boca vid 18 års ålder.
Real Madrid VictorioL
2006-01-14 21:59
Ämne: Vi behöver inte Kaka....
La Rambla

Robinho är inte med på listan för att han är 21 år gammal, altså för gammal.
Real Madrid C.Diogo
2006-01-14 21:41
Hur ska det gå nu när ni har Xavi och Motta borta? Med Van Bommel så skulle det väl vara för offensivt?
Barcelona Riera
2006-01-14 21:26
Man måste se på det positiva !

Se Länk hittade den på Reals Forum.
Barcelona el Flaco
2006-01-14 21:24
F-n också att Motta blev skadad igen! Ska det aldrig ta slut! Nu måste jag säga nåt som inte kommer bli populärt här inne i forumet. Jag tycker att vi inte borde satsa för mycket på gode Motta. Han är alldeles för skadedrabbad och man kan inte bygga ett lag som barcelona på såna spelare som kan försvinna under en längre tid pga skada när som helst. Nu när redan Xavi är skadad så tappar vi när det gäller bolldistributionen på mitten och nu med Motta tappar vi aggresivitet. Motta hade varit ett perfekt vapen mot Chelsea, men men...
Real Madrid Figolina
2006-01-14 21:20
Ämne: Jag käänner på mig a....
Saida lever!!!!
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-14 20:48
Jag käänner på mig att Eto'o gör Hattrick innan han går till afrikanska mästerskapet
Barcelona Riera
2006-01-14 20:37
Så länge Etoo är i Afrika är Maxi i truppen, för att om Henke blir skadad eller blir sjuk så är det Maxi eller Ezquerro.
Barcelona La Rambla
2006-01-14 20:28
JohnnyK_

Nej jag är realist, det finns inte en chans i h-e att Milan släpper Kaka. Han är deras framtid, och det pris det skulle kosta skulle ej vara värt det.

Ronal-Dinho_10

Det är för att det är Etóos sista match innan resan till Afrika och mästerskapen, därför är han inte uttagen. Maxi Lopez lär vara med i truppen till nästa seriematch.
Barcelona Ronal-Dinho_10
2006-01-14 20:25
Snart så kommer Maxi ta livet av Riijkard.En gång till så finns inte maxi med i truppen mot bilbao.Riijkard tror att maxi ska utvecklas på träningar inte på matcher, så tror jag riijkard tänker.

Forza Barca
Barcelona JohnnyK_
2006-01-14 20:25
Tror ni verkligen att Milan släpper Kaka, det hade varit ett enormt lyft för er tror jag, men Milan förlorar en av sina bästa spelare (kanske den bästa).
Barcelona La Rambla
2006-01-14 20:15
Vi behöver inte Kaka, vi behöver en krigare och bollvinnare på mitten mot Chelsea. En frisk Motta. :(

Länktips: Årets U21-spelare i Europa!
Var finns Robinho på listan? Enough said. :-)~
Annons: