/spanien/barcelona/forum/24956.aspx/spanien/barcelona/forum/24956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AlexC
2006-01-21 20:42
Eto'os kan du få tag på i Campeons-filmen gjord av Consoleroplay.

Jag har den och skicka ett PM så kan du få den via msn.
Real Madrid Ike
2006-01-21 20:30
är det ingen som vet hur ja kan få tag i Etoo´s och figos "Madrid, cabron, saluda al campeon" ?? Nån måste ju veta :)
Barcelona Ride_The_big_one
2006-01-21 20:16
La Rambla

Im with you on that one. Jag hoppas och tror att det det blir lugnare än sist, det laget som går vidare ska ha cred då dessa lag i mitt tycke är final klass lag på alla sätt och vis
Sevilla LME
2006-01-21 20:15
Ride_The_big_one

Japp nog har dom ett! Fast som du säger dom spenderar mycket tid i the shed ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 20:02
Ride_The_big_one

Vi får bara hoppas det går någorlunda lungt till när det bir dags för drabbning i CL. Vad jag förstått, var inte här på SF då det begav sig senast, så blev det rätt så turbulent på Chelseas och Barças forum. Sånt är alltid tråkigt.
2006-01-21 19:55

Mr Salgado

Hahahahhahaah ehh okej visst jag startade det hela med att provocera dig. *Whatever floats your boat*

Ett forum är till för att disskutera så visst är madrid fans välkomna om de ska disskutera men inte på det sätter du disskuterar om man ens kan kalla det för det. Stanna eller lämna inte mig emot därimot så bidrar du med mer skratt än vad tv serierna gör för tillfället.

Kommer in hit och hånar Barca fansen för att de hylla sin skyttekung inget bra sätt att börja en disskusion eller vad säger du?

Du hade bara ett syfta och det var att reta upp folk, jag kan med största sannolikhet säga att du misslyckades då det blev en massa skrattande istället :D

LME

Jag brukar kolla in era disskusioner emellan(min nyfikna sida) jag har en fråga har Ars ett forum att disskutera i? så mycket tid de lägger ner i the shed så skulle man inte tro det
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:53
LME:

Om det ändå var givande diskussioner med rimliga argument. Men oftast är det bara pajkastning, med ett språk inte värt att nämnas. :(
Ronaldo_Robinho_Real
2006-01-21 19:53
här kan ni kolla etoos mål

bläddra ner till "Media Centre" och tryck på "Etoo routs Angola"
Real Madrid Fedorov
2006-01-21 19:51
Ämne: Fedorov

Att Zidan....
Luis Enrique var cool men visst är Eto´o ett av
Real Madrids största misstag någonsin.
Att rata en spelare kan man ju alltid göra men jag har aldrig förstått hur vi kunde förlora en sådan underbar spelare som Eto´o.

Jag hoppas att fansen aldrig glömmer det misstaget och att ledningen har lärt sig ngt av det.
Barca 3
2006-01-21 19:50
Etoo gjorde hattrick i afrikanska mästerskapen mot angola :D
Sevilla LME
2006-01-21 19:49
jamen det är ju kul med diskussioner lag emellan. Arsenal fansen kommer ofta in och har synpunkter på oss också fast det skiljer så mycket i ligan :) Kan tro att det är samma sak här då

Real Madrid Ike
2006-01-21 19:49
Förstår inte riktigt hur folk gemföra spelare på deras gammla meriter.
Vi köper in Péle och Maradona i laget! Ja! då har vi garanterat världens bästa lag?!

Att ronaldo har vart bra en gång i tiden kan ni ta upp på en histora lektion.

Vi tar det så här. Ronaldo är som en grädd tårt bit! va riktigt god för 2 veckor sen, men nu tyvär grädden skjärt sig och smakar inte längre nå vidare. Etoo är en Chocklad tårtbit, den är ny och fräsh! Vissa väljer den nybakade tårtan, MMmm va god! vissa andra väljer den gammla mögliga, Varför? jo jag tycker om grädd tårta mer, och en gång i tiden va den godare, men av ren envishet ska jag välja den nu också. Fast den har passerat sitt "bäst före datum"

Mr Salgado:
"Bara för att eto gör mest mål så är han världens bästa anfallare? i så fall man säga att larsson och rosenberg är bättre än zlatan för att dem har gjort fler mål?"

Det argumentet skulle funka om Etoo spelade i en underlägsen liga, men nu ere så att han inte gör det.
Så ditt argument dum förklarar dig bara :)
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:45
LME:

Det går inte att undvika. De tycker nämligen om att komma in här och påpeka att vi inte är så bra som vi själv tycks tro. De är mycket bättre, Ronaldo är 100x bättre än Etóo osv. Det var faktiskt rätt så lugnt en längre tid efter 0-3 slakten på deras egen hemmaborg. Då var det skönt och lugnt här på forumet. :)
Barcelona Mentorinho
2006-01-21 19:44
Någon som har länk till Eto'os hattrick ?
2006-01-21 19:43
LME

Vi kan helt enkelt inte vända kinden åt andra hållet när det kommer in löjliga inlägg,det är verkligen jenny jones lr ricki lake disskusioner oss emellan men fan var det är roligt ibland :D

Men inte mig emot ifall det blev åldersgräns fans under 16 för bara diskutera i tex les rambles jr lr madrid forum jr (Dreams can come true)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:41
Fedorov

Att Zidane inte spelat för oss känns inte så jobbigt, oavsett hur bra han var och den legenden som han är. Däremot så var jag sur/avundsjuk när ni var som bäst 2003 och han briljerade att han spelade för er. Men samtidigt så tänkte jag - ingen vit spelare i Barcelona tack!

Men det varierar ju lite, Luis Enrique och Eto'o var vaccinerade mot "madridviruset" därför accepterar jag dom ;)
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:39
ride the big

Jag var på väg att lämna detta forum, men så kommer fjortisar som du och provocerar, jag funderar på att göra det som ingen i detta forum kan jag ska ignonera dig för du är inte ens värd att disskutera med.

Ps om ni barca fan inte vill att vi ska komma hit och snacka med er så e det bara att stänga dörren och låsa den:)
Sevilla LME
2006-01-21 19:37
Hmm mycket Real vs Barca även här
Real Madrid Ike
2006-01-21 19:37
Nån som vet vart jag kan få tag i Etoós chant "madrid cabron salude el campione"? letat som fan hittar inte den nånstans :)
Och om möjligt Figo´s också.
Real Madrid Fedorov
2006-01-21 19:36
Ämne: Fedorov

Henke ko....Ja, då blir jag glad.
Det hoppas jag han gör med bravur.
Henrik Larsson har kvalitéer men de inhopp han
har fått göra har inte varat särskilt mycket längre än ett fallskärmshopp från 55 meter.
Det blir intressant om han kan sluta upp med alla taskiga nedtagningar och sin dåliga tajming
nu när han får mer matchträning.

PS

Hur känns det egentligen ,och jag vill gärna ha ett ärligt svar,att inte Zinedine Zidane har spelat för er.
Jag rankar Zidane,Maradona,Pele,Cruyff,Beckenbauer som
de fem största spelarna genom tiderna.
Jag hoppas innerligt att Ronaldinho tar en plats bland historiens legender men att ha sett och då och då fortfarande se Zidane svinga sitt trollspö på planen måste väl ändå få många Barcafans att snegla ellet bara tjuvtitta lite på vår legend.
2006-01-21 19:35
Mr Salgado

Wow på senaste matcher grattis det tog bara halva säsongen för det skulle bli nåra vinster irad. Grattis kl närmar sig 20.00 dags och sova unga lilla du.

Hur många stor lag har ni vunnit?
Valencia,Barca,Depor,Vilarreal är bara nåra som satt stopp för er men visst alla vinster räknas tihi.

Skämt åt sidan du får sluta ge mig ammo för jag kommer skjuta och skjuta och skjuta om du inte ändrar på ditt sätt att skriva i andras forum
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:34
Mr Salgado

Helt onödigt att diskutera vare sig Eto'o är bättre än vad Ronaldo var. Det bevisar verkligen mycket, hade Ronaldo varit lika bra nu som han var då så hade man kunnat diskutera, men nu är det inte så.
Barcelona La Rambla
Mr Salgado

Även om nu någon skriver att han är bättre än El gordo, så ska du skita i det. För vad de skriver om Etóo här, att de anser honom vara bättre än vem som helst har de rätt att tycka. Det är inget du måste försvara, hade varit en annan ska om det var på ert forum. Så lägg ner nu, du är bara löjlig nu.
Real Madrid Mr Salgado
Orkar inte lägga ner min tid på eto vs ronaldo längre, ska dra till real forumet och snacka lite inför matchen som vi självklart kommer att vinna:)
Barcelona Gabriel
2006-01-21 19:32
Mr Salgado

Snälla sluta, du vet själv att det inte var så jag menade så sluta omformulera det jag verkligen skriver. Eto'o är bäst just nu sen om ni madridistas inte håller med skiter jag fullständigt i - face the truth säger jag istället!
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:30
LME:
Bara att gratulera till det valet, brukar bli bra matcher. Men det är nog på Camp Nou va? Vi mötte dem på El madrigal senast nämligen.

Vi ska inte fördjupa oss i förra säsongens "hatmöte" mellan lagen. Men allvarligt, vadå Rijkaard startade allting. Var det egentligen något att brusa upp över som Mourinho gjorde? Vad insinuerade han, att Rijkaard skulle försöka muta Frisk? Tror du verkligen på det själv? Sen så ljög faktiskt Mourinho om det hela i första början. Han sa ju att han sett det själv, vilket han senare fick ta tillbaka då det var någon i staben som sett det hela. Jag tycker att Mourinho gjorde lite väl stor sak av det hela i media, han kunde varit lite smidigare. Såg du förresten Rijkaard kommentera det hela på ett nedvärderande sätt när det gällde Chelsea som klubb, Mourinho mm? :)
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:30
ride the big

Sjunkade skeppet madrid? haha har du inte sett madrids matcher på senaste bara vinster och du kallar mig för okunnig? jag bryr mig inte vad eto har gjort utanför barcas gränser, men man kan inte låta bli att försvara en legend som ronaldo, ni säger att eto är bättre än ronaldo när han var som bäst?
Barcelona La Rambla
2006-01-21 19:26
Mr Salgado:
Att du orkar hålla igång. Vi struntar i det där. Nu konstaterar vi att Etóo är bra, ni maränger kan tycka vad ni vill. Hur många mål har han gjort mot Real de senaste säsongerna, som enligt er själva är världens bästa lag? Även när han spelade i ett lag som Mallorca så gjorde han mål när han ville mot er, utan Deco eller Dinho, så ditt resonemang kan du ta med dig till ditt eget forum, tack. :-)~
2006-01-21 19:25
Mr Salgado

Que? Pardon? Escuse moi?

Ok hur vet du det om jag får fråga? har du en magisk kula som säger dig vad som händer ifall Eto´o lirade i ars och i sjunkande skeppet madrid?

varför jag tar min tid och besvarar dessa okunniga fans är för att jag finner detta extremt roligt för tillfället :D

En fråga gjorde Eto´o 15,16 mål i Mallorca 2 år irad?

Hade han Deco lr Ronaldinho då också kanske via radio snäcka kanske Ronaldinho sa till Eto´o hur han skulle göra mål.

Det jag försöker komma fram till är att han kan göra mål på egen hand med sin teknik,snabbhet,och sin grymma uthållihet men det skadar inte att ha Ronaldinho och Deco och Xavi för då blir det bara fler mål.

Det där du sa om att han inte skulle göra så mycket väsen ifrån sig i den vita tröjan är inte värd att kommentera
Real Madrid Mr Salgado
2006-01-21 19:25
Gabriel

Bara för att eto gör mest mål så är han världens bästa anfallare? i så fall man säga att larsson och rosenberg är bättre än zlatan för att dem har gjort fler mål? nu vet jag hur ni barca fan tänker.
Annons: