/spanien/barcelona/forum/24967.aspx/spanien/barcelona/forum/24967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2006-01-16 18:34
Helt rätt Kharles.
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 18:34
Ämne: I Samuel Eto'os f....Ni har Ronaldinho, även om nu Eto är i Egypten och spelar AM så kommer ni att vara mkt svårslagna.Inte sedan Zidanes guldår 1997-2003 så har jag blivit så imponerad av en spelare.
Ronaldinho tror jag tar er till en CL final.
Med ert underhållande spel är ni värda en framgång i europaspelet.

Lycka Till!
Barcelona Kharles
2006-01-16 18:33
Och till er som försvarar Clementes rasism; (VBG:arn mfl), ni är själva rasister, apor och som någon sa kan ni ta ert anhang och dra upp i träden själva.
Barcelona Ghazza
2006-01-16 18:32
På filmen står det www.fcbarca.com kanske kan laddas hem där. Skitskön! :D
Barcelona Kharles
2006-01-16 18:31
Intressant att se alla dessa "nygamla" Barcelonatröjor poppar upp och ska korsfästa Eto'o och Deco. Först och främst, Eto'o spottade friskt matchen igenom, en kamera följde honom ständigt och detta är inte svårt att räkna ut. Varje frisk människa kan se att loskan går rakt fram, alltså bredvid Exposito och om den nu var riktad mot honom så vet vi ju inte vad han har sagt och av hans reaktion att döma fick han inte loskan på sig (av de man sett i tillgängliga tvbilder). Expressens bildspel och rapportering är skrattretande. Deco mobbades av domaren. Först stämplingen av hans vänstra fot av Lacruz och sen stängningen av missbrukar-Gurpegi som sedan följde upp det med provokation. Det enda som fattades var att Gurpegi skulle fått sitt andra gula och åkt ut. Annars var det ett passande slut för ett lag som hade kommit till Camp Nou för att försvara och sparka ner våra spelare bakifrån samt provocera. Inte första matchen som slutar i skandalscener lagen emellan förresten..

Kim, La Rambla och några till. Kudos för att ni håller ställningarna. En häxjakt mot de bästa förvånar inte mig.
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 18:29
Ämne: (catalonia barca)
....
snälla skriv dina citat på svenska eller över-
sätt vad du citerar...
Barcelona hammabarça
2006-01-16 18:28
I Samuel Eto'os frånvaro så har det dykt upp en till kandidat som kan ersätta honom, nämligen Ronaldinho.
Barcelona (catalonia barca)
2006-01-16 18:14
-=Robinhos PedaLadaS=- ///
ingen slänger ut han på grund av hans tröja.
det är på grund av skitet han pratar.
han är välkommen så länge han inte pratar skit.
det är ju bara roligare när real fans kommer till vårna forum eller motsatsen men man måste anpassa sig till reglerna och inte prata skit !!
så enkelt är det ;)
Pelada
2006-01-16 18:13
Ämne: nej nej jag vill int....
Okej, då var det jag som missuppfattade dig...
2006-01-16 18:11
nej nej jag vill inte blanda dig i det men jag nämnde ditt namn på grund av att du har komenterat det och sa till han att 19 matchers avstängning är väl för mycket på grund av att han sa att deco är en idiot som borde bli avstängd resten av säsongen.
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-01-16 18:10
Lämna Teodoro ifred, det är barnsligt att slänga
ut folk från "sitt" forum p.g.a olika tröjor.

Ros - Llorente
Ris - Eto'o och Deco
2006-01-16 18:09
Teodoro ///
om jag stava fel är det på grund av att jag är så förbannad på dig fjant.
bara stick vännen stick
Pelada
2006-01-16 18:08
Men varför vill du då få mig att säga att Teodoro är en idiot? Och varför drar du in mig i ytterligare en "diskussion" i sandlådenivå...
Athletic Teodoro
2006-01-16 18:07
(catalonia barca)

Med tanke på din stavning ska jag nog hänga kvar här, bland er som är i min ålder
2006-01-16 18:06
Pelada ///
haha jag menar inte att du har sagt det utan att fjanten Teodoro som får mig att bli förbannad har sagt det där nere och att ahn borde bli avstängd
2006-01-16 18:05
Teodoro ///
stick ditt fjant till din baskiska forum och ha det kul där för att alla där är i din ålder.
Pelada
2006-01-16 18:04
Ämne: Pelada ///
om deco....
Lugna dig, har aldrig sakt att Deco är en idiot, eller? I så fall visa mig var...
2006-01-16 18:03
Pelada ///
om deco äör en idior så är Teodoro också en idot
Athletic Teodoro
2006-01-16 18:02
Real Madrid Fedorov
2006-01-16 18:02
Ämne: “en la rueda de pren....
snälla kan du översätta....alla här kan inte ryska eller spanska för den delen!
Barcelona Jontteee
2006-01-16 18:00
Rueda

Vadå man ska inte.. klart man kan göra det ibland, det är ingen spelare i världen som e felfri.. Jag säger inte att det e rätt att spotta på en spelare men jag säger att han förstår honom om han gjorde det med flit.
OM det var med flit hoppas loskan smakade gott å otur för dig fick du inte smaka liten av den så kanske hade du nån andledning att inte gilla honom mera..
2006-01-16 18:00
Ghazza///
var ifrån skaffa du filmen
tacksam för svar
Barcelona Ghazza
2006-01-16 17:51
Sitter här och kollar på en film från efter ligasegern förra året. Etoo är underbar, MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON :D
Athletic Teodoro
2006-01-16 17:50
“en la rueda de prensa he hablado de la educación y me da igual quien haya escupido sea blanco, negro o amarillo.."

/Javier Clemente
Atlético Rueda
2006-01-16 17:48
Jontteee, jag överdriver inte, man ska inte tappa humöret i en fotbollsmatch och jag håller med Clemente att "Ett slag är mer sportsligt än en spottloska" Eto'o är en grinig mes.
Barcelona Jontteee
2006-01-16 17:48
Vbg:arn

Dåså du tycker att det e ok att Deco filmar om det blir mål efter, eftersom du gillar att titta på mål.
Men klaga på när Dinho filmade mot Alaves hemma, hör inte dig att klaga då
Pelada
2006-01-16 17:47
Marcos

Sen när bestämmer du hur en "sann" culé ska tycka och tänka? Är jag en dålig culé om jag säger att jag tycker det är fel gjort av Deco att överreagera eller fel av Eto'o att spotta på Bilbaobacken. Även om jag känner sympati för att de reagerar kan jag inte försvara vad spelarna har gjort...
Barcelona Al_Xandre
2006-01-16 17:44
Deco filmar inte alltid ibland blir han fälld som igår då han stämplades i straff området,
och fick inget. Det var en ren stämpling det kan man se på reprisen,
Barcelona Jontteee
2006-01-16 17:43
Rueda

Kom igen överdriv inte.. Det e inte hela världen.
Men du tänker inte på att man måste stå ut med rasism varje dag på och utanför plan av tränare,spelare o fans. Det e klart att man nån gång tappar humöret fan, han e inte nån fuckin ängel varje match som du kan slå på o säga dumma saker till utan att inte få nåt tillbaka. Har du tänkt på det ???
Athletic Teodoro
2006-01-16 17:43
*Teodoro spottar på Marcos ansikte, han anser sig själv blivit verbalt illa behandlad*
Annons: